Training verkoop binnendienst

Wilt u meer resultaat halen uit uw verkoop binnendienstwerkzaamheden?

Training verkoop binnendienstWerkt u op de binnendienst en wilt u meer uit uw telefoongesprekken halen?
Of wilt u offertes succesvoller opvolgen?
Wilt u de klant gemakkelijker overtuigen?
Wilt u dat uw klanten uw adviezen opvolgen?
De training verkoop binnendienst is dan de oplossing.

In de verkoop binnendienst werkt u elke dag keihard om uw klanten zo goed mogelijk te helpen. Als u ze goed helpt, levert u dat vanzelf meer opdrachten op. In de praktische training verkoop binnendienst leert u hoe u dat doet.

Wat levert de training u op?

Na de training voert u effectieve verkoopgesprekken aan de telefoon en levert u actief een bijdrage aan de omzet.

Wat komt er aan bod in de training?

In het programma van de training besteden we aandacht aan de volgende onderwerpen:

  • Behoefte van de klant boven tafel krijgen;
  • Klant adviseren en overtuigen;
  • Omgaan met en voorkomen van bezwaren;
  • Succesvol offertes opvolgen;
  • Resultaatgericht het gesprek afsluiten;
  • Proactief klanten benaderen;
  • Omgaan met geïrriteerde, boze en dominante klanten;
  • Klachten opvangen en omzetten in kansen;
  • Slechtnieuwsgesprekken (bijv. levertijd) voeren;
  • Oefenen van telefoongesprekken;
  • Handige tips.

Hoe wordt de training gegeven?

Wij vonden dat trainingen vaak saai waren en dat je er weinig van opstak. Daarom zijn we op zoek gegaan naar een actieve en energiegevende manier van trainen. Die hebben wij gevonden in breinvriendelijk trainen. Dat betekent dat wij ervoor zorgen dat de deelnemers op een leuke en gemakkelijke manier leren en met een hoge impact. Zelfs deelnemers die al vaker een training hebben gehad, reageerden met “Ik heb tóch nog wat geleerd”. Deelnemers die helemaal geen zin in de training hadden, reageerden met “Het was echt een hele leuke training”.

Wat vinden anderen van de training?

Wij vinden dat wij de beste training verkoop binnendienst verzorgen. Maar uiteindelijk bepalen onze klanten wat ze ervan vinden. Zij zeggen het volgende erover:

Geen algemene training

★★★★★
5 5 1
Prima specifiek, geen algemene standaard training.

Leuk en nuttig om te doen

★★★★☆
4 5 1
Als je begint denk je: is dit het. Al doende kom je erachter dat het meer is. Intensief. Meer om lijf dan je in eerste instantie denkt. Leuk en nuttig om te doen

Bruikbaar

★★★★★
5 5 1
Bruikbaar in de praktijk.

Leerzaam en praktisch

★★★★☆
4 5 1
Leerzame training met praktische tips

Enorm leerzaam

★★★★★
5 5 1
René neemt echt de tijd voor je. Je krijgt goede opbouwende feedback maar eerst laat hij je zelf nadenken. Het blijft een continue leerproces en de handvatten worden hier perfect aangereikt.

Complimenten!

★★★★★
5 5 1
René brengt de kennis op een heldere en doortastende manier over. De praktijkgerichte opdrachten gaven inzicht om toekomstig/klantgericht te handelen. Complimenten!

Meer reviews

Hoe volgt u de training?

U volgt de training verkoop binnendienst op één van de volgende manieren:

INDIVIDUELE TRAINING

Wat houdt een individuele training in?

Individuele trainingIn de individuele training verkoop binnendienst leert u zelfstandig, maar met begeleiding van een ervaren trainer. U leert waar en wanneer het u het beste uitkomt. In de individuele training sluiten theorie, opdrachten en oefeningen precies aan op uw dagelijkse praktijk. Hierdoor kunt u direct aan de slag met wat u leert op uw werkplek.

Wat kost het?

De individuele training kost 499 (ex. btw).

Hoe werkt het?

De individuele training verkoop binnendienst is gebaseerd op de blended learningmethode. Het bestaat uit een theoriegedeelte via e-learning (bekijk hoe e-learning er bij ons uitziet) en een praktijkgedeelte.

U bepaalt waar en wanneer u leert, maar met een stok achter de deur doordat we het praktijkgedeelte van tevoren inplannen. Deelnemers ervaren deze manier van trainen als erg leuk. Daarnaast is het erg effectief, omdat er volledige aandacht is voor uw leerwensen.

Hoeveel tijd kost het?

U bepaalt zelf het tempo waarin u de e-learning doet. Onze ervaring is dat u er ongeveer 6 uur voor nodig heeft. Gedurende de e-learning staat de trainer altijd tot uw beschikking om al uw vragen te beantwoorden.

Als u klaar bent met de e-learning, neemt de trainer contact op voor het praktijkgedeelte. Het praktijkgedeelte duurt een halve dag en vindt plaats aan de telefoon: realistischer kan het niet.

Na de praktijktraining kunt u tot 3 maanden na de training contact opnemen met de trainer voor al uw vragen.

SCHRIJF U IN

INCOMPANY TRAINING

Wat houdt een incompany training in?

Incompany trainingIn de incompany training verkoop binnendienst leert u samen met collega’s onder begeleiding van een ervaren trainer. De training vindt plaats bij u op kantoor of op een andere locatie. Een incompany training is vanaf 3 deelnemers een efficiënte en financieel aantrekkelijke oplossing. Bovendien is er meer ruimte voor leervragen die specifiek zijn voor uw organisatie.

Hoe werkt het?

De incompany training bestaat uit een intakegesprek om de casuïstiek door te nemen die we in de training gebruiken. Daarnaast krijgen de deelnemers een beeldvormings- en huiswerkopdracht. Vervolgens volgen ze de training.

Uit wetenschappelijk onderzoek van Huthwaite blijkt dat 87% van wat geleerd is in de training, verloren gaat. Daarom krijgt elke deelnemer tot slot een individueel coachingsgesprek met de trainer. Leidinggevenden krijgen een boekje met daarin informatie over hoe ze hun medewerkers op de werkplek het beste kunnen coachen. Na afronding van de training en de coachingsgesprekken evalueren we de training samen met u.

Wat kost het?

Een incompany training is maatwerk. Wilt u weten hoeveel de investering in een incompany training verkoop binnendienst voor uw organisatie is? Bel dan naar 0180 328 500 of vraag een offerte aan:

VRAAG OFFERTE AAN

Hoe weet u dat u kwaliteit krijgt voor uw geld?

GarantieHet is best een stap om geld te investeren in een training. U weet immers van tevoren niet of het wat oplevert. Dat begrijpen wij. Daarom krijgt u ‘niet goed geld terug’-garantie. U loopt dus geen enkel risico.

Voldeed de training niet aan uw verwachtingen, krijgt u het volledige trainingsbedrag van ons terug. De enige voorwaarde die we stellen is, dat u tijdens de training aangeeft dat de training niet aan uw verwachting voldoet.

Wij verzorgden trainingen voor o.a.: