Klantgerichtheidstrainingen

Uw klanten verdienen een nog betere service

klantgerichtheidstrainingenWilt u klanten behouden doordat u weet hoe u met het (lastige) gedrag van klanten om moet gaan?
Vindt u het moeilijk om klachten goed op te vangen?
Of vindt u het moeilijk om slecht nieuws te brengen?
Wilt u bij elk klantcontact een bijdrage leveren aan het commerciële proces?
Mijn klantgerichtheidstrainingen helpen u daarbij.

Het gedrag, de behoefte en wensen van klanten zijn veranderd ten opzichte van 15 jaar geleden. Daarop inspelen is dan ook een uitdaging. Gelukkig leert u in mijn klantgerichtheidstrainingen hoe u op de veranderde behoeften, wensen en het gedrag van klanten inspeelt.

Waarom zou u voor Zaleco kiezen?

Rene van der ZaagIk ben René van der Zaag, oprichter en eigenaar van Zaleco. Ik geef al meer dan 10 jaar klantgerichtheidstrainingen.

Mijn klantgerichtheidstrainingen zijn anders dan die van andere trainingsbureaus. Dat komt doordat ik u klantgerichtheid laat bekijken vanuit het perspectief van de klant. Als u begrijpt wat een klant voelt, hoe een klant denkt en hoe een klant handelt, weet u precies wat u moet doen om klantgericht te handelen. Ik leer u precies wat u moet doen en hoe u dat doet.

Hoe train ik?

Mijn manier van trainen is gebaseerd op modern breinonderzoek en de betekenis daarvan voor effectief leren. Dit heet breinvriendelijk trainen. Dat betekent geen saaie PowerPoints, maar wel actieve en praktijkgerichte oefeningen, zelf de theorie ontdekken, oefeningen terugzien en -luisteren en regelmatig reflecteren op uw eigen handelingen. Het resultaat hiervan is dat u makkelijker leert.

Wat vinden anderen van mijn klantgerichtheidstrainingen?

Of het nu gaat om klantgerichtheid aan de telefoon of face-to-face, dankzij mijn trainingen leer je de effectiefste manieren in de omgang met klanten. Dit is wat oud-deelnemers zeiden:

Je doet veel kennis op

★★★★★
5 5 1
Een zeer interessante dag, waarbij je veel kennis opdoet. Zowel voor je werkzaamheden als daarbuiten.

Je leert veel

★★★★★
5 5 1
Dat je veel leert over de Roos van Leary.

Zelfverzekerder geworden

★★★★☆
4 5 1
Ik ben zelfverzekerder geworden aan de telefoon dankzij de training", "Ik kan makkelijker reageren op bepaalde situaties

Leerzaam, leuk, handig, duidelijk,

★★★★★
5 5 1
Erg leerzaam. Stof wordt op een fijne manier overgebracht door iemand die heel duidelijk weet waarover hij spreek. Dat wordt als erg fijn ervaren. De kennis is erg bruikbaar.

Fantastisch, leuk, veel geleerd.

★★★★★
5 5 1
Dat het een aanrader is. Je leert er veel van en het helpt je met gesprekken voeren.

Erg leerzaam!

★★★★★
5 5 1
Veel geleerd over de verschillende gesprekstechnieken en hoe om te gaan met evt. boze klanten. Hierbij de Roos van Leary toegereikt gekregen en geleerd hoe deze toegepast kan worden. Daarnaast veel geleerd over schrijfmethoden m.b.t. e-mails naar klanten en hierbij vooral actief taalgebruik te hanteren. Rene luistert aandachtig, denkt met je mee en is erg aardig. Een leerzame training! 🙂

Welke klantgerichtheidstrainingen zijn er?

Ik geef klassikale (open), individuele en incompany trainingen. De volgende, meest populaire, klantgerichtheidstrainingen kunt u bij mij volgen:

Klantgericht telefoneren

Na de training voert u met alle soorten klanten gemakkelijk en vlot elk soort inkomend of uitgaand telefoongesprek.

MEER INFORMATIE
Klantgerichte e-mails schrijven

Na de training schrijft u elke willekeurige e-mail of brief duidelijk en klantvriendelijk zonder dat het u veel tijd kost.

MEER INFORMATIE
Klantgericht chatten

Na de training voert u met alle soorten klanten gemakkelijk en vlot elk soort chatgesprek.

MEER INFORMATIE
Klantgerichte balie/receptie

Na de training voert u met alle soorten klanten gemakkelijk en vlot elk soort gesprek, of dit nu face-to-face of telefonisch is.

MEER INFORMATIE
Klantgericht en commercieel communiceren

Na de training voert u met alle soorten klanten gemakkelijk en klantgericht elk soort gesprek, of dit nu bij de klant op locatie is of aan de telefoon. Daarnaast herkent u commerciële kansen en speelt u daar op de juiste manier in, zonder dat u iets hoeft te verkopen.

MEER INFORMATIE
Zoekt u iets anders?
Staat uw klantgerichtheidstraining er niet tussen?

Alleen de meest gevraagde klantgerichtheidstrainingen staan hier vermeld. Bent u op zoek naar iets specifieks? Dan kan ik dat ook verzorgen! Neem gerust contact met mij op, dan bekijken we samen wat er mogelijk is.

Ik heb klantgerichtheidstrainingen verzorgd voor onder andere: