Trainingen

Klantcontact: u maakt het verschil

Menselijk contact is één van de basisbehoeften van mensen. Het maakt daarbij niet uit of dat via een persoonlijk gesprek, telefoongesprek, chat of via e-mail gaat. Het op de juiste manier benaderen van mensen is gemakkelijker als u inzicht heeft in hoe gedrag werkt. In onze trainingen op het gebied van klantgerichtheid en klantcontact leert u hoe u het beste aansluit bij uw klant, cliënt of gast.

Meer dan 10 jaar ervaring

Al meer dan 10 jaar verzorgen wij trainingen in klantgerichtheid en klantcontact. Dat doen wij op een unieke wijze. Wij nemen uw klant namelijk als uitgangspunt. Het gaat er namelijk niet om hoe u, vanuit uw werkzaamheden, de situatie bekijkt. Maar om hoe de klant geholpen wil worden en hoe u daar naadloos bij aansluit.

Als u dat als uitgangspunt neemt, bent u klantgerichter. De kennis, de inzichten, de vaardigheden en het gedrag voor de beste omgang met klanten leren wij u of uw medewerkers graag.

Bewezen effectief leren dankzij breinvriendelijk trainen

Breinvriendelijk trainen
De waardering voor onze trainingen is hoog. Dat komt doordat wij breinvriendelijk trainen. Daarbij baseren wij ons op modern breinonderzoek en de betekenis daarvan om effectief en makkelijk te leren.

In onze trainingen betrekken wij zo veel mogelijk zintuigen. Daardoor zijn onze trainingen zeer actief. Tevens staat plezier maken voorop. In een plezierige omgeving leert u makkelijker en sneller. En, oh ja, we gebruiken geen PowerPoint.

Wij gebruiken uitsluitend wetenschappelijk bewezen effectieve trainingsmethoden. Uit onderzoek blijkt dat alleen een training niet werkt. Daarom werken wij altijd met een trainingstraject. Dit garandeert een beter resultaat.

Trainingen in klantgerichtheid en klantcontact

Wij verzorgen diverse soorten trainingen:

  • Open trainingen: u leert in klassikaal verband, samen met deelnemers van andere organisaties. U wisselt daardoor onderling kennis en ervaringen uit. Onze open trainingen vinden plaats op centrale locaties in Nederland.
  • Individuele trainingen: u leert zelfstandig, eventueel ondersteunt met digitale leermiddelen, maar altijd in interactie met een ervaren trainer. U leert waar en wanneer het u het beste uitkomt. Dankzij het individuele karakter van de training sluit de training precies aan op uw dagelijkse praktijk.
  • Onlinetrainingen: u leert in een volledig digitale leeromgeving waar en wanneer u wilt. Na inschrijving kunt u direct aan de slag. In de training kunt u altijd vragen stellen aan een ervaren trainer.
  • Incompany trainingen: u leert samen met collega’s. De training vindt plaats bij u op kantoor of op een andere locatie in de buurt van uw organisatie.

Programma trainingen

Hieronder vindt u het programma van de meest populaire trainingen. Hebt u een speciale trainingsvraag? Wij denken graag met u mee.
Neem daarvoor contact met ons op of bel naar 0180 328 500. Dan stellen wij een uitgekiend trainingsprogramma samen.

Klantgerichtheidstrainingen
Het gedrag, de behoefte en wensen van klanten zijn veranderd ten opzichte van 15 jaar geleden. Daarop inspelen is dan ook een uitdaging. Gelukkig leert u in onze klantgerichtheidstrainingen hoe u op de veranderde behoeften, wensen en het gedrag van klanten inspeelt.

MEER INFORMATIE

Telefoontrainingen
De eisen die klanten stellen aan telefonisch contact met organisaties, liggen steeds hoger. Goed telefoneren is dan ook een kunst. Maar gelukkig is het te leren in één van onze telefoontrainingen.

MEER INFORMATIE

Verkooptrainingen
Vergis u niet: sales is een vak. Iemand met een stapeltje folders onder de arm de deur uitsturen kan tegenwoordig echt niet meer. Het salesvak is namelijk heel anders dan 15 jaar geleden. Het is veel gecompliceerder geworden. De eisen die aan salesmensen gesteld worden, zijn daardoor ook veel hoger geworden. De modernste inzichten en effectiefste verkoopvaardigheden leert u in onze verkooptrainingen.

MEER INFORMATIE