Reviews alle trainingen

Wij hebben trainingen verzorgd voor onder andere:

Goede training

★★★★★
5 5 1
Het is een goede training. Leerzaam.

Leuke manier van leren

★★★★★
5 5 1
Ik zou deze training zeker aan anderen aandragen. Positieve feedback, leuke manier van leren.

communicatie vaardigheden verbeteren

★★★★★
5 5 1
Ideale training om communicatie vaardigheden te verbeteren

Opfrisser

★★★★★
5 5 1
Het is altijd weer nodig, een opfrissing, als je ergens heel lang werkt.

Enthousiast naar huis

★★★★★
5 5 1
Ik heb het idee dat ik er veel aan heb gehad. Ik voel me een stuk zekerder. Ik ging enthousiast naar huis.

Je voelt je op je gemak

★★★★☆
4 5 1
Spontaan, recht door zee, leuk, leerzaam. Je voelt je op je gemak.

Complimenten!

★★★★★
5 5 1
René brengt de kennis op een heldere en doortastende manier over. De praktijkgerichte opdrachten gaven inzicht om toekomstig/klantgericht te handelen. Complimenten!

Duidelijk

★★★★☆
4 5 1
Duidelijke training.

Je wordt je bewust van je gedrag

★★★★☆
4 5 1
Je wordt je bewust van je gedrag, maar ook van het gedrag van bellers.

Je staat stil bij je eigen gedrag

★★★★☆
4 5 1
Geeft je stof tot nadenken. Je staat stil bij je eigen gedrag.

Hele leuke, geen saaie training

★★★★★
5 5 1
Hele leuke, geen saaie training. Heel goed te begrijpen en goed luisteren is belangrijk aan de telefoon.

Enorm leerzaam

★★★★★
5 5 1
René neemt echt de tijd voor je. Je krijgt goede opbouwende feedback maar eerst laat hij je zelf nadenken. Het blijft een continue leerproces en de handvatten worden hier perfect aangereikt.

Echte aanrader

★★★★★
5 5 1
Echte aanrader! Je leert op een andere manier nadenken over commerciële gesprekken.

Professioneel

★★★★★
5 5 1
Ongedwongen -> maar wel professioneel.

Snel oppakken dankzij rollenspellen

★★★★★
5 5 1
Er wordt veel gebruik gemaakt van rollenspellen. Daardoor pak je het sneller op.

Hoe je uit een lastige situatie komt

★★★★★
5 5 1
Maakt je bewust van het feit dat je soms onbewust in een vervelende situatie komt en hoe je daar uit komt.

Persoonlijke feedback

★★★★★
5 5 1
Dat je veel goede voorbeelden krijgt waardoor je echt over de verschillende toepassingen en hun belang/invloed nadenkt en deze vervolgens op je eigen manier kunt toepassen. Dit oefen je ook en je krijgt persoonlijke feedback waardoor je er echt wat mee kunt.

Zeker de moeite waard

★★★★★
5 5 1
Wat een leuk interessante learning: telefoontraining. Zeker de moeite waard.

Veel praktijkoefeningen

★★★★★
5 5 1
Heel leuk en leerzaam. Veel praktijkoefeningen, waardoor het erg interactief, leuk en leerzaam is. De manier waarop alles verteld wordt is erg prettig

Snel resultaat behalen

★★★★☆
4 5 1
Goed behapbare en duidelijke training, waar je snel resultaat mee kunt halen.

Informatief, leuk en duidelijk

★★★★★
5 5 1
Heel informatief en op een leuke, duidelijke manier gebracht.

Leerzaam

★★★★☆
4 5 1
Het is erg leerzaam.

Praktisch toepasbaar

★★★★☆
4 5 1
Praktisch toepasbaar.

Ga naar Zaleco!

★★★★★
5 5 1
Als je een leerzame, maar vooral leuke training wilt volgen, ga naar Zaleco!

Leuke beleving

★★★★☆
4 5 1
Leuke beleving.

Leuk en nuttig om te doen

★★★★☆
4 5 1
Als je begint denk je: is dit het. Al doende kom je erachter dat het meer is. Intensief. Meer om lijf dan je in eerste instantie denkt. Leuk en nuttig om te doen

Leerzaam

★★★★☆
4 5 1
Het is een leerzame training.

Inspirerend

★★★★★
5 5 1
Inspirerend, veel tips meegekregen.

Goede uitleg!

★★★★★
5 5 1
Enthousiasme, betrokkenheid, helder, leuk en goede uitleg!

Geeft nieuwe inzichten

★★★★☆
4 5 1
Ik heb nieuwe inzichten gekregen over klantvriendelijkheid in de winkel.

Leerzaam

★★★★☆
4 5 1
Ik vond de training leerzaam en heb bevestiging gekregen of ik het nu goed doe.

Leuk en actief

★★★★★
5 5 1
Een hele leuke actieve en vooral leerzame training.

Efficiënt en leuk

★★★★★
5 5 1
Praktische, efficiënte en leuke cursus.

Opfrisser

★★★★★
5 5 1
Het is een opfrisser geweest voor mij dus dat is positief, aangezien ik zelf van een commerciële opleiding af kom.

Toepasbaar voor iedereen

★★★★★
5 5 1
Leerzaam en toepasbaar voor iedereen

Goede training

★★★★★
5 5 1
Goede training, leerzaam, theorie goed toe te passen.

Betere verkoper

★★★★★
5 5 1
Het maakt je een betere verkoper en je werk makkelijker.

Heel leerzaam

★★★★★
5 5 1
Heel leerzaam en je gaat de klant beter begrijpen.

Erg duidelijk

★★★★★
5 5 1
Zeer aan te raden. Vooraf was ik sceptisch, maar ik heb er veel van geleerd. Erg duidelijk.

Alles is bespreekbaar

★★★★★
5 5 1
Niets is raar, alles is bespreekbaar.

Veel geleerd

★★★★★
5 5 1
Op een gezellige manier leren. Goed verzorgd. Veel geleerd.

Doel bereikt

★★★★★
5 5 1
Ik heb mijn doel zeker bereikt met deze training en dat kwam ook door de goede trainer. Ik beveel deze training ook voor al mijn collega's aan.

Positief

★★★★★
5 5 1
Positief verhaal, veel geleerd.

Roos van Leary

★★★★★
5 5 1
Ik zou toekomstige deelnemers vertellen over de Roos van Leary.

Op de goede weg

★★★★☆
4 5 1
Is productief en zet je op de goede weg.

Praktische training

★★★★★
5 5 1
Praktische manier om een beeld te krijgen van telefonische acquisitie.

Fijne uitleg, goede opdrachten

★★★★★
5 5 1
Top: je vriendelijkheid", "Top: leuke training, fijne uitleg, goede opdrachten, Theorie en praktijk goed in balans

Leuk, enthousiast

★★★★★
5 5 1
Leuk, enthousiast. Toepasbaar.

Was goed, wel lastig

★★★★★
5 5 1
Dat het wel goed te doen was. Het kan je welk helpen om klanten goed te helpen.

Ontzettend leerzaam!

★★★★★
5 5 1
Zeker een aanrader! Je er heel veel en je kan het goed toepassen in de winkel. Het schept veel duidelijkheid over bepaalde situaties en bepaald soort gedrag van mensen.

Functioneel

★★★★☆
4 5 1
Leerzaam en functioneel!

Leuke en actieve training

★★★★★
5 5 1
Leuke actieve training.

Duidelijk en perfect

★★★★★
5 5 1
Ik heb de cursus als fijn ervaren. Het had best een dag langer mogen duren." "De training was duidelijk en de trainer legde alles perfect uit. Was een training waarbij de aandacht er goed bij bleef. Kwam volgens mij ook door de trainer die ons bleef boeien.

Opfrisser

★★★★★
5 5 1
Je steekt er wat van op en frist je verkoophouding tov klanten op.

Goed!

★★★★★
5 5 1
Goed. Weer opgefrist!

Heel erg leerzaam

★★★★★
5 5 1
Heel erg leerzaam. Ik kan niet wachten om dit in de praktijk te gaan toepassen. Ik weet nu hoe ik beter kan handelen bij moeilijke situaties!

Goed om over na te denken

★★★★☆
4 5 1
Goed om na te denken over hoe je een gesprek kunt sturen.

De puntjes op de 'i' gezet

★★★★☆
4 5 1
Met humor, een leerzame ervaring. De puntjes op de 'i' gezet.

Leerzaam, leuk, handig, duidelijk,

★★★★★
5 5 1
Erg leerzaam. Stof wordt op een fijne manier overgebracht door iemand die heel duidelijk weet waarover hij spreek. Dat wordt als erg fijn ervaren. De kennis is erg bruikbaar.

Zeer boeiend

★★★★★
5 5 1
Zeer leerzame en boeiende training met praktijkvoorbeelden.

Ter verbetering van gesprekstechnieken

★★★★☆
4 5 1
Goed ter verbetering van gesprekstechnieken

Afwisselend

★★★★☆
4 5 1
Afwisselende, leuke training.

Leuke positieve manier met acquisitie aan de slag gaan

★★★★★
5 5 1
Zeer leerzaam met veel oefenen + interactie. Eerlijke en heldere feedback tijdens de training. Goede handvatten meegekregen over op leuke positieve manier met acquisitie aan de slag te gaan.

Effectief

★★★★☆
4 5 1
Leuk, effectief, interactief & zak snoep.

Toptraining

★★★★★
5 5 1
Toptraining met een klein, fijn groepje", "Zeer prettige en leuke training", "Prima training", "Ga zo door!", "Fijn dat de groep zo klein was

Leerzaam en duidelijk

★★★★★
5 5 1
Heel erg leerzaam en duidelijk

Goede training

★★★★★
5 5 1
Zeer goede training. Leerzaam en een goede/enthousiaste trainer.

Leuk, leerzaam, duidelijk!

★★★★★
5 5 1
Het is een interessante training. Ik heb geleerd hoe je met bepaald gedrag van mensen om kan gaan en hoe je kan proberen iets om te buigen.

Inzicht in hoe je bepaalde situaties moet oplossen

★★★★★
5 5 1
Het wordt heel duidelijk uitgelegd en door het rollenspel krijg je heel duidelijk inzicht hoe je bepaalde situaties moet oplossen. Zeer leerzaam.

Aan het denken gezet

★★★★★
5 5 1
Toch weer erg leerzaam. Zet me aan het denken om goede vragen te kunnen stellen en gesprekken te voeren.

Veel praktische oefeningen

★★★★★
5 5 1
Goed opgebouwde training met veel praktische oefeningen en rollenspellen. Een aanrader voor iedereen met een verkoopfunctie!

Situaties die regelmatig voorkomen

★★★★☆
4 5 1
Heel leerzaam, open en situaties die regelmatig voorkomen.

Op een andere manier kijken naar telefonische acquisitie

★★★★☆
4 5 1
Pragmatisch en heel goed om te doen. Op een andere manier kijken naar telefonische acquisitie. Veel aan gehad.

Hier heb ik wat aan.

★★★★☆
4 5 1
Hier heb ik wat aan. Het is zeer leerzaam.

Duidelijk

★★★★★
5 5 1
Ervaren als een duidelijke training waarin veel onderling gespard en geoefend word. Hierdoor is het absoluut geen saaie training.

Je gaat nadenken

★★★★★
5 5 1
Dat je over bepaalde tips echt gaat nadenken.

Wat je het meeste vreest, moet je juist aangaan.

★★★★☆
4 5 1
Onzekerheid over een telefoongesprek voeren is weggenomen. Datgene wat je het meeste vreest, moet je juist aangaan. René is een goede instructeur en coach.

Duidelijk

★★★★☆
4 5 1
Duidelijke training, maar voor mezelf niet echt nodig.

Positieve manier van trainen

★★★★★
5 5 1
Vriendelijke, positieve en adequate manier van trainen.

Leuk

★★★★★
5 5 1
Leuk, ik hoop dat ik er wat van kan toepassen!

Zelfs voor België

★★★★★
5 5 1
Zeer leerrijk, zelfs voor België.

Het was erg leerzaam

★★★★☆
4 5 1
Dat je dingen moet proberen en je moet het leren.

Muziek in de pauzes is leuk

★★★★★
5 5 1
Leuk en leerzaam. Muziek in de pauzes is leuk. Een leuke en leerzame avond. Om aan te raden.

Je leert er veel!

★★★★★
5 5 1
Je leert er veel van!

Positief

★★★★★
5 5 1
Verrassend positief.

Goede combi

★★★★★
5 5 1
Goede combi van theorie en oefeningen.

Ik weet nu hoe te bijverkopen

★★★★☆
4 5 1
Ik heb geleerd wat erbij komt kijken om meer bij te verkopen. Leerzaam.

Goede tips

★★★★☆
4 5 1
Goede tips, voor zover ze nog niet werken toegepast binnen het bedrijf.

Bewustwording

★★★★★
5 5 1
Je krijgt bewustwording van het gedachtenproces van de koper.

Heel interactief

★★★★★
5 5 1
Heel interactief, geen droge stof.

Aanrader

★★★★☆
4 5 1
Leerzaam, aanrader.

Meer achter telefoneren dan gedacht

★★★★☆
4 5 1
Er zit meer achter telefoneren dan je zou denken.

Prettige manier

★★★★★
5 5 1
Op een prettige manier wordt heel veel duidelijk over klantgericht werken en telefonie.

Veilig, duidelijke uitleg, op maat

★★★★★
5 5 1
Top: hartelijk dank voor de leerzame dag, ik heb veel handvatten om verder te gaan.", "Relaxte training, veilig, duidelijke uitleg + info op maat, goede voorbereiding, in een woord TOP, Tip: meer slechtnieuwsgesprekken oefenen", "Top: concrete vaardigheden, leuk, ontspannen, betrokken, luistert goed, iedereen doet actief mee", "Top: actieve cursus, blijft boeiend, vele korte breaks = fijn, veel praktijkoefeningen, leuke muziek tussendoor, enthousiaste trainer, goede accommodatie", "Top: afwisseling theorie / praktijk, afbeeldingen ter illustratie, prettige manier van benaderen van cursisten in het bijzonder in de 1 op 1 situaties

Het helpt je echt

★★★★★
5 5 1
Mocht je het moeilijk vinden om koud te bellen, vooral de cursus volgen. Het helpt je echt.

Prettig

★★★★★
5 5 1
Prettig qua indeling en qua tempo.

Duidelijke training

★★★★★
5 5 1
Dit is een duidelijke training waar je veel van leert en duidelijk aankomt.

Leerzaam

★★★☆☆
3 5 1
Er valt altijd wat te leren!

Veel bijleren

★★★★★
5 5 1
Ga er blanco in en heb geen vooroordelen. Je denkt dat je het goed doet, maar kunt uiteindelijk veel bijleren.

Je hebt er echt wat aan!

★★★★★
5 5 1
Heel leerzaam en leuk om te doen, en je hebt er echt wat aan!

Enthousiaste trainer

★★★★★
5 5 1
Ontzettend enthousiaste trainer die theorie en praktijk leuk samenbrengt.

Leerzaam en toepasbaar

★★★★☆
4 5 1
Duidelijke training met goede adviezen, leerzaam en toepasbaar.

Bruikbare tips

★★★★★
5 5 1
Leerzaam, divers, bruikbare tips. Niet te lang. Praktijkoefening en theorie is fijn (combinatie).

Geen algemene training

★★★★★
5 5 1
Prima specifiek, geen algemene standaard training.

Herkenning was er 'all over'

★★★★☆
4 5 1
Ik heb vooraf geen beeld gevormd. Herkenning was er 'all over', maar erg interessant om daar termen bij te zien.

Bewustwording

★★★★★
5 5 1
Leuk! Leerzaam. Bewustwording van jezelf op de werkvloer.

Zeer zeker aanraden aan iedereen in de sales

★★★★★
5 5 1
Ik zou deze training zeer zeker aan iedereen aanraden die werkt in de sales. Helder en duidelijk verhaal waar ik persoonlijk heel veel van geleerd heb.

Duidelijk en informatief

★★★★☆
4 5 1
Het is een duidelijke en informatieve training.

Goede training

★★★★★
5 5 1
Goede training in principes van verkoop buitendienst.

Betere aansluiting bij de prospect

★★★★★
5 5 1
Dat de training vooral op praktisch vlak goed helpt om op een andere manier dan voorheen een verkoopgesprek in te gaan. Het maakt je duidelijk dat je door de klant en zijn problemen centraal te stellen, je beter in staat bent om exact op zijn of haar behoefte in te gaan en zo betere aansluiting te vinden met je producten en/of diensten.

Zeker volgen als je bezwaren voelt om te bellen

★★★★☆
4 5 1
Leerzaam en zeker volgen als je bezwaren voelt om koud te bellen

Goed

★★★★★
5 5 1
Goed, praktisch, handig.

Reset

★★★★★
5 5 1
Je wordt in principe gereset.

Interessant

★★★★★
5 5 1
Nuttig en interessant.

Niet in beton gegoten

★★★★★
5 5 1
Luchtige, niet in beton gegoten training.

Erg actieve training

★★★★☆
4 5 1
Erg positieve en actieve training, goede leerstof, absoluut niet saai!

Je hebt er echt wat aan!

★★★★★
5 5 1
Je hebt er echt wat aan!

Je doet veel kennis op

★★★★★
5 5 1
Een zeer interessante dag, waarbij je veel kennis opdoet. Zowel voor je werkzaamheden als daarbuiten.

Heel handig voor iedereen

★★★★★
5 5 1
Dat het heel interessant is en dat je dingen leert die heel handig zijn voor iedereen.

Nadenken over benaderen klanten

★★★★★
5 5 1
Je gaat nadenken over hoe je klanten benadert.

Serieuze manier

★★★★☆
4 5 1
Serieuze manier om te kijken naar gesprekken voeren, beter kijken hoe je dingen precies zegt.

Interactieve manier van leren

★★★★☆
4 5 1
Leerzaam, een les waar je echt wat aan hebt, die je kunt gebruiken in de praktijk.

Direct toepasbaar!

★★★★☆
4 5 1
Duidelijke toepasbare theorie i.c.m. handige praktijkvoorbeelden, zodat e.e.a. direct toepasbaar is!

Erg leerzaam

★★★★★
5 5 1
Erg leerzaam. Prettige lessen.

Praktisch, leuk, persoonlijk

★★★★☆
4 5 1
Praktisch, leuk, persoonlijk, lekker tempo

Goede afwisseling tussen theorie en praktijk

★★★★★
5 5 1
Prima, goede afwisseling tussen theorie en praktijk.

Leuk en leerzaam

★★★★★
5 5 1
Deze training is zeker aan te raden. Ontzettend leerzaam. Te gebruiken ook buiten je werk want communicatie is overal en altijd. En ook nog eens heel leuk gedaan. Meneer van de Zaag is echt een topgozer en weet wat hij doet. Aan te raden voor iedereen!

Ook nuttig voor mijn collega's

★★★★★
5 5 1
Ik ga deze training aanbevelen op mijn werk, omdat sommige collega's er ook gebaat bij zijn.

Laagdrempelig

★★★★☆
4 5 1
Leuke, laagdrempelige training.

Goede training

★★★★★
5 5 1
Goede training voor beginners.

Trainster is een topper!!

★★★★★
5 5 1
De training was een succes, De trainster is een topper!!

Handige tips en tricks

★★★★★
5 5 1
Goed! Handige tips en tricks ontvangen. Het was goed om eens vanuit het perspectief van de klant te denken om zo de fouten van jezelf te kunnen inzien

Inzicht gekregen

★★★★☆
4 5 1
Helpt inzicht te krijgen in het verkoopproces.

Veel aan gehad

★★★★★
5 5 1
Ik heb er veel aan gehad.

Leuk en informeel

★★★★★
5 5 1
Op een leuke, informele manier wordt je bewust gemaakt van je eigen gedrag aan de telefoon. En veel nuttige informatie gekregen, waar we zeker gebruik van gaan maken.

Verhouding theorie en oefeningen is prima

★★★★☆
4 5 1
Educatief. Toch weer nieuwe dingen geleerd, tips en trucs voorbij zien komen. Verhouding theorie en oefeningen is prima.

Goede training

★★★★★
5 5 1
heldere en duidelijke manier om jezelf verder te ontwikkelen met communicatieve vaardigheden

Leerzaam

★★★★★
5 5 1
Het is leerzaam geweest

Ik weet nu hoe

★★★★★
5 5 1
Ik wilde leren meer te verkopen en hoe je dat doet. Ik weet dat nu.

Leuk en leerzaam

★★★★☆
4 5 1
Leuk, leerzaam, wisselend.

Leerzaam

★★★★★
5 5 1
Leerzaam en gezellig

Erg leuk!

★★★★☆
4 5 1
Erg leuk en leerzaam! Moeilijke dingen worden op een leuke, begrijpelijke manier uitgelegd.

Ik heb echt iets geleerd

★★★★★
5 5 1
René van der Zaag heeft kennis van zaken en draagt dit goed over. Je hebt na afloop echt het gevoel iets geleerd te hebben.

Leuk actief meedoen

★★★★☆
4 5 1
Je wordt goed verteld wat belangrijk is bij het verkopen + leuk actief meedoen.

Interessant

★★★★★
5 5 1
Interessant, het zijn vaak hele simpele dingen die ervoor zorgen dat een gesprek op de juiste manier verloopt.

Wees vriendelijk voor de telefoniste!

★★★★☆
4 5 1
Wees vriendelijk aan de telefoon, want de telefoniste kan er (vaak) ook niets aan doen!

Energiek en actief

★★★★★
5 5 1
Een heldere, energieke en actieve training die je direct handvatten beidt om in de praktijk toe te passen.

Goede training

★★★★★
5 5 1
Goede training voor kennis over jezelf en hoe technieken te gebruiken in verkoop.

Leuk en afwisselend

★★★★☆
4 5 1
Duidelijke, leuke en afwisselende training.

Goed om te weten hoe je met boze klanten omgaat

★★★★★
5 5 1
Leerzaam / Goed om te weten hoe je met bepaalde klanten om moet gaan. Vooral boze klanten / ontevreden.

Leerzaam, leuk & praktisch

★★★★★
5 5 1
Heel goed, leerzamer dan ik dacht.

Speelse opzet, kleine groep

★★★★★
5 5 1
Top: Het cursistenaantal zo laag mogelijk houden om situaties goed te kunnen bespreken", "Top: ontvangst en uitleg, goede vorm van lesgeven, leren omgaan met klachten", "Top: speelse opzet, kleine groep, locatie en voorzieningen", "Top: Ga zo door, Tip: met echte telefoons werken :)", "Top: niet te veel stof, duidelijke uitleg van situaties, herkennen en toepassen", "Top: Kleine groep, afwisseling, oefensituaties", "Top: Roos van Leary, placemats

Voor herhaling vatbaar

★★★★★
5 5 1
Prima, voor herhaling vatbaar.

Nieuwe technieken

★★★★☆
4 5 1
Nieuwe technieken die duidelijk toepasbaar zijn.

Leuk en gezellig

★★★★★
5 5 1
Leuke gezellige training.

Goede handvatten

★★★★★
5 5 1
Goede handvatten voor verkoop.

Goede praktijkgedeelte

★★★★☆
4 5 1
Goede praktijkgedeelte. Wel wat geleerd.

Fantastisch, leuk, veel geleerd.

★★★★★
5 5 1
Dat het een aanrader is. Je leert er veel van en het helpt je met gesprekken voeren.

Leuke sfeer

★★★★★
5 5 1
Zeer leerzaam. Leuke sfeer. Er bestaan geen domme vragen, er is altijd een oplossing

Sterk

★★★★☆
4 5 1
Ik vond de training informatief sterk.

Heel leerzaam

★★★★★
5 5 1
Dat het heel leerzaam is.

Leuke vorm

★★★★☆
4 5 1
Veel geleerd in een leuke vorm", "Het was vooral ook leuk om de cursus te volgen

Andere kijk op koopbehoefte van de klant

★★★★★
5 5 1
Goed! Leuk. Nieuwe en andere kijk op koopbehoefte van de klant.

Veel handvatten gekregen

★★★★☆
4 5 1
Ik heb veel handvatten gekregen om klantvriendelijk te zijn.

Verhelderend

★★★★☆
4 5 1
Leerzaam en verhelderend.

Aangepast op onze wensen

★★★★★
5 5 1
De training sluit uitstekend aan op de verwachtingen. De training is individueel aangepast op onze wensen.

Niet saai, juist wel leuk

★★★★★
5 5 1
Veel diversiteit in oefeningen, niet saai, juist wel leuk. Ik ben gestimuleerd om beter te communiceren naar huurders.

Praktische oefeningen zijn nuttig

★★★★☆
4 5 1
Dat het leerzaam is en dat de praktische oefeningen nuttig zijn.

Leerzaam en leuk

★★★★★
5 5 1
Het was heel leerzaam en leuk

Goed!

★★★★★
5 5 1
Ik vond wat we geleerd hebben goed te onthouden doordat we veel oefenden.

Zeer leerzaam

★★★★★
5 5 1
Zeer leerzaam.

Ik was heel benieuwd

★★★★★
5 5 1
Erg leuk, leerzaam. Ik was heel benieuwd. Vanwaar de keuze. Fijn om te oefenen op niet echte suspects. Je kunt je goed inleven in het rollenspel.

Heldere uitleg

★★★★★
5 5 1
Heldere uitleg, concrete tips.

Duidelijk en goed

★★★★☆
4 5 1
Duidelijke en goede training.

Leuk en leerzaam

★★★★☆
4 5 1
Het is een leuke en leerzame training, waar je veel aan hebt.

Erg leerzaam!

★★★★★
5 5 1
Veel geleerd over de verschillende gesprekstechnieken en hoe om te gaan met evt. boze klanten. Hierbij de Roos van Leary toegereikt gekregen en geleerd hoe deze toegepast kan worden. Daarnaast veel geleerd over schrijfmethoden m.b.t. e-mails naar klanten en hierbij vooral actief taalgebruik te hanteren. Rene luistert aandachtig, denkt met je mee en is erg aardig. Een leerzame training! 🙂

Leuk!

★★★★☆
4 5 1
Het was leuk om een keer gedaan te hebben.

Lekker veel rollenspel

★★★★★
5 5 1
Prima training. Duidelijk en met lekker veel rollenspel.

Leerzaam

★★★★★
5 5 1
Leerzaam

Aparte manier van trainen

★★★★★
5 5 1
Aparte manier van trainen, maar heel leerzaam

Enthousiaste trainer

★★★★★
5 5 1
Enthousiaste trainer!

Veel geleerd

★★★★★
5 5 1
Interessant, veel van geleerd, goede tips gekregen!

Onzekerheid overwonnen

★★★★☆
4 5 1
Handvatten gekregen om koude acquisitie te voeren en onzekerheid te overwinnen.

Slecht nieuws goed brengen

★★★★★
5 5 1
Je leert slecht nieuws goed te verwoorden.

Leerzame ervaring

★★★★★
5 5 1
Een leerzame ervaring wat ik zeker zal toepassen op de werkvloer.

Meeleven met de klant

★★★★★
5 5 1
Leerzaam, meeleven met klanten, makkelijker klanten te begrijpen

De moeite waard

★★★★☆
4 5 1
De moeite waard.

Overtuigend

★★★★☆
4 5 1
Ik weet hoe ik met ABC moet overtuigen. Leerzaam.

Met een enthousiaste twist

★★★★★
5 5 1
Erg leerzaam met een enthousiaste twist

Informatief en handig

★★★★★
5 5 1
Ik wilde beter kunnen verkopen en gerichter kunnen vragen. Dat lijkt me met deze training te gaan lukken.

Goede voorbereiding op servicedesk

★★★★★
5 5 1
Goede training als voorbereiding op de servicedesk.

Iedereen wordt erbij betrokken

★★★★☆
4 5 1
Goede info over gedragsherkenning/reactie, pauzes goed verdeeld, iedereen wordt erbij betrokken. Leuke training. Je hebt er zeker wat aan.

Een vrolijke manier van trainen

★★★★★
5 5 1
Op een vrolijke manier nieuwe inzichten gekregen. Het meeste is logisch, maar je denkt er nooit over na.

Manier van uitleg is top

★★★★★
5 5 1
Manier van uitleg is top, pauzes, gesprekken (vooral de verschillende soorten klanten)

Heel veel geleerd

★★★★★
5 5 1
Fijne avond, heel veel geleerd. Rustig en duidelijk.

Heel goed

★★★★★
5 5 1
Heel goed!

Goed zo

★★★★☆
4 5 1
Goede training.

Positief

★★★★☆
4 5 1
Positief, is altijd leerzaam

Leuk en leerzaam

★★★★★
5 5 1
Oefenen met acteur en reflectie erg leuk en leerzaam", "Was een goede dag, na de eerder behandelde theorie, praktijk met acteur zeer bruikbaar.

Interessant en leerzaam

★★★★★
5 5 1
Interessant en leerzaam.

Leerzaam en leuk

★★★★★
5 5 1
Leerzaam en leuk.

Interessant

★★★★★
5 5 1
Erg interessant.

Doel bereikt

★★★★☆
4 5 1
Deze training zou voor iedereen weer eens goed zijn", "Doel is bereikt", "Lekker afwisselende training

Erg gezellig en leerzaam

★★★★★
5 5 1
Erg gezellig, leerzaam, en merk dat je toch bewust/onbewust het in de winkel toepast.

Leerzaam

★★★★☆
4 5 1
Leerzaam en educatief.

Nuttige training

★★★★★
5 5 1
Leerzaam, nuttige training. Er wordt duidelijk en de theorie wordt verduidelijkt met behulp van concrete en goede voorbeelden.

Leuke manier

★★★★☆
4 5 1
Dat het leerzaam was op een leuke manier.

Praktijkgericht actueel eerlijk

★★★★☆
4 5 1
Geen formele binnenkomst met koffie en cake, maar een binnenkomst met leuke gesprekken én muziek! René weet snel een ontspannen sfeer te creëren en de cursisten geïnteresseerd te krijgen met pakkende praktijkvoorbeelden. Ik en mijn collega's hebben hierdoor de praktijklessen met plezier kunnen volgen. Aan de evaluatie wordt ook uitgebreid aandacht besteed, waardoor de aangeleerde zaken goed blijven hangen. Bedankt René =)

Een aanrader voor iedereen met een verkoopfunctie

★★★★☆
4 5 1
Geeft goed weer hoe je met situaties in verkoop om moet gaan.”, “Bedankt voor de prettige training en het confronteren met je eigen handelen tijdens een gesprek”, “Op een natuurlijke manier, heel leerzaam en goed toepasbaar lesmateriaal en uitleg

Zinnig

★★★★☆
4 5 1
Zinnige training.

Gewoon goed

★★★★☆
4 5 1
Ik heb de training als goed ervaren.

Dicht bij jezelf blijven

★★★★☆
4 5 1
Je kunt op een nette manier een gesprek voeren, waarbij je dicht bij jezelf kunt blijven.

Bruikbaar

★★★★★
5 5 1
Bruikbaar in de praktijk.

Geen power point!

★★★★★
5 5 1
Gelukkig zit je niet de hele dag naar een power point te kijken.

Leerzame training

★★★★★
5 5 1
We hebben een leerzame training gehad.

Duidelijk uitleg

★★★★☆
4 5 1
Duidelijke uitleg. Leuke theorie. Leuke basistraining.

Opfrissing

★★★★☆
4 5 1
Goede training om je kennis en vaardigheden weer op te frissen.

Leerzaam

★★★★☆
4 5 1
Leerzame training.

Leerzaam

★★★★☆
4 5 1
Het is altijd leerzaam

Productief

★★★★★
5 5 1
Heel productief.

Leuk en leerzaam

★★★★★
5 5 1
Ik weet hoe ik het gesprek open en bijverkoop. Leuk en leerzaam.

Zeer nuttig

★★★★★
5 5 1
Zeer nuttig.

Heel leuk & leerzaam

★★★★☆
4 5 1
Heel leuk & leerzaam. Je wordt aan het denken gezet en moet zelf veel in oplossingen denken. Daar leer je meer van en met de antwoorden valt het op z'n plek.

Duidelijke zeer leerzame leuke training

★★★★★
5 5 1
René geeft een zeer duidelijke uitleg tijdens de training. Ik heb de training als zeer positief ervaren en ga aan de slag met de adviezen en tips.

Meteen op de juiste weg

★★★★★
5 5 1
Als starter in het koud bellen meteen goed op de juiste weg begonnen. Door middel van de training kan ik nu de klant langer aan de lijn houden om interesse te wekken en mijn verhaal te houden.

Aanrader

★★★★★
5 5 1
Leuke en leerzame cursus. Aanrader.

Andere manier van benaderen

★★★★★
5 5 1
Je ontdekt een andere manier van benaderen.

Zinvol

★★★★☆
4 5 1
Een zinvolle training!

Goede tips gehad

★★★★☆
4 5 1
Leerrijk, goede tips gehad.

Leuke leerzame training

★★★★★
5 5 1
Leuke leerzame training

Duidelijk en leerzaam

★★★★★
5 5 1
Duidelijke en leerzame training die je helpt bij het verkoopgesprek.

Doe er je voordeel mee

★★★★★
5 5 1
Ondervindt het zelf en doe er je voordeel mee.

Eén van de weinige keren dat ik een rollenspel leuk vond

★★★★★
5 5 1
Was zeer leerzaam en leuk gedaan. Eén van de weinige keren dat ik een rollenspel leuk vond 🙂

Ik weet nu wat het inhoudt

★★★★★
5 5 1
Ik weet nu wat klantgericht telefoneren inhoudt en hoe belangrijk het is

Aanbevelenswaardig

★★★★☆
4 5 1
Ik zou deze training zeker aanbevelen.

Hoe om te gaan met de telefoon

★★★★☆
4 5 1
Kijken wat wordt verwacht aan de telefoon en hoe om te gaan met de telefoon.

Leuke training

★★★★★
5 5 1
Vrije training met niet veel moeten, maar veel leren. Muziek was een goed moment in de pauze waardoor het niet stil viel. Kortom een leuke training met leerzame rollenspellen over het gedrag herkennen en hoe erop reageren.

Zeer nuttig

★★★★★
5 5 1
Praktijkgedeelte zeer nuttig. Fijn: theorie en praktijk in eigen tijd en tempo en 1 op 1 training.

Juiste ondersteuning

★★★★☆
4 5 1
Juiste ondersteuning voor een moeilijk onderwerp

Way better than a powerpoint

★★★★★
5 5 1
Excellent presentatien, good atmosphere, approchable & good listener", "The beamer was in front of the screen, audio could have been harder", I liked the dynamics of the class (interaction, real examples) Way better than a powerpoint", Putting the focus on the customer", "A tad bit longer breaks for smokers instead of 3 min make 7 min please", "Ga zo door, geen aanmerkingen of tips", "I really enjoyed the exercises, calls using SPIN method. Clearly I was making calls taking the publisher into consideration and the cusomer", "The group exercise - great to learn from your colleagues", "The Need curve on the buying process could have been a bit more clear", "Good information, very nice images - visual presentation, good music", "Forced participation in exercises - get everyone involved", "Good, easy, educational, SPIN method = good", "Good music, well prepared, well structures", "I like the fact that the training is so interactive, not a presentation only. Also background music is better than silence

Zeer leerzaam

★★★★☆
4 5 1
Zeer leerzaam.

Leerzaam

★★★★☆
4 5 1
Leerzaam

Toegespitst op onze manier van werken

★★★★☆
4 5 1
Duidelijke uitleg over de lesstof, toegespitst op onze manier van werken.

Fijne training

★★★★★
5 5 1
Het was een fijne training, waarbij je stilstaat bij de klantbehoefte en daardoor ook over jezelf leert.

Meer vertrouwen dat het gaat lukken

★★★★★
5 5 1
Ik ben nu veel beter voorbereid op het koud bellen. Meer vertrouwen in dat het gaat lukken.

Leerzaam en praktisch

★★★★☆
4 5 1
Leerzame training met praktische tips

Motiverend

★★★★★
5 5 1
Duidelijk. De dingen die ik heb gehoord zijn goed in de praktijk toe te passen. Motiverend. Leuk!

Leerzaam

★★★★★
5 5 1
Dat het leerzaam is en je er juist bewust van wordt wat je niet moet doen en/of uit moet stellen.

Goede training

★★★★☆
4 5 1
Een goede training over telefoneren.

Goede training met een duidelijk doel

★★★★★
5 5 1
René leert je op een leuke manier kennismaken met hoe je het contact met je klanten beter voert. Deze training zal niet alleen effectief zijn bij je huidige werk, maar ook bij je toekomstige job.

Verhelderend

★★★★★
5 5 1
De training is verhelderend en op maat. Open minded.

Leuke rollenspellen

★★★★☆
4 5 1
Leerzaam. Leuke rollenspellen waarin veel duidelijk wordt over hoe het best op de wens van de klant kan worden ingespeeld.

Ik heb de klant binnengehaald

★★★★★
5 5 1
Begin november heb ik de training commerciële gesprekstechnieken gevolgd bij Zaleco. Inmiddels heb ik het ‘echte gesprek’ met de klant gehad, dat we tijdens de training op video hebben geoefend. Het is gelukt; ik heb de klant – zeker mede dankzij de training – binnengehaald… Via deze weg wilde ik je nogmaals danken voor de training en alle tips!

Trainster neemt iedereen mee

★★★★★
5 5 1
Dat de trainster met veel passie haar werk doet en iedereen met zich meeneemt.

Leerzaam

★★★☆☆
3 5 1
Goed luisteren blijft het moeilijkst.

Je gaat de klant beter begrijpen

★★★★★
5 5 1
Dat het mij beter geholpen heeft klanten te begrijpen

Eyeopener

★★★★★
5 5 1
Het is een eyeopener. Het is nuttig naar je tekortkomingen te kijken.

Zwaar en intensief

★★★★☆
4 5 1
Zwaar en intensief en echt leerzaam.

Zelfverzekerder geworden

★★★★☆
4 5 1
Ik ben zelfverzekerder geworden aan de telefoon dankzij de training", "Ik kan makkelijker reageren op bepaalde situaties

Eindelijk een cursus waar je echt wat van leert

★★★★★
5 5 1
Ik vind dat je zeer dynamisch traint, en was van begin tot het eind geboeid", "Eindelijk een cursus waar je echt wat van leert. Dank!", "Goede uitleg!

Meteen in de praktijk toepasbaar

★★★★★
5 5 1
Ik heb veel geleerd, dat ik meteen in de praktijk kan brengen.

Goede methode

★★★★★
5 5 1
Dat ik de methode die ik geleerd heb vandaag handig is.

Leuke training

★★★★☆
4 5 1
Leuke training, zowel in theorie als in praktijkoefeningen op een speelse manier.

Praktisch

★★★★☆
4 5 1
Praktische tips en voorbeelden voor voorbereiding en inleven in de doelgroep.

Goede training

★★★★★
5 5 1
Goede training.

Nieuwe technieken

★★★★★
5 5 1
Leerzaam, nieuwe technieken, uit je dagelijkse routine

Ongedwongen

★★★★★
5 5 1
Leerzaam, bewustmakend, ongedwongen.

Om verkooptechnieken te verbeteren

★★★★★
5 5 1
Ik zou deze training aanbevelen aan anderen om verkooptechnieken te verbeteren.

Iedereen zou deze training moeten volgen

★★★★★
5 5 1
Iedereen zou deze training moeten volgen, die met klanten te maken heeft.

Goed afgestemd op de eigen situatie

★★★★☆
4 5 1
Goed op de eigen situatie van het werk afgestemd", "Ik ga mijn collega's in een presentatie een aantal tips uit de training geven

Leuke manier

★★★★★
5 5 1
Erg leerzaam op een leuke manier. Je krijgt snoep toe -> altijd leuk!

Aanrader

★★★★☆
4 5 1
Dat het een aanrader is.

Interactief

★★★★☆
4 5 1
Leerzaam, interessant, interactief.

Speelse avond

★★★★☆
4 5 1
Leuke leerzame en speelse avond.

Veel aan gehad

★★★★☆
4 5 1
Dat ik er, ondanks verkoopervaring, veel aan heb gehad.

Leuke & leerzame training

★★★★★
5 5 1
Op een duidelijke (door directe uitleg bij het gedrag) manier leer je door jezelf te ervaren hoe je reageert in een bepaalde situatie. Je ziet meteen wat je fout doet en leert met elkaar hoe je dit kunt oplossen.

Onspannen en veilig

★★★★☆
4 5 1
Dat je actief begeleid wordt door middel van rollenspel en theorie. Heel ontspannen bezig bent en het een veilige situatie is om fouten te durven maken.

Gezellig & informatief

★★★★☆
4 5 1
Gezellig & informatief

Persoonlijk, scherp en leerzaam.

★★★★★
5 5 1
René is erg betrokken. Iedereen kan leren om prettiger, fijner en beter te communiceren richting klanten. In deze training focus je je vooral op jouw leerpunten. Zo is alle theorie direct toe te passen in jouw specifieke situatie.

Fijne training

★★★★★
5 5 1
Fijne training. Prettige docent.

Aan te raden!

★★★★☆
4 5 1
Het is aan te raden!

Aanrader!

★★★★★
5 5 1
Heel leerzaam, om aan te raden!

Leuk om te doen

★★★★☆
4 5 1
Het is een leerzame en leuke training om te doen.

Goed toepasbaar

★★★★★
5 5 1
Op een natuurlijke manier. Heel leerzaam en goed toepasbaar lesmateriaal en uitleg.

Leerzaam

★★★★☆
4 5 1
Leerzame training als toevoeging.

Je leert veel

★★★★★
5 5 1
Dat je veel leert over de Roos van Leary.

Nuttig

★★★★★
5 5 1
Nuttig voor mensen die niet allang in het vak zitten.

Leuke manier

★★★★☆
4 5 1
Leuke manier om theorie en praktijk door te nemen.

Heel leerzame salestraining

★★★★★
5 5 1
Heel leerzame salestraining die je goed bewust maakt van hoe je een goede accountmanager kan worden.

Heel erg actief

★★★★★
5 5 1
Heel erg actief, geeft stof tot nadenken en interactief.

Geleerd goed omgaan met bellers

★★★★★
5 5 1
Ik heb geleerd om goed om te gaan met bellers.

Duidelijk!

★★★★★
5 5 1
Ontspannen sfeer. Informatief op een heldere manier. Duidelijk!

Nuttig

★★★★★
5 5 1
Het is nuttig, of je nnu 3/4 maanden of al 3 - 4 jaar (of langer) in een klantgerichte omgeving werkt, je telefoonetiquette te oefenen en te verbeteren zodat je de klant optimaal kan helpen.

Pittig!

★★★★★
5 5 1
Pittig maar leerzaam! Pittig in de zin van confronterend!

Direct toepasbaar

★★★★☆
4 5 1
Het is nuttig, omdat het direct toepasbaar is.

Heel erg goed

★★★★★
5 5 1
Heel erg goed en ik heb veel ervaring van cursus.

Zeer leerzaam op een leuke manier.

★★★★★
5 5 1
Zeer leerzaam en ideaal indien je binnen de klantenservice werkt. De training wordt gegeven met veel voorbeelden en je dient zelf ook gesprekken te voeren. Zo leer je, wat je in welke momenten kunt doen. Daarnaast zijn er daarna nog contactmomenten om de geleerde punten te bespreken en te kijken, hoe je dit in de praktijk brengt. Ik heb in ieder geval veel geleerd en blijf mij zo verbeteren.

Zeer leerzaam

★★★★☆
4 5 1
Ik heb geleerd om te gaan met lastige situaties. Het was zeer leerzaam.

Realistische situaties doorgespeeld.

★★★★★
5 5 1
Heel nuttige informatie en tips. Realistische situaties doorgespeeld. Goede voorbereiding op de training (via e-learning). Spelletjes tussendoor.

Durf lef te tonen

★★★★☆
4 5 1
Durf lef te tonen. Meer lef is meer weten over de klant.

Grote aanrader!

★★★★★
5 5 1
Grote aanrader!

Positief

★★★★★
5 5 1
Leuk en leerzaam door de rollenspellen. Positief!

Angst voor koud bellen weggenomen

★★★★★
5 5 1
Erg tevreden, echt wat van opgestoken, angst voor koud bellen weggenomen, zekerheid gecreëerd.

Geeft stof tot nadenken

★★★★★
5 5 1
Het is nuttig om jezelf bewust te worden van achterliggende theorieën op salesgesprekken.

Leuk en leerzaam

★★★★★
5 5 1
Het was leuk en leerzaam.

Boze klant? Geen probleem!

★★★★★
5 5 1
Ik vond het altijd lastig, om met boze klanten een telefonisch gesprek te voeren. René heeft mij geleerd om niet met emotie's te reageren, maar de klant op een punt te krijgen, waardoor het voeren van een gesprek naar een oplossing leidt.

Je hebt er echt wat aan

★★★★★
5 5 1
Dat je er echt wat aan hebt, hoe je met een klant om moet gaan.

Prettig, heldere uitleg

★★★★★
5 5 1
René laat je middels theorie en een hele prettige sfeer kennis maken met jezelf en legt middels leuke oefeningen bloot wat je sterke punten en verbeterpunten zijn.

Goed om samen met de groep tot einddoel te komen

★★★★☆
4 5 1
Dat je goed leert in plaats van saaie stof te lezen, vliegt de tijd voorbij, en het maakt het leuk.

Je leert meer dan uit een boek

★★★★★
5 5 1
Positieve training. Door rollenspellen en herhaling leer je meer dan uit een boek.

Aanrader

★★★★☆
4 5 1
Ik zou deze training aanraden aan andere winkelmedewerkers.

Interactief

★★★★☆
4 5 1
Het is interactief en er wordt veel in de praktijk geoefend naast de theorie.

Leuk en leerzaam

★★★★★
5 5 1
Leuk en leerzaam.

Goed,Leerzaam, en leuK!

★★★★★
5 5 1
Zo enorm leerzaam. Je leert echt een gesprek te analyseren door de roos van leary. Ik zal alles wat ik geleerd hebt meenemen, ook in mijn loopbaan na hostnet

Erg goed

★★★★★
5 5 1
Erg goed

Leerzaam op een leuke manier

★★★★★
5 5 1
Prima geregeld. Leerzaam op een leuke manier.

Goede trainer

★★★★★
5 5 1
Goede trainer en uitleg. Goede voorbeelden.

Vragen stellen op een bepaalde manier

★★★★★
5 5 1
Je weet hoe je een klant vragen moet stellen, op een bepaalde manier.

Aanrader

★★★★★
5 5 1
De training is een aanrader. Je leert veel (goede toepassing van de theorie in de praktijk)

Leerzame training

★★★★★
5 5 1
Het is een leerzame training.

Heel leerzaam

★★★★★
5 5 1
Het is heel leerzaam en neem deze training zeker mee voor in de toekomst. Heel erg bedankt!

Zeker de moeite

★★★★★
5 5 1
Deze training is zeker de moeite waard om te volgen.

Goede opfriscursus

★★★★★
5 5 1
Goede opfriscursus, bewust van het verkopen en hoe dat voor een klant is.

Goede basistraining

★★★★☆
4 5 1
Goede basistraining.

Nuttig en rustig

★★★★☆
4 5 1
Nuttige, leerzame, rustige training.

Inhoudelijk erg goed

★★★★☆
4 5 1
Inhoudelijk erg goed, veel voorbeelden. Mag wat meer oefenen in de praktijk.

Succesvol en leerzaam

★★★★★
5 5 1
Succesvol en zeer leerzaam. René bedankt voor de hulp voor mijn team.

Goede handvatten

★★★★☆
4 5 1
Duidelijke en goede handvatten worden gegeven voor telefonische acquisitie.

Leerzaam

★★★★★
5 5 1
Leerzaam. Voor de hand liggende oplossingen leer je nu echt gebruiken om de ogenschijnlijk simpele problemen aan te pakken.

TERUG NAAR VORIGE PAGINA