Training klantgericht chatten

Na de training klantgericht chatten voert u efficiënte en klantgerichte chatgesprekken

Wilt u effectief en efficiënt chatten of appen met uw klanten?
Of wilt u dat het makkelijker is om boze of geïrriteerde klanten via chat (of Whatsapp) te woord te staan?
Wilt u leren hoe u klachten via de chat goed opvangt?
De training klantgericht chatten is dan de oplossing.

Goed en klantgericht chatten lijkt lastig, maar hoeft dat niet te zijn. Het gaat erom dat u inziet hoe gedrag bij mensen werkt en dat u vervolgens de juiste gespreksvaardigheden inzet. Daarmee is de klant blij en u ook. Hoe u dat doet, leert u in de praktische training klantgericht chatten.

Training klantgericht chatten

Wat levert de training u op?

Na de training voert u met klanten gemakkelijk en vlot elk soort chatgesprek.

Wat komt er aan bod in de training?

In het programma van de training besteden we aandacht aan de volgende onderwerpen:

  • De etiquette van chat/Whatsapp;
  • Goed lezen, samenvatten en doorvragen;
  • Positief en actief schrijven;
  • Leiding nemen en controle houden;
  • Omgaan met lastig gedrag;
  • Klachtenbehandeling;
  • Slechtnieuws brengen;
  • Verkoopkansen zien en daarop inspelen;
  • Oefenen van chatgesprekken;
  • Handige tips.

Hoe wordt de training gegeven?

Wij vonden dat trainingen vaak saai waren en dat je er weinig van opstak. Daarom zijn we op zoek gegaan naar een actieve en energiegevende manier van trainen. Die hebben wij gevonden in breinvriendelijk trainen. Dat betekent dat wij ervoor zorgen dat de deelnemers op een leuke en gemakkelijke manier leren en met een hoge impact. Zelfs deelnemers die al vaker een training hebben gehad, reageerden met “Ik heb tóch nog wat geleerd”. Deelnemers die helemaal geen zin in de training hadden, reageerden met “Het was echt een hele leuke training”.

Wat vonden anderen van de training?

Persoonlijk, scherp en leerzaam.

★★★★★
5 5 1
René is erg betrokken. Iedereen kan leren om prettiger, fijner en beter te communiceren richting klanten. In deze training focus je je vooral op jouw leerpunten. Zo is alle theorie direct toe te passen in jouw specifieke situatie.

Prettig, heldere uitleg

★★★★★
5 5 1
René laat je middels theorie en een hele prettige sfeer kennis maken met jezelf en legt middels leuke oefeningen bloot wat je sterke punten en verbeterpunten zijn.

Leuk en leerzaam

★★★★★
5 5 1
Deze training is zeker aan te raden. Ontzettend leerzaam. Te gebruiken ook buiten je werk want communicatie is overal en altijd. En ook nog eens heel leuk gedaan. Meneer van de Zaag is echt een topgozer en weet wat hij doet. Aan te raden voor iedereen!

Hoe volgt u de training?

U volgt de training klantgericht chatten op één van de volgende manieren:

INCOMPANY TRAINING
Wat houdt een incompany training in?

In de incompany training klantgericht chatten leert u samen met collega’s onder begeleiding van een ervaren trainer. De training vindt plaats bij u op kantoor of op een andere locatie in de buurt van uw organisatie.

Incompany training

Hoe werkt het verder?

Een incompany training is vanaf 3 deelnemers een efficiënte en financieel aantrekkelijke oplossing. Bovendien is er meer ruimte voor leervragen die specifiek zijn voor uw organisatie. Als u een offerte aanvraagt, nemen wij contact op om uw leervraag goed helder te krijgen.

Uit wetenschappelijk onderzoek van Huthwaite blijkt dat 87% van wat geleerd is in de training verloren gaat. Met coaching en bekrachtiging van de geleerde vaardigheden en technieken voorkomt u dat. Wij adviseren u dan ook om na de training een coachingstraject te implementeren.

Wat kost het?

Een incompany training is maatwerk. Voor vragen, nadere informatie of voor een persoonlijk trainingsadvies belt u naar 0180 328 500 of vraag een offerte aan.

OFFERTE AANVRAGEN

Niet goed geld terug garantie

Het is best een stap om geld te investeren in een training. U weet immers van tevoren niet of het wat oplevert. Dat begrijpen wij. Daarom krijgt u ‘niet goed geld terug’-garantie. Voldeed de training niet aan uw verwachtingen, krijgt u het volledige trainingsbedrag van ons terug. U loopt dus geen enkel risico.

Garantie