Reviews alle trainingen

Hier heb ik wat aan.

★★★★☆
4 5 1
Hier heb ik wat aan. Het is zeer leerzaam.

Dicht bij jezelf blijven

★★★★☆
4 5 1
Je kunt op een nette manier een gesprek voeren, waarbij je dicht bij jezelf kunt blijven.

Fijne uitleg, goede opdrachten

★★★★★
5 5 1
Top: je vriendelijkheid", "Top: leuke training, fijne uitleg, goede opdrachten, Theorie en praktijk goed in balans

Er zit meer achter telefonie dan je zou denken

★★★★☆
4 5 1
Op een prettige manier wordt heel veel duidelijk over klantgericht werken en telefonie", "Er zit meer achter telefonie dan je zou denken", "Erg leerzaam, prettige training", "Goede training als voorbereiding van implementatie servicedesk

Leuke gezellige training

★★★★★
5 5 1
Leuke gezellige training", "Heel productief

Erg goed

★★★★★
5 5 1
Erg goed", "Heel erg leerzaam en duidelijk", "Leuk, ik hoop dat ik er wat van kan toepassen", "Leerzaam, gezellig", "Leuk, leerzaam, afwisselend

Positief

★★★★★
5 5 1
Leuk en leerzaam door de rollenspellen. Positief!

Zeker volgen als je bezwaren voelt om te bellen

★★★★☆
4 5 1
Leerzaam en zeker volgen als je bezwaren voelt om koud te bellen", "Praktisch toepasbaar

Enthousiast naar huis

★★★★★
5 5 1
Ik heb het idee dat ik er veel aan heb gehad. Ik voel me een stuk zekerder. Ik ging enthousiast naar huis.

Goed,Leerzaam, en leuK!

★★★★★
5 5 1
Zo enorm leerzaam. Je leert echt een gesprek te analyseren door de roos van leary. Ik zal alles wat ik geleerd hebt meenemen, ook in mijn loopbaan na hostnet

Ik heb echt iets geleerd

★★★★★
5 5 1
René van der Zaag heeft kennis van zaken en draagt dit goed over. Je hebt na afloop echt het gevoel iets geleerd te hebben.

Leuke training

★★★★☆
4 5 1
Leuke training, zowel in theorie als in praktijkoefeningen op een speelse manier.

Way better than a powerpoint

★★★★★
5 5 1
Excellent presentatien, good atmosphere, approchable & good listener", "The beamer was in front of the screen, audio could have been harder", I liked the dynamics of the class (interaction, real examples) Way better than a powerpoint", Putting the focus on the customer", "A tad bit longer breaks for smokers instead of 3 min make 7 min please", "Ga zo door, geen aanmerkingen of tips", "I really enjoyed the exercises, calls using SPIN method. Clearly I was making calls taking the publisher into consideration and the cusomer", "The group exercise - great to learn from your colleagues", "The Need curve on the buying process could have been a bit more clear", "Good information, very nice images - visual presentation, good music", "Forced participation in exercises - get everyone involved", "Good, easy, educational, SPIN method = good", "Good music, well prepared, well structures", "I like the fact that the training is so interactive, not a presentation only. Also background music is better than silence

Geeft stof tot nadenken

★★★★★
5 5 1
Duidelijke en leerzame training die je helpt bij het verkoopgesprek.", "Heel erg actief. Geeft stof tot nadenken en interactief.", "Zeer leerrijk, zelfs voor België.

Goed afgestemd op de eigen situatie

★★★★☆
4 5 1
Goed op de eigen situatie van het werk afgestemd", "Ik ga mijn collega's in een presentatie een aantal tips uit de training geven

Zeer nuttig

★★★★★
5 5 1
Praktijkgedeelte zeer nuttig. Fijn: theorie en praktijk in eigen tijd en tempo en 1 op 1 training.

Veel geleerd

★★★★★
5 5 1
Interessant, veel van geleerd, goede tips gekregen!

Goede training

★★★★★
5 5 1
Zeer goede training. Leerzaam en een goede/enthousiaste trainer.

Prettig, heldere uitleg

★★★★★
5 5 1
René laat je middels theorie en een hele prettige sfeer kennis maken met jezelf en legt middels leuke oefeningen bloot wat je sterke punten en verbeterpunten zijn.

Duidelijke zeer leerzame leuke training

★★★★★
5 5 1
René geeft een zeer duidelijke uitleg tijdens de training. Ik heb de training als zeer positief ervaren en ga aan de slag met de adviezen en tips.

Was goed, wel lastig

★★★★★
5 5 1
Dat het wel goed te doen was. Het kan je welk helpen om klanten goed te helpen.

Je doet veel kennis op

★★★★★
5 5 1
Een zeer interessante dag, waarbij je veel kennis opdoet. Zowel voor je werkzaamheden als daarbuiten.

Leuk en nuttig om te doen

★★★★☆
4 5 1
Als je begint denk je: is dit het. Al doende kom je erachter dat het meer is. Intensief. Meer om lijf dan je in eerste instantie denkt. Leuk en nuttig om te doen

Veilig, duidelijke uitleg, op maat

★★★★★
5 5 1
Top: hartelijk dank voor de leerzame dag, ik heb veel handvatten om verder te gaan.", "Relaxte training, veilig, duidelijke uitleg + info op maat, goede voorbereiding, in een woord TOP, Tip: meer slechtnieuwsgesprekken oefenen", "Top: concrete vaardigheden, leuk, ontspannen, betrokken, luistert goed, iedereen doet actief mee", "Top: actieve cursus, blijft boeiend, vele korte breaks = fijn, veel praktijkoefeningen, leuke muziek tussendoor, enthousiaste trainer, goede accommodatie", "Top: afwisseling theorie / praktijk, afbeeldingen ter illustratie, prettige manier van benaderen van cursisten in het bijzonder in de 1 op 1 situaties

Ook nuttig voor mijn collega's

★★★★★
5 5 1
Ik ga deze training aanbevelen op mijn werk, omdat sommige collega's er ook gebaat bij zijn.

Het was erg leerzaam

★★★★☆
4 5 1
Dat je dingen moet proberen en je moet het leren.

Leuke, leerzame ervaring

★★★★☆
4 5 1
Dat er altijd wat te leren valt”, “Duidelijk, goede theorie”, “Een zinvolle training”, Dat je er echt wat aan hebt hoe je met een klant om moet gaan”, “Het is een leuke en leerzame ervaring, waar je veel aan hebt

Leuk, leerzaam, duidelijk!

★★★★★
5 5 1
Het is een interessante training. Ik heb geleerd hoe je met bepaald gedrag van mensen om kan gaan en hoe je kan proberen iets om te buigen.

Geen saaie training

★★★★★
5 5 1
Het is nuttig, of je nu 3-4 maanden of 3-4 jaar in een klantgerichte omgeving werkt, telefoonvaardigheden te oefenen en te verbeteren, zodat je de klant optimaal kan helpen", "Het wordt heel duidelijk uitgelegd, door de rollenspellen krijg je inzicht hoe je bepaalde situaties op moet lossen, zeer leerzaam", "Op een leuke, informele manier wordt je bewust gemaakt van je eigen gedrag aan de telefoon. En veel nuttige informatie gekregen, waar we zeker gebruik van gaan maken", "Heel leuke, geen saaie training, met theorie die heel goed te begrijpen is.

Heldere uitleg, concrete tips

★★★★★
5 5 1
Zeer leerzaam”, “Is productief en zet je op de goede weg”, “Heldere uitleg, concrete tips”, “Het is nuttig, omdat het direct toepasbaar is”, “Goed luisteren blijft het moeilijkst

Heel erg leerzaam

★★★★★
5 5 1
Heel erg leerzaam. Ik kan niet wachten dit in de praktijk te gaan toetsen. Ik weet nu beter hoe ik beter kan handelen bij moeilijke situaties”, “Een leerzame ervaring wat ik zeker zal toepassen op de werkvloer”, “Heel goed”, “Goed, weer opgefrist”, “Heel informatief en op een leuke, duidelijke manier gebracht

Leuk om te doen

★★★★☆
4 5 1
Het is een leerzame en leuke training om te doen.

Betere aansluiting bij de prospect

★★★★★
5 5 1
Dat de training vooral op praktisch vlak goed helpt om op een andere manier dan voorheen een verkoopgesprek in te gaan. Het maakt je duidelijk dat je door de klant en zijn problemen centraal te stellen, je beter in staat bent om exact op zijn of haar behoefte in te gaan en zo betere aansluiting te vinden met je producten en/of diensten.

Echte aanrader

★★★★★
5 5 1
Echte aanrader! Je leert op een andere manier nadenken over commerciële gesprekken.

Ik kan het aanbevelen

★★★★★
5 5 1
Leerzaam, nieuwe technieken die je uit de dagelijkse routine halen", "Positief, het is altijd leerzaam", "Het was leuk om een keer gedaan te hebben", "Ik kan het aanbevelen", "Je wordt in principe gereset

Praktijkgericht actueel eerlijk

★★★★☆
4 5 1
Geen formele binnenkomst met koffie en cake, maar een binnenkomst met leuke gesprekken én muziek! René weet snel een ontspannen sfeer te creëren en de cursisten geïnteresseerd te krijgen met pakkende praktijkvoorbeelden. Ik en mijn collega's hebben hierdoor de praktijklessen met plezier kunnen volgen. Aan de evaluatie wordt ook uitgebreid aandacht besteed, waardoor de aangeleerde zaken goed blijven hangen. Bedankt René =)

Persoonlijk, scherp en leerzaam.

★★★★★
5 5 1
René is erg betrokken. Iedereen kan leren om prettiger, fijner en beter te communiceren richting klanten. In deze training focus je je vooral op jouw leerpunten. Zo is alle theorie direct toe te passen in jouw specifieke situatie.

Leuke vorm

★★★★☆
4 5 1
Veel geleerd in een leuke vorm", "Het was vooral ook leuk om de cursus te volgen

Een andere manier van benaderen

★★★★★
5 5 1
Positief verhaal, veel geleerd", "Je ontdekt een andere manier van benaderen

Een aanrader voor iedereen met een verkoopfunctie

★★★★☆
4 5 1
Geeft goed weer hoe je met situaties in verkoop om moet gaan.”, “Bedankt voor de prettige training en het confronteren met je eigen handelen tijdens een gesprek”, “Op een natuurlijke manier, heel leerzaam en goed toepasbaar lesmateriaal en uitleg”, “Goed opgebouwde training met veel praktische oefeningen en rollenspellen. Een aanrader voor iedereen met een verkoopfunctie!

Speelse opzet, kleine groep

★★★★★
5 5 1
Top: Het cursistenaantal zo laag mogelijk houden om situaties goed te kunnen bespreken", "Top: ontvangst en uitleg, goede vorm van lesgeven, leren omgaan met klachten", "Top: speelse opzet, kleine groep, locatie en voorzieningen", "Top: Ga zo door, Tip: met echte telefoons werken :)", "Top: niet te veel stof, duidelijke uitleg van situaties, herkennen en toepassen", "Top: Kleine groep, afwisseling, oefensituaties", "Top: Roos van Leary, placemats

Eindelijk een cursus waar je echt wat van leert

★★★★★
5 5 1
Ik vind dat je zeer dynamisch traint, en was van begin tot het eind geboeid", "Eindelijk een cursus waar je echt wat van leert. Dank!", "Goede uitleg!

Toepasbaar voor iedereen

★★★★★
5 5 1
Leerzaam en toepasbaar voor iedereen

Het helpt je echt

★★★★★
5 5 1
Mocht je het moeilijk vinden om koud te bellen, vooral de cursus volgen. Het helpt je echt.", "Een hele leuke actieve en vooral leerzame training.

Leerrijk

★★★★★
5 5 1
Leerrijk, goede tips gehad", "Heel leerzaam en leuk om te doen en je hebt er echt wat aan", "Inspirerend, veel tips meegekregen", "Heel leerzaam, open en situaties die regelmatig voorkomen

Inhoudelijk erg goed

★★★★★
5 5 1
Ik ben nu veel beter voorbereid op het koud bellen. Meer vertrouwen in dat het gaat lukken.", "Leerzaam, interessant, interactief", "Inhoudelijk erg goed, veel voorbeelden", "Interessant, het zijn vaak simpele dingen die ervoor zorgen dat een gesprek op de juiste manier verloopt.

Aanrader

★★★★★
5 5 1
De training is een aanrader. Je leert veel (goede toepassing van de theorie in de praktijk)

Leuk en leerzaam

★★★★☆
4 5 1
Geeft reden tot discussie”, “Ik heb er zeker wat aan gehad”, “Was leuk / leerzaam”, “Een opfrissing is altijd weer nodig als je ergens al heel lang werkt

Leuk actief meedoen

★★★★★
5 5 1
Ontzettend enthousiaste trainer die theorie en praktijk leuk samenbrengt", "Er wordt goed verteld wat belangrijk is bij het verkopen + leuk actief meedoen", "Goede tips", "Leuke beleving", "Het is zeer leerzaam en de praktische oefeningen zijn nuttig

Ter verbetering van gesprekstechnieken

★★★★☆
4 5 1
Goed ter verbetering van gesprekstechnieken", "Goede training", "Een goede training over telefoneren", "Zinnig

Duidelijk uitleg

★★★★☆
4 5 1
Duidelijke uitleg. Leuke theorie. Leuke basistraining.

Het was goed om eens vanuit het perspectief van de klant te denken.

★★★★★
5 5 1
Duidelijk. De dingen die ik heb gehoord zijn goed in de praktijk toe te passen. Motiverend. Leuk!", "Leerzaam. Voor de hand liggende oplossingen leer je nu echt gebruiken om de ogenschijnlijk simpele problemen aan te pakken.", "Als starter in het koud bellen meteen goed op de juiste weg begonnen. Door middel van de training kan ik nu de klant langer aan de lijn houden om interesse te wekken en mijn verhaal te houden.", "Zeer leerzaam. Leuke sfeer. Er bestaan geen domme vragen, er is altijd een oplossing", "Leerzaam, divers, bruikbare tips. Niet te lang. Combinatie praktijkoefening en theorie is fijn.", "Goed! Handige tips en tricks ontvangen. Het was goed om eens vanuit het perspectief van de klant te denken om zo de fouten van jezelf te kunnen inzien

Heel interactief, geen droge stof

★★★★★
5 5 1
Goede trainer en uitleg. Goede voorbeelden", "Heel interactief, geen droge stof", "Nuttig en interessant", "Leuk en leerzaam", "Interessant en leerzaam

Muziek in de pauzes is leuk

★★★★★
5 5 1
Leuk en leerzaam. Muziek in de pauzes is leuk. Een leuke en leerzame avond. Om aan te raden.

Iedereen wordt erbij betrokken

★★★★☆
4 5 1
Goede info over gedragsherkenning/reactie, pauzes goed verdeeld, iedereen wordt erbij betrokken. Leuke training. Je hebt er zeker wat aan.

Toptraining

★★★★★
5 5 1
Toptraining met een klein, fijn groepje", "Zeer prettige en leuke training", "Prima training", "Ga zo door!", "Fijn dat de groep zo klein was

Snel resultaat behalen

★★★★☆
4 5 1
Goed behapbare en duidelijke training, waar je snel resultaat mee kunt halen.

Leuke training

★★★★★
5 5 1
Vrije training met niet veel moeten, maar veel leren. Muziek was een goed moment in de pauze waardoor het niet stil viel. Kortom een leuke training met leerzame rollenspellen over het gedrag herkennen en hoe erop reageren.

Trainster is een topper!!

★★★★★
5 5 1
De training was een succes, De trainster is een topper!!

Ik heb de klant binnengehaald

★★★★★
5 5 1
Begin november heb ik de training commerciële gesprekstechnieken gevolgd bij Zaleco. Inmiddels heb ik het ‘echte gesprek’ met de klant gehad, dat we tijdens de training op video hebben geoefend. Het is gelukt; ik heb de klant – zeker mede dankzij de training – binnengehaald… Via deze weg wilde ik je nogmaals danken voor de training en alle tips!

Ondanks veel verkoopervaring veel aan gehad

★★★★☆
4 5 1
Met humor, een leerzame ervaring, puntjes op de i gezet", "De trainster doet met veel passie haar werk en neemt iedereen mee", "Op een vrolijke manier nieuwe inzichten gekregen", "Dat ik er toch ondanks veel verkoopervaring veel aan heb gehad", "Leuk! Leerzaam

Hoe je uit een lastige situatie komt

★★★★★
5 5 1
Maakt je bewust van het feit dat je soms onbewust in een vervelende situatie komt en hoe je daar uit komt.

Interactieve manier van leren

★★★★☆
4 5 1
Leerzaam, een les waar je echt wat aan hebt, die je kunt gebruiken in de praktijk.

Heel veel geleerd

★★★★★
5 5 1
Fijne avond, heel veel geleerd. Rustig en duidelijk.

Leerzaam, leuk, handig, duidelijk,

★★★★★
5 5 1
Erg leerzaam. Stof wordt op een fijne manier overgebracht door iemand die heel duidelijk weet waarover hij spreek. Dat wordt als erg fijn ervaren. De kennis is erg bruikbaar.

Leuke leerzame training

★★★★★
5 5 1
Leuke leerzame training

Praktische tips en voorbeelden

★★★★★
5 5 1
Juiste ondersteuning voor een moeilijk onderwerp", "Praktische manier om een beeld te krijgen van koud bellen", "Praktische tips en voorbeelden voor voorbereiden en inleven doelgroep

Boze klant? Geen probleem!

★★★★★
5 5 1
Ik vond het altijd lastig, om met boze klanten een telefonisch gesprek te voeren. René heeft mij geleerd om niet met emotie's te reageren, maar de klant op een punt te krijgen, waardoor het voeren van een gesprek naar een oplossing leidt.

Leerzaam en leuk

★★★★★
5 5 1
Het was heel leerzaam en leuk

Doel bereikt

★★★★☆
4 5 1
Deze training zou voor iedereen weer eens goed zijn", "Doel is bereikt", "Lekker afwisselende training

Ik was heel benieuwd

★★★★★
5 5 1
Erg leuk, leerzaam. Ik was heel benieuwd. Vanwaar de keuze. Fijn om te oefenen op niet echte suspects. Je kunt je goed inleven in het rollenspel.

Duidelijk

★★★★★
5 5 1
Ervaren als een duidelijke training waarin veel onderling gespard en geoefend word. Hierdoor is het absoluut geen saaie training.

Geen algemene standaardtraining

★★★★★
5 5 1
Erg positieve en actieve training, goede leerstof, absoluut niet saai!" "Erg leerzaam, met een enthousiaste twist." "Prima specifiek, geen algemene standaardtraining" "De training sluit uitstekend aan op de verwachtingen. De training is aangepast aan onze individuele wensen.

Je gaat de klant beter begrijpen

★★★★★
5 5 1
Dat het mij beter geholpen heeft klanten te begrijpen", "Heel leerzaam en je gaat de klant beter begrijpen

Goede training met een duidelijk doel

★★★★★
5 5 1
René leert je op een leuke manier kennismaken met hoe je het contact met je klanten beter voert. Deze training zal niet alleen effectief zijn bij je huidige werk, maar ook bij je toekomstige job.

Meteen in de praktijk toepasbaar

★★★★★
5 5 1
Ik heb veel geleerd, dat ik meteen in de praktijk kan brengen.

Leuk en afwisselend

★★★★☆
4 5 1
Duidelijke, leuke en afwisselende training.

Je wordt je bewust van je gedrag

★★★★☆
4 5 1
Je wordt je bewust van je gedrag, maar ook van het gedrag van bellers.

Praktische oefeningen en tips

★★★★☆
4 5 1
Juiste ondersteuning voor een moeilijk onderwerp", "Praktische manier om een beeld te krijgen van telefonische acquisitie", "Praktische tips en voorbeelden voor voorbereiding en inleving doelgroep", "Goede praktijkoefeningen

Goede afwisseling tussen theorie en praktijk

★★★★★
5 5 1
Prima, goede afwisseling tussen theorie en praktijk", "Toch weer erg leerzaam. Zet me aan het denken om goede vragen te kunnen stellen en gesprekken te voeren.

Aparte manier van trainen

★★★★★
5 5 1
Aparte manier van trainen, maar heel leerzaam

Ongedwongen, maar professioneel

★★★★★
5 5 1
Het is leerzaam geweest", "Ongedwongen, maar wel professionele training", "Het is een leerzame training", "Aanrader

Wat je het meeste vreest, moet je juist aangaan.

★★★★☆
4 5 1
Onzekerheid over een telefoongesprek voeren is weggenomen. Datgene wat je het meeste vreest, moet je juist aangaan. René is een goede instructeur en coach.

Leerzaam en toepasbaar

★★★★☆
4 5 1
Duidelijke training met goede adviezen, leerzaam en toepasbaar.

Nuttig en leerzaam

★★★★★
5 5 1
Nuttige, leerzame training met een rustige trainer", "We hebben een leerzame middag gehad", "Nuttig voor mensen die niet allang in het vak zitten", "Het is een leerzame training", "Ondervindt het zelf en doe er je voordeel mee.

Leerzaam, leuk & praktisch

★★★★★
5 5 1
Heel goed, leerzamer dan ik dacht.

Ik weet nu wat het inhoudt

★★★★★
5 5 1
Ik weet nu wat klantgericht telefoneren inhoudt en hoe belangrijk het is", "Interessante training

Leerzaam en functioneel

★★★★★
5 5 1
Duidelijke toepasbare theorie, i.c.m. handige praktijkvoorbeelden, zodat e.e.a. direct toepasbaar is", "Leerzaam", "Zo leer je slechte berichten goed verwoorden", "Goed praktijkgedeelte, wel wat geleerd", "Leerzaam en functioneel", "Dat het erg leerzaam is

Voor herhaling vatbaar

★★★★★
5 5 1
Prima, voor herhaling vatbaar", "Goede training", "Training was goed, trainer was uitstekend!

Leuk en leerzaam

★★★★★
5 5 1
Deze training is zeker aan te raden. Ontzettend leerzaam. Te gebruiken ook buiten je werk want communicatie is overal en altijd. En ook nog eens heel leuk gedaan. Meneer van de Zaag is echt een topgozer en weet wat hij doet. Aan te raden voor iedereen!

Goede training

★★★★★
5 5 1
heldere en duidelijke manier om jezelf verder te ontwikkelen met communicatieve vaardigheden

Zeer leerzaam op een leuke manier.

★★★★★
5 5 1
Zeer leerzaam en ideaal indien je binnen de klantenservice werkt. De training wordt gegeven met veel voorbeelden en je dient zelf ook gesprekken te voeren. Zo leer je, wat je in welke momenten kunt doen. Daarnaast zijn er daarna nog contactmomenten om de geleerde punten te bespreken en te kijken, hoe je dit in de praktijk brengt. Ik heb in ieder geval veel geleerd en blijf mij zo verbeteren.

communicatie vaardigheden verbeteren

★★★★★
5 5 1
Ideale training om communicatie vaardigheden te verbeteren

De moeite waard

★★★★☆
4 5 1
De moeite waard.

Leuk en leerzaam

★★★★★
5 5 1
Oefenen met acteur en reflectie erg leuk en leerzaam", "Was een goede dag, na de eerder behandelde theorie, praktijk met acteur zeer bruikbaar.

Doel bereikt

★★★★★
5 5 1
Ik heb mijn doel zeker bereikt met deze training en dat kwam ook door de goede trainer. Ik beveel deze training ook voor al mijn collega's aan.

Ontzettend leerzaam!

★★★★★
5 5 1
Zeker een aanrader! Je er heel veel en je kan het goed toepassen in de winkel. Het schept veel duidelijkheid over bepaalde situaties en bepaald soort gedrag van mensen.

Zelfverzekerder geworden

★★★★☆
4 5 1
Ik ben zelfverzekerder geworden aan de telefoon dankzij de training", "Ik kan makkelijker reageren op bepaalde situaties

Duidelijk en perfect

★★★★★
5 5 1
Ik heb de cursus als fijn ervaren. Het had best een dag langer mogen duren." "De training was duidelijk en de trainer legde alles perfect uit. Was een training waarbij de aandacht er goed bij bleef. Kwam volgens mij ook door de trainer die ons bleef boeien.

Erg leerzaam!

★★★★★
5 5 1
Veel geleerd over de verschillende gesprekstechnieken en hoe om te gaan met evt. boze klanten. Hierbij de Roos van Leary toegereikt gekregen en geleerd hoe deze toegepast kan worden. Daarnaast veel geleerd over schrijfmethoden m.b.t. e-mails naar klanten en hierbij vooral actief taalgebruik te hanteren. Rene luistert aandachtig, denkt met je mee en is erg aardig. Een leerzame training! 🙂

Veel praktijkoefeningen

★★★★★
5 5 1
Heel leuk en leerzaam. Veel praktijkoefeningen, waardoor het erg interactief, leuk en leerzaam is. De manier waarop alles verteld wordt is erg prettig

Meeleven met de klant

★★★★★
5 5 1
Leerzaam, meeleven met klanten, makkelijker klanten te begrijpen", "Ik heb geleerd om goed om te gaan met bellers

Angst voor koud bellen weggenomen

★★★★★
5 5 1
Erg tevreden, echt wat van opgestoken, angst voor koud bellen weggenomen, zekerheid gecreëerd.

Erg duidelijk

★★★★★
5 5 1
Zeer aan te raden. Vooraf was ik sceptisch, maar ik heb er veel van geleerd. Erg duidelijk.

Leuke & leerzame training

★★★★★
5 5 1
Op een duidelijke (door directe uitleg bij het gedrag) manier leer je door jezelf te ervaren hoe je reageert in een bepaalde situatie. Je ziet meteen wat je fout doet en leert met elkaar hoe je dit kunt oplossen.

Leerzaam, persoonlijk, duidelijk

★★★★☆
4 5 1
Dit is een duidelijke training waar je veel van leert en duidelijk aankomt", "Leerzaam, persoonlijk, duidelijk", "Spontaan, leuk, leerzaam, recht door zee. Je voelt je op je gemak

Goed om samen met de groep tot einddoel te komen

★★★★☆
4 5 1
Dat je goed leert in plaats van saaie stof te lezen, vliegt de tijd voorbij, en het maakt het leuk.

Fantastisch, leuk, veel geleerd.

★★★★★
5 5 1
Dat het een aanrader is. Je leert er veel van en het helpt je met gesprekken voeren.

Praktisch, leuk, persoonlijk

★★★★☆
4 5 1
Praktisch, leuk, persoonlijk, lekker tempo
TERUG NAAR VORIGE PAGINA