Training klantvriendelijkheid in de winkel

De training klantvriendelijkheid in de winkel maakt uw winkelmedewerkers klantvriendelijker

Worden klanten niet altijd vriendelijk te woord gestaan?
Of worden klachten van klanten niet handig opgelost?
Worstelen uw winkelmedewerkers soms met het onvoorspelbare gedrag van klanten?
De training klantvriendelijkheid in de winkel is dan de oplossing.

Het succes van uw winkel begint bij klantvriendelijk winkelpersoneel. Als een klant beleefd en vriendelijk geholpen wordt, komt deze vaker terug in uw winkel. En klanten die terugkomen, leveren u omzet op. Klantvriendelijkheid in de winkel is een basisvoorwaarde voor een succesvolle winkel.

Training klantvriendelijkheid in de winkel

Wat levert de training u op?

Na de training zijn uw winkelmedewerkers klantvriendelijker, zodat klanten graag in uw winkel terugkomen.

Wat komt er aan bod in de training?

Als opdrachtgever hebt u invloed op de inhoud van de training. Tijdens de intake bespreken we samen welke onderwerpen er behandeld moeten worden. De volgende onderwerpen kunnen aan bod komen in de training:

  • Winkeletiquette:
    • klant komt binnen,
    • aanspreken van de klant,
    • interactie met de klant,
    • de klant aan de kassa,
    • klant verlaat de winkel;
  • Omgaan met klachten;
  • Oefenen van klantgesprekken;
  • Handige tips.

Wat vonden anderen van de training?

Leuke & leerzame training

★★★★★
5 5 1
Op een duidelijke (door directe uitleg bij het gedrag) manier leer je door jezelf te ervaren hoe je reageert in een bepaalde situatie. Je ziet meteen wat je fout doet en leert met elkaar hoe je dit kunt oplossen.

Positief

★★★★★
5 5 1
Leuk en leerzaam door de rollenspellen. Positief!

Interactieve manier van leren

★★★★☆
4 5 1
Leerzaam, een les waar je echt wat aan hebt, die je kunt gebruiken in de praktijk.

Aanrader

★★★★☆
4 5 1
Ik zou deze training aanraden aan andere winkelmedewerkers.

Goed!

★★★★★
5 5 1
Goed. Weer opgefrist!

Leerzaam, leuk & praktisch

★★★★★
5 5 1
Heel goed, leerzamer dan ik dacht.
MEER REVIEWS

Hoe organiseert u de training?

U organiseert de training op de volgende manier:

INCOMPANY TRAINING
Incompany trainingWat houdt een incompany training in?

In een incompany training leren en werken uw medewerkers in uw eigen winkel aan een gemeenschappelijk leerdoel. Ze leren van elkaar en met elkaar.

Wat gebeurt er als ik met Zaleco in zee ga?

We hebben van tevoren een intakegesprek (telefonisch of face-to-face). Daarin nemen we gezamenlijk door waarop we specifiek trainen. We nemen daarnaast door hoe de verschillende koopprocessen verlopen, wat de winkelformule is en wat u wilt uitstralen met uw winkel. Dit vormt voor ons de basis van de training.

Voorafgaand aan de training vullen de deelnemers een beeldvormingsopdracht in. In de training krijgen ze een reader, pen/papier en een bewijs van deelname. Tijdens de training werken de deelnemers aan hun eigen persoonlijk actieplan. Met dit plan begeleidt u uw werknemers na de training.

Waar en wanneer vindt de training plaats?

De training klantvriendelijkheid in de winkel vindt plaats in uw winkel bijvoorbeeld op maandag of na sluitingstijd. Doordat de training in uw eigen winkel plaatsvindt, is de training heel realistisch. De training duurt ongeveer 3,5 uur.

Hoeveel deelnemers kunnen er meedoen?

Er doen maximaal 8 deelnemers mee.

Hoeveel kost het?

De prijs is afhankelijk van de vestigingsplaats van de winkel en het aantal deelnemers. Voor vragen, nadere informatie of voor een persoonlijk trainingsadvies belt u naar 0180 328 500. Of vraag een offerte aan.

OFFERTE AANVRAGEN

Wij verzorgden trainingen voor o.a.: