Telefonische acquisitietest

Telefonische acquisitietest

telefonische acquisitietestWilt u weten of u goed in telefonische acquisitie bent? Of wilt u weten of uw medewerkers goed in telefonische acquisitie zijn? Hieronder vindt u een gratis, korte test. Met deze pittige telefonische acquisitietest bepaalt u in 11 vragen hoe goed u bent. Geef antwoord op de vragen en u ontvangt direct de uitslag.

De telefonische acquisitietest

De pittige telefonische acquisitietest bestaat uit 11 multiplechoicevragen. U kunt in totaal 11 punten scoren. Vanaf 7 punten hebt u een voldoende. Doordat u uw e-mailadres invult geeft u uitdrukkelijk toestemming om twee e-mails te ontvangen: de uitslag van de test en later een tip. Succes!


Geef uw e-mailadres in:

Waarom kunt u beter niet met een mobiele telefoon koud bellen? (1 pt)

 
 
 

De beste manier om een telefonisch acquisitiegesprek te openen is door te zeggen: (1 pt)

 
 
 

Als een prospect in het telefoongesprek zegt “Ik heb geen interesse.” Wat zegt u dan? (1 pt)

 
 
 

Hoe komt u langs de telefoniste bij telefonische acquisitie als deze vraagt: “Waar gaat het over?” (1 pt)

 
 
 

Welke persoonlijke middelen hebt u om de klant aan de telefoon te overtuigen? (1 pt)

 
 
 

U krijgt de secretaresse van de prospect aan de lijn. Wat doet u niet? (1 pt)

 
 
 

U krijgt de prospect steeds niet te spreken. Hoe lang blijft u proberen hem/haar aan de telefoon te krijgen?

 
 
 

De telefoniste verbindt u niet door naar uw prospect. Ze geeft aan dat u een e-mail moet sturen. Wat doet u? (1 pt)

 
 
 

De prospect antwoordt alleen met ‘ja’, ‘nee’ en andere korte antwoorden. Hoe komt dat? (1 pt)

 
 
 

Bij welke opmerking van de prospect vraagt u door? (1 pt)

 
 
 

Bij welke opmerking van de prospect beëindigt u het gesprek? (1 pt)

 
 
 

Vraag 1 van 11