Telefoontrainingen

Wilt u uw telefoonvaardigheden verbeteren?

Vindt u het lastig om met boze, dominante, geïrriteerde of langdradige klanten om te gaan aan de telefoon?
Wilt u uw telefoonvaardigheden opfrissen?
U vindt dat uw telefoongesprekken professioneler en efficiënter kunnen?
Wilt u telefonisch klanten werven, maar niet op een opdringerige manier?
Kunt u commercieel gezien meer uit uw telefoongesprekken halen, maar u weet niet hoe?

Dan zijn onze telefoontrainingen de oplossing. Wij verzorgen telefoontrainingen voor receptionisten/telefonisten, voor verkoopmedewerkers, voor medewerkers klantcontact, voor medewerkers van de debiteurenadministratie en elke andere medewerker die regelmatig telefonisch contact heeft. Voor elke situatie verzorgen wij telefoontrainingen.

Telefoontrainingen

Welke telefoontraining wilt u bij ons volgen?

Hieronder vindt u een overzicht van de telefoontrainingen die wij verzorgen. Hebt u een speciale trainingsvraag? Wij denken graag met u mee. Neem daarvoor contact met ons op of bel naar 0180 328 500. Dan stellen wij een telefoontraining samen die precies aansluit bij wat u nodig hebt.

Wat vinden anderen van onze trainingen?

Aanrader

“De training is een aanrader. Je leert veel (goede toepassing van de theorie in de praktijk).”

Sharon, Schadenet

Belangrijk om te leren

“Ik weet nu wat klantgericht telefoneren inhoudt en hoe belangrijk het is.”

Jordy, MVGM

Verbetering gespreks-technieken

“Goed ter verbetering van gesprekstechnieken.”

Roshni, ODRN

Zeer interessant

“Een zeer interessante dag, waarbij je veel kennis opdoet. Zowel voor je werkzaamheden als daarbuiten.”

Annet, Portena

Veilige sfeer

“Zeer prettige manier van lesgeven. gevarieerd en interactief. Veilige sfeer / fouten maken mag. Goede handvatten om te gebruiken in je werk en fijn dat je de info overzichtelijk meekrijgt!”

Isabelle, GGD

Informeel, maar ook serieus

“Informeel maar ook zeker serieus. Informatie is duidelijk en goed toe te passen in de dagelijkse werkzaamheden.”

Kelly, Zorgboodschap

Op welke manieren verzorgen wij trainingen?

INCOMPANY TRAINING

Een maatwerktraining speciaal afgestemd op uw team of afdeling.

OPEN TRAINING

Een klassikale training met deelnemers van andere organisaties.

INDIVIDUELE TRAINING

Een persoonlijke training, één op één, met begeleiding van een trainer.

ONLINETRAINING

Een volledig digitale training in uw eigen tempo en wanneer het u uitkomt.

Waarom zijn onze trainingen beter?

Breinvriendelijk trainen

Bij ons leert u gemakkelijker en sneller.

  • Wij gebruiken uitsluitend wetenschappelijk bewezen effectieve trainingsmethoden.
  • Wij trainen breinvriendelijk, gebaseerd op modern breinonderzoek en de betekenis daarvan om effectief en makkelijk te leren.
  • Onze trainingen zijn praktijkgericht. Korte stukjes theorie lossen we af met veel praktijkoefeningen.
  • Plezier staat voorop. In een plezierige omgeving leert u namelijk makkelijker en sneller.
  • Wij werken met een trainingstraject, omdat uit onderzoek blijkt dat alleen een training niet werkt.
  • Wij krijgen een hoge waarderingen voor onze trainingen.

Wie kozen er nog meer voor ons?