Training telefonisch offertes opvolgen

Wilt u meer resultaat uit uw offertes halen?

Brengt u regelmatig offertes uit en wilt u deze succesvol opvolgen?
Wilt u voorkomen dat u uw klant te vaak belt over de offerte?
Vindt u het lastig om offertes na te bellen?
Wilt u clichézinnen als “Heeft u onze offerte ontvangen?” vermijden?
In de training offertes opvolgen leert u hoe u offertes succesvol opvolgt.

Opbrengst van de training

Offertes opvolgen is belangrijk voor het binnenhalen van nieuwe opdrachten. Maar om elke keer te vragen ‘Heeft u de offerte ontvangen?’ en ‘Wat vond u ervan?’, levert u geen opdrachten op. Hoe u op een betere manier offertes nabelt, leert u in de praktische training offertes opvolgen. Na de training offertes opvolgen haalt u meer resultaat uit uw offertes.

Onderwerpen in de training

In het programma van de training besteden we aandacht aan de volgende onderwerpen:

  • Het offertetraject;
  • Voorbereiding op het nabellen van offertes;
  • Commerciële gespreksvaardigheden;
  • Onderhandelingsstrategieën, -tactieken, en -vaardigheden;
  • Het sluiten van de deal;
  • Oefenen van gesprekken;
  • Handige tips.

Bij ons is leren leuk

Wij vonden dat trainingen vaak saai waren en dat je er weinig van opstak. Daarom zijn we op zoek gegaan naar een actieve en energiegevende manier van trainen. Die hebben wij gevonden in breinvriendelijk trainen. Dat betekent dat wij ervoor zorgen dat u op een leuke en gemakkelijke manier leert en met een hoge impact.

Zelfs deelnemers die al vaker een training hadden gehad, reageerden op onze trainingen met “Ik heb tóch nog wat geleerd”. Deelnemers die helemaal geen zin in de training hadden, reageerden met “Het was echt een hele leuke training”.

Offerte aanvragen

De training offertes opvolgen duurt 1 dag. U volgt de training individueel of incompany binnen uw organisatie.
Wat voor u de beste methode is, hangt van uw situatie af. Laat hieronder uw gegevens achter en wij nemen contact met u op. Of bel ons op 0180 328 500.

Een selectie van onze klanten