Reviews training klantvriendelijkheid in de winkel

Heel erg goed

★★★★★
5 5 1
Heel erg goed en ik heb veel ervaring van cursus.

Duidelijk

★★★★☆
4 5 1
Duidelijke training, maar voor mezelf niet echt nodig.

Informatief, leuk en duidelijk

★★★★★
5 5 1
Heel informatief en op een leuke, duidelijke manier gebracht.

Trainster is een topper!!

★★★★★
5 5 1
De training was een succes, De trainster is een topper!!

Leuke & leerzame training

★★★★★
5 5 1
Op een duidelijke (door directe uitleg bij het gedrag) manier leer je door jezelf te ervaren hoe je reageert in een bepaalde situatie. Je ziet meteen wat je fout doet en leert met elkaar hoe je dit kunt oplossen.

Leerzaam, leuk & praktisch

★★★★★
5 5 1
Heel goed, leerzamer dan ik dacht.

Leuk en leerzaam

★★★★☆
4 5 1
Het is een leuke en leerzame training, waar je veel aan hebt.

Heel veel geleerd

★★★★★
5 5 1
Fijne avond, heel veel geleerd. Rustig en duidelijk.

Positief

★★★★★
5 5 1
Leuk en leerzaam door de rollenspellen. Positief!

Iedereen wordt erbij betrokken

★★★★☆
4 5 1
Goede info over gedragsherkenning/reactie, pauzes goed verdeeld, iedereen wordt erbij betrokken. Leuke training. Je hebt er zeker wat aan.

Leuk, leerzaam, duidelijk!

★★★★★
5 5 1
Het is een interessante training. Ik heb geleerd hoe je met bepaald gedrag van mensen om kan gaan en hoe je kan proberen iets om te buigen.

Leerzame ervaring

★★★★★
5 5 1
Een leerzame ervaring wat ik zeker zal toepassen op de werkvloer.

Heel goed

★★★★★
5 5 1
Heel goed!

Ontzettend leerzaam!

★★★★★
5 5 1
Zeker een aanrader! Je er heel veel en je kan het goed toepassen in de winkel. Het schept veel duidelijkheid over bepaalde situaties en bepaald soort gedrag van mensen.

Duidelijk uitleg

★★★★☆
4 5 1
Duidelijke uitleg. Leuke theorie. Leuke basistraining.

Leuk om te doen

★★★★☆
4 5 1
Het is een leerzame en leuke training om te doen.

Heel leerzaam

★★★★★
5 5 1
Het is heel leerzaam en neem deze training zeker mee voor in de toekomst. Heel erg bedankt!

Aanrader

★★★★☆
4 5 1
Ik zou deze training aanraden aan andere winkelmedewerkers.

Veel aan gehad

★★★★★
5 5 1
Ik heb er veel aan gehad.

Opfrisser

★★★★★
5 5 1
Het is altijd weer nodig, een opfrissing, als je ergens heel lang werkt.

Leuke training

★★★★★
5 5 1
Vrije training met niet veel moeten, maar veel leren. Muziek was een goed moment in de pauze waardoor het niet stil viel. Kortom een leuke training met leerzame rollenspellen over het gedrag herkennen en hoe erop reageren.

Geeft nieuwe inzichten

★★★★☆
4 5 1
Ik heb nieuwe inzichten gekregen over klantvriendelijkheid in de winkel.

Goed!

★★★★★
5 5 1
Goed. Weer opgefrist!

Duidelijk en goed

★★★★☆
4 5 1
Duidelijke en goede training.

Heel erg leerzaam

★★★★★
5 5 1
Heel erg leerzaam. Ik kan niet wachten om dit in de praktijk te gaan toepassen. Ik weet nu hoe ik beter kan handelen bij moeilijke situaties!

Leuk en afwisselend

★★★★☆
4 5 1
Duidelijke, leuke en afwisselende training.

Zinvol

★★★★☆
4 5 1
Een zinvolle training!

Goed om samen met de groep tot einddoel te komen

★★★★☆
4 5 1
Dat je goed leert in plaats van saaie stof te lezen, vliegt de tijd voorbij, en het maakt het leuk.

Het was erg leerzaam

★★★★☆
4 5 1
Dat je dingen moet proberen en je moet het leren.

Muziek in de pauzes is leuk

★★★★★
5 5 1
Leuk en leerzaam. Muziek in de pauzes is leuk. Een leuke en leerzame avond. Om aan te raden.

Interactieve manier van leren

★★★★☆
4 5 1
Leerzaam, een les waar je echt wat aan hebt, die je kunt gebruiken in de praktijk.

Was goed, wel lastig

★★★★★
5 5 1
Dat het wel goed te doen was. Het kan je welk helpen om klanten goed te helpen.

Leerzaam

★★★☆☆
3 5 1
Er valt altijd wat te leren!

Je hebt er echt wat aan

★★★★★
5 5 1
Dat je er echt wat aan hebt, hoe je met een klant om moet gaan.

Veel handvatten gekregen

★★★★☆
4 5 1
Ik heb veel handvatten gekregen om klantvriendelijk te zijn.