Klantgerichtheidstrainingen

Uw klanten verdienen een nog betere service

KlantgerichtheidstrainingenMerkt u dat klanten steeds mondiger worden en wilt u daar beter op inspelen?
Vindt u het moeilijk om klachten goed op te vangen?
Of vindt u het lastig om slecht nieuws te brengen?
Wilt u bij elk klantcontact een bijdrage leveren aan het commerciële proces?
Onze klantgerichtheidstrainingen helpen u daarbij.

Het gedrag, de behoefte en wensen van klanten zijn veranderd ten opzichte van 15 jaar geleden. Daarop inspelen is dan ook een uitdaging. Gelukkig leert u in onze klantgerichtheidstrainingen hoe u op de veranderde behoeften, wensen en het gedrag van klanten inspeelt.

Meer dan 10 jaar ervaring

Al meer dan 10 jaar verzorgen wij klantgerichtheidstrainingen. Dat doen wij op een unieke wijze. Wij nemen uw klant namelijk als uitgangspunt. Het gaat er namelijk niet om hoe u, vanuit uw werkzaamheden, de situatie bekijkt. Maar om hoe de klant geholpen wil worden en hoe u daar naadloos bij aansluit.

Als u dat als uitgangspunt neemt, bent u klantgerichter. De kennis, de inzichten, de vaardigheden en het gedrag voor klantgerichtheid leren wij u of uw medewerkers graag.

Bewezen effectief leren dankzij breinvriendelijk trainen

Breinvriendelijk trainenDe waardering voor onze trainingen is hoog. Dat komt doordat wij breinvriendelijk trainen. Daarbij baseren wij ons op modern breinonderzoek en de betekenis daarvan om effectief en makkelijk te leren.

In onze trainingen betrekken wij zo veel mogelijk zintuigen. Daardoor zijn onze trainingen zeer actief. Tevens staat plezier maken voorop. In een plezierige omgeving leert u makkelijker en sneller. En, oh ja, we gebruiken geen PowerPoint.

Wij gebruiken uitsluitend wetenschappelijk bewezen effectieve trainingsmethoden. Uit onderzoek blijkt dat alleen een training niet werkt. Daarom werken wij altijd met een trainingstraject. Dit garandeert een beter resultaat.

Leerzaam

★★★★★
5 5 1
Een leerzame training om de klant beter te helpen.

Een leerzame communicatietraining

★★★★☆
4 5 1
De training zou ik aanraden voor mensen die nog niet zo heel lang ervaring hebben met klantencontact.

Goed

★★★★☆
4 5 1
Leerzaam, zet je tot nadenken aan over eigen telefoongedrag. Goed.

Praktijkgericht actueel eerlijk

★★★★☆
4 5 1
Geen formele binnenkomst met koffie en cake, maar een binnenkomst met leuke gesprekken én muziek! René weet snel een ontspannen sfeer te creëren en de cursisten geïnteresseerd te krijgen met pakkende praktijkvoorbeelden. Ik en mijn collega's hebben hierdoor de praktijklessen met plezier kunnen volgen. Aan de evaluatie wordt ook uitgebreid aandacht besteed, waardoor de aangeleerde zaken goed blijven hangen. Bedankt René =)

Leerzaam, leuk, handig, duidelijk,

★★★★★
5 5 1
Erg leerzaam. Stof wordt op een fijne manier overgebracht door iemand die heel duidelijk weet waarover hij spreek. Dat wordt als erg fijn ervaren. De kennis is erg bruikbaar.

Goede training

★★★★★
5 5 1
heldere en duidelijke manier om jezelf verder te ontwikkelen met communicatieve vaardigheden

Klantgerichtheidstrainingen

Hieronder vindt u het programma van de meest populaire trainingen. Hebt u een speciale trainingsvraag? Wij zijn dol op speciale trainingsvragen!
Neem daarvoor contact met ons op of bel naar 0180 328 500. Dan stellen wij een uitgekiend trainingsprogramma samen.

Klantgericht telefoneren
Na de training voert u gemakkelijk en vlot elk soort inkomend of uitgaand telefoongesprek.

MEER INFORMATIE

Klantgerichte e-mails schrijven
Na de training schrijft u elke e-mail of brief duidelijk en klantvriendelijk zonder dat het u veel tijd kost.

MEER INFORMATIE

Klantgericht chatten
Na de training voert u met klanten gemakkelijk en vlot elk soort chatgesprek.

MEER INFORMATIE

Klantgerichte balie/receptie
Na de training voert u aan de balie / receptie gemakkelijk en vlot elk soort gesprek met klanten zowel face-to-face als aan de telefoon.

MEER INFORMATIE

Klantgericht en commercieel communiceren
Na de training voert u met klanten gemakkelijk en klantgericht elk soort gesprek. Daarnaast herkent u commerciële kansen en speelt u daarop de juiste manier op in, zonder dat u iets hoeft te verkopen.

MEER INFORMATIE

Klantvriendelijkheid in de winkel
Na de training zijn uw winkelmedewerkers klantvriendelijker, zodat klanten graag in uw winkel terugkomen.

MEER INFORMATIE

U zoekt iets anders?

Bent u op zoek naar iets specifieks? Dan kunnen wij dat ook verzorgen! Neem gerust contact met ons op, dan bekijken we samen wat er mogelijk is.


Wij hebben trainingen verzorgd voor onder andere: