Over Zaleco

Over Zaleco trainingen en adviesToen ik zelf, als werknemer, trainingen volgde, vond ik ze vaak saai en soms ronduit teleurstellend. Veel PowerPointpresentaties, saaie voorstelrondjes, veel theorie en weinig doen. Theorieën en opdrachten die niet aansloten bij mijn dagelijkse praktijk. Trainers die zonder passie hun verhaaltje stonden af te draaien, etc. Als ik dan naar huis  ging, bedacht ik me vaak dat ik niet veel geleerd had.

In 2008 besloot ik, na een lange carrière in de internationale sales en customer service, voor mezelf te beginnen. Klanten trainen in het verkopen van producten en diensten die ik aan hen verkocht, vond ik destijds erg leuk. Vanuit deze ervaring en de gedachte dat trainingen veel beter konden, begon ik Zaleco trainingen en advies.

Inmiddels zijn we uitgegroeid tot het beste trainingsbureau op het gebied van klantgerichtheid en klantcontact. Dat hebben wij bereikt door uitsluitend wetenschappelijk bewezen effectieve trainingsmethoden te gebruiken volgens het zogenaamde breinvriendelijk trainen. Hierdoor leert u efficiënter en effectiever en maakt u de transfer naar uw eigen praktijk gemakkelijker.

Welke trainingen verzorgen wij?

De meeste trainingsbureaus bieden veel verschillende soorten trainingen aan. Vergelijk het maar met een supermarkt. Wij vinden dat u voor echt goed vlees bij de slager moet zijn en voor lekker brood bij de bakker. Bij een specialist koopt u uiteindelijk betere producten. Een specialist heeft er ook meer verstand van. En heeft ook meer passie voor zijn vak. Wij focussen ons dan ook alleen op trainingen op het gebied van klantgerichtheid en klantcontact. Daardoor durven wij te stellen dat onze trainingen de beste in ons vakgebied zijn.

Hoe kijken wij tegen klantgerichtheid en klantcontact aan?

Wij volgen de nieuwste ontwikkelingen op het gebied van klantgerichtheid en klantcontact op de voet. Wij merken dat beide vakgebieden razendsnel veranderen. Onze trainingen zijn dan ook anders dan die van andere trainingsbureaus. Dat komt doordat wij u klantgerichtheid en klantcontact laten bekijken vanuit het perspectief van de klant. Als u begrijpt hoe een klant denkt, hoe een klant handelt en wat een klant voelt, weet u precies hoe u moet handelen. Wij leren u precies wat u moet doen en hoe u dat doet.

Wat is ons geheim?

Wij vonden dat trainingen vaak saai waren en dat je er weinig van opstak. Daarom zijn we op zoek gegaan naar een actieve en energiegevende manier van trainen. Die hebben wij gevonden in breinvriendelijk trainen. Dat betekent dat wij ervoor zorgen dat de deelnemers op een leuke en gemakkelijke manier leren en met een hoge impact. Zelfs deelnemers die al vaker een training hebben gehad, reageerden met “Ik heb tóch nog wat geleerd”. Deelnemers die helemaal geen zin in de training hadden, reageerden met “Het was echt een hele leuke training”.

Hoe zorgen we ervoor dat we de beste blijven?

Trainen zit in ons bloed, maar dat wil niet zeggen dat dat genoeg is. Wij nemen ons werk zeer serieus. Wij willen er elke dag beter in zijn. Daarom trainen wij onszelf regelmatig. Wij zorgen ervoor dat we op de hoogte blijven van de nieuwste inzichten en ontwikkelingen op het gebied van klantgerichtheid, klantcontact, trainen en coachen. Daardoor krijgt u de beste training en begeleiding.

Wij ontmoeten u graag in één van onze trainingen.

Met vriendelijke groeten,

René van der Zaag
Directeur / senior trainer

P.S. Je hersenen zijn onmisbaar voor als je iets wilt leren. Dat weten wij als trainingsbureau als geen ander. Eén op de vier Nederlanders heeft een hersenaandoening, daarom steunen wij de Hersenstichting. Wij doneren 1 Euro per deelnemer die een review invult. Daarnaast doneren wij de opbrengst van onze e-books.