Training klantgerichte klantenservice

Wilt u uw klanten de best mogelijke service geven?

Vindt u dat uw klanten een nog betere service verdienen?
Vindt u het lastig om geïrriteerde, boze, dominante of onredelijke klanten te woord te staan?
Wilt u beter in spelen op de behoefte van de klant?
Vindt u het lastig om klanten te overtuigen?
Onze training klantenservice is dan de oplossing.

Wat levert de training u op?

Werken op een klantenservice is niet altijd even makkelijk. Je hebt met verschillende klanten te maken met elk hun eigen wensen. Naast een klantgerichte houding, gaat het er ook om dat je de juiste gesprekstechnieken toepast. Dat je de leiding in het gesprek houdt en de klant zich goed behandeld voelt. Hoe u dat doet, leert u in de praktische training klantenservice. Na de training klantenservice helpt u elke klant op de best mogelijke manier.

Welke onderwerpen komen aan bod?

In het programma van de training besteden we aandacht aan de volgende onderwerpen:

  • Een klantgerichte houding;
  • Lichaamstaal, woordkeuze en stemgebruik;
  • Inspelen op de wensen van de klant;
  • Gesprekstechnieken zoals vragen stellen, actief luisteren, samenvatten en doorvragen bij pointers;
  • Omgaan met dominante, boze, geïrriteerde en onredelijke klanten;
  • Vlot afhandelen van klachten;
  • Oefenen van klantgesprekken;
  • Handige tips.

Waarom kiest u voor ons?

Wij vonden dat trainingen vaak saai waren en dat je er weinig van opstak. Daarom zijn we op zoek gegaan naar een actieve en energiegevende manier van trainen. Die hebben wij gevonden in breinvriendelijk trainen. Dat betekent dat wij ervoor zorgen dat u op een leuke en gemakkelijke manier leert en met een hoge impact.

Zelfs deelnemers die al vaker een training hebben gevolgd, reageren op onze trainingen met “Ik heb tóch nog wat geleerd”. Deelnemers die helemaal geen zin in een training hebben, reageren met “Het was echt een hele leuke en leerzame training”.

Offerte aanvragen

De training klantenservice volgt u als individuele training of incompany training binnen uw organisatie. Wat voor u de beste methode is, hangt van uw situatie af. Bel ons op 0180 328 500 of laat hieronder uw gegevens achter en wij nemen contact met u op.