Reviews training telefonische acquisitie

Leer je heel veel van

★★★★★
5 5 1
Hele leuke training. Leer je heel veel van.

Positief

★★★★★
5 5 1
Verrassend positief.

Leuke sfeer

★★★★★
5 5 1
Zeer leerzaam. Leuke sfeer. Er bestaan geen domme vragen, er is altijd een oplossing

Succesvol en leerzaam

★★★★★
5 5 1
Succesvol en zeer leerzaam. René bedankt voor de hulp voor mijn team.

Meteen op de juiste weg

★★★★★
5 5 1
Als starter in het koud bellen meteen goed op de juiste weg begonnen. Door middel van de training kan ik nu de klant langer aan de lijn houden om interesse te wekken en mijn verhaal te houden.

Goede trainer

★★★★★
5 5 1
Goede trainer en uitleg. Goede voorbeelden.

Realistische situaties doorgespeeld.

★★★★★
5 5 1
Heel nuttige informatie en tips. Realistische situaties doorgespeeld. Goede voorbereiding op de training (via e-learning). Spelletjes tussendoor.

Prettige en leerzame training

★★★★☆
4 5 1
Prettige en leerzame training! Als voorbereiding een theorie gedeelte, fijn als voorbereiding/bewustwording. Vervolgens in het praktijk gedeelte veel tips en handvatten gekregen om toe te gaan passen.

Interactief

★★★★☆
4 5 1
Leerzaam, interessant, interactief.

Aan het denken gezet

★★★★★
5 5 1
Toch weer erg leerzaam. Zet me aan het denken om goede vragen te kunnen stellen en gesprekken te voeren.

Energiek en actief

★★★★★
5 5 1
Een heldere, energieke en actieve training die je direct handvatten beidt om in de praktijk toe te passen.

Leuke training

★★★★☆
4 5 1
Leuke training, zowel in theorie als in praktijkoefeningen op een speelse manier.

Praktisch toepasbaar

★★★★☆
4 5 1
Praktisch toepasbaar.

Leuke manier van leren

★★★★★
5 5 1
Ik zou deze training zeker aan anderen aandragen. Positieve feedback, leuke manier van leren.

Inhoudelijk erg goed

★★★★☆
4 5 1
Inhoudelijk erg goed, veel voorbeelden. Mag wat meer oefenen in de praktijk.

Wat je het meeste vreest, moet je juist aangaan.

★★★★☆
4 5 1
Onzekerheid over een telefoongesprek voeren is weggenomen. Datgene wat je het meeste vreest, moet je juist aangaan. René is een goede instructeur en coach.

Goede handvatten

★★★★☆
4 5 1
Duidelijke en goede handvatten worden gegeven voor telefonische acquisitie.

Leuk, enthousiast

★★★★★
5 5 1
Leuk, enthousiast. Toepasbaar.

Effectief

★★★★☆
4 5 1
Leuk, effectief, interactief & zak snoep.

Handige tips en tricks

★★★★★
5 5 1
Goed! Handige tips en tricks ontvangen. Het was goed om eens vanuit het perspectief van de klant te denken om zo de fouten van jezelf te kunnen inzien

Motiverend

★★★★★
5 5 1
Duidelijk. De dingen die ik heb gehoord zijn goed in de praktijk toe te passen. Motiverend. Leuk!

Dicht bij jezelf blijven

★★★★☆
4 5 1
Je kunt op een nette manier een gesprek voeren, waarbij je dicht bij jezelf kunt blijven.

Veel geleerd

★★★★★
5 5 1
Interessant, veel van geleerd, goede tips gekregen!

Positieve manier van trainen

★★★★★
5 5 1
Vriendelijke, positieve en adequate manier van trainen.

Positief

★★★★★
5 5 1
Positief verhaal, veel geleerd.

Nooit saai!

★★★★☆
4 5 1
Leuke leerzame training met nieuwe inzichten en technieken. Verder vooral veel "tips en tricks" & "do's and don'ts" om in praktijk om te zetten. Bijna alleen maar praktijkoefeningen, nooit saai!

Veel praktijkoefeningen

★★★★★
5 5 1
Heel leuk en leerzaam. Veel praktijkoefeningen, waardoor het erg interactief, leuk en leerzaam is. De manier waarop alles verteld wordt is erg prettig

Betere aansluiting bij de prospect

★★★★★
5 5 1
Dat de training vooral op praktisch vlak goed helpt om op een andere manier dan voorheen een verkoopgesprek in te gaan. Het maakt je duidelijk dat je door de klant en zijn problemen centraal te stellen, je beter in staat bent om exact op zijn of haar behoefte in te gaan en zo betere aansluiting te vinden met je producten en/of diensten.

Snel resultaat behalen

★★★★☆
4 5 1
Goed behapbare en duidelijke training, waar je snel resultaat mee kunt halen.

Goede training

★★★★★
5 5 1
Goede training voor beginners.

Het helpt je echt

★★★★★
5 5 1
Mocht je het moeilijk vinden om koud te bellen, vooral de cursus volgen. Het helpt je echt.

Leuke manier

★★★★☆
4 5 1
Leuke manier om theorie en praktijk door te nemen.

Zeer nuttig

★★★★★
5 5 1
Praktijkgedeelte zeer nuttig. Fijn: theorie en praktijk in eigen tijd en tempo en 1 op 1 training.

Goede afwisseling tussen theorie en praktijk

★★★★★
5 5 1
Prima, goede afwisseling tussen theorie en praktijk.

Leuke positieve manier met acquisitie aan de slag gaan

★★★★★
5 5 1
Zeer leerzaam met veel oefenen + interactie. Eerlijke en heldere feedback tijdens de training. Goede handvatten meegekregen over op leuke positieve manier met acquisitie aan de slag te gaan.

Echte aanrader

★★★★★
5 5 1
Echte aanrader! Je leert op een andere manier nadenken over commerciële gesprekken.

Zeer fijne cursus, helder en duidelijk!

★★★★☆
4 5 1
E-learning is goed en overzichtelijk, fijn dat je zelf je tempo kunt bepalen en er wordt bijgehouden waar je gebleven bent. Zeer goede tips en trics meegekregen en het praktijkexamen als zeer prettig ervaren. Rene is een zeer geduldige en prettige coach!

Vernieuwend

★★★★☆
4 5 1
Zinvol, leerzaam, vernieuwend, inzichtelijk.

Onzekerheid overwonnen

★★★★☆
4 5 1
Handvatten gekregen om koude acquisitie te voeren en onzekerheid te overwinnen.

Praktische training

★★★★★
5 5 1
Praktische manier om een beeld te krijgen van telefonische acquisitie.

Praktisch, leuk, persoonlijk

★★★★☆
4 5 1
Praktisch, leuk, persoonlijk, lekker tempo

Andere manier van benaderen

★★★★★
5 5 1
Je ontdekt een andere manier van benaderen.

Interessante tips

★★★★☆
4 5 1
Een leerzame, waardevolle cursus. Rene is geduldig en inventief. Door herhaaldelijke oefeningen wordt de boodschap steeds duidelijker. Hij laat je de valkuilen zien. Ik vond het een interessante cursus.

Zeer zeker aanraden aan iedereen in de sales

★★★★★
5 5 1
Ik zou deze training zeer zeker aan iedereen aanraden die werkt in de sales. Helder en duidelijk verhaal waar ik persoonlijk heel veel van geleerd heb.

Nieuwe technieken

★★★★☆
4 5 1
Nieuwe technieken die duidelijk toepasbaar zijn.

Angst voor koud bellen weggenomen

★★★★★
5 5 1
Erg tevreden, echt wat van opgestoken, angst voor koud bellen weggenomen, zekerheid gecreëerd.

Waardevol

★★★★★
5 5 1
Ik heb veel uit deze training gehaald. Het online gedeelte is perfecte informatie waar je je vooraf op inleest en bewust wordt hoe je zelf te werk gaat en hoe je het ook anders kunt doen. Daarna kun je dit perfect toepassen in de praktijktraining. Ik heb zo ontzettend veel gehad aan de praktijktraining omdat je direct onderbouwde feedback krijgt. Waarom iets wel of juist niet goed gaat en hoe je dit het beste aan kunt pakken. René pakt het allemaal op een zeer positieve manier aan, wat de rollenspellen erg prettig maakt. Bedankt René, ik ga zeker met alle tips aan de slag.

Enthousiast naar huis

★★★★★
5 5 1
Ik heb het idee dat ik er veel aan heb gehad. Ik voel me een stuk zekerder. Ik ging enthousiast naar huis.

Juiste ondersteuning

★★★★☆
4 5 1
Juiste ondersteuning voor een moeilijk onderwerp

Heel interactief

★★★★★
5 5 1
Heel interactief, geen droge stof.

Interessant en leerzaam

★★★★★
5 5 1
Interessant en leerzaam.

Ik heb echt iets geleerd

★★★★★
5 5 1
René van der Zaag heeft kennis van zaken en draagt dit goed over. Je hebt na afloop echt het gevoel iets geleerd te hebben.

Leuk en actief

★★★★★
5 5 1
Een hele leuke actieve en vooral leerzame training.

Leerzaam

★★★★★
5 5 1
Leerzaam. Voor de hand liggende oplossingen leer je nu echt gebruiken om de ogenschijnlijk simpele problemen aan te pakken.

Goede uitleg

★★★★☆
4 5 1
Prettige manier van leren/trainen. Goede uitleg. Fijne en duidelijke feedback.

Goed

★★★★★
5 5 1
Goed, praktisch, handig.

Interessant

★★★★★
5 5 1
Interessant, het zijn vaak hele simpele dingen die ervoor zorgen dat een gesprek op de juiste manier verloopt.

Interessant

★★★★★
5 5 1
Nuttig en interessant.

Bruikbare tips

★★★★★
5 5 1
Leerzaam, divers, bruikbare tips. Niet te lang. Praktijkoefening en theorie is fijn (combinatie).

Leuk en leerzaam

★★★★★
5 5 1
Leuk en leerzaam.

Ik was heel benieuwd

★★★★★
5 5 1
Erg leuk, leerzaam. Ik was heel benieuwd. Vanwaar de keuze. Fijn om te oefenen op niet echte suspects. Je kunt je goed inleven in het rollenspel.

Goed om over na te denken

★★★★☆
4 5 1
Goed om na te denken over hoe je een gesprek kunt sturen.

Onspannen en veilig

★★★★☆
4 5 1
Dat je actief begeleid wordt door middel van rollenspel en theorie. Heel ontspannen bezig bent en het een veilige situatie is om fouten te durven maken.

Meteen in de praktijk toepasbaar

★★★★★
5 5 1
Ik heb veel geleerd, dat ik meteen in de praktijk kan brengen.

De moeite waard

★★★★☆
4 5 1
De moeite waard.

Praktisch

★★★★☆
4 5 1
Praktische tips en voorbeelden voor voorbereiding en inleven in de doelgroep.

Op een andere manier kijken naar telefonische acquisitie

★★★★☆
4 5 1
Pragmatisch en heel goed om te doen. Op een andere manier kijken naar telefonische acquisitie. Veel aan gehad.

Veel geleerd

★★★★★
5 5 1
Op een gezellige manier leren. Goed verzorgd. Veel geleerd.

Zeker volgen als je bezwaren voelt om te bellen

★★★★☆
4 5 1
Leerzaam en zeker volgen als je bezwaren voelt om koud te bellen

Meer vertrouwen dat het gaat lukken

★★★★★
5 5 1
Ik ben nu veel beter voorbereid op het koud bellen. Meer vertrouwen in dat het gaat lukken.

Serieuze manier

★★★★☆
4 5 1
Serieuze manier om te kijken naar gesprekken voeren, beter kijken hoe je dingen precies zegt.