Training verkoop binnendienst

Training verkoop binnendienstWilt u meer resultaat halen uit uw verkoop binnendienstwerkzaamheden?

Werkt u op de binnendienst en wilt u meer uit uw telefoongesprekken halen?
Of wilt u offertes succesvoller opvolgen?
Wilt u de klant gemakkelijker overtuigen?
Wilt u dat uw klanten uw adviezen opvolgen?
De training verkoop binnendienst is dan de oplossing.

Wat levert de training u op?

In de verkoop binnendienst werkt u elke dag keihard om uw klanten zo goed mogelijk te helpen. Als u ze goed helpt, levert u dat vanzelf meer opdrachten op. In de praktische training verkoop binnendienst leert u hoe u dat doet. Na de training voert u effectieve verkoopgesprekken aan de telefoon en levert u actief een bijdrage aan de omzet.

Wat komt er aan bod in de training?

In het programma van de training besteden we aandacht aan de volgende onderwerpen:

  • Behoefte van de klant boven tafel krijgen;
  • Klant adviseren en overtuigen;
  • Omgaan met en voorkomen van bezwaren;
  • Succesvol offertes opvolgen;
  • Resultaatgericht het gesprek afsluiten;
  • Proactief klanten benaderen;
  • Omgaan met geïrriteerde, boze en dominante klanten;
  • Klachten opvangen en omzetten in kansen;
  • Slechtnieuwsgesprekken (bijv. levertijd) voeren;
  • Oefenen van telefoongesprekken;
  • Handige tips.

Hoe wordt de training gegeven?

Wij vonden dat trainingen vaak saai waren en dat je er weinig van opstak. Daarom zijn we op zoek gegaan naar een actieve en energiegevende manier van trainen. Die hebben wij gevonden in breinvriendelijk trainen. Dat betekent dat wij ervoor zorgen dat de deelnemers op een leuke en gemakkelijke manier leren en met een hoge impact. Zelfs deelnemers die al vaker een training hebben gehad, reageerden met “Ik heb tóch nog wat geleerd”. Deelnemers die helemaal geen zin in de training hadden, reageerden met “Het was echt een hele leuke training”.

Wat vinden anderen van de training?

Wij vinden dat wij de beste training verkoop binnendienst verzorgen. Maar uiteindelijk bepalen onze klanten wat ze ervan vinden. Zij zeggen het volgende erover:

Met een enthousiaste twist

★★★★★
5 5 1
Erg leerzaam met een enthousiaste twist

Leerzaam en praktisch

★★★★☆
4 5 1
Leerzame training met praktische tips

Heel leerzame salestraining

★★★★★
5 5 1
Heel leerzame salestraining die je goed bewust maakt van hoe je een goede accountmanager kan worden.

Complimenten!

★★★★★
5 5 1
De trainer brengt de kennis op een heldere en doortastende manier over. De praktijkgerichte opdrachten gaven inzicht om toekomstig/klantgericht te handelen. Complimenten!

Aangepast op onze wensen

★★★★★
5 5 1
De training sluit uitstekend aan op de verwachtingen. De training is individueel aangepast op onze wensen.

Verhouding theorie en oefeningen is prima

★★★★☆
4 5 1
Educatief. Toch weer nieuwe dingen geleerd, tips en trucs voorbij zien komen. Verhouding theorie en oefeningen is prima.

Hoe volgt u de training?

U volgt de training verkoop binnendienst op één van de volgende manieren:

INCOMPANY TRAINING

Wat houdt een incompany training in?

Incompany trainingIn de incompany training verkoop binnendienst leert u samen met uw team of afdeling. De training vindt plaats bij u op kantoor of op een andere locatie. Een incompany training is vanaf 3 deelnemers een efficiënte en financieel aantrekkelijke oplossing. Bovendien is er meer ruimte voor leervragen die specifiek zijn voor uw team of afdeling.

Hoe werkt het?

De incompany training bestaat uit een intakegesprek om de casuïstiek door te nemen die we in de training gebruiken. Daarnaast krijgen de deelnemers een beeldvormings- en huiswerkopdracht. Vervolgens doen ze mee de training aan de training.

Uit wetenschappelijk onderzoek van Huthwaite blijkt dat 87% van wat geleerd is in de training, verloren gaat. Daarom krijgt elke deelnemer tot slot een individueel coachingsgesprek met de trainer.

Leidinggevenden krijgen een boekje met daarin informatie over hoe ze hun medewerkers op de werkplek het beste kunnen coachen.

Na afronding van de training en de coachingsgesprekken evalueren we samen met u de training.

Wat kost het?

Een incompany training is maatwerk. Wilt u weten wat de investering in een incompany training verkoop binnendienst voor uw organisatie zou zijn? Bel dan naar 0180 328 500 of vraag een offerte aan:

VRAAG OFFERTE AAN

INDIVIDUELE TRAINING

Wat houdt een individuele training in?

Individuele trainingIn de individuele training verkoop binnendienst leert u één op één met hulp van een trainer. U leert wanneer u wilt  en in het tempo dat bij u past. In de individuele training sluiten theorie, opdrachten en oefeningen exact aan op uw dagelijkse praktijk. Hierdoor kunt u direct aan de slag met wat u leert op uw werkplek.

Wat kost het?

De individuele training kost 525 (ex. btw).

Hoe werkt het?

De individuele training verkoop binnendienst is gebaseerd op de blended learningmethode. Het bestaat uit een theoriegedeelte via e-learning (bekijk hoe e-learning er bij ons uitziet) en een praktijkgedeelte met een trainer.

U bepaalt wanneer en het tempo waarin u leert. Er is altijd een stok achter de deur doordat we het praktijkgedeelte met de trainer van tevoren inplannen. Deelnemers ervaren deze manier van trainen als erg leuk. Daarnaast is het erg effectief, omdat er volledige aandacht is voor uw werkpraktijk en leerwensen.

Hoeveel tijd kost het?

Onze ervaring is dat u ongeveer 6 uur nodig heeft voor de theorie via e-learning.

Als u klaar bent met de e-learning, neemt de trainer contact op voor het praktijkgedeelte. Het praktijkgedeelte duurt een halve dag en vindt plaats aan de telefoon: realistischer kan het niet.

Na de praktijktraining kunt u tot 3 maanden na de training contact opnemen met de trainer voor al uw vragen.

SCHRIJF U IN

Hoe weet u dat u kwaliteit krijgt voor uw geld?

GarantieHet is best een stap om geld te investeren in een training. U weet immers van tevoren niet of het wat oplevert. Dat begrijpen wij. Daarom krijgt u bij ons ‘niet goed geld terug’-garantie. U loopt dus geen enkel risico.

Voldeed de training niet aan uw verwachtingen? Dan krijgt u het volledige trainingsbedrag van ons terug. Voorwaarde is wel, dat u tijdens de training aangeeft dat de training niet aan uw verwachting voldoet. Deze garantie geldt niet voor onlinetrainingen.

Een selectie van onze klanten: