Training klantvriendelijkheid in de winkel

De training klantvriendelijkheid in de winkel maakt uw winkelmedewerkers klantvriendelijker

Training klantvriendelijkheid in de winkelWorden klanten niet altijd vriendelijk te woord gestaan?
Of worden klachten van klanten niet handig opgelost?
Worstelen uw winkelmedewerkers soms met het onvoorspelbare gedrag van klanten?
De training klantvriendelijkheid in de winkel is dan de oplossing.

Het succes van uw winkel begint bij klantvriendelijk winkelpersoneel. Als een klant beleefd en vriendelijk geholpen wordt, komt deze vaker terug in uw winkel. En klanten die terugkomen, leveren u omzet op. Klantvriendelijkheid in de winkel is een basisvoorwaarde voor een succesvolle winkel.

Wat levert de training u op?

Na de training zijn uw winkelmedewerkers klantvriendelijker, zodat klanten graag in uw winkel terugkomen.

Wat komt er aan bod in de training?

Als opdrachtgever hebt u invloed op de inhoud van de training. Tijdens de intake bespreken we samen welke onderwerpen er behandeld moeten worden. De volgende onderwerpen kunnen aan bod komen in de training:

  • Winkeletiquette:
    • klant komt binnen,
    • interactie met de klant,
    • de klant aan de kassa,
    • klant verlaat de winkel;
  • Herkennen van klantengedrag en erop inspelen;
  • Omgaan met klachten;
  • Slecht nieuws brengen;
  • Handige tips.

Wat vonden anderen van de training?

Goed om samen met de groep tot einddoel te komen

★★★★☆
4 5 1
Dat je goed leert in plaats van saaie stof te lezen, vliegt de tijd voorbij, en het maakt het leuk.

Heel veel geleerd

★★★★★
5 5 1
Fijne avond, heel veel geleerd. Rustig en duidelijk.

Ontzettend leerzaam!

★★★★★
5 5 1
Zeker een aanrader! Je er heel veel en je kan het goed toepassen in de winkel. Het schept veel duidelijkheid over bepaalde situaties en bepaald soort gedrag van mensen.

Leerzaam

★★★☆☆
3 5 1
Er valt altijd wat te leren!

Leerzame ervaring

★★★★★
5 5 1
Een leerzame ervaring wat ik zeker zal toepassen op de werkvloer.

Leuke training

★★★★★
5 5 1
Vrije training met niet veel moeten, maar veel leren. Muziek was een goed moment in de pauze waardoor het niet stil viel. Kortom een leuke training met leerzame rollenspellen over het gedrag herkennen en hoe erop reageren.
MEER REVIEWS

Hoe organiseert u de training?

U organiseert de training op één van de volgende manieren:

OPEN TRAINING
Open trainingWat houdt een open training in?

De open training klantvriendelijkheid in de winkel vindt plaats op een locatie in Nederland, waar u in groepsverband leert, samen met deelnemers die werken bij andere organisaties. U wisselt daardoor onderling kennis en ervaringen uit. Dit bevordert het leerproces.

Hoeveel tijd kost het?

Voorafgaand aan de training maakt u een beeldvormingsopdracht en krijgt u een huiswerkopdracht. Vervolgens volgt u de training. Deze vindt plaats op één trainingsdag. Daarna kunt u tot 3 maanden na de training contact met de trainer opnemen voor al uw vragen.

Hoeveel deelnemers zijn er?

Wij werken met kleine groepen, daardoor is er veel individuele aandacht. Er doen dan ook maximaal 8 deelnemers mee aan de training.

Waar en wanneer vindt de training plaats?

De open training klantvriendelijkheid in de winkel vindt plaats op één trainingsdag van 09:15 – 16:00. Onze trainingslocaties zijn gemakkelijk bereikbaar per openbaar vervoer en auto. De training vindt plaats op de volgende data en locaties:

  • maandag 5 maart in Utrecht
  • maandag 9 april in Amsterdam
  • maandag 7 mei in Eindhoven
  • maandag 11 juni in Rotterdam
  • maandag 9 juli in Utrecht
Wat kost het?

De training kost € 249 (ex. btw) per persoon. In dit bedrag is opgenomen alle trainingsdocumentatie, pen en papier, drinken en versnaperingen, lunch en een bewijs van deelname. Eventuele parkeerkosten zijn niet inbegrepen.

INSCHRIJVEN
INCOMPANY TRAINING
Incompany trainingWat houdt een incompany training in?

In een incompany training leren en werken uw medewerkers in uw eigen winkel aan een gemeenschappelijk leerdoel. Ze leren van elkaar en met elkaar.

Wat gebeurt er als ik met Zaleco in zee ga?

We hebben van tevoren een intakegesprek (telefonisch of face-to-face). Daarin nemen we gezamenlijk door waarop we specifiek trainen. We nemen daarnaast door hoe de verschillende koopprocessen verlopen, wat de winkelformule is en wat u wilt uitstralen met uw winkel. Dit vormt voor ons de basis van de training.

Voorafgaand aan de training vullen de deelnemers een beeldvormingsopdracht in. In de training krijgen ze een reader, pen/papier en een bewijs van deelname. Tijdens de training werken de deelnemers aan hun eigen persoonlijk actieplan. Met dit plan begeleidt u uw werknemers na de training.

Waar en wanneer vindt de training plaats?

De training klantvriendelijkheid in de winkel vindt plaats in uw winkel bijvoorbeeld op maandag of na sluitingstijd. Doordat de training in uw eigen winkel plaatsvindt, is de training heel realistisch. De training duurt ongeveer 3,5 uur.

Hoeveel deelnemers kunnen er meedoen?

Er doen maximaal 8 deelnemers mee.

Hoeveel kost het?

De prijs is afhankelijk van de vestigingsplaats van de winkel en het aantal deelnemers. Voor vragen, nadere informatie of voor een persoonlijk trainingsadvies belt u naar 0180 328 500. Of vraag een offerte aan.

OFFERTE AANVRAGEN

Wij hebben trainingen verzorgd voor onder andere: