Training omgaan met lastig gedrag aan de telefoon

Wilt u dominante, boze, geïrriteerde of agressieve bellers makkelijker te woord staan?

Hebt u last van boze of agressieve bellers?
Weet u niet hoe u moet handelen bij agressieve bellers?
Vindt u het lastig om telefonisch met dominante bellers om te gaan?
Of vindt u het juist lastig om langdradige bellers te onderbreken?
Of vindt u het lastig om slecht nieuws te brengen of ‘nee’ te zeggen?
In onze training omgaan met lastig gedrag aan de telefoon krijgt u vaardigheden aangeleerd, waarmee u makkelijker met lastig gedrag van bellers omgaat.

omgaan met lastig gedrag aan de telefoon

Wat levert de training u op?

Omgaan met boze of dominantie is best moeilijk. Maar dat hoeft het niet te zijn. Het gaat erom dat u weet hoe gedrag werkt. En vervolgens hoe u het gedrag beïnvloedt, zodat u er geen last meer van hebt. Na de training omgaan met lastig gedrag aan de telefoon weet u exact wat u wel en niet moet doen. U gaat gemakkelijker met boze, dominante, geïrriteerde en agressieve bellers om.

Welke onderwerpen komen aan bod?

In het programma van de training besteden we aandacht aan de volgende onderwerpen:

  • De werking van gedrag
  • Gedrag herkennen en plaatsen
  • Het gedrag beïnvloeden
  • Omgaan met agressie aan de telefoon
  • Omgaan met langdradige bellers
  • Grenzen stellen en uitsluiten
  • Juist inspelen op klachten
  • Op een vriendelijke manier ‘nee’ zeggen
  • Op een slimme manier slecht nieuws brengen
  • Oefenen van telefoongesprekken
  • Handige tips

Waarom kiest u voor ons?

Wij vonden dat trainingen vaak saai waren en dat je er weinig van opstak. Daarom trainen wij breinvriendelijk. Dat betekent dat wij ervoor zorgen dat u op een leuke en gemakkelijke manier leert en met een hoge impact.

  • Oefeningen gericht op uw dagelijkse praktijk
  • Toepassing van wetenschappelijk bewezen, effectieve trainingsmethoden
  • Actief, praktisch en resultaatgericht
  • Weinig theorie, veel oefeningen in vaardigheden
  • Hoog leerrendement, dankzij voor- en natraject
  • Kleine groepen, veel individuele aandacht
  • Ruimte voor eigen input
  • Kortom breinvriendelijk leren!

Wat vinden anderen van deze training?

Veel praktische tips gekregen

“Ik heb veel praktische tips gekregen over goed reageren op allerlei gedrag. Ik ben erg benieuwd of het toepassen me afgaat.”

Yvonne, Zuyderland Huishoudelijke Hulp

Eigen inbreng vooraf wordt meegenomen in de training

“Nuttig & informatief, praktijkvoorbeelden en oefenen, eigen inbreng vooraf wordt meegenomen in de training, direct toe te passen in de praktijk, enthousiaste trainer, fijne sfeer”

Emma, GOED BV

Merk gelijk dat het werkt

“Zeer tevreden over deze training. Het past heel goed bij het werk dat ik verricht en merkte gelijk dat ik heb geleerd van de training. Training zelf was leuk om aan mee te doen.”

Pieter, Hostnet

Welke trainingsvorm past bij u?

U volgt de training op één van de volgende manieren:

INCOMPANY TRAINING

In de incompany training leert u samen met uw collega’s van uw team of afdeling. De training vindt plaats bij u op kantoor of op een andere locatie. Het is vanaf 3 deelnemers een zeer efficiënte en financieel aantrekkelijke oplossing voor uw trainingsvraag.

Hoe ziet de incompany training eruit?

De dagelijkse praktijk vormt het uitgangspunt in onze training. Wij hebben daarvoor een uitgebreid intakegesprek en de deelnemers vullen een korte beeldvormingsopdracht in om informatie te krijgen over de werksituatie en de knelpunten. Dankzij deze informatie sluiten de oefeningen in de training naadloos aan op de praktijk.

In de training werken we met een persoonlijk actieplan, zodat uw medewerkers concrete punten benoemen waaraan ze gaan werken. Daarnaast begeleiden we leidinggevenden, zodat zij hun medewerkers op de werkplek stimuleren met hun punten aan de slag te gaan.

Na de training ontvangen de deelnemers handige tips en kunnen ze altijd contact opnemen met de trainer voor al hun vragen over de behandelde stof.

Wat kost de incompany training?

Wilt u weten wat deze incompany training kost? Bel dan naar 0180 328 500 of vraag gemakkelijk een offerte aan:

ONLINE TRAINING

Een onlinetraining is een moderne en gemakkelijke manier van leren. U leert in een volledig digitale leeromgeving. Die leeromgeving kunt u vanaf uw telefoon, computer of tablet benaderen. U bepaalt zelf wanneer u leert. En u bepaalt ook zelf het tempo waarin u dat doet.

Hoe ziet de online training eruit?

Onze onlinetrainingen zijn effectief en prettig om te volgen, omdat we uitsluitend wetenschappelijk bewezen effectieve leermethoden gebruiken.

In de training vindt u opdrachten, video’s, geluidsfragmenten en zelftoetsen die ervoor zorgen dat u de theorie gemakkelijker opneemt. U leert zelfstandig, maar hebt u een vraag, dan kunt u altijd vragen stellen aan een ervaren trainer. Ook formuleert u uw eigen leerpunten, waaraan u blijft werken na afronding van de training.

Na de training ontvangt u handige tips en kunt u altijd contact opnemen met de trainer voor al uw vragen over de behandelde stof.

Wat kost de online training?

Wilt u weten wat deze online training kost? Bekijk de kosten en schrijf u in.

OPEN TRAINING

De open training vindt plaats op een locatie in Nederland, waar u in groepsverband leert. Dat doet u samen met deelnemers die bij andere organisaties werken. U wisselt daardoor onderling kennis en ervaringen uit. Dit bevordert uw leerproces.

Wat kost de training?

De training kost 525 (ex. btw) per persoon. Dat is inclusief alle trainingsdocumentatie, pen en papier, lunch, drinken, versnaperingen en een bewijs van deelname. Eventuele parkeerkosten zijn voor eigen rekening.

Wanneer vindt de training plaats?

De training duurt van 9:15 tot 16:15u. Wij werken met kleine groepen, daardoor is er veel individuele aandacht. Er doen dan ook maximaal 8 deelnemers mee aan de training. Op welke datum wilt u de training bijwonen?

vrijdag 24 januaridinsdag 3 maartdonderdag 7 meiwoensdag 1 juli

Waar kunt u de training bijwonen?

De trainingslocatie is heel belangrijk voor het leerproces. Daarom hebben wij gekozen voor locaties die van alle gemakken voorzien zijn. Daarnaast hebben ze een motiverende, frisse en moderne uitstraling en zijn ze gemakkelijk bereikbaar met auto en openbaar vervoer. Naar welke locatie gaat uw voorkeur uit?

Utrecht: NBC, Blokhoeve 1, NieuwegeinRotterdam: BCN, Barbizonlaan 25, Capelle a/d IJsselAmsterdam: BCN, Hoogoorddreef 5, AmsterdamEindhoven: BCN, Kennedyplein 204, EindhovenZwolle: BCN, Lübeckplein 21, Zwolle

Gegevens deelnemer:

Dhr.Mevr.

Gegevens andere deelnemers:

(Bij 3 of meer deelnemers is de incompany training omgaan met lastig gedrag aan de telefoon voordeliger)

Facturatiegegevens:

Opmerkingen en akkoord:

Hoe gaat het hierna verder?

Na uw inschrijving ontvangt u van ons een e-mail over uw deelname aan de training en het verdere verloop. Ontvangt u deze niet? Controleer dan uw spambox. Bel gerust als er nog vragen zijn: 0180 328 500.

Dit formulier wordt beschermd door reCAPTCHA tegen spam. De Google Privacy Policy en Terms of Service zijn hierbij van toepassing.

Welke garanties krijgt u van ons?

Het is best een stap om geld te investeren in een training. U weet immers van tevoren niet wat u krijgt en of het oplevert wat u ervan verwacht. Dat begrijpen wij. Daarom doen wij u de volgende drie beloftes:

Niet goed, geld terug

Voldeed de training niet aan uw verwachtingen? Dan krijgt u het volledige trainingsbedrag van ons terug. Voorwaarde is wel, dat u tijdens de training aangeeft dat de training niet aan uw verwachting voldoet. Deze garantie geldt niet voor onlinetrainingen.

Leerrendementgarantie

Wij verzorgen geen training, maar een trainingstraject. Juist de begeleiding voor en na de training is cruciaal voor het leerrendement. Als u onze instructies opvolgt, garanderen wij dat u de vaardigheden die u leert ook echt in de praktijk toepast.

Altijd een all-in prijs

U krijgt van ons altijd een all-in prijs. Dus inclusief documentatie, schrijfmiddelen, papier, certificaat, evt. lunch en evt. begeleiding. U hoeft dus niets naderhand aan te schaffen of zelf mee te nemen. Kortom er zijn geen verrassingen achteraf.