Cursus telefoneren: voor een betere klantervaring
Wil je jouw telefoonvaardigheden opfrissen?
Je vindt dat jouw telefoongesprekken professioneler en efficiënter kunnen?
Vind je het lastig om met boze, dominante, geïrriteerde of langdradige klanten om te gaan aan de telefoon?
Vind je dat het klantcontact op jouw KCC beter kan?
Kun je commercieel gezien meer uit je telefoongesprekken halen, maar je weet niet hoe?
Wil je debiteuren bewegen te gaan betalen zonder de relatie te beschadigen?
Of heb je andere problemen als het gaat om de communicatie aan de telefoon?
Wij verzorgen al meer dan 15 jaar telefooncursussen voor receptionisten/telefonisten, voor medewerkers klantcontact (KCC) of klantenservice, voor medewerkers van de debiteurenadministratie, voor verkoopmedewerkers en andere medewerkers die regelmatig telefonisch contact hebben. Wij verzorgen telefooncursussen voor grote en kleine organisaties in verschillende branches. Zoek je een leuke en actieve telefooncursus, dan zijn wij de nummer 1 van Nederland.
[decisiontree id=”55592″]
Waarom zou je voor ons kiezen?
- Plezier staat voorop. In een plezierige omgeving leer je namelijk makkelijker en sneller.
- Onze trainingen zijn praktijkgericht. We doen veel praktijkoefeningen die we onderbouwen met korte stukjes theorie.
- Je leert bij ons breinvriendelijk. Dat betekent dat wij onze trainingsmethoden op modern breinonderzoek hebben gebaseerd. Wij weten daardoor hoe je effectiever en makkelijker leert.
- Wij gebruiken uitsluitend bewezen effectieve trainingsmethoden.
- Wij werken altijd met een trainingstraject, omdat uit onderzoek blijkt dat alleen een training niet werkt.
Wat vinden anderen van onze telefooncursussen?
Naar welke telefooncursus ben je op zoek?
Welke telefooncursus je ook zoekt, wij kunnen het verzorgen. Heb je een speciale vraag? Wij denken graag met je mee. Neem daarvoor contact met ons op of bel naar 0180 328 500. Dan stellen wij een telefooncursus op maat samen die precies aansluit bij wat je nodig hebt.
Professioneel
telefoneren
In de telefooncursus professioneel telefoneren komen o.a. de volgende onderwerpen aan bod:
– telefoongedrag
– telefoonetiquette
– leidende en helpende houding
– stem- en woordgebruik
– gespreksvaardigheden zoals de juiste vragen stellen
Klantgericht
telefoneren
In de telefooncursus klantgericht telefoneren komen o.a. de volgende onderwerpen aan bod:
– telefoongedrag
– telefoonetiquette
– leidende en helpende houding
– stem- en woordgebruik
– gespreksvaardigheden zoals de juiste vragen stellen
– omgaan met boze klanten
– slecht nieuws brengen
Omgaan met boze
klanten aan de telefoon
In de telefooncursus omgaan met boze klanten komen o.a. de volgende onderwerpen aan bod:
– telefoongedrag
– stem- en woordgebruik
– omgaan met langdradige bellers
– omgaan met boze bellers
– omgaan met agressie
– slecht nieuws brengen
– op een vriendelijke manier ‘nee’ zeggen
Telefonisch
incasseren
In de cursus telefonisch incasseren komen o.a. de volgende onderwerpen aan bod:
– soorten debiteuren herkennen
– stem- en woordgebruik
– gespreksvaardigheden zoals de juiste vragen stellen
– leidende en helpende houding
– omgaan met smoezen, weerstand en klachten
Commercieel
telefoneren
In de cursus commercieel telefoneren komen o.a. de volgende onderwerpen aan bod:
– juiste vragen stellen
– behoefte van de klant achterhalen
– klanten adviseren, informeren en overtuigen
– omgaan met bezwaren
– inspelen op verkoopkansen.
Telefoontraining
op maat
Heb je speciale wensen of staat de cursus waar je naar op zoek bent er niet tussen? Geen probleem!
Wij stellen graag met jou een telefooncursus op maat samen. Dat is qua kosten gunstiger dan je denkt.