Telefoontrainingen

Wilt u uw telefoonvaardigheden verbeteren?

Vindt u het lastig om met boze, dominante of geïrriteerde klanten om te gaan aan de telefoon?
Wilt u uw telefoonvaardigheden opfrissen?
Uw telefoongesprekken kunnen professioneler en efficiënter verlopen?
Wilt u telefonisch klanten werven, maar niet op een pusherige manier?
Kunt u commercieel gezien meer uit uw telefoongesprekken halen, maar u weet niet hoe?
Dan zijn onze telefoontrainingen de oplossing.

De eisen die klanten stellen aan telefonisch contact met organisaties, liggen steeds hoger. Goed telefoneren is dan ook een kunst. Maar gelukkig is het te leren in één van onze telefoontrainingen.

Telefoontrainingen

Meer dan 10 jaar ervaring

Al meer dan 10 jaar verzorgen wij telefoontrainingen. Dat doen wij op een unieke wijze. Wij nemen uw klant namelijk als uitgangspunt. Het gaat er namelijk niet om hoe u, vanuit uw werkzaamheden, de situatie bekijkt. Maar om hoe de klant geholpen wil worden en hoe u daar naadloos bij aansluit.

Als u dat als uitgangspunt neemt, bent u klantgerichter. De kennis, de inzichten, de vaardigheden en het gedrag voor goed telefoneren leren wij u of uw medewerkers graag.

Goed zo

★★★★☆
4 5 1
Goede training.

Fijne training met relevante werksituaties

★★★★☆
4 5 1
Fijne training, erg duidelijk en compleet met oefeningen. Erg fijn om theorie direct in de praktijk te kunnen brengen met relevante (werk)situaties onder begeleiding van een ervaren professional die weet waar hij het over heeft en de stof weet te personaliseren op situaties in de praktijk.

Erg interessant en leerzaam!

★★★★★
5 5 1
Zeker de moeite waard als je klantgericht werk doet. Ook als je dit werk al langer doet en op een hoger niveau.

Leuke manier van leren

★★★★★
5 5 1
Ik zou deze training zeker aan anderen aandragen. Positieve feedback, leuke manier van leren.

Nooit saai!

★★★★☆
4 5 1
Leuke leerzame training met nieuwe inzichten en technieken. Verder vooral veel "tips en tricks" & "do's and don'ts" om in praktijk om te zetten. Bijna alleen maar praktijkoefeningen, nooit saai!

Energiek en actief

★★★★★
5 5 1
Een heldere, energieke en actieve training die je direct handvatten beidt om in de praktijk toe te passen.

Telefoontrainingen

Wij verzorgen diverse soorten telefoontrainingen:

  • Open trainingen: u leert in klassikaal verband, samen met deelnemers van andere organisaties. U wisselt daardoor onderling kennis en ervaringen uit. Onze open trainingen vinden plaats op centrale locaties in Nederland.
  • Individuele trainingen: u leert zelfstandig, eventueel ondersteunt met digitale leermiddelen, maar altijd in interactie met een ervaren trainer. U leert waar en wanneer het u het beste uitkomt. Dankzij het individuele karakter van de training sluit de training precies aan op uw dagelijkse praktijk.
  • Onlinetrainingen: u leert in een volledig digitale leeromgeving waar en wanneer u wilt. Na inschrijving kunt u direct aan de slag. In de training kunt u altijd vragen stellen aan een ervaren trainer.
  • Incompany trainingen: u leert samen met collega’s. De training vindt plaats bij u op kantoor of op een andere locatie in de buurt van uw organisatie.

Programma telefoontrainingen

Hieronder vindt u het programma van de meest populaire trainingen. Hebt u een speciale trainingsvraag? Wij denken graag met u mee.
Neem daarvoor contact met ons op of bel naar 0180 328 500. Dan stellen wij een uitgekiend trainingsprogramma samen.

Professioneel telefoneren
In de training leert u hoe u bellers volgens de telefoonetiquette professioneel en correct te woord staat. Daarnaast leert u efficiënte en effectieve telefoongesprekken te voeren.

MEER INFORMATIE

Klantgericht telefoneren
In de training leert u hoe u volgens de telefoonetiquette een beller te woord staat. U leert efficiënt en effectief te telefoneren. En u leert met (lastig) gedrag van bellers omgaan bij klachten en bij het brengen van slecht nieuws.

MEER INFORMATIE

Commercieel telefoneren
In de training leert u hoe u de behoefte van de klant in kaart brengt, hoe u cross- en upsellt, hoe u offertes opvolgt, hoe u adviseert, overtuigt en hoe u met klachten omgaat en slecht nieuws brengt.

MEER INFORMATIE

Telefonische acquisitie
In de training leert u hoe u een telefonische acquisitiegesprek voert, zonder gebruik te maken van een belscript of pusherige verkoopmethoden.

MEER INFORMATIE

Telefonisch offertes opvolgen
In de training leert u hoe u offertes op een originele manier opvolgt, hoe u meer resultaat uit uw offertes haalt en hoe u slim onderhandelt en de deal sluit.

MEER INFORMATIE

Debiteurenbeheer en telefonisch incasseren
In de training leert u hoe u verschillende soorten debiteuren herkent en hoe u met ze omgaat, zodat u uw openstaande rekening betaald krijgt.

MEER INFORMATIE

U zoekt een andere telefoontraining?

Bent u op zoek naar iets specifieks? Dan kunnen wij dat ook verzorgen! Neem gerust contact met ons op, dan bekijken we samen wat er mogelijk is.


Wij verzorgden trainingen voor o.a.: