Klantgerichtheidstrainingen

Uw klanten verdienen een nog betere service

klantgerichtheidstrainingenWilt u klanten behouden doordat u weet hoe u met het (lastige) gedrag van klanten om moet gaan? Vindt u het moeilijk om klachten goed op te vangen? En vindt u het moeilijk om slecht nieuws te brengen? Wilt u bij elk klantcontact een bijdrage leveren aan het commerciële proces?
Het gedrag, de behoefte en wensen van klanten zijn veranderd ten opzichte van 15 jaar geleden. Daarop inspelen is dan ook een uitdaging. Gelukkig leert u in mijn klantgerichtheidstrainingen hoe u op de veranderde behoeften, wensen en het gedrag van klanten inspeelt.

Waarom zou u voor Zaleco kiezen?

Rene van der ZaagIk ben René van der Zaag, oprichter en eigenaar van Zaleco. Mijn klantgerichtheidstrainingen zijn anders dan die van andere trainingsbureaus. Dat komt doordat ik u klantgerichtheid laat bekijken vanuit het perspectief van de klant. Als u begrijpt wat een klant voelt, hoe een klant denkt en hoe een klant handelt, weet u precies wat u moet doen om klantgericht te handelen. Ik leer u precies wat u moet doen en hoe u dat doet.

Hoe train ik?

Ik vind persoonlijke aandacht belangrijk. Niet iedereen is hetzelfde en niet iedereen wil hetzelfde leren. Ik zorg ervoor dat de training aansluit op uw persoonlijke wensen.

Daarnaast train ik breinvriendelijk. Daarbij baseer ik mij op modern breinonderzoek en de betekenis daarvan voor effectief leren. Het resultaat hiervan is dat leren gemakkelijker gaat.

Wat vinden anderen van mijn klantgerichtheidstrainingen?

Of het nu gaat om klantgerichtheid aan de telefoon of face-to-face, dankzij mijn trainingen leer je de effectiefste manieren in de omgang met klanten. Dit is wat oud-deelnemers zeiden:

Meeleven met de klant

★★★★★
5 5 1
Leerzaam, meeleven met klanten, makkelijker klanten te begrijpen", "Ik heb geleerd om goed om te gaan met bellers

Geen saaie training

★★★★★
5 5 1
Het is nuttig, of je nu 3-4 maanden of 3-4 jaar in een klantgerichte omgeving werkt, telefoonvaardigheden te oefenen en te verbeteren, zodat je de klant optimaal kan helpen", "Het wordt heel duidelijk uitgelegd, door de rollenspellen krijg je inzicht hoe je bepaalde situaties op moet lossen, zeer leerzaam", "Op een leuke, informele manier wordt je bewust gemaakt van je eigen gedrag aan de telefoon. En veel nuttige informatie gekregen, waar we zeker gebruik van gaan maken", "Heel leuke, geen saaie training, met theorie die heel goed te begrijpen is.

Fijne uitleg, goede opdrachten

★★★★★
5 5 1
Top: je vriendelijkheid", "Top: leuke training, fijne uitleg, goede opdrachten, Theorie en praktijk goed in balans

communicatie vaardigheden verbeteren

★★★★★
5 5 1
Ideale training om communicatie vaardigheden te verbeteren

Goed,Leerzaam, en leuK!

★★★★★
5 5 1
Zo enorm leerzaam. Je leert echt een gesprek te analyseren door de roos van leary. Ik zal alles wat ik geleerd hebt meenemen, ook in mijn loopbaan na hostnet

Erg leerzaam!

★★★★★
5 5 1
Veel geleerd over de verschillende gesprekstechnieken en hoe om te gaan met evt. boze klanten. Hierbij de Roos van Leary toegereikt gekregen en geleerd hoe deze toegepast kan worden. Daarnaast veel geleerd over schrijfmethoden m.b.t. e-mails naar klanten en hierbij vooral actief taalgebruik te hanteren. Rene luistert aandachtig, denkt met je mee en is erg aardig. Een leerzame training! 🙂

Welke klantgerichtheidstrainingen zijn er?

Ik geef klassikale (open), individuele en incompany trainingen. De volgende, meest populaire, klantgerichtheidstrainingen kunt u bij mij volgen:

Klantgericht telefoneren
Voor wie?

Voor bijvoorbeeld: helpdesk, klantcontactcentrum (KCC), call center, klantenservice, secretariaat, verkoop binnendienst, planning, receptie, etc.

Wat leert u?

Telefoonetiquettes, de juiste vragen stellen, met (lastige) klanten en klachten omgaan en slechtnieuws brengen.

MEER INFORMATIE

Klantgericht chatten
Voor wie?

Voor bijvoorbeeld: helpdesk, klantcontactcentrum (KCC), klantenservice, customer service, etc.

Wat leert u?

Chatetiquettes, klantgericht schrijven, de juiste vragen stellen, met (lastige) klanten omgaan en commerciële kansen pakken.

MEER INFORMATIE

Klantgerichte e-mails schrijven
Voor wie?

Voor bijvoorbeeld: helpdesk, klantcontactcentrum (KCC), call center, klantenservice, secretariaat, verkoop binnendienst, receptie, etc.

Wat leert u?

Klantgerichte schrijfstijl, een heldere opbouw, in 7 stappen een klantgerichte e-mail of brief.

MEER INFORMATIE

Klantgerichte balie/receptie
Voor wie?

Voor bijvoorbeeld: baliemedewerkers, receptionisten, etc.

Wat leert u?

Klantvriendelijk en -gericht zijn, klantbehoeften achterhalen, de juiste vragen stellen, met (lastige) klanten en klachten omgaan, slechtnieuws brengen, feedback geven.

MEER INFORMATIE

Commerciële klantgerichtheid
Voor wie?

Voor bijvoorbeeld: consultants, projectmanagers, servicemonteurs, etc.

Wat leert u?

Klantvriendelijk en -gericht zijn, klantbehoeften achterhalen, de juiste vragen stellen, adviseren en overtuigen, met (lastige) klanten en klachten omgaan, slechtnieuws brengen, lichte commerciële vaardigheden.

MEER INFORMATIE

Ik zoek iets anders
Staat uw klantgerichtheidstraining er niet tussen?

Alleen de meest gevraagde klantgerichtheidstrainingen staan hier vermeld. Bent u op zoek naar iets specifieks? Dan kan ik dat ook verzorgen! Neem gerust contact met mij op, dan bekijken we samen wat er mogelijk is.