Klantgerichtheidstrainingen

Wilt u uw klanten een nog betere service geven?

Merkt u dat klanten steeds mondiger worden en wilt u daar beter op inspelen?
Weet u niet hoe u met boze, geïrriteerde, langdradige of dominante klanten om moet gaan?
Vindt u het moeilijk om klachten goed op te vangen en om te buigen?
Of vindt u het lastig om slecht nieuws te brengen of ‘nee’ te verkopen?
Wilt u bij elk klantcontact een bijdrage leveren aan het commerciële proces?

Onze klantgerichtheidstrainingen helpen u daarbij. Wij verzorgen klantgerichtheidstrainingen. Het maakt niet uit hoe u contact hebt met uw klant: aan de telefoon, aan de receptie/balie, op de chat, via de mail of face-to-face. Voor elke situatie verzorgen wij klantgerichtheidstrainingen.

Klantgerichtheidstrainingen

Welke klantgerichtheidstraining wilt u bij ons volgen?

Hieronder vindt u een overzicht van de klantgerichtheidstrainingen die wij verzorgen. Hebt u een speciale trainingsvraag? Wij denken graag met u mee. Neem daarvoor contact met ons op of bel naar 0180 328 500. Dan stellen wij een klantgerichtheidstraining samen die precies aansluit bij wat u nodig hebt.

Wat vinden anderen van onze trainingen?

Prettig, heldere uitleg

“De trainer laat je middels theorie en een hele prettige sfeer kennis maken met jezelf en legt middels leuke oefeningen bloot wat je sterke punten en verbeterpunten zijn.”

Rajiv, Hostnet

Top en leuk!

“Leuke, leerzame training. Informatief en anders. Gezonde mix van theorie en praktijk. Veel oefenmomenten. Grappig gebracht. Fijne handvatten. Fijne reader. Al bij al top en leuk!”

Lea, Swiss Sense

Prima

Prima, voor herhaling vatbaar.

Annuschka, KMC

Ontzettend toffe en nuttige training

“Ontzettend toffe en nuttige training. Ik weet zeker dat ik klantgerichter kan schrijven als ik de stof laat inzinken en dagelijks ga gebruiken! Kennismakingsronde is erg tof, brengt het lekker op gang!”

Nils, Webreact

Zeer aan te raden

“Zeer aan te raden. Vooraf sceptisch, maar veel van geleerd.”

Mark, Piet Brouwer Elektrotechniek

Op een fijne manier gebracht

Erg leerzaam. Stof wordt op een fijne manier overgebracht door iemand die heel duidelijk weet waarover hij spreek. Dat wordt als erg fijn ervaren. De kennis is erg bruikbaar.

Niels, Hostnet

Op welke manieren verzorgen wij trainingen?

INCOMPANY TRAINING

Een maatwerktraining speciaal afgestemd op uw team of afdeling.

OPEN TRAINING

Een klassikale training met deelnemers van andere organisaties.

INDIVIDUELE TRAINING

Een persoonlijke training, één op één, met begeleiding van een trainer.

ONLINETRAINING

Een volledig digitale training in uw eigen tempo en wanneer het u uitkomt.

Waarom zijn onze trainingen beter?

Breinvriendelijk trainen

Bij ons leert u gemakkelijker en sneller.

  • Wij gebruiken uitsluitend wetenschappelijk bewezen effectieve trainingsmethoden.
  • Wij trainen breinvriendelijk, gebaseerd op modern breinonderzoek en de betekenis daarvan om effectief en makkelijk te leren.
  • Onze trainingen zijn praktijkgericht. Korte stukjes theorie lossen we af met veel praktijkoefeningen.
  • Plezier staat voorop. In een plezierige omgeving leert u namelijk makkelijker en sneller.
  • Wij werken met een trainingstraject, omdat uit onderzoek blijkt dat alleen een training niet werkt.
  • Wij krijgen een hoge waarderingen voor onze trainingen.

Wie kozen er nog meer voor ons?