Telefoontrainingen

Verbeter uw telefonische vaardigheden

TelefoontrainingenWilt u makkelijker omgaan met boze of geïrriteerde klanten aan de telefoon?
Of professioneler en efficiënter telefoneren?
Hebt u meer nieuwe klanten nodig?
Of wilt u betere commerciële vaardigheden aan de telefoon leren?
Dan zijn onze telefoontrainingen de oplossing.

De eisen die klanten stellen aan telefonisch contact met organisaties, liggen steeds hoger. Goed telefoneren is dan ook een kunst. Maar gelukkig is het te leren in één van onze telefoontrainingen.

Meer dan 10 jaar ervaring

Al meer dan 10 jaar verzorgen wij telefoontrainingen. Dat doen wij op een unieke wijze. Wij nemen uw klant namelijk als uitgangspunt. Het gaat er namelijk niet om hoe u, vanuit uw werkzaamheden, de situatie bekijkt. Maar om hoe de klant geholpen wil worden en hoe u daar naadloos bij aansluit.

Als u dat als uitgangspunt neemt, bent u klantgerichter. De kennis, de inzichten, de vaardigheden en het gedrag voor goed telefoneren leren wij u of uw medewerkers graag.

Bewezen effectief leren dankzij breinvriendelijk trainen

Breinvriendelijk trainenDe waardering voor onze trainingen is hoog. Dat komt doordat wij breinvriendelijk trainen. Daarbij baseren wij ons op modern breinonderzoek en de betekenis daarvan om effectief en makkelijk te leren.

In onze trainingen betrekken wij zo veel mogelijk zintuigen. Daardoor zijn onze trainingen zeer actief. Tevens staat plezier maken voorop. In een plezierige omgeving leert u makkelijker en sneller. En, oh ja, we gebruiken geen PowerPoint.

Wij gebruiken uitsluitend wetenschappelijk bewezen effectieve trainingsmethoden. Uit onderzoek blijkt dat alleen een training niet werkt. Daarom werken wij altijd met een trainingstraject. Dit garandeert een beter resultaat.

Ik heb de dingen geleerd die ik verwachtte

★★★★★
5 5 1
Het was erg leuk. Ik heb op een leuke, relaxte manier de dingen geleerd die ik verwacht had. Het was goed voorbereid. Ik voelde me op mijn gemak om fouten te maken en te leren.

Je doet veel kennis op

★★★★★
5 5 1
Een zeer interessante dag, waarbij je veel kennis opdoet. Zowel voor je werkzaamheden als daarbuiten.

Professioneel

★★★★★
5 5 1
Ongedwongen -> maar wel professioneel.

Zeker volgen als je bezwaren voelt om te bellen

★★★★☆
4 5 1
Leerzaam en zeker volgen als je bezwaren voelt om koud te bellen

Leuk en leerzaam

★★★★★
5 5 1
Leuk en leerzaam.

Leuke manier

★★★★☆
4 5 1
Leuke manier om theorie en praktijk door te nemen.

Telefoontrainingen

Hieronder vindt u het programma van de meest populaire trainingen. Hebt u een speciale trainingsvraag? Wij zijn dol op speciale trainingsvragen!
Neem daarvoor contact met ons op of bel naar 0180 328 500. Dan stellen wij een uitgekiend trainingsprogramma samen.

Klantgericht telefoneren
Na de training voert u met alle soorten klanten gemakkelijk en vlot elk willekeurig inkomend of uitgaand telefoongesprek.

MEER INFORMATIE

Professioneel telefoneren
Na de training professioneel telefoneren staat u elke beller volgens de telefoonetiquette professioneel en correct te woord.

MEER INFORMATIE

Commercieel telefoneren
Na de training voert u succesvolle verkoopgesprekken aan de telefoon.

MEER INFORMATIE

Telefonische acquisitie
Na de training voert u telefonische acquisitiegesprekken, zonder gebruik te maken van een belscript of pusherige verkoopmethoden.

MEER INFORMATIE

Offertes opvolgen
Na de training offertes opvolgen haalt u meer resultaat uit uw offertes.

MEER INFORMATIE

Telefonisch incasseren
Na de training voert u gemakkelijk, vlot en succesvol elk incassogesprek.

MEER INFORMATIE

Ik zoek iets anders

Bent u op zoek naar iets specifieks? Dan kunnen wij dat ook verzorgen! Neem gerust contact met ons op, dan bekijken we samen wat er mogelijk is.

Wij hebben trainingen verzorgd voor onder andere: