Reviews training klantgericht telefoneren

Hoe je beter kunt reageren op boze klanten

★★★★☆
4 5 1
Ik heb geleerd hoe ik beter kan reageren op boze klanten.

Niet saai

★★★★★
5 5 1
Leerzame, niet saaie training.

Nuttig

★★★★☆
4 5 1
Over het 'juist' opnemen en dat je met je eigen gedrag het gedrag van anderen kunt beïnvloeden.

Professioneel, vriendelijk, goede sfeer, kundig

★★★★☆
4 5 1
De vorm en sfeer (gecreëerd) zijn een dikke 8 waard. Persoonlijk had ik meer theorie best OK gevonden en meer oefenen met de pittige gedragstypes. Professioneel, vriendelijk, goede sfeer, kundig. Goede basisvaardigheden bellen, moor ook breder te trekken op communicatie.

Goed zo

★★★★☆
4 5 1
Goede training.

Het deel onbevooroordeeld vond ik erg goed

★★★★☆
4 5 1
Ik vond de eerste dagdeel niet veel nieuws, wat ik in eerdere trainingen heb gehad werd herhaald, alleen het deel onbevooroordeeld luisteren vond ik erg goed. Ook dag 2 vond ik prettig en de sfeer was erg goed!

Anders dan een doorsneetraining

★★★★☆
4 5 1
Anders dan een doorsneetraining, minder gedwongen, helpvol en ook leerzaam.

Productief

★★★★★
5 5 1
Heel productief.

Motiverend en inspirerend

★★★★★
5 5 1
Motiverend en inspirerend 🙂

Hoe om te gaan met de telefoon

★★★★☆
4 5 1
Kijken wat wordt verwacht aan de telefoon en hoe om te gaan met de telefoon.

Praktijkgericht

★★★★★
5 5 1
Zeer leerzaam en praktijkgericht.

Speelt goed in op punten die je minder goed beheerst

★★★★★
5 5 1
Stof wordt duidelijk uitgelegd en toegepast in praktische vorm. Speelt goed in op de punten die je minder goed beheerst.

Wees vriendelijk voor de telefoniste!

★★★★☆
4 5 1
Wees vriendelijk aan de telefoon, want de telefoniste kan er (vaak) ook niets aan doen!

Erg leerzaam!!!

★★★★☆
4 5 1
Opfrissen van de telefoon etiketten, maar ook uitgebreid stilstaan bij het gedrag van mensen en daarop op de juiste manier reageren. Dit in combinatie met een echte oefeningen incl acteur. Erg leerzaam!!!

Leuke manier van leren

★★★★☆
4 5 1
Ontzettend informatieve training, leuke manier van leren.

Erg prettige training en begeleiding !

★★★★★
5 5 1
De roos van Leary is nuttige informatie om te weten. Dit kan je gebruiken tijdens werk maar ook in privé situaties. Rene zijn trainingsstijl is erg prettig, ik heb met veel plezier de training en begeleidingssessies gevolgd.

Erg leerzaam

★★★★☆
4 5 1
Erg leerzaam, vooral luchtig, niet zo stijf, leuke uitleg, ga zo door!

Nuttig

★★★★★
5 5 1
Het is nuttig, of je nnu 3/4 maanden of al 3 - 4 jaar (of langer) in een klantgerichte omgeving werkt, je telefoonetiquette te oefenen en te verbeteren zodat je de klant optimaal kan helpen.

Niet van aannames uitgaan

★★★★☆
4 5 1
Dat je niet zomaar van aannames uit moet gaan. En dat je gedrag kan beïnvloeden.

Ga naar Zaleco!

★★★★★
5 5 1
Als je een leerzame, maar vooral leuke training wilt volgen, ga naar Zaleco!

Zinnig

★★★★☆
4 5 1
Zinnige training.

Leerzaam

★★★★★
5 5 1
Leerzaam

Echte tips gekregen

★★★★☆
4 5 1
Gezellig - echte tips gekregen, inzicht hoe andere collega's telefoongesprekken voeren, een aanrader.

Boze telefoontjes neutraliseren

★★★★☆
4 5 1
In het eerste deel vond ik dat er veel pauzes waren. In het tweede deel heb ik echt veel geleerd over vooral de "boze" telefoontjes te neutraliseren.

Goed om te weten hoe je met boze klanten omgaat

★★★★★
5 5 1
Leerzaam / Goed om te weten hoe je met bepaalde klanten om moet gaan. Vooral boze klanten / ontevreden.

Iedereen zou deze training moeten volgen

★★★★★
5 5 1
Iedereen zou deze training moeten volgen, die met klanten te maken heeft.

Hoel goed toepasbaar in de praktijk

★★★★★
5 5 1
Heel goed toepasbaar in de praktijk. Herken de theorie als ik aan het werk ben, dat is heel leuk.

Leerzaam

★★★★☆
4 5 1
Leerzaam

Goed en nuttig

★★★★★
5 5 1
Goede en nuttige training ook al is niet alles voor iedereen van toepassing, het is toch leerzaam.

Aanrader

★★★★☆
4 5 1
Leerzaam, aanrader.

Fijne training met relevante werksituaties

★★★★☆
4 5 1
Fijne training, erg duidelijk en compleet met oefeningen. Erg fijn om theorie direct in de praktijk te kunnen brengen met relevante (werk)situaties onder begeleiding van een ervaren professional die weet waar hij het over heeft en de stof weet te personaliseren op situaties in de praktijk.

10/10

★★★★★
5 5 1
Het was een leuke en interactie training.

Direct toepasbaar

★★★★☆
4 5 1
Direct toepasbaar. Nuttige tips. Praktisch zonder te veel theorie, door te doen leer je het goed.

Erg leerzaam

★★★★★
5 5 1
Erg leerzaam. Prettige lessen.

Geen enkele keer ongemakkelijk gevoeld

★★★★☆
4 5 1
Ik heb het als zeer positief ervaren. Heb al meerdere trainingen gehad en had enige weerstand/aversie hiertegen gekregen. Deze keer heb ik me geen enkele keer ongemakkelijk gevoeld zelfs niet tijdens de zgn rollenspellen. Dank je wel René voor de prettige training.

Goede tips

★★★★☆
4 5 1
- Goed informatief. - Goede tips die we kunnen gebruiken tijdens telefoneren.

Leerzaam en leuk

★★★★★
5 5 1
Leerzaam en leuk.

Zeer leerzaam!

★★★★★
5 5 1
Je leert veel van deze training.

Nuttig en rustig

★★★★☆
4 5 1
Nuttige, leerzame, rustige training.

Hulpzame tips en tricks!

★★★★☆
4 5 1
Duidelijke, verhelderende training. Hulpzame trips en tricks!

Ik kan beter inspelen op emotionele klanten

★★★★★
5 5 1
Dankzij deze training kan ik beter inspelen op emotionele klanten.

Je leert veel

★★★★★
5 5 1
Dat je veel leert over de Roos van Leary.

Op een leuke manier gebracht

★★★★★
5 5 1
Leerzame cursus. Op een leuke manier gebracht.

Veel geleerd

★★★★☆
4 5 1
Dat ik geleerd heb om het gedrag van klanten kan beïnvloeden door mijn eigen gedrag aan te passen.

Zeer goed en leerzaam!

★★★★☆
4 5 1
Ik vond de training zeer goed, en leerzaam! de verzorging en locatie was goed. ook een uitgebreide lunch erbij! je nam de tijd voor ons, en de groep was ook klein, wat ik als positief ervaar.

Ik heb veel geleerd en dacht het eigenlijk niet nodig te hebben.

★★★★★
5 5 1
René is erg vriendelijk. De training verloopt daardoor zeer soepel, met tijd voor een lach/grap, maar zonder het doel uit het oog te verliezen. Ik heb veel geleerd. En dacht het niet nodig te hebben. Groetjes en succes!

Leerzaam en informeel

★★★★☆
4 5 1
De training is leerzaam, informeel en wordt op een duidelijke manier uitgelegd.

Je doet veel kennis op

★★★★★
5 5 1
Een zeer interessante dag, waarbij je veel kennis opdoet. Zowel voor je werkzaamheden als daarbuiten.

Door te doen, leer je.

★★★★☆
4 5 1
Dat het een luchtige training is, niet al te serieus. Door te doen, leer je. Maar soms een beetje langdradig.

Positief en enthousiast

★★★★★
5 5 1
Wat ik al gedaan heb, ik ben erg positief en enthousiast over de training. Vind het leerzaam, herkenbaar, leuk om deze training te hebben bijgewoond.

Zelfverzekerder geworden

★★★★☆
4 5 1
Ik ben zelfverzekerder geworden aan de telefoon dankzij de training", "Ik kan makkelijker reageren op bepaalde situaties

Goed

★★★★☆
4 5 1
Leerzaam, zet je tot nadenken aan over eigen telefoongedrag. Goed.

Alles is bespreekbaar

★★★★★
5 5 1
Niets is raar, alles is bespreekbaar.

Leerzaam

★★★★★
5 5 1
Een leerzame training om de klant beter te helpen.

Losjes

★★★★☆
4 5 1
Leuk, interessant, losjes

Goede training

★★★★☆
4 5 1
Een goede training over telefoneren.

Leerrijk

★★★★☆
4 5 1
Leerrijk. Positief.

Zeer professionele training

★★★★☆
4 5 1
Zeer professionele training voor het beter begrijpen en omgaan met verschillende type klanten. Zeker een aanrader voor bedrijven waar werknemers veel en direct contact hebben met klanten. De Leary' s Rose is ook erg handig en fijn om klanten te begrijpen.

Leuke training, erg nuttig

★★★★★
5 5 1
René is een goede en prettige trainer. Hij voelt feilloos aan wat je leerpunten zijn en creëert een veilige zone om snel te leren! Erg tevreden mee

Goede training

★★★★★
5 5 1
Het is een goede training. Leerzaam.

Ter verbetering van gesprekstechnieken

★★★★☆
4 5 1
Goed ter verbetering van gesprekstechnieken

Goede afwisseling theorie / oefeningen

★★★★★
5 5 1
Een leerzame training. Goede / leuke afwisseling van theorie en oefeningen. Duidelijke uitleg. Leren / oefenen in een veilige omgeving is fijn.

Geleerd goed omgaan met bellers

★★★★★
5 5 1
Ik heb geleerd om goed om te gaan met bellers.

Fijne en rustige begeleiding

★★★★★
5 5 1
Heel duidelijk en fijne, rustige begeleiding. Voelt heel professioneel.

Prettige manier

★★★★★
5 5 1
Op een prettige manier wordt heel veel duidelijk over klantgericht werken en telefonie.

Leuke elementen

★★★★☆
4 5 1
Leuke elementen

Interactief

★★★★★
5 5 1
Positief, interactief, concreet, duidelijk, werkbaar, verhelderend, opnieuw verfrissend.

Heel gerichte oefeningen / gesprekken

★★★★☆
4 5 1
Een fijne, leerzame training met heel gerichte oefeningen / gesprekken in een prettige sfeer mede door trainer René.

Blijvend interessant

★★★★☆
4 5 1
Op een heel bijzondere manier gebracht. Daardoor blijvend interessant. Leuk om bij te wonen.

Ook nuttig voor mijn collega's

★★★★★
5 5 1
Ik ga deze training aanbevelen op mijn werk, omdat sommige collega's er ook gebaat bij zijn.

Leerzame training

★★★★☆
4 5 1
Leerzame training. Menselijk gedrag heeft veel aspecten in zich. De training zet spiegel voor op eigen gedrag!

Andere manier van training geven, dat was een verademing!!!

★★★★☆
4 5 1
Ik vond het leerzaam, toegankelijk, prettige, relaxte manier van training geven, anders en dat was een verademing!!!

Goede handvatten gekregen

★★★★☆
4 5 1
(Goede) handvatten gekregen, nu proberen om dit in de praktijk te brengen.

Leuk, interactief, leerzaam, lachen

★★★★☆
4 5 1
Leuk, interactief, leerzaam, lachen

Prettige training

★★★★☆
4 5 1
Dat het een prettige training was.

Erg leerzaam en boeiend

★★★★★
5 5 1
Alleen maar positief. Luchtig, gezellig en vooral veel tips gekregen. Erg leerzaam en boeiend.

Zeker aan te bevelen!

★★★★☆
4 5 1
Duidelijk en herkenbare gesprekken. Zeker aan te bevelen!

Toptraining

★★★★★
5 5 1
Top training, erg leerzaam.

Hoe je uit een lastige situatie komt

★★★★★
5 5 1
Maakt je bewust van het feit dat je soms onbewust in een vervelende situatie komt en hoe je daar uit komt.

Interessant en leerzaam

★★★★☆
4 5 1
Interessant en leerzaam. Onderdeel boze klanten hopen dat je geen tring tring achter je hoort.

Zeer leerzaam

★★★★☆
4 5 1
Zeer leerzaam.

Slecht nieuws goed brengen

★★★★★
5 5 1
Je leert slecht nieuws goed te verwoorden.

Opfrisser

★★★★☆
4 5 1
Weer fijn om de techniek van het telefoneren en communicatie op te frissen.

Ontspannen

★★★★☆
4 5 1
Duidelijk, effectief, ontspannen.

Veel van opgestoken

★★★★★
5 5 1
Heel leerzaam en ook interessant. Verveelt geen moment. Veel van opgestoken, ga het zeker in de praktijk brengen. Bedankt René!

Heb er zelf verbeterpunten uitgehaald!

★★★★☆
4 5 1
Super leuk en leerzaam, heb er zelf een aantal verbeterpunten uitgehaald!

Direct toepasbaar in de praktijk

★★★★☆
4 5 1
Training is toegespitst op de bedrijfssituatie. Leuke, heldere training, die direct toepasbaar is in de praktijk.

Zinvol

★★★★★
5 5 1
Prettige samenwerking. Meer collegialiteit. Sympathieke trainer. Zinvol.

Een leerzame communicatietraining

★★★★☆
4 5 1
De training zou ik aanraden voor mensen die nog niet zo heel lang ervaring hebben met klantencontact.

Zag er tegenop, maar het viel mee.

★★★★☆
4 5 1
Laagdrempelig. Zag er tegenop, maar het viel mee. Rustige trainer die alles positief benadert.

Nuttig

★★★★★
5 5 1
Nuttig voor mensen die niet allang in het vak zitten.

Aanrader!

★★★★☆
4 5 1
Leuke manier van begeleiden in een gesprek. Aanrader!

Uitermate zinvol

★★★★★
5 5 1
Uitermate zinvol. Veel geleerd en ook toepasbaar in de praktijk

Voor herhaling vatbaar

★★★★★
5 5 1
Dat het een aangename training was. Fijne sfeer, nuttige informatie en boven alles voor herhaling vatbaar.

Veel geleerd en gehoord

★★★★★
5 5 1
Bijzonder informatieve dag. Veel geleerd en gehoord. Had veel verwachtingen van deze dag en die zijn ook uitgekomen 🙂 Daarvoor dank!

Leuk, leerzaam

★★★★☆
4 5 1
Informatief, leuk, leerzaam

Leuk en leerzaam

★★★★☆
4 5 1
Leuk en leerzaam. Veel dingen passen we al toe in de praktijk. Maar door deze opfriscursus ga je er toch weer wat bewuster mee om!

Goed uitgangspunt

★★★★★
5 5 1
Voor beginners goed uitgangspunt. Voor gevorderden mooie update.

Manier van uitleg is top

★★★★★
5 5 1
Manier van uitleg is top, pauzes, gesprekken (vooral de verschillende soorten klanten)

Leerzaam

★★★★★
5 5 1
Het is leerzaam geweest

Verrassend

★★★★☆
4 5 1
Leuke verrassende heldere training.

Hele leuke, geen saaie training

★★★★★
5 5 1
Hele leuke, geen saaie training. Heel goed te begrijpen en goed luisteren is belangrijk aan de telefoon.

Je staat stil bij je eigen gedrag

★★★★☆
4 5 1
Geeft je stof tot nadenken. Je staat stil bij je eigen gedrag.

Zeer prettige wijze van lesgeven

★★★★★
5 5 1
Goede manier van bewust worden, praktische handvatten voor de praktijk, zeer prettige wijze van lesgeven.

Positief

★★★★★
5 5 1
Positieve manier van opleiden / begeleiden.

Helpt om verbeterpunten op te stellen

★★★★★
5 5 1
Interessante training die goed helpt om je verbeterpunten te identificeren. Helpt om een plan voor verbetering op te stellen om aan te werken. Er wordt goed geacteerd, zodat je niet merkt dat je niet met een echte (lastige) klant in gesprek bent.

Functioneel

★★★★☆
4 5 1
Leerzaam en functioneel!

Veel ruimte voor eigen voorbeelden

★★★★☆
4 5 1
Leuke en interactieve training. Goede oefeningen met herkenbare punten. Tijdens de training veel ruimte voor eigen voorbeelden en rollenspellen zijn toegespitst op ons werkveld.

Leerzaam

★★★★☆
4 5 1
Het is erg leerzaam.

Aanrader

★★★★★
5 5 1
De training is een aanrader. Je leert veel (goede toepassing van de theorie in de praktijk)

Leuke leerzame training

★★★★★
5 5 1
Leuke leerzame training

De moeite waard

★★★★★
5 5 1
Dat deze leerzaam is, de moeite waard.

Meeleven met de klant

★★★★★
5 5 1
Leerzaam, meeleven met klanten, makkelijker klanten te begrijpen

Aanrader

★★★★★
5 5 1
Leuke en leerzame cursus. Aanrader.

Leerzaam

★★★★☆
4 5 1
Leerzaam, zeker wat betreft de interactie met klanten en wat gedrag kan oproepen.

Erg interessant

★★★★☆
4 5 1
Erg interessant om vooral het bewustzijn te krijgen om op de juiste manier te communiceren en op gedrag van een ander in te gaan 🙂

Voor een ieder heel goed

★★★★☆
4 5 1
Het 2e gedeelte -> zelfbewust zijn / worden vond ik erg leuk. Je staat weer even stil wie je bent en hoe jouw reactie op een ander is (stuk omgangskunde / pedagogiek / psychologie) Voor een ieder heel goed! Bedankt.

Veilig, duidelijke uitleg, op maat

★★★★★
5 5 1
Top: hartelijk dank voor de leerzame dag, ik heb veel handvatten om verder te gaan.", "Relaxte training, veilig, duidelijke uitleg + info op maat, goede voorbereiding, in een woord TOP, Tip: meer slechtnieuwsgesprekken oefenen", "Top: concrete vaardigheden, leuk, ontspannen, betrokken, luistert goed, iedereen doet actief mee", "Top: actieve cursus, blijft boeiend, vele korte breaks = fijn, veel praktijkoefeningen, leuke muziek tussendoor, enthousiaste trainer, goede accommodatie", "Top: afwisseling theorie / praktijk, afbeeldingen ter illustratie, prettige manier van benaderen van cursisten in het bijzonder in de 1 op 1 situaties

Goede training

★★★★★
5 5 1
Zeer goede training. Leerzaam en een goede/enthousiaste trainer.

Leerzaam en leuk

★★★★☆
4 5 1
Leerzaam en leuk. Fijn om met een groepje te ervaren.

Ik weet nu wat het inhoudt

★★★★★
5 5 1
Ik weet nu wat klantgericht telefoneren inhoudt en hoe belangrijk het is

Leerzaam en leuk

★★★★★
5 5 1
Het was heel leerzaam en leuk

Fijne training

★★★★★
5 5 1
Fijne training. Prettige docent.

Goede uitleg!

★★★★★
5 5 1
Enthousiasme, betrokkenheid, helder, leuk en goede uitleg!

Leuk en leerzaam

★★★★★
5 5 1
Het is een leuke manier van leren. Heel anders dan op school ik heb er plezier mee gehad en ik heb er goed van geleerd. Kan nu telefoon aannemen en klanten helpen zonder enige probleem en vol met zelfvertrouwen.

Je kunt goed en rustig de oefengesprekken nabespreken

★★★★★
5 5 1
René is een fijne coach. Hij levert oprechte feedback en het voelt als opbouwende kritiek. De relaxte sfeer zorgt ervoor dat je samen goed en rustig de oefengesprekken kunt nabespreken.

Herkenning was er 'all over'

★★★★☆
4 5 1
Ik heb vooraf geen beeld gevormd. Herkenning was er 'all over', maar erg interessant om daar termen bij te zien.

Leuk en ontspannen

★★★★★
5 5 1
Hele leuke en ontspannen manier van training geven.

Zeker de moeite waard

★★★★★
5 5 1
Wat een leuk interessante learning: telefoontraining. Zeker de moeite waard.

Doe er je voordeel mee

★★★★★
5 5 1
Ondervindt het zelf en doe er je voordeel mee.

Heel leerzaam

★★★★★
5 5 1
Het is heel leerzaam in een korte tijd.

Erg leuke training

★★★★☆
4 5 1
Erg leuke training, soms naar mijn mening iets te langdradig. Dit zorgt voor rumoer tijdens de cursus.

Complimenten

★★★★★
5 5 1
Training was zorgvuldig voorbereid door René! De training werd op een prettige, duidelijke manier gegeven. Fijn om samen vele oefenmomenten te hebben, je ervaart dan ook wat bepaalde gesprekstechnieken / communicatietechnieken teweeg kunnen brengen. Complimenten voor René

Zinnig en doen!

★★★★☆
4 5 1
Zinnig en doen! Leuk gebracht!

Erg interessant en leerzaam!

★★★★★
5 5 1
Zeker de moeite waard als je klantgericht werk doet. Ook als je dit werk al langer doet en op een hoger niveau.

Zeker de moeite waard om te volgen

★★★★☆
4 5 1
De training die we ontvangen van Zaleco zijn een eyeopener op het gebied van klantgericht communiceren. Zeker de moeite waard om dit te volgen.

Snelle verbetering

★★★★★
5 5 1
De trainer weet heel snel waar je sterke en minder sterke punten zijn. Hij laat je deze zien en geeft uitleg hoe dit te verbeteren.

Leuk en informeel

★★★★★
5 5 1
Op een leuke, informele manier wordt je bewust gemaakt van je eigen gedrag aan de telefoon. En veel nuttige informatie gekregen, waar we zeker gebruik van gaan maken.

Veel positieve tips

★★★★★
5 5 1
Alles wordt op een leuke manier uitgelegd. Veel positieve tips.

Niet saai, juist wel leuk

★★★★★
5 5 1
Veel diversiteit in oefeningen, niet saai, juist wel leuk. Ik ben gestimuleerd om beter te communiceren naar huurders.

Veel nieuwe inzichten

★★★★☆
4 5 1
Het is een leerzame training geweest met veel nieuwe inzichten over de reacties die andere mensen op hetgeen kunnen hebben op wat je te vertellen hebt.

Super leuke training!

★★★★★
5 5 1
Super leuke training! Alles was goed geregeld waardoor de dag snel voorbij ging. Veel tips gekregen waardoor je meer gaat nadenken over de telefonische afhandeling met opdrachtgevers en klanten en dus klantgerichter kan gaan werken. Aanrader!

Direct toepasbaar!

★★★★☆
4 5 1
Duidelijke toepasbare theorie i.c.m. handige praktijkvoorbeelden, zodat e.e.a. direct toepasbaar is!

Roos van Leary

★★★★★
5 5 1
Ik zou toekomstige deelnemers vertellen over de Roos van Leary.

Informatief en positief

★★★★☆
4 5 1
Informatief, een positieve verandering die je kan toepassen werkgerelateerd en ik denk ook privé!

Leerzaam op een leuke manier

★★★★★
5 5 1
Prima geregeld. Leerzaam op een leuke manier.

Zekerder voelen

★★★★★
5 5 1
Daar krijg je meer zekerheid van.

Doel bereikt

★★★★☆
4 5 1
Deze training zou voor iedereen weer eens goed zijn", "Doel is bereikt", "Lekker afwisselende training

Leerzame training

★★★★★
5 5 1
Het is een leerzame training.

Gericht op je dagelijkse werkzaamheden

★★★★☆
4 5 1
Leuk met humor en leerzaam. Ruimte om inhoudelijke zaken te bespreken die aan de telefoon zijn voorgekomen. Gericht op de dagelijkse werkzaamheden waardoor je er echt iets aan hebt en meeneemt met het bellen.

Eye-opener

★★★★★
5 5 1
Deze training is leerzaam en op sommige vlakken een eye-opener. En dat er ruimte is voor gezelligheid.

Toegankelijk en veel interactie

★★★★★
5 5 1
Fijne toegankelijke training met duidelijke praktijkvoorbeelden! Een training waar veel interactie is doorspekt met respect + humor!

Erg leerzame training

★★★★☆
4 5 1
Duidelijke erg leerzame training

Informatief

★★★★☆
4 5 1
Les 2 vond ik qua info meer aan hebben. Bij les 1 mogen wel wat minder pauzes.

Goeie, persoonlijke training

★★★★☆
4 5 1
Goeie, persoonlijke training. Ook fijn dat Claudia erbij was om het een en ander met ons door te spelen. Ik denk dat ik vooral veel gebruik ga maken van de Roos van leary

Toffe training

★★★★★
5 5 1
Een ontzettend toffe training, waardoor ik (al eerder) beter kan telefoneren met klanten. Mijn gesprekken zorgen nu bijna altijd voor het gewenste resultaat.

Speelse opzet, kleine groep

★★★★★
5 5 1
Top: Het cursistenaantal zo laag mogelijk houden om situaties goed te kunnen bespreken", "Top: ontvangst en uitleg, goede vorm van lesgeven, leren omgaan met klachten", "Top: speelse opzet, kleine groep, locatie en voorzieningen", "Top: Ga zo door, Tip: met echte telefoons werken :)", "Top: niet te veel stof, duidelijke uitleg van situaties, herkennen en toepassen", "Top: Kleine groep, afwisseling, oefensituaties", "Top: Roos van Leary, placemats

Inzicht in hoe je bepaalde situaties moet oplossen

★★★★★
5 5 1
Het wordt heel duidelijk uitgelegd en door het rollenspel krijg je heel duidelijk inzicht hoe je bepaalde situaties moet oplossen. Zeer leerzaam.

Heel leerzaam

★★★★★
5 5 1
Dat het heel leerzaam is.

Je leert er veel!

★★★★★
5 5 1
Je leert er veel van!

Leuke training

★★★★☆
4 5 1
Leuke training, niet alleen uit het boekje, maar ook dingen doen. Wat minder vond ik de soms langere stiltes bij uitleg van de onderwerpen.

Je hebt er echt wat aan

★★★★☆
4 5 1
Interessant, leerzaam, leuk. Je hebt er echt wat aan.

Rustige trainer

★★★★★
5 5 1
Rustige trainer die duidelijk praat.

Goede praktijkgedeelte

★★★★☆
4 5 1
Goede praktijkgedeelte. Wel wat geleerd.

Ik ben nu zekerder aan de telefoon

★★★★★
5 5 1
Interessante cursus. Je gaat er heen met het idee: Telefoneren wat is er nieuw dan?" Maar echt praktische informatie, net de juiste puntjes op de I. Prettige ontspannen sfeer, niets is fout maar het kan altijd beter. Ik heb er veel geleerd wat direct toepasbaar is. Ik ben nu ook zekerder aan de telefoon zodat ik mijn klant op de juiste manier helpen kan en ook met de juiste toon.

Helder, leuk

★★★★☆
4 5 1
Kort, helder, leuk, zeer informatief

Ik dacht niets meer te kunnen bijleren

★★★★★
5 5 1
Vaak verwacht je van communicatietrainingen niet veel meer te kunnen leren, ik was na de training positief verrast over alle verkregen informatie.

Duidelijke training!

★★★★☆
4 5 1
Duidelijke training! Goede leermomenten d.m.v. praktijkoefeningen!

Interactief

★★★★☆
4 5 1
Het is interactief en er wordt veel in de praktijk geoefend naast de theorie.

Leuk en leerzaam

★★★★☆
4 5 1
Leuk en leerzaam. Door de rollenspellen goed het geleerde gelijk in de praktijk te brengen.

Goed

★★★★☆
4 5 1
Ik vond de training goed. Veel voorbeelden en een informele sfeer.

Toepasbaar voor iedereen

★★★★★
5 5 1
Leerzaam en toepasbaar voor iedereen

Leerzame training

★★★★★
5 5 1
We hebben een leerzame training gehad.

Grote aanrader!

★★★★★
5 5 1
Grote aanrader!

Rustige, respectvolle manier

★★★★☆
4 5 1
Dat op een rustige, respectvolle manier heel veel uitgelegd wordt. Dank je wel!

Goed afgestemd op de eigen situatie

★★★★☆
4 5 1
Goed op de eigen situatie van het werk afgestemd", "Ik ga mijn collega's in een presentatie een aantal tips uit de training geven

Leuk en gezellig

★★★★★
5 5 1
Leuke gezellige training.

Afwisselend

★★★★☆
4 5 1
Veel geleerd. Afwisselend. Leerzaam. Luchtig

Actieve en leuke training

★★★★☆
4 5 1
Actieve en leuke training, waar je veel van kunt leren.

Absoluut niet saai

★★★★☆
4 5 1
Een communicatietraining kan nog wel eens een 'suffe' of 'saaie' gedachte met zich meebrengen. Dat is zeker niet het geval bij deze training! De training is interactief, gezellig en informatief, dat maakt het leuk om te volgen. Daarnaast is het ook een fijne manier van leren op deze manier. Bedankt!

Duidelijke zeer leerzame leuke training

★★★★★
5 5 1
René geeft een zeer duidelijke uitleg tijdens de training. Ik heb de training als zeer positief ervaren en ga aan de slag met de adviezen en tips.

Leervol

★★★★★
5 5 1
Leervolle fijne training.

Puntjes op de 'i'

★★★★☆
4 5 1
Toch weer de puntjes op de 'i' zetten.

Goede training!

★★★★☆
4 5 1
Aan te raden als je af en toe een lastige klant tegen komt en niet weet hoe daar mee om te gaan. Deze training leert je dan hoe je de roos van leary toe kan passen via de telefoon en de chat!

Je wordt je bewust van je gedrag

★★★★☆
4 5 1
Je wordt je bewust van je gedrag, maar ook van het gedrag van bellers.

Je gaat de klant beter begrijpen

★★★★★
5 5 1
Dat het mij beter geholpen heeft klanten te begrijpen

Laagdrempelig

★★★★☆
4 5 1
Leuke, laagdrempelige training.

Praktische handvatten

★★★★☆
4 5 1
Een leuke, 'gezellige', niet te formele training die inzicht geeft en praktische handvatten om met lastige situaties om te gaan.

Afwisselend

★★★★☆
4 5 1
Afwisselende, leuke training.

Professioneel

★★★★★
5 5 1
Ongedwongen -> maar wel professioneel.

Prima handvatten om te gebruiken in de praktijk

★★★★★
5 5 1
Helder uitleg. Voldoende momenten van korte pauze. Prima handvatten om te gebruiken in de praktijk.

Leerzaam en leuk

★★★★★
5 5 1
Leerzaam, leuke training.

Erg interessant

★★★★☆
4 5 1
Erg interessant en je steekt er zeker iets van op. Bewuster, vooral met open vragen, begrip tonen en zakelijk blijven

Heel handig voor iedereen

★★★★★
5 5 1
Dat het heel interessant is en dat je dingen leert die heel handig zijn voor iedereen.

Eindelijk waar je daadwerkelijk iets aan hebt!

★★★★☆
4 5 1
Waardige leuke training. Eindelijk waar je daadwerkelijk iets aan hebt!

leuke leerzaam en duidelijke

★★★★★
5 5 1
Iedereen die te maken heeft met klanten zou dit eigenlijk moetne volgen. eenmaal in bezit van deze kennis is het ook toe te passen in je prive leven.

Heel leerzaam

★★★★★
5 5 1
Heel leerzaam en je gaat de klant beter begrijpen.

Breinvriendelijk trainen sprak me erg aan 🙂

★★★★☆
4 5 1
Niet helemaal nieuwe, wel hele fijne prettige herhaling en dus weer toe te passen in het werk. Door casus extra handig om toe te passen. Breinvriendelijk trainen sprak me erg aan 🙂

Leerzaam en handig

★★★★☆
4 5 1
De training is leerzaam en handig om tips te krijgen / te bespreken. Er hangt een relaxte sfeer.

Meer achter telefoneren dan gedacht

★★★★☆
4 5 1
Er zit meer achter telefoneren dan je zou denken.

Goede voorbereiding op servicedesk

★★★★★
5 5 1
Goede training als voorbereiding op de servicedesk.

Fijne uitleg, goede opdrachten

★★★★★
5 5 1
Top: je vriendelijkheid", "Top: leuke training, fijne uitleg, goede opdrachten, Theorie en praktijk goed in balans

Interessant

★★★★★
5 5 1
Erg interessant.

Veel ruimte om te oefenen

★★★★★
5 5 1
Verfrissend, helder, duidelijk. Leuke manier van uitleg. Ongedwongen sfeer. Veel ruimte om te oefenen.

Ik heb de dingen geleerd die ik verwachtte

★★★★★
5 5 1
Het was erg leuk. Ik heb op een leuke, relaxte manier de dingen geleerd die ik verwacht had. Het was goed voorbereid. Ik voelde me op mijn gemak om fouten te maken en te leren.

Zeer praktische training

★★★★☆
4 5 1
Wisselende werkvormen theorie/oefeningen. Trainer heeft zich goed voorbereid. Kleine groepen, prettige sfeer. Zeer praktische training en zeker toepasbaar in de praktijk.