Training verkoop binnendienst

De training verkoop binnendienst levert u effectieve verkoopgesprekken aan de telefoon op

Werkt u op de binnendienst en wilt u meer uit uw telefoongesprekken halen?
Of wilt u offertes succesvoller opvolgen?
Wilt u de klant gemakkelijker overtuigen?
Wilt u dat uw klanten uw adviezen opvolgen?
De training verkoop binnendienst is dan de oplossing.

In de verkoop binnendienst werkt u elke dag keihard om uw klanten zo goed mogelijk te helpen. Als u ze goed helpt, levert u dat vanzelf meer opdrachten op. In de praktische training verkoop binnendienst leert u hoe u dat doet.

Training verkoop binnendienst

Wat levert de training u op?

Na de training voert u effectieve verkoopgesprekken aan de telefoon en levert u actief een bijdrage aan de omzet.

Wat komt er aan bod in de training?

In het programma van de training besteden we aandacht aan de volgende onderwerpen:

  • Behoefte van de klant boven tafel krijgen;
  • Klant adviseren en overtuigen;
  • Omgaan met en voorkomen van bezwaren;
  • Succesvol offertes opvolgen;
  • Resultaatgericht het gesprek afsluiten;
  • Proactief klanten benaderen;
  • Omgaan met geïrriteerde, boze en dominante klanten;
  • Klachten opvangen en omzetten in kansen;
  • Slechtnieuwsgesprekken (bijv. levertijd) voeren;
  • Oefenen van telefoongesprekken;
  • Handige tips.

Hoe wordt de training gegeven?

Wij vonden dat trainingen vaak saai waren en dat je er weinig van opstak. Daarom zijn we op zoek gegaan naar een actieve en energiegevende manier van trainen. Die hebben wij gevonden in breinvriendelijk trainen. Dat betekent dat wij ervoor zorgen dat de deelnemers op een leuke en gemakkelijke manier leren en met een hoge impact. Zelfs deelnemers die al vaker een training hebben gehad, reageerden met “Ik heb tóch nog wat geleerd”. Deelnemers die helemaal geen zin in de training hadden, reageerden met “Het was echt een hele leuke training”.

Wat vonden anderen van de training?

Verhouding theorie en oefeningen is prima

★★★★☆
4 5 1
Educatief. Toch weer nieuwe dingen geleerd, tips en trucs voorbij zien komen. Verhouding theorie en oefeningen is prima.

Heel leerzame salestraining

★★★★★
5 5 1
Heel leerzame salestraining die je goed bewust maakt van hoe je een goede accountmanager kan worden.

Leerzaam en praktisch

★★★★☆
4 5 1
Leerzame training met praktische tips

Aangepast op onze wensen

★★★★★
5 5 1
De training sluit uitstekend aan op de verwachtingen. De training is individueel aangepast op onze wensen.

Aparte manier van trainen

★★★★★
5 5 1
Aparte manier van trainen, maar heel leerzaam

Geen algemene training

★★★★★
5 5 1
Prima specifiek, geen algemene standaard training.
MEER REVIEWS

Hoe volgt u de training?

U volgt de training verkoop binnendienst op één van de volgende manieren:

OPEN TRAINING
Wat houdt een open training in?

De open training verkoop binnendienst vindt plaats op een locatie in Nederland, waar u in groepsverband leert, samen met deelnemers die bij andere organisaties werken. U wisselt daardoor onderling kennis en ervaringen uit. Dit bevordert uw leerproces.

Open training

Hoeveel tijd kost het?

Voorafgaand aan de training maakt u een beeldvormingsopdracht en krijgt u een huiswerkopdracht. Vervolgens volgt u de training. Deze vindt plaats op twee trainingsdagen. Daarna kunt u tot 3 maanden na de training contact met de trainer opnemen voor al uw vragen.

Hoeveel deelnemers zijn er?

Wij werken met kleine groepen, daardoor is er veel individuele aandacht. Er doen dan ook maximaal 8 deelnemers mee aan de training.

Waar en wanneer vindt de training plaats?

De open training verkoop binnendienst vindt plaats op twee trainingsdagen van 09:15 – 16:00. Onze trainingslocaties bevinden zich in Amsterdam, Den Haag, Eindhoven, Rotterdam, Utrecht en Zwolle. Ze zijn gemakkelijk bereikbaar per openbaar vervoer en auto. De training vindt plaats op de volgende data:

  • dinsdag 20 en 27 november

Wat kost het?

De training kost 995 (ex. btw) per persoon. U krijgt daarbij gratis van ons alle trainingsdocumentatie, pen en papier, drinken, versnaperingen, lunch en een bewijs van deelname. Eventuele parkeerkosten zijn voor eigen rekening.

INSCHRIJVEN
INDIVIDUELE TRAINING
Wat houdt een individuele training in?

In de individuele training verkoop binnendienst leert u zelfstandig onder begeleiding van een ervaren trainer. U leert waar u wilt en wanneer het u het beste uitkomt. Het grote voordeel van een individuele training is dat theorie, opdrachten en oefeningen in de training precies aansluiten op uw dagelijkse praktijk.

Individuele training

Hoe werkt het verder?

De individuele training verkoop binnendienst bestaat uit een theoriegedeelte via e-learning (bekijk hoe e-learning er bij ons uitziet) en een praktijkgedeelte.

U volgt de training waar en wanneer u wilt. Deelnemers ervaren deze manier van trainen als erg leuk. Daarnaast is het erg effectief, omdat er volledige aandacht is voor uw leerwensen.

Hoeveel tijd kost het?

U bepaalt zelf het tempo waarin u de e-learning doet. Onze ervaring is dat u er ongeveer 6 uur over doet. Gedurende de e-learning staat er altijd een trainer tot uw beschikking om al uw vragen te beantwoorden.

Als u klaar bent met de e-learning, neemt de trainer contact op voor het praktijkgedeelte. Het praktijkgedeelte duurt een halve dag en vindt plaats aan de telefoon: realistischer kan het niet.

Na de praktijktraining kunt u tot 3 maanden na de training contact opnemen met de trainer voor al uw vragen.

Wat kost het?

De individuele training kost 499 (ex. btw).

INSCHRIJVEN
INCOMPANY TRAINING
Wat houdt een incompany training in?

In de incompany training verkoop binnendienst leert u samen met collega’s onder begeleiding van een ervaren trainer. De training vindt plaats bij u op kantoor of op een andere locatie in de buurt van uw organisatie.

Incompany training

Hoe werkt het verder?

Een incompany training is vanaf 3 deelnemers een efficiënte en financieel aantrekkelijke oplossing. Bovendien is er meer ruimte voor leervragen die specifiek zijn voor uw organisatie. Als u een offerte aanvraagt, nemen wij contact op om uw leervraag goed helder te krijgen.

Uit wetenschappelijk onderzoek van Huthwaite blijkt dat 87% van wat geleerd is in de training verloren gaat. Met coaching en bekrachtiging van de geleerde vaardigheden en technieken voorkomt u dat. Wij adviseren u dan ook om na de training een coachingstraject te implementeren.

Wat kost het?

Een incompany training is maatwerk. Voor vragen, nadere informatie of voor een persoonlijk trainingsadvies belt u naar 0180 328 500 of vraag een offerte aan.

OFFERTE AANVRAGEN

Niet goed geld terug garantie

Het is best een stap om geld te investeren in een training. U weet immers van tevoren niet of het wat oplevert. Dat begrijpen wij. Daarom krijgt u ‘niet goed geld terug’-garantie. Voldeed de training niet aan uw verwachtingen, krijgt u het volledige trainingsbedrag van ons terug. U loopt dus geen enkel risico.

Garantie