Training klantvriendelijkheid in de winkel

Training klantvriendelijkheid in de winkelWilt u dat uw winkelmedewerkers klantvriendelijker met uw klanten omgaan?

Worden klanten niet altijd vriendelijk te woord gestaan?
Of worden klachten van klanten niet handig opgelost?
Worstelen uw winkelmedewerkers soms met het onvoorspelbare gedrag van klanten?
De training klantvriendelijkheid in de winkel is dan de oplossing.

Wat levert de training u op?

Het succes van uw winkel begint bij klantvriendelijk winkelpersoneel. Als een klant beleefd en vriendelijk geholpen wordt, komt deze vaker terug in uw winkel. En klanten die terugkomen, leveren u omzet op. Klantvriendelijkheid in de winkel is een basisvoorwaarde voor een succesvolle winkel. Na de training zijn uw winkelmedewerkers klantvriendelijker, zodat klanten graag in uw winkel terugkomen.

Wat komt er aan bod in de training?

Als opdrachtgever hebt u invloed op de inhoud van de training. Tijdens de intake bespreken we samen welke onderwerpen er behandeld moeten worden. De volgende onderwerpen kunnen aan bod komen in de training:

  • Winkeletiquette:
    • klant komt binnen,
    • aanspreken van de klant,
    • interactie met de klant,
    • de klant aan de kassa,
    • klant verlaat de winkel;
  • Omgaan met klachten;
  • Oefenen van klantgesprekken;
  • Handige tips.

Wat vinden anderen van de training?

Wij vinden dat wij de beste training klantvriendelijkheid in de winkel verzorgen. Maar uiteindelijk bepalen onze klanten wat ze ervan vinden. Zij zeggen het volgende erover:

Heel veel geleerd

★★★★★
5 5 1
Fijne avond, heel veel geleerd. Rustig en duidelijk.

Heel erg goed

★★★★★
5 5 1
Heel erg goed en ik heb veel ervaring van cursus.

Leerzaam

★★★☆☆
3 5 1
Er valt altijd wat te leren!

Muziek in de pauzes is leuk

★★★★★
5 5 1
Leuk en leerzaam. Muziek in de pauzes is leuk. Een leuke en leerzame avond. Om aan te raden.

Goed!

★★★★★
5 5 1
Goed. Weer opgefrist!

Was goed, wel lastig

★★★★★
5 5 1
Dat het wel goed te doen was. Het kan je welk helpen om klanten goed te helpen.

Hoe organiseert u de training?

U organiseert de training op de volgende manier:

INCOMPANY TRAINING

Wat houdt een incompany training in?

Incompany trainingIn een incompany training leren en werken uw medewerkers in uw eigen winkel aan een gemeenschappelijk leerdoel. Ze leren van elkaar en met elkaar.

Hoe werkt het?

We hebben van tevoren een intakegesprek (telefonisch of face-to-face). Daarin nemen we gezamenlijk door waarop we specifiek trainen. We nemen daarnaast door hoe de verschillende koopprocessen verlopen, wat de winkelformule is en wat u wilt uitstralen met uw winkel. Dit vormt voor ons de basis van de training.

Voorafgaand aan de training vullen de deelnemers een beeldvormingsopdracht in. In de training krijgen ze een reader, pen/papier en een bewijs van deelname. Tijdens de training werken de deelnemers aan hun eigen persoonlijk actieplan. Met dit plan begeleidt u uw werknemers na de training.

Waar en wanneer vindt de training plaats?

De training klantvriendelijkheid in de winkel vindt plaats in uw winkel bijvoorbeeld op maandag of na sluitingstijd. Doordat de training in uw eigen winkel plaatsvindt, is de training heel realistisch. De training duurt ongeveer 3,5 uur.

Hoeveel deelnemers kunnen er meedoen?

Er doen maximaal 8 deelnemers mee.

Hoeveel kost het?

De prijs is afhankelijk van de vestigingsplaats van de winkel en het aantal deelnemers. Voor vragen, nadere informatie of voor een persoonlijk trainingsadvies belt u naar 0180 328 500. Of vraag een offerte aan.

VRAAG OFFERTE AAN

Een selectie van onze klanten: