Reviews alle trainingen

Nooit saai!

★★★★☆
4 5 1
Leuke leerzame training met nieuwe inzichten en technieken. Verder vooral veel "tips en tricks" & "do's and don'ts" om in praktijk om te zetten. Bijna alleen maar praktijkoefeningen, nooit saai!

Niet van aannames uitgaan

★★★★☆
4 5 1
Dat je niet zomaar van aannames uit moet gaan. En dat je gedrag kan beïnvloeden.

Gericht op je dagelijkse werkzaamheden

★★★★☆
4 5 1
Leuk met humor en leerzaam. Ruimte om inhoudelijke zaken te bespreken die aan de telefoon zijn voorgekomen. Gericht op de dagelijkse werkzaamheden waardoor je er echt iets aan hebt en meeneemt met het bellen.

Leuke & leerzame training

★★★★★
5 5 1
Op een duidelijke (door directe uitleg bij het gedrag) manier leer je door jezelf te ervaren hoe je reageert in een bepaalde situatie. Je ziet meteen wat je fout doet en leert met elkaar hoe je dit kunt oplossen.

Aanrader!

★★★★★
5 5 1
Heel leerzaam, om aan te raden!

Informatief, leuk en duidelijk

★★★★★
5 5 1
Heel informatief en op een leuke, duidelijke manier gebracht.

Grote aanrader!

★★★★★
5 5 1
Grote aanrader!

Goed afgestemd op de eigen situatie

★★★★☆
4 5 1
Goed op de eigen situatie van het werk afgestemd", "Ik ga mijn collega's in een presentatie een aantal tips uit de training geven

Praktijkgericht actueel eerlijk

★★★★☆
4 5 1
Geen formele binnenkomst met koffie en cake, maar een binnenkomst met leuke gesprekken én muziek! René weet snel een ontspannen sfeer te creëren en de cursisten geïnteresseerd te krijgen met pakkende praktijkvoorbeelden. Ik en mijn collega's hebben hierdoor de praktijklessen met plezier kunnen volgen. Aan de evaluatie wordt ook uitgebreid aandacht besteed, waardoor de aangeleerde zaken goed blijven hangen. Bedankt René =)

Prettig, heldere uitleg

★★★★★
5 5 1
René laat je middels theorie en een hele prettige sfeer kennis maken met jezelf en legt middels leuke oefeningen bloot wat je sterke punten en verbeterpunten zijn.

Zeer professionele training

★★★★☆
4 5 1
Zeer professionele training voor het beter begrijpen en omgaan met verschillende type klanten. Zeker een aanrader voor bedrijven waar werknemers veel en direct contact hebben met klanten. De Leary' s Rose is ook erg handig en fijn om klanten te begrijpen.

Praktische oefeningen zijn nuttig

★★★★☆
4 5 1
Dat het leerzaam is en dat de praktische oefeningen nuttig zijn.

Leuke, dynamische training

★★★★☆
4 5 1
Een leuke, dynamische training, waarbij de klant centraal staat bij toekomstige conversaties.

Zeer fijne cursus, helder en duidelijk!

★★★★☆
4 5 1
E-learning is goed en overzichtelijk, fijn dat je zelf je tempo kunt bepalen en er wordt bijgehouden waar je gebleven bent. Zeer goede tips en trics meegekregen en het praktijkexamen als zeer prettig ervaren. Rene is een zeer geduldige en prettige coach!

Veel van opgestoken

★★★★★
5 5 1
Heel leerzaam en ook interessant. Verveelt geen moment. Veel van opgestoken, ga het zeker in de praktijk brengen. Bedankt René!

Niet saai, juist wel leuk

★★★★★
5 5 1
Veel diversiteit in oefeningen, niet saai, juist wel leuk. Ik ben gestimuleerd om beter te communiceren naar huurders.

Leuk en nuttig om te doen

★★★★☆
4 5 1
Als je begint denk je: is dit het. Al doende kom je erachter dat het meer is. Intensief. Meer om lijf dan je in eerste instantie denkt. Leuk en nuttig om te doen

Zelfverzekerder geworden

★★★★☆
4 5 1
Ik ben zelfverzekerder geworden aan de telefoon dankzij de training", "Ik kan makkelijker reageren op bepaalde situaties

Meer achter telefoneren dan gedacht

★★★★☆
4 5 1
Er zit meer achter telefoneren dan je zou denken.

Fantastisch, leuk, veel geleerd.

★★★★★
5 5 1
Dat het een aanrader is. Je leert er veel van en het helpt je met gesprekken voeren.

Hulpzame tips en tricks!

★★★★☆
4 5 1
Duidelijke, verhelderende training. Hulpzame trips en tricks!

goed toepasbaar in praktijk.

★★★★☆
4 5 1
Heb plezier en sta open voor de training.

Interactief

★★★★★
5 5 1
Positief, interactief, concreet, duidelijk, werkbaar, verhelderend, opnieuw verfrissend.

Heel goed

★★★★★
5 5 1
Heel goed!

Opfrisser

★★★★★
5 5 1
Je steekt er wat van op en frist je verkoophouding tov klanten op.

Leuk, interactief, leerzaam, lachen

★★★★☆
4 5 1
Leuk, interactief, leerzaam, lachen

Echte tips gekregen

★★★★☆
4 5 1
Gezellig - echte tips gekregen, inzicht hoe andere collega's telefoongesprekken voeren, een aanrader.

Ik weet nu hoe

★★★★★
5 5 1
Ik wilde leren meer te verkopen en hoe je dat doet. Ik weet dat nu.

Leuk en gezellig

★★★★★
5 5 1
Leuke gezellige training.

Sterk

★★★★☆
4 5 1
Ik vond de training informatief sterk.

Praktisch

★★★★☆
4 5 1
Praktische tips en voorbeelden voor voorbereiding en inleven in de doelgroep.

Overtuigend

★★★★☆
4 5 1
Ik weet hoe ik met ABC moet overtuigen. Leerzaam.

Opfrisser

★★★★★
5 5 1
Het is een opfrisser geweest voor mij dus dat is positief, aangezien ik zelf van een commerciële opleiding af kom.

Bruikbaar

★★★★★
5 5 1
Bruikbaar in de praktijk.

Veel geleerd

★★★★☆
4 5 1
Dat ik geleerd heb om het gedrag van klanten kan beïnvloeden door mijn eigen gedrag aan te passen.

Direct toepasbaar

★★★★☆
4 5 1
Het is nuttig, omdat het direct toepasbaar is.

Duidelijke informatie

★★★★☆
4 5 1
Duidelijke informatie, maar tempo mag hoger.

Een aanrader voor iedereen met een verkoopfunctie

★★★★☆
4 5 1
Geeft goed weer hoe je met situaties in verkoop om moet gaan.”, “Bedankt voor de prettige training en het confronteren met je eigen handelen tijdens een gesprek”, “Op een natuurlijke manier, heel leerzaam en goed toepasbaar lesmateriaal en uitleg

Gezellig & informatief

★★★★☆
4 5 1
Gezellig & informatief

Onspannen en veilig

★★★★☆
4 5 1
Dat je actief begeleid wordt door middel van rollenspel en theorie. Heel ontspannen bezig bent en het een veilige situatie is om fouten te durven maken.

Zwaar en intensief

★★★★☆
4 5 1
Zwaar en intensief en echt leerzaam.

Goede nuttige training

★★★★☆
4 5 1
Het is een goede nuttige training.

Veel geleerd

★★★★★
5 5 1
Op een gezellige manier leren. Goed verzorgd. Veel geleerd.

Leuk!

★★★★☆
4 5 1
Het was leuk om een keer gedaan te hebben.

Zeer leerzaam!

★★★★★
5 5 1
Je leert veel van deze training.

Goede training

★★★★★
5 5 1
Goede training, leerzaam, theorie goed toe te passen.

Handig

★★★★☆
4 5 1
Heel handig voor het bedrijfsleven

Positief en enthousiast

★★★★★
5 5 1
Wat ik al gedaan heb, ik ben erg positief en enthousiast over de training. Vind het leerzaam, herkenbaar, leuk om deze training te hebben bijgewoond.

Leuke training, erg nuttig

★★★★★
5 5 1
René is een goede en prettige trainer. Hij voelt feilloos aan wat je leerpunten zijn en creëert een veilige zone om snel te leren! Erg tevreden mee

Leuke leerzame training

★★★★★
5 5 1
Leuke leerzame training

Leerzaam

★★★★★
5 5 1
Leerzaam en gezellig

Goede tips gehad

★★★★☆
4 5 1
Leerrijk, goede tips gehad.

Goede afwisseling tussen theorie en praktijk

★★★★★
5 5 1
Prima, goede afwisseling tussen theorie en praktijk.

Zeer leerzaam

★★★★☆
4 5 1
Zeer leerzaam.

Je gaat de klant beter begrijpen

★★★★★
5 5 1
Dat het mij beter geholpen heeft klanten te begrijpen

Zeer zeker aanraden aan iedereen in de sales

★★★★★
5 5 1
Ik zou deze training zeer zeker aan iedereen aanraden die werkt in de sales. Helder en duidelijk verhaal waar ik persoonlijk heel veel van geleerd heb.

Leuke training

★★★★★
5 5 1
Vrije training met niet veel moeten, maar veel leren. Muziek was een goed moment in de pauze waardoor het niet stil viel. Kortom een leuke training met leerzame rollenspellen over het gedrag herkennen en hoe erop reageren.

Je gaat nadenken

★★★★★
5 5 1
Dat je over bepaalde tips echt gaat nadenken.

10/10

★★★★★
5 5 1
Het was een leuke en interactie training.

Doel bereikt

★★★★☆
4 5 1
Deze training zou voor iedereen weer eens goed zijn", "Doel is bereikt", "Lekker afwisselende training

Verrassend

★★★★☆
4 5 1
Leuke verrassende heldere training.

Leuk, leerzaam, duidelijk!

★★★★★
5 5 1
Het is een interessante training. Ik heb geleerd hoe je met bepaald gedrag van mensen om kan gaan en hoe je kan proberen iets om te buigen.

Goede training

★★★★★
5 5 1
Goede training in principes van verkoop buitendienst.

Erg leerzaam!!!

★★★★☆
4 5 1
Opfrissen van de telefoon etiketten, maar ook uitgebreid stilstaan bij het gedrag van mensen en daarop op de juiste manier reageren. Dit in combinatie met een echte oefeningen incl acteur. Erg leerzaam!!!

Motiverend en inspirerend

★★★★★
5 5 1
Motiverend en inspirerend 🙂

Leerzaam, leuk & praktisch

★★★★★
5 5 1
Heel goed, leerzamer dan ik dacht.

Leerzaam

★★★★☆
4 5 1
Het is erg leerzaam.

Zelfs voor België

★★★★★
5 5 1
Zeer leerrijk, zelfs voor België.

Veel bijleren

★★★★★
5 5 1
Ga er blanco in en heb geen vooroordelen. Je denkt dat je het goed doet, maar kunt uiteindelijk veel bijleren.

Geleerd goed omgaan met bellers

★★★★★
5 5 1
Ik heb geleerd om goed om te gaan met bellers.

Leerzaam en duidelijk

★★★★★
5 5 1
Heel erg leerzaam en duidelijk

Op een leuke manier gebracht

★★★★★
5 5 1
Leerzame cursus. Op een leuke manier gebracht.

Goede training

★★★★☆
4 5 1
Een goede training over telefoneren.

Erg leerzaam

★★★★☆
4 5 1
Erg leerzaam, vooral luchtig, niet zo stijf, leuke uitleg, ga zo door!

Het deel onbevooroordeeld vond ik erg goed

★★★★☆
4 5 1
Ik vond de eerste dagdeel niet veel nieuws, wat ik in eerdere trainingen heb gehad werd herhaald, alleen het deel onbevooroordeeld luisteren vond ik erg goed. Ook dag 2 vond ik prettig en de sfeer was erg goed!

Ik ben nu zekerder aan de telefoon

★★★★★
5 5 1
Interessante cursus. Je gaat er heen met het idee: Telefoneren wat is er nieuw dan?" Maar echt praktische informatie, net de juiste puntjes op de I. Prettige ontspannen sfeer, niets is fout maar het kan altijd beter. Ik heb er veel geleerd wat direct toepasbaar is. Ik ben nu ook zekerder aan de telefoon zodat ik mijn klant op de juiste manier helpen kan en ook met de juiste toon.

Interessant

★★★★★
5 5 1
Interessant, het zijn vaak hele simpele dingen die ervoor zorgen dat een gesprek op de juiste manier verloopt.

Professioneel, vriendelijk, goede sfeer, kundig

★★★★☆
4 5 1
De vorm en sfeer (gecreëerd) zijn een dikke 8 waard. Persoonlijk had ik meer theorie best OK gevonden en meer oefenen met de pittige gedragstypes. Professioneel, vriendelijk, goede sfeer, kundig. Goede basisvaardigheden bellen, moor ook breder te trekken op communicatie.

Situaties die regelmatig voorkomen

★★★★☆
4 5 1
Heel leerzaam, open en situaties die regelmatig voorkomen.

Valkuilen vermijden

★★★★☆
4 5 1
Dat het een eye opener is. Valkuilen vermijden.

Doel bereikt

★★★★★
5 5 1
Ik heb mijn doel zeker bereikt met deze training en dat kwam ook door de goede trainer. Ik beveel deze training ook voor al mijn collega's aan.

Effectief

★★★★☆
4 5 1
Leuk, effectief, interactief & zak snoep.

Veel ruimte voor eigen voorbeelden

★★★★☆
4 5 1
Leuke en interactieve training. Goede oefeningen met herkenbare punten. Tijdens de training veel ruimte voor eigen voorbeelden en rollenspellen zijn toegespitst op ons werkveld.

Je hebt er echt wat aan

★★★★★
5 5 1
Dat je er echt wat aan hebt, hoe je met een klant om moet gaan.

Betere verkoper

★★★★★
5 5 1
Het maakt je een betere verkoper en je werk makkelijker.

Interessant en leerzaam

★★★★☆
4 5 1
Interessant en leerzaam. Onderdeel boze klanten hopen dat je geen tring tring achter je hoort.

Zeer goed en leerzaam!

★★★★☆
4 5 1
Ik vond de training zeer goed, en leerzaam! de verzorging en locatie was goed. ook een uitgebreide lunch erbij! je nam de tijd voor ons, en de groep was ook klein, wat ik als positief ervaar.

Heldere uitleg

★★★★★
5 5 1
Heldere uitleg, concrete tips.

Leerzaam

★★★★★
5 5 1
Leerzaam. Voor de hand liggende oplossingen leer je nu echt gebruiken om de ogenschijnlijk simpele problemen aan te pakken.

Toepasbaar voor iedereen

★★★★★
5 5 1
Leerzaam en toepasbaar voor iedereen

Zinvol

★★★★★
5 5 1
Prettige samenwerking. Meer collegialiteit. Sympathieke trainer. Zinvol.

Geeft nieuwe inzichten

★★★★☆
4 5 1
Ik heb nieuwe inzichten gekregen over klantvriendelijkheid in de winkel.

Helpt om verbeterpunten op te stellen

★★★★★
5 5 1
Interessante training die goed helpt om je verbeterpunten te identificeren. Helpt om een plan voor verbetering op te stellen om aan te werken. Er wordt goed geacteerd, zodat je niet merkt dat je niet met een echte (lastige) klant in gesprek bent.

Persoonlijk, scherp en leerzaam.

★★★★★
5 5 1
René is erg betrokken. Iedereen kan leren om prettiger, fijner en beter te communiceren richting klanten. In deze training focus je je vooral op jouw leerpunten. Zo is alle theorie direct toe te passen in jouw specifieke situatie.

Leuk actief meedoen

★★★★☆
4 5 1
Je wordt goed verteld wat belangrijk is bij het verkopen + leuk actief meedoen.

Hoe om te gaan met de telefoon

★★★★☆
4 5 1
Kijken wat wordt verwacht aan de telefoon en hoe om te gaan met de telefoon.

Snel oppakken dankzij rollenspellen

★★★★★
5 5 1
Er wordt veel gebruik gemaakt van rollenspellen. Daardoor pak je het sneller op.

Zinnig

★★★★☆
4 5 1
Zinnige training.

Leerzaam

★★★★☆
4 5 1
Het is altijd leerzaam

Goede combi

★★★★★
5 5 1
Goede combi van theorie en oefeningen.

Duidelijk

★★★★☆
4 5 1
Duidelijke training.

communicatie vaardigheden verbeteren

★★★★★
5 5 1
Ideale training om communicatie vaardigheden te verbeteren

Biedt inzicht

★★★★☆
4 5 1
Leert je anders denken, biedt inzicht, duidelijk, helder, gestructureerd

Complimenten

★★★★★
5 5 1
Training was zorgvuldig voorbereid door René! De training werd op een prettige, duidelijke manier gegeven. Fijn om samen vele oefenmomenten te hebben, je ervaart dan ook wat bepaalde gesprekstechnieken / communicatietechnieken teweeg kunnen brengen. Complimenten voor René

Zeker volgen als je bezwaren voelt om te bellen

★★★★☆
4 5 1
Leerzaam en zeker volgen als je bezwaren voelt om koud te bellen

Leuke training

★★★★☆
4 5 1
Leuke training, zowel in theorie als in praktijkoefeningen op een speelse manier.

Leuke interessante training.

★★★★★
5 5 1
Het is handig om te weten wat de tegenwoordige schrijfstijl is in zakelijke e-mails. Ook de ouderwetse en oubillige schrijfstijl die ik nog hanteerde kan ik nu vervangen door de moderne schrijfstijl ! De aanhef in een e-mail is ook verandert wat ik niet wist. Weer wat geleerd !

Duidelijk!

★★★★★
5 5 1
Ontspannen sfeer. Informatief op een heldere manier. Duidelijk!

Interessant en leerzaam

★★★★★
5 5 1
Interessant en leerzaam.

Het was erg leerzaam

★★★★☆
4 5 1
Dat je dingen moet proberen en je moet het leren.

Nuttig en rustig

★★★★☆
4 5 1
Nuttige, leerzame, rustige training.

Heel interactief

★★★★★
5 5 1
Heel interactief, geen droge stof.

Leuke effectieve communicatie training.

★★★★★
5 5 1
Het is een leuke training om uit te voeren. En wordt ingegaan op belangrijke aspecten voor een goede communicatie. Hiermee krijg je een ander inzicht in je dagelijkse werkzaamheden. Daarnaast wordt het goed aangepakt door een enthousiaste host.

Je leert er veel!

★★★★★
5 5 1
Je leert er veel van!

Met een enthousiaste twist

★★★★★
5 5 1
Erg leerzaam met een enthousiaste twist

Heel leerzaam

★★★★★
5 5 1
Dat het heel leerzaam is.

Way better than a powerpoint

★★★★★
5 5 1
Excellent presentatien, good atmosphere, approchable & good listener", "The beamer was in front of the screen, audio could have been harder", I liked the dynamics of the class (interaction, real examples) Way better than a powerpoint", Putting the focus on the customer", "A tad bit longer breaks for smokers instead of 3 min make 7 min please", "Ga zo door, geen aanmerkingen of tips", "I really enjoyed the exercises, calls using SPIN method. Clearly I was making calls taking the publisher into consideration and the cusomer", "The group exercise - great to learn from your colleagues", "The Need curve on the buying process could have been a bit more clear", "Good information, very nice images - visual presentation, good music", "Forced participation in exercises - get everyone involved", "Good, easy, educational, SPIN method = good", "Good music, well prepared, well structures", "I like the fact that the training is so interactive, not a presentation only. Also background music is better than silence

Hier heb ik wat aan.

★★★★☆
4 5 1
Hier heb ik wat aan. Het is zeer leerzaam.

Trainingsacteur was goed

★★★★☆
4 5 1
Trainingsacteur was goed in het inleven bij de verschillende rollen. En zijn feedback was top.

Hoe je beter kunt reageren op boze klanten

★★★★☆
4 5 1
Ik heb geleerd hoe ik beter kan reageren op boze klanten.

Leerzaam

★★★★★
5 5 1
Een leerzame training om de klant beter te helpen.

Zeer nuttig

★★★★★
5 5 1
Praktijkgedeelte zeer nuttig. Fijn: theorie en praktijk in eigen tijd en tempo en 1 op 1 training.

Ontzetten toffe en nuttige training

★★★★★
5 5 1
Ontzettend toffe en nuttige training. Ik weet zeker dat ik klantgerichter kan schrijven als ik de stof laat inzinken en dagelijks ga gebruiken! Kennismakingsronde is erg tof, brengt het lekker op gang!

Een leerzame communicatietraining

★★★★☆
4 5 1
De training zou ik aanraden voor mensen die nog niet zo heel lang ervaring hebben met klantencontact.

Leerzaam

★★★★☆
4 5 1
Leerzame training als toevoeging.

Je kunt goed en rustig de oefengesprekken nabespreken

★★★★★
5 5 1
René is een fijne coach. Hij levert oprechte feedback en het voelt als opbouwende kritiek. De relaxte sfeer zorgt ervoor dat je samen goed en rustig de oefengesprekken kunt nabespreken.

Erg interessant

★★★★☆
4 5 1
Erg interessant en je steekt er zeker iets van op. Bewuster, vooral met open vragen, begrip tonen en zakelijk blijven

Praktijkgericht

★★★★★
5 5 1
Zeer leerzaam en praktijkgericht.

Leer je heel veel van

★★★★★
5 5 1
Hele leuke training. Leer je heel veel van.

Prettige en leerzame training

★★★★☆
4 5 1
Prettige en leerzame training! Als voorbereiding een theorie gedeelte, fijn als voorbereiding/bewustwording. Vervolgens in het praktijk gedeelte veel tips en handvatten gekregen om toe te gaan passen.

Interactieve manier van leren

★★★★☆
4 5 1
Leerzaam, een les waar je echt wat aan hebt, die je kunt gebruiken in de praktijk.

Leerzaam

★★★☆☆
3 5 1
Er valt altijd wat te leren!

Om verkooptechnieken te verbeteren

★★★★★
5 5 1
Ik zou deze training aanbevelen aan anderen om verkooptechnieken te verbeteren.

Toegespitst op onze manier van werken

★★★★☆
4 5 1
Duidelijke uitleg over de lesstof, toegespitst op onze manier van werken.

Interessant

★★★★★
5 5 1
Nuttig en interessant.

Duidelijkheid over hoe je een mail schrijft

★★★★☆
4 5 1
Deze training is als je zoals bij ons bedrijf veel mailt een grote aanwinst. De reden hiervoor is dat je duidelijkheid krijgt. over een goed idee krijgt hoe een mail in elkaar steekt.

Erg gezellig en leerzaam

★★★★★
5 5 1
Erg gezellig, leerzaam, en merk dat je toch bewust/onbewust het in de winkel toepast.

Zeer leerzaam

★★★★☆
4 5 1
Zeer leerzaam.

Informatief en handig

★★★★★
5 5 1
Ik wilde beter kunnen verkopen en gerichter kunnen vragen. Dat lijkt me met deze training te gaan lukken.

Leerzaam

★★★★☆
4 5 1
Leerzaam

Positieve manier van trainen

★★★★★
5 5 1
Vriendelijke, positieve en adequate manier van trainen.

Ik heb de klant binnengehaald

★★★★★
5 5 1
Begin november heb ik de training commerciële gesprekstechnieken gevolgd bij Zaleco. Inmiddels heb ik het ‘echte gesprek’ met de klant gehad, dat we tijdens de training op video hebben geoefend. Het is gelukt; ik heb de klant – zeker mede dankzij de training – binnengehaald… Via deze weg wilde ik je nogmaals danken voor de training en alle tips!

Veel aan gehad

★★★★★
5 5 1
Ik heb er veel aan gehad.

Veilig, duidelijke uitleg, op maat

★★★★★
5 5 1
Top: hartelijk dank voor de leerzame dag, ik heb veel handvatten om verder te gaan.", "Relaxte training, veilig, duidelijke uitleg + info op maat, goede voorbereiding, in een woord TOP, Tip: meer slechtnieuwsgesprekken oefenen", "Top: concrete vaardigheden, leuk, ontspannen, betrokken, luistert goed, iedereen doet actief mee", "Top: actieve cursus, blijft boeiend, vele korte breaks = fijn, veel praktijkoefeningen, leuke muziek tussendoor, enthousiaste trainer, goede accommodatie", "Top: afwisseling theorie / praktijk, afbeeldingen ter illustratie, prettige manier van benaderen van cursisten in het bijzonder in de 1 op 1 situaties

Door te doen, leer je.

★★★★☆
4 5 1
Dat het een luchtige training is, niet al te serieus. Door te doen, leer je. Maar soms een beetje langdradig.

Praktische training

★★★★★
5 5 1
Praktische manier om een beeld te krijgen van telefonische acquisitie.

Straight-forward

★★★★★
5 5 1
Straight-forward, nuttig, duidelijk en fijn dat het ook praktijkgericht is.

Voor een ieder heel goed

★★★★☆
4 5 1
Het 2e gedeelte -> zelfbewust zijn / worden vond ik erg leuk. Je staat weer even stil wie je bent en hoe jouw reactie op een ander is (stuk omgangskunde / pedagogiek / psychologie) Voor een ieder heel goed! Bedankt.

Praktisch toepasbaar

★★★★☆
4 5 1
Praktisch toepasbaar.

Leuk en afwisselend

★★★★☆
4 5 1
Duidelijke, leuke en afwisselende training.

Verkopen is een kunde

★★★★☆
4 5 1
Goed om te horen dat verkopen een kunde is, die je kan leren en trainen.

Blijvend interessant

★★★★☆
4 5 1
Op een heel bijzondere manier gebracht. Daardoor blijvend interessant. Leuk om bij te wonen.

Ontspannen

★★★★☆
4 5 1
Duidelijk, effectief, ontspannen.

Leuke elementen

★★★★☆
4 5 1
Leuke elementen

Fijne training

★★★★★
5 5 1
Het was een fijne training, waarbij je stilstaat bij de klantbehoefte en daardoor ook over jezelf leert.

Hele leuke, geen saaie training

★★★★★
5 5 1
Hele leuke, geen saaie training. Heel goed te begrijpen en goed luisteren is belangrijk aan de telefoon.

Andere blik op sales

★★★★☆
4 5 1
Leert je anders te denken.

Leerrijk

★★★★☆
4 5 1
Leerrijk. Positief.

Positief

★★★★☆
4 5 1
Positief, is altijd leerzaam

Zeker aan te bevelen!

★★★★☆
4 5 1
Duidelijk en herkenbare gesprekken. Zeker aan te bevelen!

Leerzaam

★★★★★
5 5 1
Dat het leerzaam is en je er juist bewust van wordt wat je niet moet doen en/of uit moet stellen.

Pittig!

★★★★★
5 5 1
Pittig maar leerzaam! Pittig in de zin van confronterend!

Leuke sfeer

★★★★★
5 5 1
Zeer leerzaam. Leuke sfeer. Er bestaan geen domme vragen, er is altijd een oplossing

Veel ruimte om te oefenen

★★★★★
5 5 1
Verfrissend, helder, duidelijk. Leuke manier van uitleg. Ongedwongen sfeer. Veel ruimte om te oefenen.

Reset

★★★★★
5 5 1
Je wordt in principe gereset.

Enthousiaste trainer

★★★★★
5 5 1
Enthousiaste trainer!

Opfrisser

★★★★★
5 5 1
Het is altijd weer nodig, een opfrissing, als je ergens heel lang werkt.

Veel handvatten gekregen

★★★★☆
4 5 1
Ik heb veel handvatten gekregen om klantvriendelijk te zijn.

Leerzame training

★★★★★
5 5 1
We hebben een leerzame training gehad.

Leuk en leerzaam

★★★★★
5 5 1
Ik weet hoe ik het gesprek open en bijverkoop. Leuk en leerzaam.

Heel leerzame salestraining

★★★★★
5 5 1
Heel leerzame salestraining die je goed bewust maakt van hoe je een goede accountmanager kan worden.

Duidelijk en goed

★★★★☆
4 5 1
Duidelijke en goede training.

Realistische situaties doorgespeeld.

★★★★★
5 5 1
Heel nuttige informatie en tips. Realistische situaties doorgespeeld. Goede voorbereiding op de training (via e-learning). Spelletjes tussendoor.

Leuke informatieve training

★★★★☆
4 5 1
Leuke informatieve training

Goede training!

★★★★☆
4 5 1
Aan te raden als je af en toe een lastige klant tegen komt en niet weet hoe daar mee om te gaan. Deze training leert je dan hoe je de roos van leary toe kan passen via de telefoon en de chat!

Zeer leerzaam

★★★★★
5 5 1
Zeer leerzaam.

Betere aansluiting bij de prospect

★★★★★
5 5 1
Dat de training vooral op praktisch vlak goed helpt om op een andere manier dan voorheen een verkoopgesprek in te gaan. Het maakt je duidelijk dat je door de klant en zijn problemen centraal te stellen, je beter in staat bent om exact op zijn of haar behoefte in te gaan en zo betere aansluiting te vinden met je producten en/of diensten.

Goede tips

★★★★☆
4 5 1
- Goed informatief. - Goede tips die we kunnen gebruiken tijdens telefoneren.

Inhoudelijk erg goed

★★★★☆
4 5 1
Inhoudelijk erg goed, veel voorbeelden. Mag wat meer oefenen in de praktijk.

Serieuze manier

★★★★☆
4 5 1
Serieuze manier om te kijken naar gesprekken voeren, beter kijken hoe je dingen precies zegt.

Duidelijk en perfect

★★★★★
5 5 1
Ik heb de cursus als fijn ervaren. Het had best een dag langer mogen duren." "De training was duidelijk en de trainer legde alles perfect uit. Was een training waarbij de aandacht er goed bij bleef. Kwam volgens mij ook door de trainer die ons bleef boeien.

Efficiënt en leuk

★★★★★
5 5 1
Praktische, efficiënte en leuke cursus.

Alles is bespreekbaar

★★★★★
5 5 1
Niets is raar, alles is bespreekbaar.

Prettig

★★★★★
5 5 1
Goede begeleiding van iemand met kennis op zijn vakgebied. Laat je zien waar je fouten zitten en helpt ze op te lossen. Neemt in detail alles met je door totdat je het begrijpt.

Erg leuke training

★★★★☆
4 5 1
Erg leuke training, soms naar mijn mening iets te langdradig. Dit zorgt voor rumoer tijdens de cursus.

Leuk en leerzaam

★★★★★
5 5 1
Het was leuk en leerzaam.

Goed

★★★★★
5 5 1
Goed, praktisch, handig.

Geen enkele keer ongemakkelijk gevoeld

★★★★☆
4 5 1
Ik heb het als zeer positief ervaren. Heb al meerdere trainingen gehad en had enige weerstand/aversie hiertegen gekregen. Deze keer heb ik me geen enkele keer ongemakkelijk gevoeld zelfs niet tijdens de zgn rollenspellen. Dank je wel René voor de prettige training.

Leuk en leerzaam

★★★★☆
4 5 1
Het is een leuke en leerzame training, waar je veel aan hebt.

Enthousiaste trainer

★★★★★
5 5 1
Ontzettend enthousiaste trainer die theorie en praktijk leuk samenbrengt.

Breinvriendelijk trainen sprak me erg aan 🙂

★★★★☆
4 5 1
Niet helemaal nieuwe, wel hele fijne prettige herhaling en dus weer toe te passen in het werk. Door casus extra handig om toe te passen. Breinvriendelijk trainen sprak me erg aan 🙂

Leerzaam en leuk

★★★★★
5 5 1
Leerzaam, leuke training.

Persoonlijke feedback

★★★★★
5 5 1
Dat je veel goede voorbeelden krijgt waardoor je echt over de verschillende toepassingen en hun belang/invloed nadenkt en deze vervolgens op je eigen manier kunt toepassen. Dit oefen je ook en je krijgt persoonlijke feedback waardoor je er echt wat mee kunt.

Leuk en leerzaam

★★★★★
5 5 1
Oefenen met acteur en reflectie erg leuk en leerzaam", "Was een goede dag, na de eerder behandelde theorie, praktijk met acteur zeer bruikbaar.

Complimenten!

★★★★★
5 5 1
René brengt de kennis op een heldere en doortastende manier over. De praktijkgerichte opdrachten gaven inzicht om toekomstig/klantgericht te handelen. Complimenten!

Erg actieve training

★★★★☆
4 5 1
Erg positieve en actieve training, goede leerstof, absoluut niet saai!

Actief schrijven

★★★★☆
4 5 1
- Niet ouderwets schrijven - Ik-vorm mag gebruikt worden aan begin van de mail - Schrijfstijl aanpassen - Actief schrijven - Denk als huurder/klant

Verhouding theorie en oefeningen is prima

★★★★☆
4 5 1
Educatief. Toch weer nieuwe dingen geleerd, tips en trucs voorbij zien komen. Verhouding theorie en oefeningen is prima.

Veel geleerd

★★★★★
5 5 1
Interessant, veel van geleerd, goede tips gekregen!

Leerzaam op een leuke manier

★★★★★
5 5 1
Prima geregeld. Leerzaam op een leuke manier.

Leuke vorm

★★★★☆
4 5 1
Veel geleerd in een leuke vorm", "Het was vooral ook leuk om de cursus te volgen

Doe er je voordeel mee

★★★★★
5 5 1
Ondervindt het zelf en doe er je voordeel mee.

Aparte manier van trainen

★★★★★
5 5 1
Aparte manier van trainen, maar heel leerzaam

Leuk en leerzaam

★★★★☆
4 5 1
Leuk en leerzaam. Veel dingen passen we al toe in de praktijk. Maar door deze opfriscursus ga je er toch weer wat bewuster mee om!

Heel erg leerzaam

★★★★★
5 5 1
Heel erg leerzaam. Ik kan niet wachten om dit in de praktijk te gaan toepassen. Ik weet nu hoe ik beter kan handelen bij moeilijke situaties!

Echte aanrader

★★★★★
5 5 1
Echte aanrader! Je leert op een andere manier nadenken over commerciële gesprekken.

Afwisselend

★★★★☆
4 5 1
Veel geleerd. Afwisselend. Leerzaam. Luchtig

Leuke, interessante training

★★★★☆
4 5 1
Leuke, interessante training. Veel tips over hoe je 't beste de klant kunt aanschrijven.

Directe terugkoppeling

★★★★☆
4 5 1
Prettige sfeer met ruimte om praktische zaken te bespreken. Directe terugkoppeling op oefeningen.

Aanrader

★★★★★
5 5 1
De training is een aanrader. Je leert veel (goede toepassing van de theorie in de praktijk)

Interessant

★★★★☆
4 5 1
Interessant om je bewuster te worden van communicatie

Ik kan beter inspelen op emotionele klanten

★★★★★
5 5 1
Dankzij deze training kan ik beter inspelen op emotionele klanten.

Trainster neemt iedereen mee

★★★★★
5 5 1
Dat de trainster met veel passie haar werk doet en iedereen met zich meeneemt.

Trainster is een topper!!

★★★★★
5 5 1
De training was een succes, De trainster is een topper!!

Ga naar Zaleco!

★★★★★
5 5 1
Als je een leerzame, maar vooral leuke training wilt volgen, ga naar Zaleco!

Herkenning was er 'all over'

★★★★☆
4 5 1
Ik heb vooraf geen beeld gevormd. Herkenning was er 'all over', maar erg interessant om daar termen bij te zien.

Toegankelijk en veel interactie

★★★★★
5 5 1
Fijne toegankelijke training met duidelijke praktijkvoorbeelden! Een training waar veel interactie is doorspekt met respect + humor!

Helder, leuk

★★★★☆
4 5 1
Kort, helder, leuk, zeer informatief

De puntjes op de 'i' gezet

★★★★☆
4 5 1
Met humor, een leerzame ervaring. De puntjes op de 'i' gezet.

Leuk en leerzaam

★★★★☆
4 5 1
Leuk en leerzaam. Door de rollenspellen goed het geleerde gelijk in de praktijk te brengen.

Duidelijk

★★★★☆
4 5 1
Duidelijke training, maar voor mezelf niet echt nodig.

Nog betere communicatie skills

★★★★☆
4 5 1
Dat het handig is om te volgen om nog betere communicatie skills te krijgen met het telefoneren en klantgericht bezig te zijn.

Actieve en leuke training

★★★★☆
4 5 1
Actieve en leuke training, waar je veel van kunt leren.

Leerzaam en toepasbaar

★★★★☆
4 5 1
Duidelijke training met goede adviezen, leerzaam en toepasbaar.

Anders dan een doorsneetraining

★★★★☆
4 5 1
Anders dan een doorsneetraining, minder gedwongen, helpvol en ook leerzaam.

Heel handig voor iedereen

★★★★★
5 5 1
Dat het heel interessant is en dat je dingen leert die heel handig zijn voor iedereen.

Snel resultaat behalen

★★★★☆
4 5 1
Goed behapbare en duidelijke training, waar je snel resultaat mee kunt halen.

Leerzame training

★★★★☆
4 5 1
Leerzame training. Menselijk gedrag heeft veel aspecten in zich. De training zet spiegel voor op eigen gedrag!

Ik heb de dingen geleerd die ik verwachtte

★★★★★
5 5 1
Het was erg leuk. Ik heb op een leuke, relaxte manier de dingen geleerd die ik verwacht had. Het was goed voorbereid. Ik voelde me op mijn gemak om fouten te maken en te leren.

Goede training

★★★★★
5 5 1
heldere en duidelijke manier om jezelf verder te ontwikkelen met communicatieve vaardigheden

Inspirerende, interactieve training

★★★★☆
4 5 1
Een inspirerende training, interactief, prettige docent en veel bijgeleerd.

Aanrader!

★★★★★
5 5 1
Mocht je geïnteresseerd zijn in het binnen halen van grote orders/sales dan helpt René jou jouw doel te bereiken. De training is een goede mix tussen theorie en praktijk.

Handige tips en tricks

★★★★★
5 5 1
Goed! Handige tips en tricks ontvangen. Het was goed om eens vanuit het perspectief van de klant te denken om zo de fouten van jezelf te kunnen inzien

Zeker de moeite waard om te volgen

★★★★☆
4 5 1
De training die we ontvangen van Zaleco zijn een eyeopener op het gebied van klantgericht communiceren. Zeker de moeite waard om dit te volgen.

Informatief

★★★★☆
4 5 1
Les 2 vond ik qua info meer aan hebben. Bij les 1 mogen wel wat minder pauzes.

Boze klant? Geen probleem!

★★★★★
5 5 1
Ik vond het altijd lastig, om met boze klanten een telefonisch gesprek te voeren. René heeft mij geleerd om niet met emotie's te reageren, maar de klant op een punt te krijgen, waardoor het voeren van een gesprek naar een oplossing leidt.

Je hebt er echt wat aan!

★★★★★
5 5 1
Je hebt er echt wat aan!

Vragen stellen op een bepaalde manier

★★★★★
5 5 1
Je weet hoe je een klant vragen moet stellen, op een bepaalde manier.

Hoel goed toepasbaar in de praktijk

★★★★★
5 5 1
Heel goed toepasbaar in de praktijk. Herken de theorie als ik aan het werk ben, dat is heel leuk.

Verhelderend

★★★★★
5 5 1
De training is verhelderend en op maat. Open minded.

Nuttig

★★★★☆
4 5 1
Over het 'juist' opnemen en dat je met je eigen gedrag het gedrag van anderen kunt beïnvloeden.

Leerzaam en leuk

★★★★★
5 5 1
Leerzaam en leuk.

Zeker de moeite

★★★★★
5 5 1
Deze training is zeker de moeite waard om te volgen.

Heel leerzaam

★★★★★
5 5 1
Heel leerzaam en je gaat de klant beter begrijpen.

Goede training

★★★★★
5 5 1
Het is een goede training. Leerzaam.

Direct toepasbaar

★★★★☆
4 5 1
Direct toepasbaar. Nuttige tips. Praktisch zonder te veel theorie, door te doen leer je het goed.

leuke leerzaam en duidelijke

★★★★★
5 5 1
Iedereen die te maken heeft met klanten zou dit eigenlijk moetne volgen. eenmaal in bezit van deze kennis is het ook toe te passen in je prive leven.

Absoluut niet saai

★★★★☆
4 5 1
Een communicatietraining kan nog wel eens een 'suffe' of 'saaie' gedachte met zich meebrengen. Dat is zeker niet het geval bij deze training! De training is interactief, gezellig en informatief, dat maakt het leuk om te volgen. Daarnaast is het ook een fijne manier van leren op deze manier. Bedankt!

Leerzaam

★★★★☆
4 5 1
Leerzaam op het gebied van mails schrijven.

Ik dacht niets meer te kunnen bijleren

★★★★★
5 5 1
Vaak verwacht je van communicatietrainingen niet veel meer te kunnen leren, ik was na de training positief verrast over alle verkregen informatie.

Veel positieve tips

★★★★★
5 5 1
Alles wordt op een leuke manier uitgelegd. Veel positieve tips.

Erg leerzaam!

★★★★★
5 5 1
Veel geleerd over de verschillende gesprekstechnieken en hoe om te gaan met evt. boze klanten. Hierbij de Roos van Leary toegereikt gekregen en geleerd hoe deze toegepast kan worden. Daarnaast veel geleerd over schrijfmethoden m.b.t. e-mails naar klanten en hierbij vooral actief taalgebruik te hanteren. Rene luistert aandachtig, denkt met je mee en is erg aardig. Een leerzame training! 🙂

Leerzaam en leuk

★★★★☆
4 5 1
Leerzaam en leuk. Fijn om met een groepje te ervaren.

Leerzame training

★★★★★
5 5 1
Het is een leerzame training.

Professioneel

★★★★★
5 5 1
Ongedwongen -> maar wel professioneel.

Duidelijke zeer leerzame leuke training

★★★★★
5 5 1
René geeft een zeer duidelijke uitleg tijdens de training. Ik heb de training als zeer positief ervaren en ga aan de slag met de adviezen en tips.

Uitermate zinvol

★★★★★
5 5 1
Uitermate zinvol. Veel geleerd en ook toepasbaar in de praktijk

Voor herhaling vatbaar

★★★★★
5 5 1
Prima, voor herhaling vatbaar.

Goed

★★★★☆
4 5 1
Ik vond de training goed. Veel voorbeelden en een informele sfeer.

Goed toepasbaar

★★★★★
5 5 1
Op een natuurlijke manier. Heel leerzaam en goed toepasbaar lesmateriaal en uitleg.

Nadenken...

★★★★☆
4 5 1
Leuke manier gedaan, nadenken...

Angst voor koud bellen weggenomen

★★★★★
5 5 1
Erg tevreden, echt wat van opgestoken, angst voor koud bellen weggenomen, zekerheid gecreëerd.

Puntjes op de 'i'

★★★★☆
4 5 1
Toch weer de puntjes op de 'i' zetten.

Leerzaam

★★★★☆
4 5 1
Heb wel wat nuttige dingen geleerd. Leerzaam.

Goede training

★★★★★
5 5 1
Zeer goede training. Leerzaam en een goede/enthousiaste trainer.

Aanrader

★★★★☆
4 5 1
Dat het een aanrader is.

Leerzaam

★★★★☆
4 5 1
- Leerzaam - Goede tips - Geen ouderwetse mails schrijven

Leerzaam

★★★★★
5 5 1
Het is leerzaam geweest

Zag er tegenop, maar het viel mee.

★★★★☆
4 5 1
Laagdrempelig. Zag er tegenop, maar het viel mee. Rustige trainer die alles positief benadert.

Leuk en leerzaam

★★★★★
5 5 1
Deze training is zeker aan te raden. Ontzettend leerzaam. Te gebruiken ook buiten je werk want communicatie is overal en altijd. En ook nog eens heel leuk gedaan. Meneer van de Zaag is echt een topgozer en weet wat hij doet. Aan te raden voor iedereen!

Productief

★★★★★
5 5 1
Heel productief.

Leuke manier

★★★★☆
4 5 1
Dat het leerzaam was op een leuke manier.

Andere kijk op koopbehoefte van de klant

★★★★★
5 5 1
Goed! Leuk. Nieuwe en andere kijk op koopbehoefte van de klant.

Positief

★★★★★
5 5 1
Verrassend positief.

Geen moment saai

★★★★★
5 5 1
Leuke manier van training krijgen, geen moment saai, maar wel zeer leerzaam.

Veel aan gehad

★★★★☆
4 5 1
Dat ik er, ondanks verkoopervaring, veel aan heb gehad.

Fijne training

★★★★★
5 5 1
Fijne training. Prettige docent.

Goede handvatten

★★★★☆
4 5 1
Duidelijke en goede handvatten worden gegeven voor telefonische acquisitie.

Eindelijk een cursus waar je echt wat van leert

★★★★★
5 5 1
Ik vind dat je zeer dynamisch traint, en was van begin tot het eind geboeid", "Eindelijk een cursus waar je echt wat van leert. Dank!", "Goede uitleg!

Super leuke training!

★★★★★
5 5 1
Super leuke training! Alles was goed geregeld waardoor de dag snel voorbij ging. Veel tips gekregen waardoor je meer gaat nadenken over de telefonische afhandeling met opdrachtgevers en klanten en dus klantgerichter kan gaan werken. Aanrader!

Goed en nuttig

★★★★★
5 5 1
Goede en nuttige training ook al is niet alles voor iedereen van toepassing, het is toch leerzaam.

Goede uitleg!

★★★★★
5 5 1
Enthousiasme, betrokkenheid, helder, leuk en goede uitleg!

De moeite waard

★★★★☆
4 5 1
De moeite waard.

Zinnig en doen!

★★★★☆
4 5 1
Zinnig en doen! Leuk gebracht!

Losjes

★★★★☆
4 5 1
Leuk, interessant, losjes

Speelse avond

★★★★☆
4 5 1
Leuke leerzame en speelse avond.

Direct toepasbaar in de praktijk

★★★★☆
4 5 1
Training is toegespitst op de bedrijfssituatie. Leuke, heldere training, die direct toepasbaar is in de praktijk.

Voor herhaling vatbaar

★★★★★
5 5 1
Dat het een aangename training was. Fijne sfeer, nuttige informatie en boven alles voor herhaling vatbaar.

Een vrolijke manier van trainen

★★★★★
5 5 1
Op een vrolijke manier nieuwe inzichten gekregen. Het meeste is logisch, maar je denkt er nooit over na.

Leuk en leerzaam

★★★★★
5 5 1
Het is een leuke manier van leren. Heel anders dan op school ik heb er plezier mee gehad en ik heb er goed van geleerd. Kan nu telefoon aannemen en klanten helpen zonder enige probleem en vol met zelfvertrouwen.

De training wordt op een leuke en actieve manier aangepakt

★★★★☆
4 5 1
Een super leerzame ochtend. De training wordt op een leuke en actieve manier aangepakt, waardoor mijn concentratie er te allen tijde bij bleef.

Meteen op de juiste weg

★★★★★
5 5 1
Als starter in het koud bellen meteen goed op de juiste weg begonnen. Door middel van de training kan ik nu de klant langer aan de lijn houden om interesse te wekken en mijn verhaal te houden.

Erg leerzaam en boeiend

★★★★★
5 5 1
Alleen maar positief. Luchtig, gezellig en vooral veel tips gekregen. Erg leerzaam en boeiend.

Zeer praktijkgericht

★★★★☆
4 5 1
Handig voor specifieke gevallen. Hoop dat het blijft hangen. Zeer praktijkgericht.

Goede training

★★★★☆
4 5 1
Goede training, ook als je denkt dat je het meeste al weet. Goede, geduldige trainer, die ook goed om kan gaan met veeleisende factoren.

Leuk, enthousiast

★★★★★
5 5 1
Leuk, enthousiast. Toepasbaar.

Erg interessant

★★★★☆
4 5 1
Erg interessant om vooral het bewustzijn te krijgen om op de juiste manier te communiceren en op gedrag van een ander in te gaan 🙂

Ook nuttig voor mijn collega's

★★★★★
5 5 1
Ik ga deze training aanbevelen op mijn werk, omdat sommige collega's er ook gebaat bij zijn.

Leuk en actief

★★★★★
5 5 1
Een hele leuke actieve en vooral leerzame training.

Prima handvatten om te gebruiken in de praktijk

★★★★★
5 5 1
Helder uitleg. Voldoende momenten van korte pauze. Prima handvatten om te gebruiken in de praktijk.

Iedereen wordt erbij betrokken

★★★★☆
4 5 1
Goede info over gedragsherkenning/reactie, pauzes goed verdeeld, iedereen wordt erbij betrokken. Leuke training. Je hebt er zeker wat aan.

Gewoon doen!

★★★★★
5 5 1
Gewoon doen!

Snelle verbetering

★★★★★
5 5 1
De trainer weet heel snel waar je sterke en minder sterke punten zijn. Hij laat je deze zien en geeft uitleg hoe dit te verbeteren.

Je staat stil bij je eigen gedrag

★★★★☆
4 5 1
Geeft je stof tot nadenken. Je staat stil bij je eigen gedrag.

Ongedwongen

★★★★★
5 5 1
Leerzaam, bewustmakend, ongedwongen.

Heb er zelf verbeterpunten uitgehaald!

★★★★☆
4 5 1
Super leuk en leerzaam, heb er zelf een aantal verbeterpunten uitgehaald!

Leuk en leerzaam

★★★★★
5 5 1
Leuk en leerzaam.

Eyeopener

★★★★★
5 5 1
Het is een eyeopener. Het is nuttig naar je tekortkomingen te kijken.

Onzekerheid overwonnen

★★★★☆
4 5 1
Handvatten gekregen om koude acquisitie te voeren en onzekerheid te overwinnen.

Zeer leerzaam

★★★★☆
4 5 1
Ik heb geleerd om te gaan met lastige situaties. Het was zeer leerzaam.

Leerzaam

★★★★☆
4 5 1
Leerzaam en educatief.

Eén van de weinige keren dat ik een rollenspel leuk vond

★★★★★
5 5 1
Was zeer leerzaam en leuk gedaan. Eén van de weinige keren dat ik een rollenspel leuk vond 🙂

Leuk

★★★★★
5 5 1
Leuk, ik hoop dat ik er wat van kan toepassen!

Andere manier van benaderen

★★★★★
5 5 1
Je ontdekt een andere manier van benaderen.

Duidelijke training!

★★★★☆
4 5 1
Duidelijke training! Goede leermomenten d.m.v. praktijkoefeningen!

Goede handvatten

★★★★★
5 5 1
Goede handvatten voor verkoop.

Veel nieuwe inzichten

★★★★☆
4 5 1
Het is een leerzame training geweest met veel nieuwe inzichten over de reacties die andere mensen op hetgeen kunnen hebben op wat je te vertellen hebt.

Zeker de moeite waard

★★★★★
5 5 1
Wat een leuk interessante learning: telefoontraining. Zeker de moeite waard.

Goede handvatten gekregen

★★★★☆
4 5 1
(Goede) handvatten gekregen, nu proberen om dit in de praktijk te brengen.

Fijne en rustige begeleiding

★★★★★
5 5 1
Heel duidelijk en fijne, rustige begeleiding. Voelt heel professioneel.

Goed om over na te denken

★★★★☆
4 5 1
Goed om na te denken over hoe je een gesprek kunt sturen.

Functioneel

★★★★☆
4 5 1
Leerzaam en functioneel!

Aanrader

★★★★☆
4 5 1
Leerzaam, aanrader.

Leerzaam

★★★★☆
4 5 1
Leerzaam, zeker wat betreft de interactie met klanten en wat gedrag kan oproepen.

Aanbevelenswaardig

★★★★☆
4 5 1
Ik zou deze training zeker aanbevelen.

Meteen in de praktijk toepasbaar

★★★★★
5 5 1
Ik heb veel geleerd, dat ik meteen in de praktijk kan brengen.

Leuke manier

★★★★☆
4 5 1
Leuke manier om theorie en praktijk door te nemen.

Lekker veel rollenspel

★★★★★
5 5 1
Prima training. Duidelijk en met lekker veel rollenspel.

Erg goed

★★★★★
5 5 1
Erg goed

Juiste ondersteuning

★★★★☆
4 5 1
Juiste ondersteuning voor een moeilijk onderwerp

Rustige, respectvolle manier

★★★★☆
4 5 1
Dat op een rustige, respectvolle manier heel veel uitgelegd wordt. Dank je wel!

Duidelijk uitleg

★★★★☆
4 5 1
Duidelijke uitleg. Leuke theorie. Leuke basistraining.

Zeer nuttig

★★★★★
5 5 1
Zeer nuttig.

Ontzettend leerzaam!

★★★★★
5 5 1
Zeker een aanrader! Je er heel veel en je kan het goed toepassen in de winkel. Het schept veel duidelijkheid over bepaalde situaties en bepaald soort gedrag van mensen.

Heel erg actief

★★★★★
5 5 1
Heel erg actief, geeft stof tot nadenken en interactief.

Erg leerzame training

★★★★☆
4 5 1
Duidelijke erg leerzame training

Vernieuwend

★★★★☆
4 5 1
Zinvol, leerzaam, vernieuwend, inzichtelijk.

Andere manier van training geven, dat was een verademing!!!

★★★★☆
4 5 1
Ik vond het leerzaam, toegankelijk, prettige, relaxte manier van training geven, anders en dat was een verademing!!!

Hoe je uit een lastige situatie komt

★★★★★
5 5 1
Maakt je bewust van het feit dat je soms onbewust in een vervelende situatie komt en hoe je daar uit komt.

Goede training

★★★★★
5 5 1
Goede training voor beginners.

Veel afwisseling

★★★★☆
4 5 1
1. Praktijk en theorie werd goed gecombineerd 2. Veel afwisseling 3. Boekje met Tips,.. heel handig 4. Enthousiaste trainer 😉 5. Misschien een aantal voorbeeldbrieven (zinnen) toevoegen aan de training

Geen algemene training

★★★★★
5 5 1
Prima specifiek, geen algemene standaard training.

Goed zo

★★★★☆
4 5 1
Goede training.

Boze telefoontjes neutraliseren

★★★★☆
4 5 1
In het eerste deel vond ik dat er veel pauzes waren. In het tweede deel heb ik echt veel geleerd over vooral de "boze" telefoontjes te neutraliseren.

Verhelderend

★★★★☆
4 5 1
Leerzaam en verhelderend.

Geeft stof tot nadenken

★★★★★
5 5 1
Het is nuttig om jezelf bewust te worden van achterliggende theorieën op salesgesprekken.

Wat je het meeste vreest, moet je juist aangaan.

★★★★☆
4 5 1
Onzekerheid over een telefoongesprek voeren is weggenomen. Datgene wat je het meeste vreest, moet je juist aangaan. René is een goede instructeur en coach.

Leerzaam en handig

★★★★☆
4 5 1
De training is leerzaam en handig om tips te krijgen / te bespreken. Er hangt een relaxte sfeer.

Goede praktijkgedeelte

★★★★☆
4 5 1
Goede praktijkgedeelte. Wel wat geleerd.

Leuke manier van leren

★★★★★
5 5 1
Ik zou deze training zeker aan anderen aandragen. Positieve feedback, leuke manier van leren.

Bewustwording

★★★★★
5 5 1
Je krijgt bewustwording van het gedachtenproces van de koper.

Opfrissing

★★★★☆
4 5 1
Interessant om te volgen geeft weer een opfrissing over hetgeen je eigenlijk al hoort te weten.

Zeer interactief

★★★★☆
4 5 1
Zeer interactief, tijd vliegt voorbij, duidelijke info en reader.

Fijne training met relevante werksituaties

★★★★☆
4 5 1
Fijne training, erg duidelijk en compleet met oefeningen. Erg fijn om theorie direct in de praktijk te kunnen brengen met relevante (werk)situaties onder begeleiding van een ervaren professional die weet waar hij het over heeft en de stof weet te personaliseren op situaties in de praktijk.

Zeer praktische training

★★★★☆
4 5 1
Wisselende werkvormen theorie/oefeningen. Trainer heeft zich goed voorbereid. Kleine groepen, prettige sfeer. Zeer praktische training en zeker toepasbaar in de praktijk.

Inzicht in hoe je bepaalde situaties moet oplossen

★★★★★
5 5 1
Het wordt heel duidelijk uitgelegd en door het rollenspel krijg je heel duidelijk inzicht hoe je bepaalde situaties moet oplossen. Zeer leerzaam.

Leerzaam

★★★☆☆
3 5 1
Goed luisteren blijft het moeilijkst.

Goeie, persoonlijke training

★★★★☆
4 5 1
Goeie, persoonlijke training. Ook fijn dat Claudia erbij was om het een en ander met ons door te spelen. Ik denk dat ik vooral veel gebruik ga maken van de Roos van leary

Leerzaam

★★★★☆
4 5 1
Leerzame training.

Duidelijk en leerzaam

★★★★★
5 5 1
Duidelijke en leerzame training die je helpt bij het verkoopgesprek.

Niet saai

★★★★★
5 5 1
Leerzame, niet saaie training.

Aangepast op onze wensen

★★★★★
5 5 1
De training sluit uitstekend aan op de verwachtingen. De training is individueel aangepast op onze wensen.

Je leert veel

★★★★★
5 5 1
Dat je veel leert over de Roos van Leary.

Leerzaam

★★★★☆
4 5 1
Ik vond de training leerzaam en heb bevestiging gekregen of ik het nu goed doe.

Goede trainer

★★★★★
5 5 1
Goede trainer en uitleg. Goede voorbeelden.

Informatief en positief

★★★★☆
4 5 1
Informatief, een positieve verandering die je kan toepassen werkgerelateerd en ik denk ook privé!

Leuke training

★★★★☆
4 5 1
Leuke training, niet alleen uit het boekje, maar ook dingen doen. Wat minder vond ik de soms langere stiltes bij uitleg van de onderwerpen.

Leuke beleving

★★★★☆
4 5 1
Leuke beleving.

Leerzaam, leuk, handig, duidelijk,

★★★★★
5 5 1
Erg leerzaam. Stof wordt op een fijne manier overgebracht door iemand die heel duidelijk weet waarover hij spreek. Dat wordt als erg fijn ervaren. De kennis is erg bruikbaar.

De moeite waard

★★★★★
5 5 1
Dat deze leerzaam is, de moeite waard.

Erg leerzaam

★★★★★
5 5 1
Erg leerzaam. Prettige lessen.

Leervol

★★★★★
5 5 1
Leervolle fijne training.

Leuk en leerzaam

★★★★☆
4 5 1
Leuk, leerzaam, wisselend.

Heel leerzaam

★★★★★
5 5 1
Het is heel leerzaam in een korte tijd.

Enorm leerzaam

★★★★★
5 5 1
René neemt echt de tijd voor je. Je krijgt goede opbouwende feedback maar eerst laat hij je zelf nadenken. Het blijft een continue leerproces en de handvatten worden hier perfect aangereikt.

Aanrader!

★★★★☆
4 5 1
Leuke manier van begeleiden in een gesprek. Aanrader!

Goede voorbereiding op servicedesk

★★★★★
5 5 1
Goede training als voorbereiding op de servicedesk.

Ter verbetering van gesprekstechnieken

★★★★☆
4 5 1
Goed ter verbetering van gesprekstechnieken

Leuk om te doen

★★★★☆
4 5 1
Het is een leerzame en leuke training om te doen.

Leuk, leerzaam

★★★★☆
4 5 1
Informatief, leuk, leerzaam

Leerzaam en informeel

★★★★☆
4 5 1
De training is leerzaam, informeel en wordt op een duidelijke manier uitgelegd.

Nieuwe technieken

★★★★★
5 5 1
Leerzaam, nieuwe technieken, uit je dagelijkse routine

Het helpt je echt

★★★★★
5 5 1
Mocht je het moeilijk vinden om koud te bellen, vooral de cursus volgen. Het helpt je echt.

Goede methode

★★★★★
5 5 1
Dat ik de methode die ik geleerd heb vandaag handig is.

Scherpe nieuwe blik op sales

★★★★★
5 5 1
Inzichtelijk maken van processen. Opfrisser. Scherpe nieuwe blik tegen sales aan.

Geen power point!

★★★★★
5 5 1
Gelukkig zit je niet de hele dag naar een power point te kijken.

Positief

★★★★★
5 5 1
Positief verhaal, veel geleerd.

Gewoon goed

★★★★☆
4 5 1
Ik heb de training als goed ervaren.

Nadenken over benaderen klanten

★★★★★
5 5 1
Je gaat nadenken over hoe je klanten benadert.

Aan te raden!

★★★★☆
4 5 1
Het is aan te raden!

Bruikbare tips

★★★★★
5 5 1
Leerzaam, divers, bruikbare tips. Niet te lang. Praktijkoefening en theorie is fijn (combinatie).

Motiverend

★★★★★
5 5 1
Duidelijk. De dingen die ik heb gehoord zijn goed in de praktijk toe te passen. Motiverend. Leuk!

Prettig

★★★★★
5 5 1
Prettig qua indeling en qua tempo.

Ik weet nu wat het inhoudt

★★★★★
5 5 1
Ik weet nu wat klantgericht telefoneren inhoudt en hoe belangrijk het is

Ook zo'n training volgen

★★★★☆
4 5 1
Een aantal tips en eventueel ook zo'n training volgen.

Toptraining

★★★★★
5 5 1
Toptraining met een klein, fijn groepje", "Zeer prettige en leuke training", "Prima training", "Ga zo door!", "Fijn dat de groep zo klein was

Wees vriendelijk voor de telefoniste!

★★★★☆
4 5 1
Wees vriendelijk aan de telefoon, want de telefoniste kan er (vaak) ook niets aan doen!

Op een andere manier kijken naar telefonische acquisitie

★★★★☆
4 5 1
Pragmatisch en heel goed om te doen. Op een andere manier kijken naar telefonische acquisitie. Veel aan gehad.

Goede training

★★★★☆
4 5 1
Goede luchtig gegeven training.

Speelt goed in op punten die je minder goed beheerst

★★★★★
5 5 1
Stof wordt duidelijk uitgelegd en toegepast in praktische vorm. Speelt goed in op de punten die je minder goed beheerst.

Leerzaam en praktisch

★★★★☆
4 5 1
Leerzame training met praktische tips

Ik was heel benieuwd

★★★★★
5 5 1
Erg leuk, leerzaam. Ik was heel benieuwd. Vanwaar de keuze. Fijn om te oefenen op niet echte suspects. Je kunt je goed inleven in het rollenspel.

Iedereen zou deze training moeten volgen

★★★★★
5 5 1
Iedereen zou deze training moeten volgen, die met klanten te maken heeft.

Leerzaam

★★★★★
5 5 1
Leerzaam

Goed

★★★★☆
4 5 1
Leerzaam, zet je tot nadenken aan over eigen telefoongedrag. Goed.

Duidelijk

★★★★★
5 5 1
Ervaren als een duidelijke training waarin veel onderling gespard en geoefend word. Hierdoor is het absoluut geen saaie training.

Goede basistraining

★★★★☆
4 5 1
Goede basistraining.

Nieuwe technieken

★★★★☆
4 5 1
Nieuwe technieken die duidelijk toepasbaar zijn.

Leerzaam

★★★★☆
4 5 1
Leerzaam

Praktisch, leuk, persoonlijk

★★★★☆
4 5 1
Praktisch, leuk, persoonlijk, lekker tempo

Blijven ontwikkelen en trainen

★★★★★
5 5 1
Je ook het schrijven van mails moet je blijven ontwikkelen en trainen.

Fijne uitleg, goede opdrachten

★★★★★
5 5 1
Top: je vriendelijkheid", "Top: leuke training, fijne uitleg, goede opdrachten, Theorie en praktijk goed in balans

Erg prettige training en begeleiding !

★★★★★
5 5 1
De roos van Leary is nuttige informatie om te weten. Dit kan je gebruiken tijdens werk maar ook in privé situaties. Rene zijn trainingsstijl is erg prettig, ik heb met veel plezier de training en begeleidingssessies gevolgd.

Ik heb echt iets geleerd

★★★★★
5 5 1
René van der Zaag heeft kennis van zaken en draagt dit goed over. Je hebt na afloop echt het gevoel iets geleerd te hebben.

Goed,Leerzaam, en leuK!

★★★★★
5 5 1
Zo enorm leerzaam. Je leert echt een gesprek te analyseren door de roos van leary. Ik zal alles wat ik geleerd hebt meenemen, ook in mijn loopbaan na hostnet

Meer vertrouwen dat het gaat lukken

★★★★★
5 5 1
Ik ben nu veel beter voorbereid op het koud bellen. Meer vertrouwen in dat het gaat lukken.

Je hebt er echt wat aan!

★★★★★
5 5 1
Heel leerzaam en leuk om te doen, en je hebt er echt wat aan!

Energiek en actief

★★★★★
5 5 1
Een heldere, energieke en actieve training die je direct handvatten beidt om in de praktijk toe te passen.

Muziek in de pauzes is leuk

★★★★★
5 5 1
Leuk en leerzaam. Muziek in de pauzes is leuk. Een leuke en leerzame avond. Om aan te raden.

Leuke rollenspellen

★★★★☆
4 5 1
Leerzaam. Leuke rollenspellen waarin veel duidelijk wordt over hoe het best op de wens van de klant kan worden ingespeeld.

Erg duidelijk

★★★★★
5 5 1
Zeer aan te raden. Vooraf was ik sceptisch, maar ik heb er veel van geleerd. Erg duidelijk.

Heel veel geleerd

★★★★★
5 5 1
Fijne avond, heel veel geleerd. Rustig en duidelijk.

Laagdrempelig

★★★★☆
4 5 1
Leuke, laagdrempelige training.

Goed om samen met de groep tot einddoel te komen

★★★★☆
4 5 1
Dat je goed leert in plaats van saaie stof te lezen, vliegt de tijd voorbij, en het maakt het leuk.

Leuke informatieve training

★★★★☆
4 5 1
Leuke informatieve training

Ik weet nu hoe te bijverkopen

★★★★☆
4 5 1
Ik heb geleerd wat erbij komt kijken om meer bij te verkopen. Leerzaam.

Zinvol

★★★★☆
4 5 1
Een zinvolle training!

Nuttig

★★★★★
5 5 1
Het is nuttig, of je nnu 3/4 maanden of al 3 - 4 jaar (of langer) in een klantgerichte omgeving werkt, je telefoonetiquette te oefenen en te verbeteren zodat je de klant optimaal kan helpen.

Enthousiast naar huis

★★★★★
5 5 1
Ik heb het idee dat ik er veel aan heb gehad. Ik voel me een stuk zekerder. Ik ging enthousiast naar huis.

Leuke manier van leren

★★★★☆
4 5 1
Ontzettend informatieve training, leuke manier van leren.

Meeleven met de klant

★★★★★
5 5 1
Leerzaam, meeleven met klanten, makkelijker klanten te begrijpen

10/10

★★★★★
5 5 1
Leuke training om te volgen. Korte opfriscursus betreffend Nederlands taalkundig communiceren. Direct toepasbaar in de praktijk.

Goed!

★★★★★
5 5 1
Goed. Weer opgefrist!

Eindelijk waar je daadwerkelijk iets aan hebt!

★★★★☆
4 5 1
Waardige leuke training. Eindelijk waar je daadwerkelijk iets aan hebt!

Interactief

★★★★☆
4 5 1
Leerzaam, interessant, interactief.

Leerzame ervaring

★★★★★
5 5 1
Een leerzame ervaring wat ik zeker zal toepassen op de werkvloer.

Nuttig

★★★★★
5 5 1
Nuttig voor mensen die niet allang in het vak zitten.

Goede uitleg

★★★★☆
4 5 1
Prettige manier van leren/trainen. Goede uitleg. Fijne en duidelijke feedback.

Afwisselend

★★★★☆
4 5 1
Afwisselende, leuke training.

Dicht bij jezelf blijven

★★★★☆
4 5 1
Je kunt op een nette manier een gesprek voeren, waarbij je dicht bij jezelf kunt blijven.

Prettige manier

★★★★★
5 5 1
Op een prettige manier wordt heel veel duidelijk over klantgericht werken en telefonie.

Goed om te weten hoe je met boze klanten omgaat

★★★★★
5 5 1
Leerzaam / Goed om te weten hoe je met bepaalde klanten om moet gaan. Vooral boze klanten / ontevreden.

Nuttige training

★★★★★
5 5 1
Leerzaam, nuttige training. Er wordt duidelijk en de theorie wordt verduidelijkt met behulp van concrete en goede voorbeelden.

Goede tips

★★★★☆
4 5 1
Goede tips, voor zover ze nog niet werken toegepast binnen het bedrijf.

Individuele gesprekken waren leerzaam.

★★★☆☆
3 5 1
Individuele trainingen en groeps- trainingen waren zeer leerzaam. Ga het zeker toepassen op de werkvloer.

Je wordt je bewust van je gedrag

★★★★☆
4 5 1
Je wordt je bewust van je gedrag, maar ook van het gedrag van bellers.

Goede training

★★★★★
5 5 1
Goede training.

Je doet veel kennis op

★★★★★
5 5 1
Een zeer interessante dag, waarbij je veel kennis opdoet. Zowel voor je werkzaamheden als daarbuiten.

Leerzaam

★★★★☆
4 5 1
Het is een leerzame training.

Roos van Leary

★★★★★
5 5 1
Ik zou toekomstige deelnemers vertellen over de Roos van Leary.

Duidelijk en informatief

★★★★☆
4 5 1
Het is een duidelijke en informatieve training.

Manier van uitleg is top

★★★★★
5 5 1
Manier van uitleg is top, pauzes, gesprekken (vooral de verschillende soorten klanten)

Je voelt je op je gemak

★★★★☆
4 5 1
Spontaan, recht door zee, leuk, leerzaam. Je voelt je op je gemak.

Niet saai

★★★★★
5 5 1
Duidelijk, leerzaam en niet saai.

Positief

★★★★★
5 5 1
Positieve manier van opleiden / begeleiden.

Op de goede weg

★★★★☆
4 5 1
Is productief en zet je op de goede weg.

Zeer leerzaam op een leuke manier.

★★★★★
5 5 1
Zeer leerzaam en ideaal indien je binnen de klantenservice werkt. De training wordt gegeven met veel voorbeelden en je dient zelf ook gesprekken te voeren. Zo leer je, wat je in welke momenten kunt doen. Daarnaast zijn er daarna nog contactmomenten om de geleerde punten te bespreken en te kijken, hoe je dit in de praktijk brengt. Ik heb in ieder geval veel geleerd en blijf mij zo verbeteren.

Goede opfriscursus

★★★★★
5 5 1
Goede opfriscursus, bewust van het verkopen en hoe dat voor een klant is.

Heel leuk & leerzaam

★★★★☆
4 5 1
Heel leuk & leerzaam. Je wordt aan het denken gezet en moet zelf veel in oplossingen denken. Daar leer je meer van en met de antwoorden valt het op z'n plek.

Toffe training

★★★★★
5 5 1
Een ontzettend toffe training, waardoor ik (al eerder) beter kan telefoneren met klanten. Mijn gesprekken zorgen nu bijna altijd voor het gewenste resultaat.

Zeer boeiend

★★★★★
5 5 1
Zeer leerzame en boeiende training met praktijkvoorbeelden.

Speelse opzet, kleine groep

★★★★★
5 5 1
Top: Het cursistenaantal zo laag mogelijk houden om situaties goed te kunnen bespreken", "Top: ontvangst en uitleg, goede vorm van lesgeven, leren omgaan met klachten", "Top: speelse opzet, kleine groep, locatie en voorzieningen", "Top: Ga zo door, Tip: met echte telefoons werken :)", "Top: niet te veel stof, duidelijke uitleg van situaties, herkennen en toepassen", "Top: Kleine groep, afwisseling, oefensituaties", "Top: Roos van Leary, placemats

Inzicht gekregen

★★★★☆
4 5 1
Helpt inzicht te krijgen in het verkoopproces.

Inzicht in verkoopproces

★★★★☆
4 5 1
Inzicht over de psychologie van het verkoopproces.

Toptraining

★★★★★
5 5 1
Top training, erg leerzaam.

Waardevol

★★★★★
5 5 1
Ik heb veel uit deze training gehaald. Het online gedeelte is perfecte informatie waar je je vooraf op inleest en bewust wordt hoe je zelf te werk gaat en hoe je het ook anders kunt doen. Daarna kun je dit perfect toepassen in de praktijktraining. Ik heb zo ontzettend veel gehad aan de praktijktraining omdat je direct onderbouwde feedback krijgt. Waarom iets wel of juist niet goed gaat en hoe je dit het beste aan kunt pakken. René pakt het allemaal op een zeer positieve manier aan, wat de rollenspellen erg prettig maakt. Bedankt René, ik ga zeker met alle tips aan de slag.

Aan het denken gezet

★★★★★
5 5 1
Toch weer erg leerzaam. Zet me aan het denken om goede vragen te kunnen stellen en gesprekken te voeren.

Durf lef te tonen

★★★★☆
4 5 1
Durf lef te tonen. Meer lef is meer weten over de klant.

Leuke positieve manier met acquisitie aan de slag gaan

★★★★★
5 5 1
Zeer leerzaam met veel oefenen + interactie. Eerlijke en heldere feedback tijdens de training. Goede handvatten meegekregen over op leuke positieve manier met acquisitie aan de slag te gaan.

Leuke en actieve training

★★★★★
5 5 1
Leuke actieve training.

Inspirerend

★★★★★
5 5 1
Inspirerend, veel tips meegekregen.

Opfrissing

★★★★☆
4 5 1
Goede training om je kennis en vaardigheden weer op te frissen.

Veel praktijkoefeningen

★★★★★
5 5 1
Heel leuk en leerzaam. Veel praktijkoefeningen, waardoor het erg interactief, leuk en leerzaam is. De manier waarop alles verteld wordt is erg prettig

Veel praktische oefeningen

★★★★★
5 5 1
Goed opgebouwde training met veel praktische oefeningen en rollenspellen. Een aanrader voor iedereen met een verkoopfunctie!

Interessant

★★★★★
5 5 1
Erg interessant.

Ik heb veel geleerd en dacht het eigenlijk niet nodig te hebben.

★★★★★
5 5 1
René is erg vriendelijk. De training verloopt daardoor zeer soepel, met tijd voor een lach/grap, maar zonder het doel uit het oog te verliezen. Ik heb veel geleerd. En dacht het niet nodig te hebben. Groetjes en succes!

Goede training met een duidelijk doel

★★★★★
5 5 1
René leert je op een leuke manier kennismaken met hoe je het contact met je klanten beter voert. Deze training zal niet alleen effectief zijn bij je huidige werk, maar ook bij je toekomstige job.

Levendig

★★★★☆
4 5 1
Handige training, je ontdekt je eigen fouten. Waarvan je niet wist dat je ze had. Veel extra's die het levendig houden.

Ongedwongen sfeer

★★★★☆
4 5 1
Ongedwongen sfeer, fijne interactie. Duidelijk uitleg en opbouw.

Aanrader

★★★★★
5 5 1
Leuke en leerzame cursus. Aanrader.

Heel gerichte oefeningen / gesprekken

★★★★☆
4 5 1
Een fijne, leerzame training met heel gerichte oefeningen / gesprekken in een prettige sfeer mede door trainer René.

Rustige trainer

★★★★★
5 5 1
Rustige trainer die duidelijk praat.

Zeer prettige wijze van lesgeven

★★★★★
5 5 1
Goede manier van bewust worden, praktische handvatten voor de praktijk, zeer prettige wijze van lesgeven.

Goede afwisseling theorie / oefeningen

★★★★★
5 5 1
Een leerzame training. Goede / leuke afwisseling van theorie en oefeningen. Duidelijke uitleg. Leren / oefenen in een veilige omgeving is fijn.

Interactief

★★★★☆
4 5 1
Het is interactief en er wordt veel in de praktijk geoefend naast de theorie.

Niet in beton gegoten

★★★★★
5 5 1
Luchtige, niet in beton gegoten training.

Bewustwording

★★★★★
5 5 1
Leuk! Leerzaam. Bewustwording van jezelf op de werkvloer.

Goede training

★★★★★
5 5 1
Goede training voor kennis over jezelf en hoe technieken te gebruiken in verkoop.

Praktische handvatten

★★★★☆
4 5 1
Een leuke, 'gezellige', niet te formele training die inzicht geeft en praktische handvatten om met lastige situaties om te gaan.

Eye-opener

★★★★★
5 5 1
Deze training is leerzaam en op sommige vlakken een eye-opener. En dat er ruimte is voor gezelligheid.

Positief

★★★★★
5 5 1
Leuk en leerzaam door de rollenspellen. Positief!

Erg interessant en leerzaam!

★★★★★
5 5 1
Zeker de moeite waard als je klantgericht werk doet. Ook als je dit werk al langer doet en op een hoger niveau.

Aanrader

★★★★☆
4 5 1
Ik zou deze training aanraden aan andere winkelmedewerkers.

Belangrijk je te verplaatsen in de klant

★★★★☆
4 5 1
Tijdens de training ben ik bewuster gaan nadenken over de structuur van mijn e-mails. Daarnaast heb ik geleerd dat het belangrijk is om je goed te verplaatsen in de klant.

Goed uitgangspunt

★★★★★
5 5 1
Voor beginners goed uitgangspunt. Voor gevorderden mooie update.

Direct toepasbaar!

★★★★☆
4 5 1
Duidelijke toepasbare theorie i.c.m. handige praktijkvoorbeelden, zodat e.e.a. direct toepasbaar is!

Aanrader!

★★★★☆
4 5 1
duidelijke uitleg, praktijk gericht en fijn contact. Aanrader!

Erg leuk!

★★★★☆
4 5 1
Erg leuk en leerzaam! Moeilijke dingen worden op een leuke, begrijpelijke manier uitgelegd.

Leuk en ontspannen

★★★★★
5 5 1
Hele leuke en ontspannen manier van training geven.

Interessante tips

★★★★☆
4 5 1
Een leerzame, waardevolle cursus. Rene is geduldig en inventief. Door herhaaldelijke oefeningen wordt de boodschap steeds duidelijker. Hij laat je de valkuilen zien. Ik vond het een interessante cursus.

Was goed, wel lastig

★★★★★
5 5 1
Dat het wel goed te doen was. Het kan je welk helpen om klanten goed te helpen.

Heel erg goed

★★★★★
5 5 1
Heel erg goed en ik heb veel ervaring van cursus.

Opfrisser

★★★★☆
4 5 1
Weer fijn om de techniek van het telefoneren en communicatie op te frissen.

Leerzaam en leuk

★★★★★
5 5 1
Het was heel leerzaam en leuk

Heel leerzaam

★★★★★
5 5 1
Het is heel leerzaam en neem deze training zeker mee voor in de toekomst. Heel erg bedankt!

Je leert meer dan uit een boek

★★★★★
5 5 1
Positieve training. Door rollenspellen en herhaling leer je meer dan uit een boek.

Prettige training

★★★★☆
4 5 1
Dat het een prettige training was.

Leuk en informeel

★★★★★
5 5 1
Op een leuke, informele manier wordt je bewust gemaakt van je eigen gedrag aan de telefoon. En veel nuttige informatie gekregen, waar we zeker gebruik van gaan maken.

Goed!

★★★★★
5 5 1
Ik vond wat we geleerd hebben goed te onthouden doordat we veel oefenden.

Slecht nieuws goed brengen

★★★★★
5 5 1
Je leert slecht nieuws goed te verwoorden.

Je hebt er echt wat aan

★★★★☆
4 5 1
Interessant, leerzaam, leuk. Je hebt er echt wat aan.

Nuttige uitgebreide cursus

★★★★☆
4 5 1
Dat de cursus zeer toegankelijk is en op bijna alle vlakken van communicatie van toepassing kan zijn.

Duidelijke training

★★★★★
5 5 1
Dit is een duidelijke training waar je veel van leert en duidelijk aankomt.

Leuke manier

★★★★★
5 5 1
Erg leerzaam op een leuke manier. Je krijgt snoep toe -> altijd leuk!

Veel geleerd en gehoord

★★★★★
5 5 1
Bijzonder informatieve dag. Veel geleerd en gehoord. Had veel verwachtingen van deze dag en die zijn ook uitgekomen 🙂 Daarvoor dank!

Succesvol en leerzaam

★★★★★
5 5 1
Succesvol en zeer leerzaam. René bedankt voor de hulp voor mijn team.

Zekerder voelen

★★★★★
5 5 1
Daar krijg je meer zekerheid van.