Training omgaan met lastig gedrag aan de telefoon

Wil je dominante, boze, geïrriteerde of agressieve bellers makkelijker te woord staan?

Heb je last van boze of agressieve bellers?
Weet je niet hoe je moet handelen bij agressieve bellers?
Vind je het lastig om telefonisch met dominante bellers om te gaan?
Of vind je het juist lastig om langdradige bellers te onderbreken?
Of vind je het lastig om slecht nieuws te brengen of ‘nee’ te zeggen?
In onze training omgaan met lastig gedrag aan de telefoon krijg je middelen aangereikt, zodat je makkelijker met lastig gedrag van bellers omgaat.

omgaan met lastig gedrag aan de telefoon

Opbrengst van de training

Omgaan met boze of dominantie is best moeilijk. Maar dat hoeft het niet te zijn. Het gaat erom dat je weet hoe gedrag werkt. En vervolgens hoe je het gedrag beïnvloedt, zodat je er geen last meer van hebt. Na de training omgaan met lastig gedrag aan de telefoon weet je exact wat je wel en niet moet doen. Je gaat gemakkelijker met boze, dominante, geïrriteerde en agressieve bellers om.

Onderwerpen in de training

In het programma van de training besteden we aandacht aan de volgende onderwerpen:

  • De werking van gedrag;
  • Gedrag herkennen en plaatsen;
  • Het gedrag beïnvloeden;
  • Omgaan met agressie aan de telefoon;
  • Omgaan met langdradige bellers;
  • Grenzen stellen en uitsluiten;
  • Juist inspelen op klachten;
  • Op een vriendelijke manier ‘nee’ zeggen;
  • Op een slimme manier slecht nieuws brengen;
  • Oefenen van telefoongesprekken;
  • Handige tips.

Bij ons is leren leuk

Wij vonden dat trainingen vaak saai waren en dat je er weinig van opstak. Daarom zijn we op zoek gegaan naar een actieve en energiegevende manier van trainen. Die hebben wij gevonden in breinvriendelijk trainen. Dat betekent dat wij ervoor zorgen dat je op een leuke en gemakkelijke manier leert en met een hoge impact.

Zelfs deelnemers die al vaker een training hebben gevolgd, reageren op onze trainingen met “Ik heb tóch nog wat geleerd”. Deelnemers die helemaal geen zin in een training hebben, reageren met “Het was echt een hele leuke en leerzame training”.

Mening van anderen over onze trainingen

Je oefent met gepersonaliseerde casussen

★★★★☆
4 5 1
Leuke interactieve training, waar je geconfronteerd wordt met eigen gedrag en personaliseerde casussen.

Engaging

★★★★★
5 5 1
Informatief, leuk, engaging. Veel informatie vergaard die ik in de praktijk kan toepassen!

Inzicht en advies

★★★★☆
4 5 1
Zeker te adviseren om te volgen, je krijgt inzicht en advies.

Goede training

★★★★★
5 5 1
Goede training om te leren om gaan met klagende / lastige klanten.

Must have voor iedere klantenservicemedewerker

★★★★☆
4 5 1
Het detecteren van gedrag helpt met het (beter) omgaan met klanten. Een echte ervaring en must have voor iedere klantenservicemedewerker.

Professioneel

★★★★★
5 5 1
De trainer kan u professioneel advies en training geven met betrekking tot lastig gedrag.

Keuze trainingsvormen

Je volgt de training op één van de volgende manieren:

OPEN
INCOMPANY
ONLINE

Wat houdt een open training in?

De open training vindt plaats op een locatie in Nederland, waar je in groepsverband leert. Dat doe je samen met deelnemers die bij andere organisaties werken. Je wisselt daardoor onderling kennis en ervaringen uit. Dit bevordert je leerproces.

Kosten van de training

De training kost 525 (ex. btw) per persoon. Dat is inclusief alle trainingsdocumentatie, pen en papier, lunch, drinken, versnaperingen en een bewijs van deelname. Eventuele parkeerkosten zijn voor eigen rekening.

Datum en locatie

De training duurt van 9:15 tot 16:00u. Wij werken met kleine groepen, daardoor is er veel individuele aandacht. Er doen dan ook maximaal 8 deelnemers mee aan de training.

De trainingslocatie is heel belangrijk voor het leerproces. Daarom hebben wij gekozen voor locaties die van alle gemakken voorzien zijn. Daarnaast hebben ze een motiverende, frisse en moderne uitstraling en zijn ze gemakkelijk bereikbaar met auto en openbaar vervoer.

donderdag 10 oktober. Locatie: BCN, Hoogoorddreef 5, Amsterdamwoensdag 27 november. Locatie: BCN, Barbizonlaan 25, Capelle a/d IJsselvrijdag 24 januari. Locatie: NBC, Blokhoeve 1, Nieuwegeindinsdag 3 maart. Locatie: BCN, Hoogoorddreef 5, Amsterdamdonderdag 7 mei. Locatie: BCN, Barbizonlaan 25, Capelle a/d IJsselwoensdag 1 juli. Locatie: BCN, Kennedyplein 204, Eindhoven

Gegevens deelnemer:

Dhr.Mevr.

Gegevens andere deelnemers:

(Bij 3 of meer deelnemers is de incompany training omgaan met lastig gedrag aan de telefoon voordeliger)

Facturatiegegevens:

Opmerkingen en akkoord:

Hoe verder?

Na je inschrijving ontvang je van ons een e-mail over je deelname aan de training en het verdere verloop. Ontvang je deze niet? Controleer dan je ongewenste berichten in je e-mail. Bel gerust als er nog vragen zijn: 0180 328 500.

Wat houdt een incompany training in?

In een incompany training leer je samen met je collega’s van je team of afdeling. De training vindt plaats bij jou op kantoor of op een andere locatie. Een incompany training is vanaf 3 deelnemers een zeer efficiënte en financieel aantrekkelijke oplossing voor je trainingsvraag. Bovendien is er alle ruimte voor leervragen die specifiek zijn voor jouw situatie, leerbehoefte en doelstelling.

Wil je weten wat een incompany training kost? Bel dan naar 0180 328 500 of vraag een offerte aan:

Wat houdt een onlinetraining in?

In de onlinetraining leer je in een volledig digitale leeromgeving wanneer je wilt en in je eigen tempo. Je kunt daarbij altijd vragen stellen aan een ervaren trainer. In onze onlinetraining gebruiken we uitsluitend wetenschappelijk bewezen effectieve leermethoden. Daardoor zijn onze onlinetrainingen effectief en prettig om te volgen.

Dit beloven wij

Het is best een stap om geld te investeren in een training. Je weet immers van tevoren niet wat je krijgt en of het oplevert wat je ervan verwacht. Dat begrijpen wij. Daarom doen wij je de volgende drie beloftes:

Niet goed, geld terug

Voldeed de training niet aan je verwachtingen? Dan krijg je het volledige trainingsbedrag van ons terug. Voorwaarde is wel, dat je tijdens de training aangeeft dat de training niet aan je verwachting voldoet. Deze garantie geldt niet voor onlinetrainingen.

Leerrendementgarantie

Wij verzorgen geen training, maar een trainingstraject. Juist de begeleiding na de training is cruciaal voor het leerrendement. Als je onze instructies opvolgt, garanderen wij dat je de vaardigheden die je leert ook echt in de praktijk toepast.

Altijd een all-in prijs

Je krijgt van ons altijd een all-in prijs. Dus inclusief documentatie, pen, papier, certificaat, evt. lunch en evt. begeleiding. Er zijn dus geen verrassingen achteraf.

Een selectie van onze klanten