Inschrijven open training klantgericht telefoneren

Kosten van de training

De training kost 525 (ex. btw) per persoon. Dat is inclusief alle trainingsdocumentatie, pen en papier, lunch, drinken, versnaperingen en een bewijs van deelname. Eventuele parkeerkosten zijn voor eigen rekening.

Datum en locatie

De training duurt van 9:15 tot 16:00u. Wij werken met kleine groepen, daardoor is er veel individuele aandacht. Er doen dan ook maximaal 8 deelnemers mee aan de training.

De trainingslocatie is heel belangrijk voor het leerproces. Daarom hebben wij gekozen voor locaties die van alle gemakken voorzien zijn. Daarnaast hebben ze een motiverende, frisse en moderne uitstraling en zijn ze gemakkelijk bereikbaar met auto en openbaar vervoer.

donderdag 12 september. Locatie: NBC, Blokhoeve 1, Nieuwegeindinsdag 8 oktober. Locatie: BCN, Hoogoorddreef 5, Amsterdamwoensdag 20 november. Locatie: BCN, Barbizonlaan 25, Capelle a/d IJsselmaandag 9 december. Locatie: NBC, Blokhoeve 1, Nieuwegeinwoensdag 22 januari. Locatie: BCN, Hoogoorddreef 5, Amsterdamdonderdag 5 maart. Locatie: BCN, Barbizonlaan 25, Capelle a/d IJsseldinsdag 12 mei. Locatie: NBC, Blokhoeve 1, Nieuwegeinvrijdag 3 juli. Locatie: BCN, Kennedyplein 204, Eindhoven

Gegevens deelnemer:

Dhr.Mevr.

Gegevens andere deelnemers:

(Bij 3 of meer deelnemers is de incompany training klantgericht telefoneren voordeliger)

Facturatiegegevens:

Opmerkingen en akkoord:

Hoe verder?

Na je inschrijving ontvang je van ons een e-mail over je deelname aan de training en het verdere verloop. Ontvang je deze niet? Controleer dan je ongewenste berichten in je e-mail. Bel gerust als er nog vragen zijn: 0180 328 500.