Klantgerichtheidstrainingen

Uw klanten verdienen een nog betere service

Merkt u dat klanten steeds mondiger worden en wilt u daar beter op inspelen?
Vindt u het moeilijk om klachten goed op te vangen?
Of vindt u het lastig om slecht nieuws te brengen?
Wilt u bij elk klantcontact een bijdrage leveren aan het commerciële proces?
Onze klantgerichtheidstrainingen helpen u daarbij.

Het gedrag, de behoefte en wensen van klanten zijn veranderd ten opzichte van 15 jaar geleden. Daarop inspelen is dan ook een uitdaging. Gelukkig leert u in onze klantgerichtheidstrainingen hoe u op de veranderde behoeften, wensen en het gedrag van klanten inspeelt.

Klantgerichtheidstrainingen

Meer dan 10 jaar ervaring

Al meer dan 10 jaar verzorgen wij klantgerichtheidstrainingen. Dat doen wij op een unieke wijze. Wij nemen uw klant namelijk als uitgangspunt. Het gaat er namelijk niet om hoe u, vanuit uw werkzaamheden, de situatie bekijkt. Maar om hoe de klant geholpen wil worden en hoe u daar naadloos bij aansluit.

Als u dat als uitgangspunt neemt, bent u klantgerichter. De kennis, de inzichten, de vaardigheden en het gedrag voor klantgerichtheid leren wij u of uw medewerkers graag.

Bewezen effectief leren dankzij breinvriendelijk trainen

Breinvriendelijk trainen
De waardering voor onze trainingen is hoog. Dat komt doordat wij breinvriendelijk trainen. Daarbij baseren wij ons op modern breinonderzoek en de betekenis daarvan om effectief en makkelijk te leren.

In onze trainingen betrekken wij zo veel mogelijk zintuigen. Daardoor zijn onze trainingen zeer actief. Tevens staat plezier maken voorop. In een plezierige omgeving leert u makkelijker en sneller. En, oh ja, we gebruiken geen PowerPoint.

Wij gebruiken uitsluitend wetenschappelijk bewezen effectieve trainingsmethoden. Uit onderzoek blijkt dat alleen een training niet werkt. Daarom werken wij altijd met een trainingstraject. Dit garandeert een beter resultaat.

Zinnig en doen!

★★★★☆
4 5 1
Zinnig en doen! Leuk gebracht!

Leerzaam op een leuke manier

★★★★★
5 5 1
Prima geregeld. Leerzaam op een leuke manier.

Goede praktijkgedeelte

★★★★☆
4 5 1
Goede praktijkgedeelte. Wel wat geleerd.

communicatie vaardigheden verbeteren

★★★★★
5 5 1
Ideale training om communicatie vaardigheden te verbeteren

Goede training met een duidelijk doel

★★★★★
5 5 1
René leert je op een leuke manier kennismaken met hoe je het contact met je klanten beter voert. Deze training zal niet alleen effectief zijn bij je huidige werk, maar ook bij je toekomstige job.

Leerzaam, leuk, handig, duidelijk,

★★★★★
5 5 1
Erg leerzaam. Stof wordt op een fijne manier overgebracht door iemand die heel duidelijk weet waarover hij spreek. Dat wordt als erg fijn ervaren. De kennis is erg bruikbaar.

Klantgerichtheidstrainingen

Wij verzorgen diverse soorten klantgerichtheidstrainingen:

  • Open trainingen: u leert in klassikaal verband, samen met deelnemers die bij andere organisaties werken. U wisselt daardoor onderling kennis en ervaringen uit. Onze open trainingen vinden plaats in Amsterdam, Den Haag, Rotterdam, Utrecht, Eindhoven en Zwolle.
  • Individuele trainingen: u leert zelfstandig onder begeleiding van een ervaren trainer. U leert waar u wilt en wanneer het u het beste uitkomt. Het grote voordeel van een individuele training is dat theorie, opdrachten en oefeningen in de training precies aansluiten op uw dagelijkse praktijk.
  • Incompany trainingen: u leert samen met collega’s onder begeleiding van een ervaren trainer. De training vindt plaats bij u op kantoor of op een andere locatie in de buurt van uw organisatie.

Programma klantgerichtheidstrainingen

Hieronder vindt u het programma van de meest populaire trainingen. Hebt u een speciale trainingsvraag? Wij zijn dol op speciale trainingsvragen!
Neem daarvoor contact met ons op of bel naar 0180 328 500. Dan stellen wij een uitgekiend trainingsprogramma samen.

Klantgericht telefoneren
Na de training voert u gemakkelijk en vlot elk soort inkomend of uitgaand telefoongesprek.

MEER INFORMATIE

Klantgerichte e-mails schrijven
Na de training schrijft u elke e-mail of brief duidelijk en klantvriendelijk zonder dat het u veel tijd kost.

MEER INFORMATIE

Klantgericht chatten
Na de training voert u met klanten gemakkelijk en vlot elk soort chatgesprek.

MEER INFORMATIE

Klantgerichte balie/receptie
Na de training voert u aan de balie / receptie gemakkelijk en vlot elk soort gesprek met klanten zowel face-to-face als aan de telefoon.

MEER INFORMATIE

Klantgericht en commercieel communiceren
Na de training voert u met klanten gemakkelijk en klantgericht elk soort gesprek. Daarnaast herkent u commerciële kansen en speelt u daarop de juiste manier op in, zonder dat u iets hoeft te verkopen.

MEER INFORMATIE

Klantvriendelijkheid in de winkel
Na de training zijn uw winkelmedewerkers klantvriendelijker, zodat klanten graag in uw winkel terugkomen.

MEER INFORMATIE

U zoekt iets anders?

Bent u op zoek naar iets specifieks? Dan kunnen wij dat ook verzorgen! Neem gerust contact met ons op, dan bekijken we samen wat er mogelijk is.



Wij verzorgden trainingen voor o.a.: