Training omgaan met lastig gedrag aan de telefoon

omgaan met lastig gedrag aan de telefoonWilt u dominante, boze, geïrriteerde of agressieve bellers klantgericht te woord staan?

Heeft u last van boze bellers?
Weet u niet hoe u moet handelen bij agressieve bellers?
Vindt u het lastig om telefonisch met dominante bellers om te gaan?
Of vindt u het lastig om slecht nieuws te brengen?
De training omgaan met lastig gedrag aan de telefoon zorgt dat u hier goed mee omgaat.

Wat levert de training u op?

Klantgericht blijven bij lastig gedrag van bellers is best moeilijk. Maar dat hoeft het niet te zijn. Het gaat erom dat u weet hoe gedrag werkt. En vervolgens hoe u het gedrag beïnvloedt, zodat u er geen last meer van heeft. Na de training omgaan met lastig gedrag aan de telefoon gaat u gemakkelijker met boze, dominante, geïrriteerde en agressieve bellers om.

Wat komt er aan bod in de training?

In het programma van de training besteden we aandacht aan de volgende onderwerpen:

  • De werking van gedrag;
  • Gedrag herkennen en plaatsen;
  • Het gedrag beïnvloeden;
  • Omgaan met klachten;
  • Omgaan met agressie aan de telefoon;
  • Slecht nieuws brengen;
  • Oefenen van telefoongesprekken;
  • Handige tips.

Hoe wordt de training gegeven?

Wij vonden dat trainingen vaak saai waren en dat je er weinig van opstak. Daarom zijn we op zoek gegaan naar een actieve en energiegevende manier van trainen. Die hebben wij gevonden in breinvriendelijk trainen. Dat betekent dat wij ervoor zorgen dat de deelnemers op een leuke en gemakkelijke manier leren en met een hoge impact. Zelfs deelnemers die al vaker een training hebben gehad, reageerden met “Ik heb tóch nog wat geleerd”. Deelnemers die helemaal geen zin in de training hadden, reageerden met “Het was echt een hele leuke training”.

Wat vinden anderen van de training?

Wij vinden dat wij de beste training omgaan met lastig gedrag aan de telefoon verzorgen. Maar uiteindelijk bepalen onze klanten wat ze ervan vinden. Zij zeggen het volgende erover:

Leerzame cursus

★★★★★
5 5 1
Leerzame cursus met leuke cursusleider.

Veel oefenen en praktisch!

★★★★☆
4 5 1
Interessant! Leuke inleiding ivm kennis te maken (pak een plek in Nederland in gedachte). Veel oefenen en praktisch!

Veel praktische tips gekregen

★★★★★
5 5 1
Ik heb veel praktische tips gekregen over goed reageren op allerlei gedrag. Ik ben erg benieuwd of het toepassen me afgaat.

Hoe volgt u de training?

U volgt de training omgaan met lastig gedrag aan de telefoon op één van de volgende manieren:

ONLINETRAINING

Wat houdt een onlinetraining in?

In de onlinetraining omgaan met lastig gedrag aan de telefoon leert u in een volledig digitale leeromgeving waar en wanneer u wilt. U kunt daarbij altijd vragen stellen aan een ervaren trainer.
In onze onlinetraining gebruiken we uitsluitend wetenschappelijk bewezen effectieve leermethoden. Daardoor zijn onze onlinetrainingen effectief en leuk om te volgen.

Wat kost het?

De onlinetraining omgaan met lastig gedrag aan de telefoon kost 69 (ex. btw).

Hoe werkt het?

De onlinetraining omgaan met lastig gedrag aan de telefoon is een 100% digitale training (bekijk hoe e-learning er bij ons uitziet).

U volgt de onlinetraining waar en wanneer u wilt. Doordat wij uitsluitend gebruik maken van wetenschappelijk bewezen leermethoden, is deze training erg effectief. Daarnaast ervaren deelnemers deze manier van trainen als efficiënt en leuk.

Hoeveel tijd kost het?

U bepaalt zelf het tempo waarin u de onlinetraining doet. Onze ervaring is dat u er ongeveer 4 uur voor nodig heeft. U staat er niet alleen voor. Gedurende de training staat de trainer altijd tot uw beschikking om al uw vragen te beantwoorden.

Na afronding van de training ontvangt u een bewijs van deelname en 11 werkdagen lang een tip per e-mail. Tot slot kunt u tot 3 maanden na afronding van de onlinetraining contact opnemen met de trainer voor al uw vragen.

SCHRIJF U IN

INCOMPANY TRAINING

Wat houdt een incompany training in?

Incompany trainingIn de incompany training omgaan met lastig gedrag aan de telefoon leert u samen met collega’s onder begeleiding van een ervaren trainer. De training vindt plaats bij u op kantoor of op een andere locatie. Een incompany training is vanaf 3 deelnemers een efficiënte en financieel aantrekkelijke oplossing. Bovendien is er meer ruimte voor leervragen die specifiek zijn voor uw organisatie.

Hoe werkt het?

De incompany training bestaat uit een intakegesprek om de casuïstiek door te nemen die we in de training gebruiken. Daarnaast krijgen de deelnemers een beeldvormings- en huiswerkopdracht. Vervolgens volgen ze de training.

Uit wetenschappelijk onderzoek van Huthwaite blijkt dat 87% van wat geleerd is in de training, verloren gaat. Daarom krijgt elke deelnemer tot slot een individueel coachingsgesprek met de trainer. Leidinggevenden krijgen een boekje met daarin informatie over hoe ze hun medewerkers op de werkplek het beste kunnen coachen. Na afronding van de training en de coachingsgesprekken evalueren we de training samen met u.

Wat kost het?

Een incompany training is maatwerk. Wilt u weten hoeveel de investering in een incompany training omgaan met lastig gedrag aan de telefoon voor uw organisatie is? Bel dan naar 0180 328 500 of vraag een offerte aan:

VRAAG OFFERTE AAN

Hoe weet u dat u kwaliteit krijgt voor uw geld?

GarantieHet is best een stap om geld te investeren in een training. U weet immers van tevoren niet of het wat oplevert. Dat begrijpen wij. Daarom krijgt u bij ons ‘niet goed geld terug’-garantie. U loopt dus geen enkel risico.

Voldeed de training niet aan uw verwachtingen? Dan krijgt u het volledige trainingsbedrag van ons terug. Voorwaarde is wel, dat u tijdens de training aangeeft dat de training niet aan uw verwachting voldoet. Deze garantie geldt niet voor onlinetrainingen.

Wij verzorgden trainingen voor o.a.: