Over Zaleco

Wij zijn expert in klantcontact en klantbeleving

Het contact met klanten of dat nu via de telefoon, chat, e-mail of face-to-face plaatsvindt, is niet altijd gemakkelijk. Neem je de telefoon niet professioneel op of begin je het chatgesprek op de verkeerde manier, dan sta je meteen met 1-0 achter. Als je de behoefte van de klant niet goed boven tafel krijgt, dan haakt de klant af of mis je de opdracht. Vang je een klacht niet goed op, dan verlies je je klant. En bot ‘nee’ zeggen is ook niet goed voor de klantrelatie.

Goede communicatieve vaardigheden zijn daarom onontbeerlijk. Die zijn gelukkig te leren en wij leren ze u graag. Wij zijn namelijk expert in klantcontact en klantbeleving.

Wij zijn specialist

Wij focussen ons alleen op trainingen op het gebied van klantbeleving en klantcontact. De meeste trainingsbureaus bieden veel verschillende soorten trainingen aan. Vergelijkbaar met het assortiment van een supermarkt. Wij vinden dat je voor echt goed vlees bij de slager moet zijn en voor lekker brood bij de bakker. Bij een specialist koop je uiteindelijk betere producten. Een specialist heeft er meer verstand van. En heeft ook meer passie voor zijn vak.

Wij zijn breinvriendelijke trainers

We trainen breinvriendelijk. Dat betekent dat we uitsluitend wetenschappelijk bewezen effectieve trainingsmethoden gebruiken. Hierdoor leert u efficiënter en effectiever. U maakt gemakkelijker de vertaalslag naar uw eigen praktijk.

Wij vonden dat trainingen vaak saai waren en dat je er weinig van opstak. Daarom zijn we op zoek gegaan naar een actieve en energiegevende manier van trainen. En dat is breinvriendelijk trainen. Dat betekent dat wij ervoor zorgen dat u op een leuke en gemakkelijke manier leert en met een hoge impact.

Wij doen het anders

Onze trainingen zijn anders dan die van andere trainingsbureaus. Dat komt doordat wij u het klantcontact laten beleven vanuit het perspectief van de klant. Als u begrijpt hoe uw klant denkt, hoe uw klant handelt en wat uw klant voelt, weet u precies hoe u moet handelen. Wij leren u precies wat u moet doen en hoe u dat doet.

Wij zijn nieuwsgierig

Wij zorgen ervoor dat we op de hoogte blijven van de nieuwste inzichten en ontwikkelingen op het gebied van klantcontact, klantbeleving, trainen en coachen.

We ontmoeten u dan ook graag in één van onze trainingen, zodat u ook expert wordt in klantcontact en klantbeleving.

Met vriendelijke groeten,

René van der Zaag
Directeur / senior trainer

P.S.
Uw hersenen zijn onmisbaar voor als u iets wilt leren. Dat weten wij als trainingsbureau als geen ander. Eén op de vier Nederlanders heeft een hersenaandoening, daarom steunen wij de Hersenstichting.
Ons doel voor 2019 is om € 1.000 op te halen voor de Hersenstichting. De stand op dit moment is: € 578,65 (gemeten vanaf 1 januari 2019). Wij doneren daarvoor de opbrengst van alle verkochte e-boeken en 1 euro per deelnemer die heeft meegedaan aan een training bij ons. Help ons de Hersenstichting steunen en download een e-boek.