Over Zaleco

Wij zijn experts in klantcontact en klantbeleving

Contact met klanten is mensenwerk. Het contact vindt plaats via de telefoon, chat, e-mail of face-to-face. Goede communicatieve vaardigheden zijn daarbij onontbeerlijk. Wij zijn experts in klantcontact en klantbeleving, omdat we een duidelijke focus hebben, breinvriendelijk trainen, we klantcontact vanuit een ander perspectief bekijken en omdat we nieuwsgierig zijn.

Wij zijn specialist

Wij focussen ons dan ook alleen op trainingen op het gebied van klantbeleving en klantcontact. De meeste trainingsbureaus bieden veel verschillende soorten trainingen aan. Vergelijkbaar met het assortiment van een supermarkt. Wij vinden dat je voor echt goed vlees bij de slager moet zijn en voor lekker brood bij de bakker. Bij een specialist koop je uiteindelijk betere producten. Een specialist heeft er ook meer verstand van. En heeft ook meer passie voor zijn vak.

Wij zijn breinvriendelijke trainers

We trainen namelijk breinvriendelijk. Dat betekent dat we uitsluitend wetenschappelijk bewezen effectieve trainingsmethoden gebruiken. Hierdoor leer je efficiënter en effectiever. Je maakt gemakkelijker de vertaalslag naar je eigen praktijk.

Wij vonden dat trainingen vaak saai waren en dat je er weinig van opstak. Daarom zijn we op zoek gegaan naar een actieve en energiegevende manier van trainen. Ook dat is breinvriendelijk trainen. Dat betekent dat wij ervoor zorgen dat je op een leuke en gemakkelijke manier leert en met een hoge impact.

Wij doen het anders

Onze trainingen zijn anders dan die van andere trainingsbureaus. Dat komt doordat wij je het klantcontact laten beleven vanuit het perspectief van de klant. Als je begrijpt hoe jouw klant denkt, hoe jouw klant handelt en wat jouw klant voelt, weet je precies hoe je moet handelen. Wij leren je precies wat je moet doen en hoe je dat doet.

Wij zijn nieuwsgierig

Wij zorgen ervoor dat we op de hoogte blijven van de nieuwste inzichten en ontwikkelingen op het gebied van klantcontact, klantbeleving, trainen en coachen.

We ontmoeten je dan ook graag in één van onze trainingen, zodat jij ook expert wordt in klantcontact en klantbeleving.

Met vriendelijke groeten,

René van der Zaag
Directeur / senior trainer

P.S.
Je hersenen zijn onmisbaar voor als je iets wilt leren. Dat weten wij als trainingsbureau als geen ander. Eén op de vier Nederlanders heeft een hersenaandoening, daarom steunen wij de Hersenstichting.
Ons doel voor 2019 is om € 1.000 op te halen voor de Hersenstichting. De stand op dit moment is: € 471,50 (gemeten vanaf 1 januari 2019). Wij doneren daarvoor de opbrengst van alle verkochte e-books. Daarnaast doneren wij 1 euro per deelnemer die een review na de training invult. Help ons de Hersenstichting steunen en download een e-book.