Klantgerichtheidstrainingen

Uw klanten verdienen een nog betere service

KlantgerichtheidstrainingenMerkt u dat klanten steeds mondiger worden en wilt u daar beter op inspelen?
Vindt u het moeilijk om klachten goed op te vangen?
Of vindt u het moeilijk om slecht nieuws te brengen?
Wilt u bij elk klantcontact een bijdrage leveren aan het commerciële proces?
Onze klantgerichtheidstrainingen helpen u daarbij.

Het gedrag, de behoefte en wensen van klanten zijn veranderd ten opzichte van 15 jaar geleden. Daarop inspelen is dan ook een uitdaging. Gelukkig leert u in onze klantgerichtheidstrainingen hoe u op de veranderde behoeften, wensen en het gedrag van klanten inspeelt.

Meer dan 10 jaar ervaring

Al meer dan 10 jaar geven wij klantgerichtheidstrainingen. Dat doen wij op een unieke wijze. We nemen uw klant als uitgangspunt. We hebben ons daarvoor verdiept in de psychologie van klanten.

Het gaat er namelijk niet om hoe u, vanuit uw werkzaamheden, de situatie bekijkt. Maar om hoe de klant geholpen wil worden en hoe u daar naadloos bij aansluit. Als u dat als uitgangspunt neemt, bent u klantgerichter. De benodigde kennis, inzicht, vaardigheden en gedrag voor klantgerichtheid leren wij u of uw medewerkers graag.

Breinvriendelijk trainen = makkelijker leren

De waardering voor onze trainingen is hoog. Dat komt doordat we breinvriendelijk trainen. Daarbij baseren wij ons op modern breinonderzoek en de betekenis daarvan om effectief en makkelijk te leren. Wij gebruiken daarvoor uitsluitend wetenschappelijk bewezen effectieve trainingsmethoden.

We betrekken zo veel mogelijk zintuigen. Daardoor zijn onze trainingen zeer actief. Daarnaast staat plezier maken voorop. In een plezierige omgeving leert u makkelijker. Daarnaast laten we u zelf dingen uitzoeken in plaats van alles voor te kauwen. En, oh ja, we gebruiken geen Powerpoint.

Wees vriendelijk voor de telefoniste!

★★★★☆
4 5 1
Wees vriendelijk aan de telefoon, want de telefoniste kan er (vaak) ook niets aan doen!

Leerzaam

★★★★★
5 5 1
Het is leerzaam geweest

Slecht nieuws goed brengen

★★★★★
5 5 1
Je leert slecht nieuws goed te verwoorden.

Goed,Leerzaam, en leuK!

★★★★★
5 5 1
Zo enorm leerzaam. Je leert echt een gesprek te analyseren door de roos van leary. Ik zal alles wat ik geleerd hebt meenemen, ook in mijn loopbaan na hostnet

Goede training met een duidelijk doel

★★★★★
5 5 1
René leert je op een leuke manier kennismaken met hoe je het contact met je klanten beter voert. Deze training zal niet alleen effectief zijn bij je huidige werk, maar ook bij je toekomstige job.

Boze klant? Geen probleem!

★★★★★
5 5 1
Ik vond het altijd lastig, om met boze klanten een telefonisch gesprek te voeren. René heeft mij geleerd om niet met emotie's te reageren, maar de klant op een punt te krijgen, waardoor het voeren van een gesprek naar een oplossing leidt.

Klantgerichtheidstrainingen

Wij geven trainingen aan klant contact centers, monteurs, helpdeskmedewerkers, telefonisten, etc. De volgende, meest populaire, klantgerichtheidstrainingen kunt u bij ons volgen:

Klantgericht telefoneren

Na de training voert u gemakkelijk en vlot elk soort inkomend of uitgaand telefoongesprek.

MEER INFORMATIE
Klantgerichte e-mails schrijven

Na de training schrijft u elke e-mail of brief duidelijk en klantvriendelijk zonder dat het u veel tijd kost.

MEER INFORMATIE
Klantgericht chatten

Na de training voert u met klanten gemakkelijk en vlot elk soort chatgesprek.

MEER INFORMATIE
Klantgerichte balie/receptie

Na de training voert u met klanten gemakkelijk en vlot elk soort gesprek zowel face-to-face als aan de telefoon.

MEER INFORMATIE
Klantgericht en commercieel communiceren

Na de training voert u met klanten gemakkelijk en klantgericht elk soort gesprek, of dit nu bij de klant op locatie is of aan de telefoon. Daarnaast herkent u commerciële kansen en speelt u daar op de juiste manier in, zonder dat u iets hoeft te verkopen.

MEER INFORMATIE
Zoekt u iets anders?
Staat uw klantgerichtheidstraining er niet tussen?

Alleen de meest gevraagde klantgerichtheidstrainingen staan hier vermeld. Bent u op zoek naar iets specifieks? Dan kunnen wij dat ook verzorgen! Neem gerust contact met ons op, dan bekijken we samen wat er mogelijk is.

Wij hebben trainingen verzorgd voor onder andere: