Over Zaleco

Wij zijn breinvriendelijke trainers

Wij zijn uitgegroeid tot het beste trainingsbureau op het gebied van klantcontact. Dat hebben wij bereikt door uitsluitend wetenschappelijk bewezen effectieve trainingsmethoden te gebruiken. Wij passen daarbij het zogenaamde breinvriendelijk trainen toe. Hierdoor leert u efficiënter en effectiever. U maakt gemakkelijker de transfer naar uw eigen praktijk.

Leren is leuk bij ons

Wij vonden dat trainingen vaak saai waren en dat je er weinig van opstak. Daarom zijn we op zoek gegaan naar een actieve en energiegevende manier van trainen. Die hebben wij gevonden in breinvriendelijk trainen. Dat betekent dat wij ervoor zorgen dat u op een leuke en gemakkelijke manier leert en met een hoge impact.

Zelfs deelnemers die al vaker een training hebben gehad, reageren op onze trainingen met “Ik heb tóch nog wat geleerd”. Deelnemers die helemaal geen zin in de training hebben, reageren met “Het was echt een hele leuke training”.

Alleen trainingen in klantcontact

De meeste trainingsbureaus bieden veel verschillende soorten trainingen aan. Vergelijk het maar met een supermarkt. Wij vinden dat u voor echt goed vlees bij de slager moet zijn en voor lekker brood bij de bakker. Bij een specialist koopt u uiteindelijk betere producten. Een specialist heeft er ook meer verstand van. En heeft ook meer passie voor zijn vak. Wij focussen ons dan ook alleen op trainingen op het gebied van klantcontact.

Onze visie op klantcontact

Wij volgen de nieuwste ontwikkelingen op het gebied van klantcontact op de voet. Wij merken dat het vakgebied razendsnel verandert. Onze trainingen zijn dan ook anders dan die van andere trainingsbureaus. Dat komt doordat wij u het klantcontact laten bekijken vanuit het perspectief van de klant. Als u begrijpt hoe een klant denkt, hoe een klant handelt en wat een klant voelt, weet u precies hoe u moet handelen. Wij leren u precies wat u moet doen en hoe u dat doet.

Wij blijven investeren in kwaliteit

Trainen zit in ons bloed, maar dat wil niet zeggen dat dat genoeg is. Wij nemen ons werk zeer serieus. Wij willen er elke dag beter in zijn. Daarom trainen wij onszelf regelmatig. Wij zorgen ervoor dat we op de hoogte blijven van de nieuwste inzichten en ontwikkelingen op het gebied van klantcontact, trainen en coachen. Daardoor krijgt u de beste training en begeleiding.

Wij ontmoeten u graag in één van onze trainingen.

Met vriendelijke groeten,

René van der Zaag
Directeur / senior trainer

P.S.

Ons doel voor 2019 is om € 1.000 op te halen voor de Hersenstichting. De stand op dit moment is: € 248,00 (gemeten vanaf 1 januari 2019).

Uw hersenen zijn onmisbaar voor als u iets wilt leren. Dat weten wij als trainingsbureau als geen ander. Eén op de vier Nederlanders heeft een hersenaandoening, daarom steunen wij de Hersenstichting. Wij doneren 1 Euro per deelnemer die een review na de training invult. Daarnaast doneren wij de opbrengst van onze e-books. Help ons de Hersenstichting steunen en download een e-book.