Reviews alle trainingen

Positief

★★★★☆
4 5 1
Positief, is altijd leerzaam

Verhouding theorie en oefeningen is prima

★★★★☆
4 5 1
Educatief. Toch weer nieuwe dingen geleerd, tips en trucs voorbij zien komen. Verhouding theorie en oefeningen is prima.

Juiste ondersteuning

★★★★☆
4 5 1
Juiste ondersteuning voor een moeilijk onderwerp

Bruikbaar

★★★★★
5 5 1
Bruikbaar in de praktijk.

Leerzaam

★★★☆☆
3 5 1
Goed luisteren blijft het moeilijkst.

Leuk, leerzaam, duidelijk!

★★★★★
5 5 1
Het is een interessante training. Ik heb geleerd hoe je met bepaald gedrag van mensen om kan gaan en hoe je kan proberen iets om te buigen.

Prettig

★★★★★
5 5 1
Prettig qua indeling en qua tempo.

Veel geleerd

★★★★★
5 5 1
Op een gezellige manier leren. Goed verzorgd. Veel geleerd.

Duidelijk en leerzaam

★★★★★
5 5 1
Duidelijke en leerzame training die je helpt bij het verkoopgesprek.

Nuttig

★★★★★
5 5 1
Nuttig voor mensen die niet allang in het vak zitten.

Heel veel geleerd

★★★★★
5 5 1
Fijne avond, heel veel geleerd. Rustig en duidelijk.

Fantastisch, leuk, veel geleerd.

★★★★★
5 5 1
Dat het een aanrader is. Je leert er veel van en het helpt je met gesprekken voeren.

Heel erg goed

★★★★★
5 5 1
Heel erg goed en ik heb veel ervaring van cursus.

Efficiënt en leuk

★★★★★
5 5 1
Praktische, efficiënte en leuke cursus.

Leerzaam en leuk

★★★★★
5 5 1
Leerzaam en leuk.

Nuttige training

★★★★★
5 5 1
Leerzaam, nuttige training. Er wordt duidelijk en de theorie wordt verduidelijkt met behulp van concrete en goede voorbeelden.

Persoonlijk, scherp en leerzaam.

★★★★★
5 5 1
René is erg betrokken. Iedereen kan leren om prettiger, fijner en beter te communiceren richting klanten. In deze training focus je je vooral op jouw leerpunten. Zo is alle theorie direct toe te passen in jouw specifieke situatie.

Goed om over na te denken

★★★★☆
4 5 1
Goed om na te denken over hoe je een gesprek kunt sturen.

Serieuze manier

★★★★☆
4 5 1
Serieuze manier om te kijken naar gesprekken voeren, beter kijken hoe je dingen precies zegt.

Situaties die regelmatig voorkomen

★★★★☆
4 5 1
Heel leerzaam, open en situaties die regelmatig voorkomen.

Andere kijk op koopbehoefte van de klant

★★★★★
5 5 1
Goed! Leuk. Nieuwe en andere kijk op koopbehoefte van de klant.

Leuk en actief

★★★★★
5 5 1
Een hele leuke actieve en vooral leerzame training.

Praktische oefeningen zijn nuttig

★★★★☆
4 5 1
Dat het leerzaam is en dat de praktische oefeningen nuttig zijn.

Ik weet nu hoe

★★★★★
5 5 1
Ik wilde leren meer te verkopen en hoe je dat doet. Ik weet dat nu.

Heel goed

★★★★★
5 5 1
Heel goed!

Ik heb veel geleerd en dacht het eigenlijk niet nodig te hebben.

★★★★★
5 5 1
René is erg vriendelijk. De training verloopt daardoor zeer soepel, met tijd voor een lach/grap, maar zonder het doel uit het oog te verliezen. Ik heb veel geleerd. En dacht het niet nodig te hebben. Groetjes en succes!

Toptraining

★★★★★
5 5 1
Toptraining met een klein, fijn groepje", "Zeer prettige en leuke training", "Prima training", "Ga zo door!", "Fijn dat de groep zo klein was

Bruikbare tips

★★★★★
5 5 1
Leerzaam, divers, bruikbare tips. Niet te lang. Praktijkoefening en theorie is fijn (combinatie).

Goede uitleg!

★★★★★
5 5 1
Enthousiasme, betrokkenheid, helder, leuk en goede uitleg!

Opfrisser

★★★★☆
4 5 1
Weer fijn om de techniek van het telefoneren en communicatie op te frissen.

Succesvol en leerzaam

★★★★★
5 5 1
Succesvol en zeer leerzaam. René bedankt voor de hulp voor mijn team.

Leuke manier van leren

★★★★★
5 5 1
Ik zou deze training zeker aan anderen aandragen. Positieve feedback, leuke manier van leren.

Zeer boeiend

★★★★★
5 5 1
Zeer leerzame en boeiende training met praktijkvoorbeelden.

Toegankelijk en veel interactie

★★★★★
5 5 1
Fijne toegankelijke training met duidelijke praktijkvoorbeelden! Een training waar veel interactie is doorspekt met respect + humor!

Enorm leerzaam

★★★★★
5 5 1
René neemt echt de tijd voor je. Je krijgt goede opbouwende feedback maar eerst laat hij je zelf nadenken. Het blijft een continue leerproces en de handvatten worden hier perfect aangereikt.

Goede handvatten

★★★★☆
4 5 1
Duidelijke en goede handvatten worden gegeven voor telefonische acquisitie.

Leuke en actieve training

★★★★★
5 5 1
Leuke actieve training.

Interessante tips

★★★★☆
4 5 1
Een leerzame, waardevolle cursus. Rene is geduldig en inventief. Door herhaaldelijke oefeningen wordt de boodschap steeds duidelijker. Hij laat je de valkuilen zien. Ik vond het een interessante cursus.

Iedereen wordt erbij betrokken

★★★★☆
4 5 1
Goede info over gedragsherkenning/reactie, pauzes goed verdeeld, iedereen wordt erbij betrokken. Leuke training. Je hebt er zeker wat aan.

Interessant

★★★★★
5 5 1
Interessant, het zijn vaak hele simpele dingen die ervoor zorgen dat een gesprek op de juiste manier verloopt.

Angst voor koud bellen weggenomen

★★★★★
5 5 1
Erg tevreden, echt wat van opgestoken, angst voor koud bellen weggenomen, zekerheid gecreëerd.

Leerzaam en duidelijk

★★★★★
5 5 1
Heel erg leerzaam en duidelijk

Je leert veel

★★★★★
5 5 1
Dat je veel leert over de Roos van Leary.

Complimenten!

★★★★★
5 5 1
René brengt de kennis op een heldere en doortastende manier over. De praktijkgerichte opdrachten gaven inzicht om toekomstig/klantgericht te handelen. Complimenten!

Leuke rollenspellen

★★★★☆
4 5 1
Leerzaam. Leuke rollenspellen waarin veel duidelijk wordt over hoe het best op de wens van de klant kan worden ingespeeld.

Veel praktijkoefeningen

★★★★★
5 5 1
Heel leuk en leerzaam. Veel praktijkoefeningen, waardoor het erg interactief, leuk en leerzaam is. De manier waarop alles verteld wordt is erg prettig

Ga naar Zaleco!

★★★★★
5 5 1
Als je een leerzame, maar vooral leuke training wilt volgen, ga naar Zaleco!

Goed

★★★★☆
4 5 1
Leerzaam, zet je tot nadenken aan over eigen telefoongedrag. Goed.

Veel van opgestoken

★★★★★
5 5 1
Heel leerzaam en ook interessant. Verveelt geen moment. Veel van opgestoken, ga het zeker in de praktijk brengen. Bedankt René!

Leerzaam en handig

★★★★☆
4 5 1
De training is leerzaam en handig om tips te krijgen / te bespreken. Er hangt een relaxte sfeer.

Leuk en leerzaam

★★★★★
5 5 1
Het is een leuke manier van leren. Heel anders dan op school ik heb er plezier mee gehad en ik heb er goed van geleerd. Kan nu telefoon aannemen en klanten helpen zonder enige probleem en vol met zelfvertrouwen.

Goede opfriscursus

★★★★★
5 5 1
Goede opfriscursus, bewust van het verkopen en hoe dat voor een klant is.

De training wordt op een leuke en actieve manier aangepakt

★★★★☆
4 5 1
Een super leerzame ochtend. De training wordt op een leuke en actieve manier aangepakt, waardoor mijn concentratie er te allen tijde bij bleef.

Gericht op je dagelijkse werkzaamheden

★★★★☆
4 5 1
Leuk met humor en leerzaam. Ruimte om inhoudelijke zaken te bespreken die aan de telefoon zijn voorgekomen. Gericht op de dagelijkse werkzaamheden waardoor je er echt iets aan hebt en meeneemt met het bellen.

Veel positieve tips

★★★★★
5 5 1
Alles wordt op een leuke manier uitgelegd. Veel positieve tips.

Leuke sfeer

★★★★★
5 5 1
Zeer leerzaam. Leuke sfeer. Er bestaan geen domme vragen, er is altijd een oplossing

Pittig!

★★★★★
5 5 1
Pittig maar leerzaam! Pittig in de zin van confronterend!

Anders dan een doorsneetraining

★★★★☆
4 5 1
Anders dan een doorsneetraining, minder gedwongen, helpvol en ook leerzaam.

Leuk en leerzaam

★★★★★
5 5 1
Ik weet hoe ik het gesprek open en bijverkoop. Leuk en leerzaam.

Je gaat nadenken

★★★★★
5 5 1
Dat je over bepaalde tips echt gaat nadenken.

Leerzaam

★★★★☆
4 5 1
Het is een leerzame training.

Met een enthousiaste twist

★★★★★
5 5 1
Erg leerzaam met een enthousiaste twist

Nuttige uitgebreide cursus

★★★★☆
4 5 1
Dat de cursus zeer toegankelijk is en op bijna alle vlakken van communicatie van toepassing kan zijn.

Leuke training

★★★★★
5 5 1
Vrije training met niet veel moeten, maar veel leren. Muziek was een goed moment in de pauze waardoor het niet stil viel. Kortom een leuke training met leerzame rollenspellen over het gedrag herkennen en hoe erop reageren.

Professioneel, vriendelijk, goede sfeer, kundig

★★★★☆
4 5 1
De vorm en sfeer (gecreëerd) zijn een dikke 8 waard. Persoonlijk had ik meer theorie best OK gevonden en meer oefenen met de pittige gedragstypes. Professioneel, vriendelijk, goede sfeer, kundig. Goede basisvaardigheden bellen, moor ook breder te trekken op communicatie.

Goede tips

★★★★☆
4 5 1
Goede tips, voor zover ze nog niet werken toegepast binnen het bedrijf.

Je leert meer dan uit een boek

★★★★★
5 5 1
Positieve training. Door rollenspellen en herhaling leer je meer dan uit een boek.

Heel leerzaam

★★★★★
5 5 1
Dat het heel leerzaam is.

Snel oppakken dankzij rollenspellen

★★★★★
5 5 1
Er wordt veel gebruik gemaakt van rollenspellen. Daardoor pak je het sneller op.

Leuk, enthousiast

★★★★★
5 5 1
Leuk, enthousiast. Toepasbaar.

Geen moment saai

★★★★★
5 5 1
Leuke manier van training krijgen, geen moment saai, maar wel zeer leerzaam.

Opfrisser

★★★★★
5 5 1
Het is een opfrisser geweest voor mij dus dat is positief, aangezien ik zelf van een commerciële opleiding af kom.

Je gaat de klant beter begrijpen

★★★★★
5 5 1
Dat het mij beter geholpen heeft klanten te begrijpen

Door te doen, leer je.

★★★★☆
4 5 1
Dat het een luchtige training is, niet al te serieus. Door te doen, leer je. Maar soms een beetje langdradig.

Laagdrempelig

★★★★☆
4 5 1
Leuke, laagdrempelige training.

Opfrisser

★★★★★
5 5 1
Het is altijd weer nodig, een opfrissing, als je ergens heel lang werkt.

Positief en enthousiast

★★★★★
5 5 1
Wat ik al gedaan heb, ik ben erg positief en enthousiast over de training. Vind het leerzaam, herkenbaar, leuk om deze training te hebben bijgewoond.

Goed

★★★★★
5 5 1
Goed, praktisch, handig.

Niet saai

★★★★★
5 5 1
Duidelijk, leerzaam en niet saai.

Aanrader

★★★★☆
4 5 1
Leerzaam, aanrader.

Meteen op de juiste weg

★★★★★
5 5 1
Als starter in het koud bellen meteen goed op de juiste weg begonnen. Door middel van de training kan ik nu de klant langer aan de lijn houden om interesse te wekken en mijn verhaal te houden.

Leuke & leerzame training

★★★★★
5 5 1
Op een duidelijke (door directe uitleg bij het gedrag) manier leer je door jezelf te ervaren hoe je reageert in een bepaalde situatie. Je ziet meteen wat je fout doet en leert met elkaar hoe je dit kunt oplossen.

Leerzaam en toepasbaar

★★★★☆
4 5 1
Duidelijke training met goede adviezen, leerzaam en toepasbaar.

Andere manier van training geven, dat was een verademing!!!

★★★★☆
4 5 1
Ik vond het leerzaam, toegankelijk, prettige, relaxte manier van training geven, anders en dat was een verademing!!!

Duidelijk en perfect

★★★★★
5 5 1
Ik heb de cursus als fijn ervaren. Het had best een dag langer mogen duren." "De training was duidelijk en de trainer legde alles perfect uit. Was een training waarbij de aandacht er goed bij bleef. Kwam volgens mij ook door de trainer die ons bleef boeien.

Professioneel

★★★★★
5 5 1
Ongedwongen -> maar wel professioneel.

Heel gerichte oefeningen / gesprekken

★★★★☆
4 5 1
Een fijne, leerzame training met heel gerichte oefeningen / gesprekken in een prettige sfeer mede door trainer René.

Onspannen en veilig

★★★★☆
4 5 1
Dat je actief begeleid wordt door middel van rollenspel en theorie. Heel ontspannen bezig bent en het een veilige situatie is om fouten te durven maken.

Vernieuwend

★★★★☆
4 5 1
Zinvol, leerzaam, vernieuwend, inzichtelijk.

Je staat stil bij je eigen gedrag

★★★★☆
4 5 1
Geeft je stof tot nadenken. Je staat stil bij je eigen gedrag.

Je leert er veel!

★★★★★
5 5 1
Je leert er veel van!

Goed toepasbaar

★★★★★
5 5 1
Op een natuurlijke manier. Heel leerzaam en goed toepasbaar lesmateriaal en uitleg.

Leuke training

★★★★☆
4 5 1
Leuke training, zowel in theorie als in praktijkoefeningen op een speelse manier.

Veel ruimte om te oefenen

★★★★★
5 5 1
Verfrissend, helder, duidelijk. Leuke manier van uitleg. Ongedwongen sfeer. Veel ruimte om te oefenen.

Leuke training

★★★★☆
4 5 1
Leuke training, niet alleen uit het boekje, maar ook dingen doen. Wat minder vond ik de soms langere stiltes bij uitleg van de onderwerpen.

Leuk en leerzaam

★★★★★
5 5 1
Deze training is zeker aan te raden. Ontzettend leerzaam. Te gebruiken ook buiten je werk want communicatie is overal en altijd. En ook nog eens heel leuk gedaan. Meneer van de Zaag is echt een topgozer en weet wat hij doet. Aan te raden voor iedereen!

Goede training

★★★★☆
4 5 1
Een goede training over telefoneren.

Geen enkele keer ongemakkelijk gevoeld

★★★★☆
4 5 1
Ik heb het als zeer positief ervaren. Heb al meerdere trainingen gehad en had enige weerstand/aversie hiertegen gekregen. Deze keer heb ik me geen enkele keer ongemakkelijk gevoeld zelfs niet tijdens de zgn rollenspellen. Dank je wel René voor de prettige training.

Om verkooptechnieken te verbeteren

★★★★★
5 5 1
Ik zou deze training aanbevelen aan anderen om verkooptechnieken te verbeteren.

Aanrader

★★★★☆
4 5 1
Dat het een aanrader is.

Meer vertrouwen dat het gaat lukken

★★★★★
5 5 1
Ik ben nu veel beter voorbereid op het koud bellen. Meer vertrouwen in dat het gaat lukken.

Realistische situaties doorgespeeld.

★★★★★
5 5 1
Heel nuttige informatie en tips. Realistische situaties doorgespeeld. Goede voorbereiding op de training (via e-learning). Spelletjes tussendoor.

Leerzaam

★★★★★
5 5 1
Het is leerzaam geweest

Heel leerzame salestraining

★★★★★
5 5 1
Heel leerzame salestraining die je goed bewust maakt van hoe je een goede accountmanager kan worden.

Hier heb ik wat aan.

★★★★☆
4 5 1
Hier heb ik wat aan. Het is zeer leerzaam.

Zelfverzekerder geworden

★★★★☆
4 5 1
Ik ben zelfverzekerder geworden aan de telefoon dankzij de training", "Ik kan makkelijker reageren op bepaalde situaties

Leerzaam

★★★★★
5 5 1
Een leerzame training om de klant beter te helpen.

Sterk

★★★★☆
4 5 1
Ik vond de training informatief sterk.

Hoe je uit een lastige situatie komt

★★★★★
5 5 1
Maakt je bewust van het feit dat je soms onbewust in een vervelende situatie komt en hoe je daar uit komt.

Goede training

★★★★★
5 5 1
heldere en duidelijke manier om jezelf verder te ontwikkelen met communicatieve vaardigheden

Zeer prettige wijze van lesgeven

★★★★★
5 5 1
Goede manier van bewust worden, praktische handvatten voor de praktijk, zeer prettige wijze van lesgeven.

Interactief

★★★★☆
4 5 1
Het is interactief en er wordt veel in de praktijk geoefend naast de theorie.

Toegespitst op onze manier van werken

★★★★☆
4 5 1
Duidelijke uitleg over de lesstof, toegespitst op onze manier van werken.

Goede voorbereiding op servicedesk

★★★★★
5 5 1
Goede training als voorbereiding op de servicedesk.

Verhelderend

★★★★☆
4 5 1
Leerzaam en verhelderend.

Nieuwe technieken

★★★★☆
4 5 1
Nieuwe technieken die duidelijk toepasbaar zijn.

Interactieve manier van leren

★★★★☆
4 5 1
Leerzaam, een les waar je echt wat aan hebt, die je kunt gebruiken in de praktijk.

Direct toepasbaar!

★★★★☆
4 5 1
Duidelijke toepasbare theorie i.c.m. handige praktijkvoorbeelden, zodat e.e.a. direct toepasbaar is!

De puntjes op de 'i' gezet

★★★★☆
4 5 1
Met humor, een leerzame ervaring. De puntjes op de 'i' gezet.

Grote aanrader!

★★★★★
5 5 1
Grote aanrader!

Leuke beleving

★★★★☆
4 5 1
Leuke beleving.

Veel bijleren

★★★★★
5 5 1
Ga er blanco in en heb geen vooroordelen. Je denkt dat je het goed doet, maar kunt uiteindelijk veel bijleren.

Leuk

★★★★★
5 5 1
Leuk, ik hoop dat ik er wat van kan toepassen!

Informatief, leuk en duidelijk

★★★★★
5 5 1
Heel informatief en op een leuke, duidelijke manier gebracht.

De moeite waard

★★★★☆
4 5 1
De moeite waard.

Dicht bij jezelf blijven

★★★★☆
4 5 1
Je kunt op een nette manier een gesprek voeren, waarbij je dicht bij jezelf kunt blijven.

Ik weet nu hoe te bijverkopen

★★★★☆
4 5 1
Ik heb geleerd wat erbij komt kijken om meer bij te verkopen. Leerzaam.

Leuk en leerzaam

★★★★☆
4 5 1
Leuk, leerzaam, wisselend.

Geen power point!

★★★★★
5 5 1
Gelukkig zit je niet de hele dag naar een power point te kijken.

Aangepast op onze wensen

★★★★★
5 5 1
De training sluit uitstekend aan op de verwachtingen. De training is individueel aangepast op onze wensen.

Zinvol

★★★★☆
4 5 1
Een zinvolle training!

Speelse opzet, kleine groep

★★★★★
5 5 1
Top: Het cursistenaantal zo laag mogelijk houden om situaties goed te kunnen bespreken", "Top: ontvangst en uitleg, goede vorm van lesgeven, leren omgaan met klachten", "Top: speelse opzet, kleine groep, locatie en voorzieningen", "Top: Ga zo door, Tip: met echte telefoons werken :)", "Top: niet te veel stof, duidelijke uitleg van situaties, herkennen en toepassen", "Top: Kleine groep, afwisseling, oefensituaties", "Top: Roos van Leary, placemats

Je doet veel kennis op

★★★★★
5 5 1
Een zeer interessante dag, waarbij je veel kennis opdoet. Zowel voor je werkzaamheden als daarbuiten.

Duidelijke zeer leerzame leuke training

★★★★★
5 5 1
René geeft een zeer duidelijke uitleg tijdens de training. Ik heb de training als zeer positief ervaren en ga aan de slag met de adviezen en tips.

Nadenken...

★★★★☆
4 5 1
Leuke manier gedaan, nadenken...

Boze klant? Geen probleem!

★★★★★
5 5 1
Ik vond het altijd lastig, om met boze klanten een telefonisch gesprek te voeren. René heeft mij geleerd om niet met emotie's te reageren, maar de klant op een punt te krijgen, waardoor het voeren van een gesprek naar een oplossing leidt.

Niet in beton gegoten

★★★★★
5 5 1
Luchtige, niet in beton gegoten training.

Verhelderend

★★★★★
5 5 1
De training is verhelderend en op maat. Open minded.

Wat je het meeste vreest, moet je juist aangaan.

★★★★☆
4 5 1
Onzekerheid over een telefoongesprek voeren is weggenomen. Datgene wat je het meeste vreest, moet je juist aangaan. René is een goede instructeur en coach.

Leerzaam

★★★★☆
4 5 1
Leerzaam en educatief.

Nieuwe technieken

★★★★★
5 5 1
Leerzaam, nieuwe technieken, uit je dagelijkse routine

Het helpt je echt

★★★★★
5 5 1
Mocht je het moeilijk vinden om koud te bellen, vooral de cursus volgen. Het helpt je echt.

Leuke manier

★★★★☆
4 5 1
Dat het leerzaam was op een leuke manier.

Erg leerzaam en boeiend

★★★★★
5 5 1
Alleen maar positief. Luchtig, gezellig en vooral veel tips gekregen. Erg leerzaam en boeiend.

Goede methode

★★★★★
5 5 1
Dat ik de methode die ik geleerd heb vandaag handig is.

Zeker volgen als je bezwaren voelt om te bellen

★★★★☆
4 5 1
Leerzaam en zeker volgen als je bezwaren voelt om koud te bellen

Goede afwisseling tussen theorie en praktijk

★★★★★
5 5 1
Prima, goede afwisseling tussen theorie en praktijk.

Erg actieve training

★★★★☆
4 5 1
Erg positieve en actieve training, goede leerstof, absoluut niet saai!

Leerzaam en leuk

★★★★☆
4 5 1
Leerzaam en leuk. Fijn om met een groepje te ervaren.

Ik heb echt iets geleerd

★★★★★
5 5 1
René van der Zaag heeft kennis van zaken en draagt dit goed over. Je hebt na afloop echt het gevoel iets geleerd te hebben.

Duidelijk

★★★★★
5 5 1
Ervaren als een duidelijke training waarin veel onderling gespard en geoefend word. Hierdoor is het absoluut geen saaie training.

Persoonlijke feedback

★★★★★
5 5 1
Dat je veel goede voorbeelden krijgt waardoor je echt over de verschillende toepassingen en hun belang/invloed nadenkt en deze vervolgens op je eigen manier kunt toepassen. Dit oefen je ook en je krijgt persoonlijke feedback waardoor je er echt wat mee kunt.

Erg leuke training

★★★★☆
4 5 1
Erg leuke training, soms naar mijn mening iets te langdradig. Dit zorgt voor rumoer tijdens de cursus.

Duidelijkheid over hoe je een mail schrijft

★★★★☆
4 5 1
Deze training is als je zoals bij ons bedrijf veel mailt een grote aanwinst. De reden hiervoor is dat je duidelijkheid krijgt. over een goed idee krijgt hoe een mail in elkaar steekt.

Heel erg leerzaam

★★★★★
5 5 1
Heel erg leerzaam. Ik kan niet wachten om dit in de praktijk te gaan toepassen. Ik weet nu hoe ik beter kan handelen bij moeilijke situaties!

Inhoudelijk erg goed

★★★★☆
4 5 1
Inhoudelijk erg goed, veel voorbeelden. Mag wat meer oefenen in de praktijk.

Gezellig & informatief

★★★★☆
4 5 1
Gezellig & informatief

Goede trainer

★★★★★
5 5 1
Goede trainer en uitleg. Goede voorbeelden.

Aanrader!

★★★★☆
4 5 1
Leuke manier van begeleiden in een gesprek. Aanrader!

Meeleven met de klant

★★★★★
5 5 1
Leerzaam, meeleven met klanten, makkelijker klanten te begrijpen

Erg leerzaam

★★★★☆
4 5 1
Erg leerzaam, vooral luchtig, niet zo stijf, leuke uitleg, ga zo door!

Je wordt je bewust van je gedrag

★★★★☆
4 5 1
Je wordt je bewust van je gedrag, maar ook van het gedrag van bellers.

Zinnig en doen!

★★★★☆
4 5 1
Zinnig en doen! Leuk gebracht!

Meteen in de praktijk toepasbaar

★★★★★
5 5 1
Ik heb veel geleerd, dat ik meteen in de praktijk kan brengen.

Goede training

★★★★★
5 5 1
Goede training voor kennis over jezelf en hoe technieken te gebruiken in verkoop.

Duidelijk!

★★★★★
5 5 1
Ontspannen sfeer. Informatief op een heldere manier. Duidelijk!

Muziek in de pauzes is leuk

★★★★★
5 5 1
Leuk en leerzaam. Muziek in de pauzes is leuk. Een leuke en leerzame avond. Om aan te raden.

Inspirerend

★★★★★
5 5 1
Inspirerend, veel tips meegekregen.

Je hebt er echt wat aan!

★★★★★
5 5 1
Je hebt er echt wat aan!

Leuke manier

★★★★★
5 5 1
Erg leerzaam op een leuke manier. Je krijgt snoep toe -> altijd leuk!

Belangrijk je te verplaatsen in de klant

★★★★☆
4 5 1
Tijdens de training ben ik bewuster gaan nadenken over de structuur van mijn e-mails. Daarnaast heb ik geleerd dat het belangrijk is om je goed te verplaatsen in de klant.

Leerzame training

★★★★☆
4 5 1
Leerzame training. Menselijk gedrag heeft veel aspecten in zich. De training zet spiegel voor op eigen gedrag!

Blijvend interessant

★★★★☆
4 5 1
Op een heel bijzondere manier gebracht. Daardoor blijvend interessant. Leuk om bij te wonen.

Aparte manier van trainen

★★★★★
5 5 1
Aparte manier van trainen, maar heel leerzaam

Handige tips en tricks

★★★★★
5 5 1
Goed! Handige tips en tricks ontvangen. Het was goed om eens vanuit het perspectief van de klant te denken om zo de fouten van jezelf te kunnen inzien

Meer achter telefoneren dan gedacht

★★★★☆
4 5 1
Er zit meer achter telefoneren dan je zou denken.

Praktisch

★★★★☆
4 5 1
Praktische tips en voorbeelden voor voorbereiding en inleven in de doelgroep.

Inzicht gekregen

★★★★☆
4 5 1
Helpt inzicht te krijgen in het verkoopproces.

Leerzaam

★★★★☆
4 5 1
Leerzame training als toevoeging.

Heldere uitleg

★★★★★
5 5 1
Heldere uitleg, concrete tips.

Duidelijke training

★★★★★
5 5 1
Dit is een duidelijke training waar je veel van leert en duidelijk aankomt.

Zwaar en intensief

★★★★☆
4 5 1
Zwaar en intensief en echt leerzaam.

Veel praktische oefeningen

★★★★★
5 5 1
Goed opgebouwde training met veel praktische oefeningen en rollenspellen. Een aanrader voor iedereen met een verkoopfunctie!

Direct toepasbaar

★★★★☆
4 5 1
Het is nuttig, omdat het direct toepasbaar is.

Toepasbaar voor iedereen

★★★★★
5 5 1
Leerzaam en toepasbaar voor iedereen

Afwisselend

★★★★☆
4 5 1
Afwisselende, leuke training.

Speelse avond

★★★★☆
4 5 1
Leuke leerzame en speelse avond.

Direct toepasbaar in de praktijk

★★★★☆
4 5 1
Training is toegespitst op de bedrijfssituatie. Leuke, heldere training, die direct toepasbaar is in de praktijk.

Zinvol

★★★★★
5 5 1
Prettige samenwerking. Meer collegialiteit. Sympathieke trainer. Zinvol.

Way better than a powerpoint

★★★★★
5 5 1
Excellent presentatien, good atmosphere, approchable & good listener", "The beamer was in front of the screen, audio could have been harder", I liked the dynamics of the class (interaction, real examples) Way better than a powerpoint", Putting the focus on the customer", "A tad bit longer breaks for smokers instead of 3 min make 7 min please", "Ga zo door, geen aanmerkingen of tips", "I really enjoyed the exercises, calls using SPIN method. Clearly I was making calls taking the publisher into consideration and the cusomer", "The group exercise - great to learn from your colleagues", "The Need curve on the buying process could have been a bit more clear", "Good information, very nice images - visual presentation, good music", "Forced participation in exercises - get everyone involved", "Good, easy, educational, SPIN method = good", "Good music, well prepared, well structures", "I like the fact that the training is so interactive, not a presentation only. Also background music is better than silence

Zeker de moeite waard

★★★★★
5 5 1
Wat een leuk interessante learning: telefoontraining. Zeker de moeite waard.

Gewoon goed

★★★★☆
4 5 1
Ik heb de training als goed ervaren.

Enthousiaste trainer

★★★★★
5 5 1
Enthousiaste trainer!

Leerzaam

★★★★★
5 5 1
Leerzaam en gezellig

Leuk, leerzaam

★★★★☆
4 5 1
Informatief, leuk, leerzaam

Niet saai, juist wel leuk

★★★★★
5 5 1
Veel diversiteit in oefeningen, niet saai, juist wel leuk. Ik ben gestimuleerd om beter te communiceren naar huurders.

Leuk en afwisselend

★★★★☆
4 5 1
Duidelijke, leuke en afwisselende training.

Geeft nieuwe inzichten

★★★★☆
4 5 1
Ik heb nieuwe inzichten gekregen over klantvriendelijkheid in de winkel.

Lekker veel rollenspel

★★★★★
5 5 1
Prima training. Duidelijk en met lekker veel rollenspel.

Zeker de moeite

★★★★★
5 5 1
Deze training is zeker de moeite waard om te volgen.

10/10

★★★★★
5 5 1
Het was een leuke en interactie training.

Iedereen zou deze training moeten volgen

★★★★★
5 5 1
Iedereen zou deze training moeten volgen, die met klanten te maken heeft.

Leuke leerzame training

★★★★★
5 5 1
Leuke leerzame training

Leerzaam, leuk, handig, duidelijk,

★★★★★
5 5 1
Erg leerzaam. Stof wordt op een fijne manier overgebracht door iemand die heel duidelijk weet waarover hij spreek. Dat wordt als erg fijn ervaren. De kennis is erg bruikbaar.

Ik heb de klant binnengehaald

★★★★★
5 5 1
Begin november heb ik de training commerciële gesprekstechnieken gevolgd bij Zaleco. Inmiddels heb ik het ‘echte gesprek’ met de klant gehad, dat we tijdens de training op video hebben geoefend. Het is gelukt; ik heb de klant – zeker mede dankzij de training – binnengehaald… Via deze weg wilde ik je nogmaals danken voor de training en alle tips!

Zeer leerzaam op een leuke manier.

★★★★★
5 5 1
Zeer leerzaam en ideaal indien je binnen de klantenservice werkt. De training wordt gegeven met veel voorbeelden en je dient zelf ook gesprekken te voeren. Zo leer je, wat je in welke momenten kunt doen. Daarnaast zijn er daarna nog contactmomenten om de geleerde punten te bespreken en te kijken, hoe je dit in de praktijk brengt. Ik heb in ieder geval veel geleerd en blijf mij zo verbeteren.

Goede training

★★★★★
5 5 1
Het is een goede training. Leerzaam.

Opfrisser

★★★★★
5 5 1
Je steekt er wat van op en frist je verkoophouding tov klanten op.

Leerzaam

★★★★☆
4 5 1
Leerzaam

Goede training

★★★★★
5 5 1
Zeer goede training. Leerzaam en een goede/enthousiaste trainer.

Praktische training

★★★★★
5 5 1
Praktische manier om een beeld te krijgen van telefonische acquisitie.

Aanrader!

★★★★★
5 5 1
Heel leerzaam, om aan te raden!

Leuk en leerzaam

★★★★☆
4 5 1
Het is een leuke en leerzame training, waar je veel aan hebt.

Leerzaam

★★★★★
5 5 1
Leerzaam

Leuke, dynamisch training

★★★★☆
4 5 1
Een leuke, dynamische training, waarbij de klant centraal staat bij toekomstige conversaties.

Het was erg leerzaam

★★★★☆
4 5 1
Dat je dingen moet proberen en je moet het leren.

Motiverend

★★★★★
5 5 1
Duidelijk. De dingen die ik heb gehoord zijn goed in de praktijk toe te passen. Motiverend. Leuk!

Praktische handvatten

★★★★☆
4 5 1
Een leuke, 'gezellige', niet te formele training die inzicht geeft en praktische handvatten om met lastige situaties om te gaan.

Veel ruimte voor eigen voorbeelden

★★★★☆
4 5 1
Leuke en interactieve training. Goede oefeningen met herkenbare punten. Tijdens de training veel ruimte voor eigen voorbeelden en rollenspellen zijn toegespitst op ons werkveld.

Duidelijk uitleg

★★★★☆
4 5 1
Duidelijke uitleg. Leuke theorie. Leuke basistraining.

Goed om samen met de groep tot einddoel te komen

★★★★☆
4 5 1
Dat je goed leert in plaats van saaie stof te lezen, vliegt de tijd voorbij, en het maakt het leuk.

Fijne training

★★★★★
5 5 1
Fijne training. Prettige docent.

Doel bereikt

★★★★★
5 5 1
Ik heb mijn doel zeker bereikt met deze training en dat kwam ook door de goede trainer. Ik beveel deze training ook voor al mijn collega's aan.

Leer je heel veel van

★★★★★
5 5 1
Hele leuke training. Leer je heel veel van.

Veel aan gehad

★★★★★
5 5 1
Ik heb er veel aan gehad.

Actieve en leuke training

★★★★☆
4 5 1
Actieve en leuke training, waar je veel van kunt leren.

Ontzettend leerzaam!

★★★★★
5 5 1
Zeker een aanrader! Je er heel veel en je kan het goed toepassen in de winkel. Het schept veel duidelijkheid over bepaalde situaties en bepaald soort gedrag van mensen.

Manier van uitleg is top

★★★★★
5 5 1
Manier van uitleg is top, pauzes, gesprekken (vooral de verschillende soorten klanten)

Ter verbetering van gesprekstechnieken

★★★★☆
4 5 1
Goed ter verbetering van gesprekstechnieken

Duidelijk en informatief

★★★★☆
4 5 1
Het is een duidelijke en informatieve training.

Betere verkoper

★★★★★
5 5 1
Het maakt je een betere verkoper en je werk makkelijker.

Eindelijk een cursus waar je echt wat van leert

★★★★★
5 5 1
Ik vind dat je zeer dynamisch traint, en was van begin tot het eind geboeid", "Eindelijk een cursus waar je echt wat van leert. Dank!", "Goede uitleg!

Effectief

★★★★☆
4 5 1
Leuk, effectief, interactief & zak snoep.

Prettig, heldere uitleg

★★★★★
5 5 1
René laat je middels theorie en een hele prettige sfeer kennis maken met jezelf en legt middels leuke oefeningen bloot wat je sterke punten en verbeterpunten zijn.

Zag er tegenop, maar het viel mee.

★★★★☆
4 5 1
Laagdrempelig. Zag er tegenop, maar het viel mee. Rustige trainer die alles positief benadert.

Geeft stof tot nadenken

★★★★★
5 5 1
Het is nuttig om jezelf bewust te worden van achterliggende theorieën op salesgesprekken.

Leerzame ervaring

★★★★★
5 5 1
Een leerzame ervaring wat ik zeker zal toepassen op de werkvloer.

Heel leuk & leerzaam

★★★★☆
4 5 1
Heel leuk & leerzaam. Je wordt aan het denken gezet en moet zelf veel in oplossingen denken. Daar leer je meer van en met de antwoorden valt het op z'n plek.

Zeer nuttig

★★★★★
5 5 1
Zeer nuttig.

Zeker aan te bevelen!

★★★★☆
4 5 1
Duidelijk en herkenbare gesprekken. Zeker aan te bevelen!

Was goed, wel lastig

★★★★★
5 5 1
Dat het wel goed te doen was. Het kan je welk helpen om klanten goed te helpen.

Een vrolijke manier van trainen

★★★★★
5 5 1
Op een vrolijke manier nieuwe inzichten gekregen. Het meeste is logisch, maar je denkt er nooit over na.

Duidelijk

★★★★☆
4 5 1
Duidelijke training.

Leerzaam

★★★★☆
4 5 1
Leerzaam

Zeer nuttig

★★★★★
5 5 1
Praktijkgedeelte zeer nuttig. Fijn: theorie en praktijk in eigen tijd en tempo en 1 op 1 training.

Veel geleerd

★★★★☆
4 5 1
Dat ik geleerd heb om het gedrag van klanten kan beïnvloeden door mijn eigen gedrag aan te passen.

Goede handvatten

★★★★★
5 5 1
Goede handvatten voor verkoop.

Leuk en informeel

★★★★★
5 5 1
Op een leuke, informele manier wordt je bewust gemaakt van je eigen gedrag aan de telefoon. En veel nuttige informatie gekregen, waar we zeker gebruik van gaan maken.

Leuk en leerzaam

★★★★★
5 5 1
Het was leuk en leerzaam.

Nuttig

★★★★★
5 5 1
Het is nuttig, of je nnu 3/4 maanden of al 3 - 4 jaar (of langer) in een klantgerichte omgeving werkt, je telefoonetiquette te oefenen en te verbeteren zodat je de klant optimaal kan helpen.

Opfrissing

★★★★☆
4 5 1
Goede training om je kennis en vaardigheden weer op te frissen.

Voor herhaling vatbaar

★★★★★
5 5 1
Prima, voor herhaling vatbaar.

Energiek en actief

★★★★★
5 5 1
Een heldere, energieke en actieve training die je direct handvatten beidt om in de praktijk toe te passen.

Reset

★★★★★
5 5 1
Je wordt in principe gereset.

Prima handvatten om te gebruiken in de praktijk

★★★★★
5 5 1
Helder uitleg. Voldoende momenten van korte pauze. Prima handvatten om te gebruiken in de praktijk.

Onzekerheid overwonnen

★★★★☆
4 5 1
Handvatten gekregen om koude acquisitie te voeren en onzekerheid te overwinnen.

Goed!

★★★★★
5 5 1
Goed. Weer opgefrist!

Interactief

★★★★☆
4 5 1
Leerzaam, interessant, interactief.

Een aanrader voor iedereen met een verkoopfunctie

★★★★☆
4 5 1
Geeft goed weer hoe je met situaties in verkoop om moet gaan.”, “Bedankt voor de prettige training en het confronteren met je eigen handelen tijdens een gesprek”, “Op een natuurlijke manier, heel leerzaam en goed toepasbaar lesmateriaal en uitleg

Leuke positieve manier met acquisitie aan de slag gaan

★★★★★
5 5 1
Zeer leerzaam met veel oefenen + interactie. Eerlijke en heldere feedback tijdens de training. Goede handvatten meegekregen over op leuke positieve manier met acquisitie aan de slag te gaan.

Toffe training

★★★★★
5 5 1
Een ontzettend toffe training, waardoor ik (al eerder) beter kan telefoneren met klanten. Mijn gesprekken zorgen nu bijna altijd voor het gewenste resultaat.

Zeer leerzaam

★★★★☆
4 5 1
Zeer leerzaam.

Andere manier van benaderen

★★★★★
5 5 1
Je ontdekt een andere manier van benaderen.

Leerzaam en leuk

★★★★★
5 5 1
Het was heel leerzaam en leuk

Heel leerzaam

★★★★★
5 5 1
Het is heel leerzaam en neem deze training zeker mee voor in de toekomst. Heel erg bedankt!

Bewustwording

★★★★★
5 5 1
Je krijgt bewustwording van het gedachtenproces van de koper.

Leerzaam en informeel

★★★★☆
4 5 1
De training is leerzaam, informeel en wordt op een duidelijke manier uitgelegd.

communicatie vaardigheden verbeteren

★★★★★
5 5 1
Ideale training om communicatie vaardigheden te verbeteren

Vragen stellen op een bepaalde manier

★★★★★
5 5 1
Je weet hoe je een klant vragen moet stellen, op een bepaalde manier.

Ook nuttig voor mijn collega's

★★★★★
5 5 1
Ik ga deze training aanbevelen op mijn werk, omdat sommige collega's er ook gebaat bij zijn.

Leerzaam

★★★☆☆
3 5 1
Er valt altijd wat te leren!

Eyeopener

★★★★★
5 5 1
Het is een eyeopener. Het is nuttig naar je tekortkomingen te kijken.

Op een andere manier kijken naar telefonische acquisitie

★★★★☆
4 5 1
Pragmatisch en heel goed om te doen. Op een andere manier kijken naar telefonische acquisitie. Veel aan gehad.

Rustige trainer

★★★★★
5 5 1
Rustige trainer die duidelijk praat.

Prettig

★★★★★
5 5 1
Goede begeleiding van iemand met kennis op zijn vakgebied. Laat je zien waar je fouten zitten en helpt ze op te lossen. Neemt in detail alles met je door totdat je het begrijpt.

Duidelijk en goed

★★★★☆
4 5 1
Duidelijke en goede training.

Geleerd goed omgaan met bellers

★★★★★
5 5 1
Ik heb geleerd om goed om te gaan met bellers.

Heel handig voor iedereen

★★★★★
5 5 1
Dat het heel interessant is en dat je dingen leert die heel handig zijn voor iedereen.

Slecht nieuws goed brengen

★★★★★
5 5 1
Je leert slecht nieuws goed te verwoorden.

Goede training

★★★★★
5 5 1
Goede training in principes van verkoop buitendienst.

Enthousiaste trainer

★★★★★
5 5 1
Ontzettend enthousiaste trainer die theorie en praktijk leuk samenbrengt.

Echte aanrader

★★★★★
5 5 1
Echte aanrader! Je leert op een andere manier nadenken over commerciële gesprekken.

Goede training!

★★★★☆
4 5 1
Aan te raden als je af en toe een lastige klant tegen komt en niet weet hoe daar mee om te gaan. Deze training leert je dan hoe je de roos van leary toe kan passen via de telefoon en de chat!

Goede combi

★★★★★
5 5 1
Goede combi van theorie en oefeningen.

Inzicht in hoe je bepaalde situaties moet oplossen

★★★★★
5 5 1
Het wordt heel duidelijk uitgelegd en door het rollenspel krijg je heel duidelijk inzicht hoe je bepaalde situaties moet oplossen. Zeer leerzaam.

Erg prettige training en begeleiding !

★★★★★
5 5 1
De roos van Leary is nuttige informatie om te weten. Dit kan je gebruiken tijdens werk maar ook in privé situaties. Rene zijn trainingsstijl is erg prettig, ik heb met veel plezier de training en begeleidingssessies gevolgd.

Leuk!

★★★★☆
4 5 1
Het was leuk om een keer gedaan te hebben.

Aanrader!

★★★★★
5 5 1
Mocht je geïnteresseerd zijn in het binnen halen van grote orders/sales dan helpt René jou jouw doel te bereiken. De training is een goede mix tussen theorie en praktijk.

Echte tips gekregen

★★★★☆
4 5 1
Gezellig - echte tips gekregen, inzicht hoe andere collega's telefoongesprekken voeren, een aanrader.

Positief

★★★★★
5 5 1
Positief verhaal, veel geleerd.

Goed afgestemd op de eigen situatie

★★★★☆
4 5 1
Goed op de eigen situatie van het werk afgestemd", "Ik ga mijn collega's in een presentatie een aantal tips uit de training geven

Leuke vorm

★★★★☆
4 5 1
Veel geleerd in een leuke vorm", "Het was vooral ook leuk om de cursus te volgen

Een leerzame communicatietraining

★★★★☆
4 5 1
De training zou ik aanraden voor mensen die nog niet zo heel lang ervaring hebben met klantencontact.

Je hebt er echt wat aan

★★★★★
5 5 1
Dat je er echt wat aan hebt, hoe je met een klant om moet gaan.

leuke leerzaam en duidelijke

★★★★★
5 5 1
Iedereen die te maken heeft met klanten zou dit eigenlijk moetne volgen. eenmaal in bezit van deze kennis is het ook toe te passen in je prive leven.

Interessant

★★★★★
5 5 1
Nuttig en interessant.

Erg goed

★★★★★
5 5 1
Erg goed

Goed

★★★★☆
4 5 1
Ik vond de training goed. Veel voorbeelden en een informele sfeer.

Complimenten

★★★★★
5 5 1
Training was zorgvuldig voorbereid door René! De training werd op een prettige, duidelijke manier gegeven. Fijn om samen vele oefenmomenten te hebben, je ervaart dan ook wat bepaalde gesprekstechnieken / communicatietechnieken teweeg kunnen brengen. Complimenten voor René

Individuele gesprekken waren leerzaam.

★★★☆☆
3 5 1
Individuele trainingen en groeps- trainingen waren zeer leerzaam. Ga het zeker toepassen op de werkvloer.

Zeer leerzaam!

★★★★★
5 5 1
Je leert veel van deze training.

Eén van de weinige keren dat ik een rollenspel leuk vond

★★★★★
5 5 1
Was zeer leerzaam en leuk gedaan. Eén van de weinige keren dat ik een rollenspel leuk vond 🙂

Goede afwisseling theorie / oefeningen

★★★★★
5 5 1
Een leerzame training. Goede / leuke afwisseling van theorie en oefeningen. Duidelijke uitleg. Leren / oefenen in een veilige omgeving is fijn.

Praktisch toepasbaar

★★★★☆
4 5 1
Praktisch toepasbaar.

Leuk om te doen

★★★★☆
4 5 1
Het is een leerzame en leuke training om te doen.

Zelfs voor België

★★★★★
5 5 1
Zeer leerrijk, zelfs voor België.

Leerzame training

★★★★★
5 5 1
We hebben een leerzame training gehad.

Positief

★★★★★
5 5 1
Verrassend positief.

Erg gezellig en leerzaam

★★★★★
5 5 1
Erg gezellig, leerzaam, en merk dat je toch bewust/onbewust het in de winkel toepast.

Leerzame training

★★★★★
5 5 1
Het is een leerzame training.

Functioneel

★★★★☆
4 5 1
Leerzaam en functioneel!

Erg leerzaam

★★★★★
5 5 1
Erg leerzaam. Prettige lessen.

Leuke manier

★★★★☆
4 5 1
Leuke manier om theorie en praktijk door te nemen.

Goede basistraining

★★★★☆
4 5 1
Goede basistraining.

Leerzaam

★★★★★
5 5 1
Dat het leerzaam is en je er juist bewust van wordt wat je niet moet doen en/of uit moet stellen.

Roos van Leary

★★★★★
5 5 1
Ik zou toekomstige deelnemers vertellen over de Roos van Leary.

Overtuigend

★★★★☆
4 5 1
Ik weet hoe ik met ABC moet overtuigen. Leerzaam.

Erg duidelijk

★★★★★
5 5 1
Zeer aan te raden. Vooraf was ik sceptisch, maar ik heb er veel van geleerd. Erg duidelijk.

Aanrader

★★★★★
5 5 1
De training is een aanrader. Je leert veel (goede toepassing van de theorie in de praktijk)

Duidelijk

★★★★☆
4 5 1
Duidelijke training, maar voor mezelf niet echt nodig.

Leuk en leerzaam

★★★★★
5 5 1
Oefenen met acteur en reflectie erg leuk en leerzaam", "Was een goede dag, na de eerder behandelde theorie, praktijk met acteur zeer bruikbaar.

Leerzaam

★★★★☆
4 5 1
Het is erg leerzaam.

Heel erg actief

★★★★★
5 5 1
Heel erg actief, geeft stof tot nadenken en interactief.

Goede training

★★★★★
5 5 1
Goede training.

Nuttig en rustig

★★★★☆
4 5 1
Nuttige, leerzame, rustige training.

Hoe om te gaan met de telefoon

★★★★☆
4 5 1
Kijken wat wordt verwacht aan de telefoon en hoe om te gaan met de telefoon.

Zeer zeker aanraden aan iedereen in de sales

★★★★★
5 5 1
Ik zou deze training zeer zeker aan iedereen aanraden die werkt in de sales. Helder en duidelijk verhaal waar ik persoonlijk heel veel van geleerd heb.

Veel handvatten gekregen

★★★★☆
4 5 1
Ik heb veel handvatten gekregen om klantvriendelijk te zijn.

Trainster neemt iedereen mee

★★★★★
5 5 1
Dat de trainster met veel passie haar werk doet en iedereen met zich meeneemt.

Op de goede weg

★★★★☆
4 5 1
Is productief en zet je op de goede weg.

Fijne uitleg, goede opdrachten

★★★★★
5 5 1
Top: je vriendelijkheid", "Top: leuke training, fijne uitleg, goede opdrachten, Theorie en praktijk goed in balans

Leuk en nuttig om te doen

★★★★☆
4 5 1
Als je begint denk je: is dit het. Al doende kom je erachter dat het meer is. Intensief. Meer om lijf dan je in eerste instantie denkt. Leuk en nuttig om te doen

Leuk en leerzaam

★★★★★
5 5 1
Leuk en leerzaam.

Aanrader

★★★★★
5 5 1
Leuke en leerzame cursus. Aanrader.

Breinvriendelijk trainen sprak me erg aan 🙂

★★★★☆
4 5 1
Niet helemaal nieuwe, wel hele fijne prettige herhaling en dus weer toe te passen in het werk. Door casus extra handig om toe te passen. Breinvriendelijk trainen sprak me erg aan 🙂

Aan te raden!

★★★★☆
4 5 1
Het is aan te raden!

Enthousiast naar huis

★★★★★
5 5 1
Ik heb het idee dat ik er veel aan heb gehad. Ik voel me een stuk zekerder. Ik ging enthousiast naar huis.

Goede tips gehad

★★★★☆
4 5 1
Leerrijk, goede tips gehad.

Ik was heel benieuwd

★★★★★
5 5 1
Erg leuk, leerzaam. Ik was heel benieuwd. Vanwaar de keuze. Fijn om te oefenen op niet echte suspects. Je kunt je goed inleven in het rollenspel.

Erg leuk!

★★★★☆
4 5 1
Erg leuk en leerzaam! Moeilijke dingen worden op een leuke, begrijpelijke manier uitgelegd.

Zeer leerzaam

★★★★☆
4 5 1
Ik heb geleerd om te gaan met lastige situaties. Het was zeer leerzaam.

Erg interessant en leerzaam!

★★★★★
5 5 1
Zeker de moeite waard als je klantgericht werk doet. Ook als je dit werk al langer doet en op een hoger niveau.

Goede uitleg

★★★★☆
4 5 1
Prettige manier van leren/trainen. Goede uitleg. Fijne en duidelijke feedback.

Snel resultaat behalen

★★★★☆
4 5 1
Goed behapbare en duidelijke training, waar je snel resultaat mee kunt halen.

Leuk actief meedoen

★★★★☆
4 5 1
Je wordt goed verteld wat belangrijk is bij het verkopen + leuk actief meedoen.

Geen algemene training

★★★★★
5 5 1
Prima specifiek, geen algemene standaard training.

Betere aansluiting bij de prospect

★★★★★
5 5 1
Dat de training vooral op praktisch vlak goed helpt om op een andere manier dan voorheen een verkoopgesprek in te gaan. Het maakt je duidelijk dat je door de klant en zijn problemen centraal te stellen, je beter in staat bent om exact op zijn of haar behoefte in te gaan en zo betere aansluiting te vinden met je producten en/of diensten.

Interessant en leerzaam

★★★★★
5 5 1
Interessant en leerzaam.

Het deel onbevooroordeeld vond ik erg goed

★★★★☆
4 5 1
Ik vond de eerste dagdeel niet veel nieuws, wat ik in eerdere trainingen heb gehad werd herhaald, alleen het deel onbevooroordeeld luisteren vond ik erg goed. Ook dag 2 vond ik prettig en de sfeer was erg goed!

Heel leerzaam

★★★★★
5 5 1
Heel leerzaam en je gaat de klant beter begrijpen.

Interessant

★★★★★
5 5 1
Erg interessant.

Hele leuke, geen saaie training

★★★★★
5 5 1
Hele leuke, geen saaie training. Heel goed te begrijpen en goed luisteren is belangrijk aan de telefoon.

Aanbevelenswaardig

★★★★☆
4 5 1
Ik zou deze training zeker aanbevelen.

Goede training

★★★★★
5 5 1
Goede training voor beginners.

Zeer leerzaam

★★★★★
5 5 1
Zeer leerzaam.

Positieve manier van trainen

★★★★★
5 5 1
Vriendelijke, positieve en adequate manier van trainen.

Durf lef te tonen

★★★★☆
4 5 1
Durf lef te tonen. Meer lef is meer weten over de klant.

Je hebt er echt wat aan!

★★★★★
5 5 1
Heel leerzaam en leuk om te doen, en je hebt er echt wat aan!

Veilig, duidelijke uitleg, op maat

★★★★★
5 5 1
Top: hartelijk dank voor de leerzame dag, ik heb veel handvatten om verder te gaan.", "Relaxte training, veilig, duidelijke uitleg + info op maat, goede voorbereiding, in een woord TOP, Tip: meer slechtnieuwsgesprekken oefenen", "Top: concrete vaardigheden, leuk, ontspannen, betrokken, luistert goed, iedereen doet actief mee", "Top: actieve cursus, blijft boeiend, vele korte breaks = fijn, veel praktijkoefeningen, leuke muziek tussendoor, enthousiaste trainer, goede accommodatie", "Top: afwisseling theorie / praktijk, afbeeldingen ter illustratie, prettige manier van benaderen van cursisten in het bijzonder in de 1 op 1 situaties

Leerzaam, leuk & praktisch

★★★★★
5 5 1
Heel goed, leerzamer dan ik dacht.

Zinnig

★★★★☆
4 5 1
Zinnige training.

Ik heb de dingen geleerd die ik verwachtte

★★★★★
5 5 1
Het was erg leuk. Ik heb op een leuke, relaxte manier de dingen geleerd die ik verwacht had. Het was goed voorbereid. Ik voelde me op mijn gemak om fouten te maken en te leren.

Goede training met een duidelijk doel

★★★★★
5 5 1
René leert je op een leuke manier kennismaken met hoe je het contact met je klanten beter voert. Deze training zal niet alleen effectief zijn bij je huidige werk, maar ook bij je toekomstige job.

Afwisselend

★★★★☆
4 5 1
Veel geleerd. Afwisselend. Leerzaam. Luchtig

Positief

★★★★★
5 5 1
Leuk en leerzaam door de rollenspellen. Positief!

Informatief en handig

★★★★★
5 5 1
Ik wilde beter kunnen verkopen en gerichter kunnen vragen. Dat lijkt me met deze training te gaan lukken.

Leuke training, erg nuttig

★★★★★
5 5 1
René is een goede en prettige trainer. Hij voelt feilloos aan wat je leerpunten zijn en creëert een veilige zone om snel te leren! Erg tevreden mee

Motiverend en inspirerend

★★★★★
5 5 1
Motiverend en inspirerend 🙂

Veel geleerd

★★★★★
5 5 1
Interessant, veel van geleerd, goede tips gekregen!

Heel interactief

★★★★★
5 5 1
Heel interactief, geen droge stof.

Leuke elementen

★★★★☆
4 5 1
Leuke elementen

Leerzaam

★★★★☆
4 5 1
Leerzame training.

Interactief

★★★★★
5 5 1
Positief, interactief, concreet, duidelijk, werkbaar, verhelderend, opnieuw verfrissend.

Je voelt je op je gemak

★★★★☆
4 5 1
Spontaan, recht door zee, leuk, leerzaam. Je voelt je op je gemak.

Praktisch, leuk, persoonlijk

★★★★☆
4 5 1
Praktisch, leuk, persoonlijk, lekker tempo

Ontzetten toffe en nuttige training

★★★★★
5 5 1
Ontzettend toffe en nuttige training. Ik weet zeker dat ik klantgerichter kan schrijven als ik de stof laat inzinken en dagelijks ga gebruiken! Kennismakingsronde is erg tof, brengt het lekker op gang!

De moeite waard

★★★★★
5 5 1
Dat deze leerzaam is, de moeite waard.

Zeker de moeite waard om te volgen

★★★★☆
4 5 1
De training die we ontvangen van Zaleco zijn een eyeopener op het gebied van klantgericht communiceren. Zeker de moeite waard om dit te volgen.

Zeer praktische training

★★★★☆
4 5 1
Wisselende werkvormen theorie/oefeningen. Trainer heeft zich goed voorbereid. Kleine groepen, prettige sfeer. Zeer praktische training en zeker toepasbaar in de praktijk.

Ik weet nu wat het inhoudt

★★★★★
5 5 1
Ik weet nu wat klantgericht telefoneren inhoudt en hoe belangrijk het is

Alles is bespreekbaar

★★★★★
5 5 1
Niets is raar, alles is bespreekbaar.

Productief

★★★★★
5 5 1
Heel productief.

Goed om te weten hoe je met boze klanten omgaat

★★★★★
5 5 1
Leerzaam / Goed om te weten hoe je met bepaalde klanten om moet gaan. Vooral boze klanten / ontevreden.

Prettige manier

★★★★★
5 5 1
Op een prettige manier wordt heel veel duidelijk over klantgericht werken en telefonie.

Fijne training

★★★★★
5 5 1
Het was een fijne training, waarbij je stilstaat bij de klantbehoefte en daardoor ook over jezelf leert.

Leerzaam en praktisch

★★★★☆
4 5 1
Leerzame training met praktische tips

Ongedwongen sfeer

★★★★☆
4 5 1
Ongedwongen sfeer, fijne interactie. Duidelijk uitleg en opbouw.

Leerzaam

★★★★☆
4 5 1
Ik vond de training leerzaam en heb bevestiging gekregen of ik het nu goed doe.

Leerzaam

★★★★☆
4 5 1
Het is altijd leerzaam

Trainster is een topper!!

★★★★★
5 5 1
De training was een succes, De trainster is een topper!!

Veel aan gehad

★★★★☆
4 5 1
Dat ik er, ondanks verkoopervaring, veel aan heb gehad.

Leuke effectieve communicatie training.

★★★★★
5 5 1
Het is een leuke training om uit te voeren. En wordt ingegaan op belangrijke aspecten voor een goede communicatie. Hiermee krijg je een ander inzicht in je dagelijkse werkzaamheden. Daarnaast wordt het goed aangepakt door een enthousiaste host.

Leuk en gezellig

★★★★★
5 5 1
Leuke gezellige training.

Goed!

★★★★★
5 5 1
Ik vond wat we geleerd hebben goed te onthouden doordat we veel oefenden.

Leerzaam

★★★★★
5 5 1
Leerzaam. Voor de hand liggende oplossingen leer je nu echt gebruiken om de ogenschijnlijk simpele problemen aan te pakken.

Goed zo

★★★★☆
4 5 1
Goede training.

Goed,Leerzaam, en leuK!

★★★★★
5 5 1
Zo enorm leerzaam. Je leert echt een gesprek te analyseren door de roos van leary. Ik zal alles wat ik geleerd hebt meenemen, ook in mijn loopbaan na hostnet

Erg leerzaam!

★★★★★
5 5 1
Veel geleerd over de verschillende gesprekstechnieken en hoe om te gaan met evt. boze klanten. Hierbij de Roos van Leary toegereikt gekregen en geleerd hoe deze toegepast kan worden. Daarnaast veel geleerd over schrijfmethoden m.b.t. e-mails naar klanten en hierbij vooral actief taalgebruik te hanteren. Rene luistert aandachtig, denkt met je mee en is erg aardig. Een leerzame training! 🙂

Praktijkgericht actueel eerlijk

★★★★☆
4 5 1
Geen formele binnenkomst met koffie en cake, maar een binnenkomst met leuke gesprekken én muziek! René weet snel een ontspannen sfeer te creëren en de cursisten geïnteresseerd te krijgen met pakkende praktijkvoorbeelden. Ik en mijn collega's hebben hierdoor de praktijklessen met plezier kunnen volgen. Aan de evaluatie wordt ook uitgebreid aandacht besteed, waardoor de aangeleerde zaken goed blijven hangen. Bedankt René =)

Herkenning was er 'all over'

★★★★☆
4 5 1
Ik heb vooraf geen beeld gevormd. Herkenning was er 'all over', maar erg interessant om daar termen bij te zien.

Eye-opener

★★★★★
5 5 1
Deze training is leerzaam en op sommige vlakken een eye-opener. En dat er ruimte is voor gezelligheid.

Wees vriendelijk voor de telefoniste!

★★★★☆
4 5 1
Wees vriendelijk aan de telefoon, want de telefoniste kan er (vaak) ook niets aan doen!

Bewustwording

★★★★★
5 5 1
Leuk! Leerzaam. Bewustwording van jezelf op de werkvloer.

Nadenken over benaderen klanten

★★★★★
5 5 1
Je gaat nadenken over hoe je klanten benadert.

Leerzaam op een leuke manier

★★★★★
5 5 1
Prima geregeld. Leerzaam op een leuke manier.

Doe er je voordeel mee

★★★★★
5 5 1
Ondervindt het zelf en doe er je voordeel mee.

Aanrader

★★★★☆
4 5 1
Ik zou deze training aanraden aan andere winkelmedewerkers.

Eindelijk waar je daadwerkelijk iets aan hebt!

★★★★☆
4 5 1
Waardige leuke training. Eindelijk waar je daadwerkelijk iets aan hebt!

Doel bereikt

★★★★☆
4 5 1
Deze training zou voor iedereen weer eens goed zijn", "Doel is bereikt", "Lekker afwisselende training

Aan het denken gezet

★★★★★
5 5 1
Toch weer erg leerzaam. Zet me aan het denken om goede vragen te kunnen stellen en gesprekken te voeren.

Ongedwongen

★★★★★
5 5 1
Leerzaam, bewustmakend, ongedwongen.

Goede praktijkgedeelte

★★★★☆
4 5 1
Goede praktijkgedeelte. Wel wat geleerd.

Goede training

★★★★★
5 5 1
Goede training, leerzaam, theorie goed toe te passen.