Klantgerichtheidstrainingen

Uw klanten verdienen een nog betere service

KlantgerichtheidstrainingenMerkt u dat klanten steeds mondiger worden en wilt u daar beter op inspelen?
Vindt u het moeilijk om klachten goed op te vangen?
Of vindt u het lastig om slecht nieuws te brengen?
Wilt u bij elk klantcontact een bijdrage leveren aan het commerciële proces?
Onze klantgerichtheidstrainingen helpen u daarbij.

Het gedrag, de behoefte en wensen van klanten zijn veranderd ten opzichte van 15 jaar geleden. Daarop inspelen is dan ook een uitdaging. Gelukkig leert u in onze klantgerichtheidstrainingen hoe u op de veranderde behoeften, wensen en het gedrag van klanten inspeelt.

Meer dan 10 jaar ervaring

TrainingslokaalAl meer dan 10 jaar geven wij klantgerichtheidstrainingen. Dat doen wij op een unieke wijze. Wij nemen uw klant namelijk als uitgangspunt. Het gaat er namelijk niet om hoe u, vanuit uw werkzaamheden, de situatie bekijkt. Maar om hoe de klant geholpen wil worden en hoe u daar naadloos bij aansluit.

Als u dat als uitgangspunt neemt, bent u klantgerichter. De kennis, inzichten, vaardigheden en het gedrag voor klantgerichtheid leren wij u of uw medewerkers graag.

Makkelijk leren dankzij breinvriendelijk trainen

De waardering voor onze trainingen is hoog. Dat komt doordat wij breinvriendelijk trainen. Daarbij baseren wij ons op modern breinonderzoek en de betekenis daarvan om effectief en makkelijk te leren.
Wij gebruiken daarvoor uitsluitend wetenschappelijk bewezen effectieve trainingsmethoden. Daarnaast betrekken wij zo veel mogelijk zintuigen. Daardoor zijn onze trainingen zeer actief. Tevens staat plezier maken voorop. In een plezierige omgeving leert u makkelijker en sneller. En, oh ja, we gebruiken geen PowerPoint.

Zinvol

★★★★★
5 5 1
Prettige samenwerking. Meer collegialiteit. Sympathieke trainer. Zinvol.

Veel ruimte voor eigen voorbeelden

★★★★☆
4 5 1
Leuke en interactieve training. Goede oefeningen met herkenbare punten. Tijdens de training veel ruimte voor eigen voorbeelden en rollenspellen zijn toegespitst op ons werkveld.

Gericht op je dagelijkse werkzaamheden

★★★★☆
4 5 1
Leuk met humor en leerzaam. Ruimte om inhoudelijke zaken te bespreken die aan de telefoon zijn voorgekomen. Gericht op de dagelijkse werkzaamheden waardoor je er echt iets aan hebt en meeneemt met het bellen.

Leerzaam, leuk, handig, duidelijk,

★★★★★
5 5 1
Erg leerzaam. Stof wordt op een fijne manier overgebracht door iemand die heel duidelijk weet waarover hij spreek. Dat wordt als erg fijn ervaren. De kennis is erg bruikbaar.

Goede training met een duidelijk doel

★★★★★
5 5 1
René leert je op een leuke manier kennismaken met hoe je het contact met je klanten beter voert. Deze training zal niet alleen effectief zijn bij je huidige werk, maar ook bij je toekomstige job.

Erg leerzaam!

★★★★★
5 5 1
Veel geleerd over de verschillende gesprekstechnieken en hoe om te gaan met evt. boze klanten. Hierbij de Roos van Leary toegereikt gekregen en geleerd hoe deze toegepast kan worden. Daarnaast veel geleerd over schrijfmethoden m.b.t. e-mails naar klanten en hierbij vooral actief taalgebruik te hanteren. Rene luistert aandachtig, denkt met je mee en is erg aardig. Een leerzame training! 🙂

Klantgerichtheidstrainingen

Hieronder vindt u het programma van de meest populaire trainingen. Hebt u een speciale trainingsvraag? Kom maar op, niets is ons te gek. Neem daarvoor contact met ons op of bel naar 0180 328 500. Dan stellen wij een uitgekiend trainingsprogramma samen.

Klantgericht telefoneren
Na de training voert u gemakkelijk en vlot elk soort inkomend of uitgaand telefoongesprek.
MEER INFORMATIE
Klantgerichte e-mails schrijven
Na de training schrijft u elke e-mail of brief duidelijk en klantvriendelijk zonder dat het u veel tijd kost.
MEER INFORMATIE
Klantgericht chatten
Na de training voert u met klanten gemakkelijk en vlot elk soort chatgesprek.
MEER INFORMATIE
Klantgerichte balie/receptie
Na de training voert u aan de balie / receptie gemakkelijk en vlot elk soort gesprek met klanten zowel face-to-face als aan de telefoon.
MEER INFORMATIE
Klantgericht en commercieel communiceren
Na de training voert u met klanten gemakkelijk en klantgericht elk soort gesprek. Daarnaast herkent u commerciële kansen en speelt u daarop de juiste manier op in, zonder dat u iets hoeft te verkopen.
MEER INFORMATIE
Klantvriendelijkheid in de winkel
Na de training zijn uw winkelmedewerkers klantvriendelijker, zodat klanten graag in uw winkel terugkomen.
MEER INFORMATIE
Zoekt u iets anders?
Staat uw klantgerichtheidstraining er niet tussen?

Alleen de meest gevraagde klantgerichtheidstrainingen staan hier vermeld. Bent u op zoek naar iets specifieks? Dan kunnen wij dat ook verzorgen! Neem gerust contact met ons op, dan bekijken we samen wat er mogelijk is.

Wij hebben trainingen verzorgd voor onder andere: