Ga naar de inhoud

Cursus telefoneren: voor een betere klantervaring

    Cursus telefoneren

    Vind je het lastig om met boze, dominante of langdradige klanten om te gaan aan de telefoon?
    Je vindt dat je telefoongesprekken professioneler en efficiënter kunnen?
    Vind je dat het klantcontact op je klantenservice of KCC beter kan?
    Wil je je telefoonvaardigheden opfrissen?
    Heb je last van telefoonangst?
    Kun je commercieel gezien meer uit je telefoongesprekken halen, maar je weet niet hoe?
    Of heb je andere problemen als het gaat om communicatie aan de telefoon?

    Zoek je een leerzame, leuke en actieve telefooncursus, dan zijn wij al meer dan 15 jaar de nummer 1 van Nederland.

    Voor wie zijn onze telefooncursussen bedoeld?

    Onze telefooncursussen zijn speciaal bedoeld voor medewerkers die werkzaam zijn op een:

    • klantcontactcentrum (KCC)
    • klantenservice
    • servicedesk, helpdesk
    • (verkoop) binnendienst
    • planning
    • secretariaat/administratie
    • debiteurenadministratie
    • receptie/telefooncentrale
    • en andere medewerkers die regelmatig telefonisch contact hebben

    Naar welke telefooncursus ben je op zoek?

    Welke telefooncursus je ook zoekt, wij kunnen het verzorgen. Heb je een speciale trainingsvraag? Wij denken graag met je mee. Neem daarvoor contact met ons op of bel naar 0180 328 500. Dan stellen wij een telefooncursus op maat samen die precies aansluit bij wat je nodig hebt.

    Training klantgericht telefoneren

    Klantgericht
    telefoneren

    In de telefooncursus klantgericht telefoneren komen o.a. de volgende onderwerpen aan bod:
    – telefoongedrag
    – telefoonetiquette
    – leidende en helpende houding
    – stem- en woordgebruik
    – gespreksvaardigheden zoals de juiste vragen stellen
    – omgaan met boze klanten
    – slecht nieuws brengen

    Training professioneel telefoneren

    Professioneel
    telefoneren

    In de telefooncursus professioneel telefoneren komen o.a. de volgende onderwerpen aan bod:
    – telefoongedrag
    – telefoonetiquette
    – leidende en helpende houding
    – stem- en woordgebruik
    – gespreksvaardigheden zoals de juiste vragen stellen



    Training omgaan met boze klanten aan de telefoon

    Omgaan met boze klanten aan de telefoon

    In de telefooncursus omgaan met boze klanten komen o.a. de volgende onderwerpen aan bod:
    – telefoongedrag
    – stem- en woordgebruik
    – omgaan met langdradige bellers
    – omgaan met boze bellers
    – omgaan met agressie
    – slecht nieuws brengen
    – op een vriendelijke manier ‘nee’ zeggen

    Training telefonisch incasseren

    Telefonisch
    incasseren

    In de training telefonisch incasseren komen o.a. de volgende onderwerpen aan bod:
    – soorten debiteuren herkennen
    – stem- en woordgebruik
    – gespreksvaardigheden zoals de juiste vragen stellen
    – leidende en helpende houding
    – omgaan met smoezen, weerstand en klachten

    Training commercieel telefoneren

    Commercieel
    telefoneren

    In de training commercieel telefoneren komen o.a. de volgende onderwerpen aan bod:
    – juiste vragen stellen
    – behoefte van de klant achterhalen
    – klanten adviseren, informeren en overtuigen
    – omgaan met bezwaren
    – inspelen op verkoopkansen.

    Telefoontraining op maat

    Telefoontraining
    op maat

    Heb je speciale wensen of staat de cursus waar je naar op zoek bent er niet tussen? Geen probleem!

    Wij stellen graag met jou een telefooncursus op maat samen. Dat is qua kosten gunstiger dan je denkt.

    Wat vinden anderen van onze telefooncursussen?

    Wie kozen er voor onze cursus telefoneren?

    logo mvgm