Training verkoopgesprek in de winkel

Training verkoopgesprek in de winkelWilt u dat uw winkelmedewerkers meer succesvolle verkoopgesprekken voeren?

Wilt u het niveau van de verkoopgesprekken in uw winkel verbeteren?
Kan het up- en crosssellen beter?
Denkt u dat de conversie nog een stuk omhoog kan?
De training verkoopgesprek in de winkel is dan de oplossing.

Wat levert de training u op?

Het is natuurlijk zonde om omzet mis te lopen. Vooral als dat komt doordat uw winkelmedewerkers niet alles uit het contact met de klant halen. Wij leren ze dat graag in de training verkoopgesprek in de winkel. Na de training voeren uw winkelmedewerkers betere verkoopgesprekken, zodat klanten met de juiste producten naar huis gaan.

Wat komt er aan bod in de training?

Als opdrachtgever hebt u invloed op de inhoud van de training. Tijdens de intake bespreken we samen welke onderwerpen er behandeld moeten worden. De volgende onderwerpen kunnen aan bod komen in de training:

  • De behoefte achterhalen en ontwikkelen;
  • Deep-, cross- en upselling;
  • Communicatieve vaardigheden als:
    • de juiste vragen stellen,
    • actief luisteren,
    • effectief samenvatten,
    • doorvragen bij pointers;
  • Overtuigen van de klant;
  • De koop sluiten;
  • Oefenen van verkoopgesprekken;
  • Handige tips.

Wat vinden anderen van de training?

Wij vinden dat wij de beste training verkoopgesprek in de winkel verzorgen. Maar uiteindelijk bepalen onze klanten wat ze ervan vinden. Zij zeggen het volgende erover:

Je gaat nadenken

★★★★★
5 5 1
Dat je over bepaalde tips echt gaat nadenken.

Op de goede weg

★★★★☆
4 5 1
Is productief en zet je op de goede weg.

Direct toepasbaar

★★★★☆
4 5 1
Het is nuttig, omdat het direct toepasbaar is.

Leuk en leerzaam

★★★★★
5 5 1
Ik weet hoe ik het gesprek open en bijverkoop. Leuk en leerzaam.

Fijne training

★★★★★
5 5 1
Het was een fijne training, waarbij je stilstaat bij de klantbehoefte en daardoor ook over jezelf leert.

Je leert meer dan uit een boek

★★★★★
5 5 1
Positieve training. Door rollenspellen en herhaling leer je meer dan uit een boek.

Hoe organiseert u de training?

U organiseert de training op de volgende manier:

INCOMPANY TRAINING

Wat houdt een incompany training in?

Incompany trainingIn een incompany training leren en werken uw medewerkers in uw eigen winkel aan een gemeenschappelijk leerdoel. Ze leren van elkaar en met elkaar.

Hoe werkt het?

We hebben van tevoren een intakegesprek (telefonisch of face-to-face). Daarin nemen we gezamenlijk door waarop we specifiek trainen. We nemen daarnaast door hoe de verschillende koopprocessen verlopen, wat de winkelformule is en wat u wilt uitstralen met uw winkel. Dit vormt voor ons de basis van de training.

Voorafgaand aan de training vullen de deelnemers een beeldvormingsopdracht in. In de training krijgen ze een reader, pen/papier en een bewijs van deelname. Tijdens de training werken de deelnemers aan hun eigen persoonlijk actieplan. Met dit plan begeleidt u uw werknemers na de training.

Waar en wanneer vindt de training plaats?

De training verkoopgesprek in de winkel vindt plaats in uw winkel bijvoorbeeld op maandag of na sluitingstijd. Doordat de training in uw eigen winkel plaatsvindt, is de training heel realistisch. De training duurt ongeveer 3,5 uur.

Hoeveel deelnemers kunnen er meedoen?

Er doen maximaal 8 deelnemers mee.

Hoeveel kost het?

De prijs is afhankelijk van de vestigingsplaats van de winkel en het aantal deelnemers. Voor vragen, nadere informatie of voor een persoonlijk trainingsadvies belt u naar 0180 328 500. Of vraag een offerte aan.

VRAAG OFFERTE AAN

Een selectie van onze klanten: