Training klantgerichte klantenservice

training klantenserviceWilt u uw klanten de best mogelijke service geven?

Vindt u dat uw klanten een nog betere service verdienen?
Vindt u het lastig om geïrriteerde, boze, dominante of onredelijke klanten te woord te staan?
Vindt u het lastig om klanten te overtuigen?
In de training klantenservice leert u hiermee om te gaan.

Opbrengst van de training

Het hebben van een goede klantenservice is niet vanzelfsprekend. Naast een klantgerichte houding, gaat het er ook om dat u de juiste gesprekstechnieken toepast. Dat u de leiding in het gesprek houdt en de klant zich goed behandeld voelt. Hoe u dat doet, leert u in de praktische training klantenservice. Na de training klantenservice helpt u elke klant op de best mogelijke manier.

Onderwerpen in de training

In het programma van de training besteden we aandacht aan de volgende onderwerpen:

  • Een klantgerichte houding;
  • Lichaamstaal, woordkeuze en stemgebruik;
  • Inspelen op de wensen van de klant;
  • Gesprekstechnieken zoals vragen stellen, actief luisteren, samenvatten en doorvragen bij pointers;
  • Omgaan met dominante, boze, geïrriteerde en onredelijke klanten;
  • Vlot afhandelen van klachten;
  • Oefenen van klantgesprekken;
  • Handige tips.

Leren is leuk bij ons

Wij vonden dat trainingen vaak saai waren en dat je er weinig van opstak. Daarom zijn we op zoek gegaan naar een actieve en energiegevende manier van trainen. Die hebben wij gevonden in breinvriendelijk trainen. Dat betekent dat wij ervoor zorgen dat u op een leuke en gemakkelijke manier leert en met een hoge impact.

Zelfs deelnemers die al vaker een training hebben gehad, reageren op onze trainingen met “Ik heb tóch nog wat geleerd”. Deelnemers die helemaal geen zin in de training hebben, reageren met “Het was echt een hele leuke training”.

Soorten trainingen

De training klantenservice duurt één dag. U volgt de training individueel of incompany binnen uw organisatie.
Wat voor u de beste methode is, hangt van uw situatie af. Laat hieronder uw gegevens achter en wij nemen contact met u op. Of bel ons op 0180 328 500.


Een selectie van onze klanten: