Winkeltrainingen

Wilt u meer omzet uit uw winkel halen?

WinkeltrainingenWilt u dat klanten in uw winkel meer kopen? Of wilt u klanten verleiden bij u iets te kopen in plaats van op internet? Vindt u het belangrijk om meer uit uw winkelmedewerkers te halen?
Een succesvolle winkel runnen is best een uitdaging. Er is veel concurrentie. Uw omzet op peil houden of verhogen is daarom belangrijk. Uw personeel is daarin het belangrijkste wapen ten opzichte van internet. Goed opgeleid personeel dat commercieel denkt en handelt, maakt het verschil. Daarin spelen winkeltrainingen een belangrijke rol.

Waarom zou u voor Zaleco kiezen?

Ik ben René van der Zaag, oprichter en eigenaar van Zaleco. Rene van der ZaagIk vind dat onze winkeltrainingen anders zijn dan die van andere trainingsbureaus. Dat komt doordat wij uw winkelmedewerkers verkoop laten bekijken vanuit het koopproces van de klant. Als u begrijpt wat een klant voelt, hoe een klant denkt en hoe een klant handelt gedurende dat hij/zij iets koopt in jouw winkel, weet u precies hoe u als winkelmedewerker moet handelen.

Hoe trainen wij?

Leren is een actief proces. Daarom geloven wij in actieve winkeltrainingen in uw eigen winkel. Want in een actieve winkeltraining concentreert u zich beter, focust u zich makkelijker en onthoudt u de stof beter.

Wij vinden persoonlijke aandacht belangrijk. Want niet iedereen is hetzelfde en niet iedereen wil hetzelfde leren. Daarom zorgen wij ervoor dat de training aansluit op de formule van uw winkel en uw persoonlijke wensen.

Wat vinden anderen van onze winkeltrainingen?

De beoordelingen die deelnemers aan onze winkeltrainingen geven zijn hoog. Dat komt doordat we met ervaren trainers werken die zelf in winkels hebben gewerkt of er nog werken. Zij kennen de klappen van de zweep en kennen daardoor de uitdagingen en oplossingen waar u dagelijks mee te maken hebt. Dit vinden deelnemers zelf van de winkeltrainingen:

Duidelijk uitleg

★★★★☆
4 5 1
Duidelijke uitleg. Leuke theorie. Leuke basistraining.

Ontzettend leerzaam!

★★★★★
5 5 1
Zeker een aanrader! Je er heel veel en je kan het goed toepassen in de winkel. Het schept veel duidelijkheid over bepaalde situaties en bepaald soort gedrag van mensen.

Leuke training

★★★★★
5 5 1
Vrije training met niet veel moeten, maar veel leren. Muziek was een goed moment in de pauze waardoor het niet stil viel. Kortom een leuke training met leerzame rollenspellen over het gedrag herkennen en hoe erop reageren.

Leerzaam, persoonlijk, duidelijk

★★★★☆
4 5 1
Dit is een duidelijke training waar je veel van leert en duidelijk aankomt", "Leerzaam, persoonlijk, duidelijk", "Spontaan, leuk, leerzaam, recht door zee. Je voelt je op je gemak

Ondanks veel verkoopervaring veel aan gehad

★★★★☆
4 5 1
Met humor, een leerzame ervaring, puntjes op de i gezet", "De trainster doet met veel passie haar werk en neemt iedereen mee", "Op een vrolijke manier nieuwe inzichten gekregen", "Dat ik er toch ondanks veel verkoopervaring veel aan heb gehad", "Leuk! Leerzaam

Leerrijk

★★★★★
5 5 1
Leerrijk, goede tips gehad", "Heel leerzaam en leuk om te doen en je hebt er echt wat aan", "Inspirerend, veel tips meegekregen", "Heel leerzaam, open en situaties die regelmatig voorkomen

Welke winkeltrainingen zijn er?

De volgende winkeltrainingen kunt u bij ons volgen:

Klantvriendelijkheid in de winkel
Voor wie?

Voor verkopers, eerste verkopers, filiaalleiders, zaterdaghulpen, etc.

Wat leren ze?

Winkeletiquette, herkennen van klantengedrag en erop inspelen, klachtenafhandeling en slechtnieuws brengen.

MEER INFORMATIE

Verkoopgesprek in de winkel
Voor wie?

Voor verkopers, eerste verkopers, filiaalleiders, zaterdaghulpen, etc.

Wat leren ze?

Klantbehoefte boven tafel krijgen, klantbehoefte ontwikkelen, inspelen op de behoefte, juiste vragen stellen, goed luisteren en afsluiten.

MEER INFORMATIE

Bijverkopen in de winkel
Voor wie?

Voor verkopers, eerste verkopers, filiaalleiders, zaterdaghulpen, etc.

Wat leren ze?

Klantbehoefte boven tafel krijgen, klantbehoefte ontwikkelen, up-cross- en deepselling, juiste vragen stellen, goed luisteren en overtuigen.

MEER INFORMATIE

Leidinggeven in de winkel
Voor wie?

Voor filiaalmanagers, rayonleiders, ondernemers, etc.

Wat leren ze?

Situationeel leidinggeven, aanspreken op gedrag, feedback geven, instructies geven, delegeren, coachen en motiveren.

MEER INFORMATIE

Ik zoek iets anders
Staat uw winkeltraining er niet tussen?

Alleen de meest gevraagde winkeltrainingen staan hier vermeld. Bent u op zoek naar iets specifieks? Dan kan ik dat ook verzorgen! Neem gerust contact met mij op, dan bekijken we samen wat er mogelijk is.