Verkooptrainingen

Op zoek naar meer klanten, meer opdrachten, meer omzet?

Worden gestelde targets niet gehaald?
Wil je beter verkopen dan je concurrenten?
Haal je niet genoeg new business binnen?
Wil je offertes effectiever opvolgen?
Loopt de sales gewoon niet lekker?
Wil je de nieuwste verkooptechnieken leren en toepassen?
Onze verkooptrainingen zorgen ervoor dat je sales beter loopt en u daardoor meer klanten, meer omzet en meer winst oplevert.

Wij verzorgen trainingen voor commerciële medewerkers op elk niveau: beginnend of gevorderd. Voor elke situatie verzorgen wij commerciële trainingen op verschillende manieren. In onze trainingen leren wij je de positie van je klant altijd als uitgangspunt te nemen en vervolgens vanuit dat perspectief te handelen. Door dat te doen, ben je uiteindelijk commercieel succesvoller.

Verkooptrainingen

Verkooptrainingen

Training telefonische acquisitie

Na de training voer je telefonische acquisitiegesprekken, zonder gebruik te maken van een belscript of pusherige verkoopmethoden.

Training commercieel telefoneren

Na de training voer je effectieve commerciële gesprekken aan de telefoon en lever je actief een bijdrage aan de omzet.

Training telefonisch offertes opvolgen

Na de training volg je effectief en succesvol offertes op aan de telefoon.

Training commercieel chatten

Na de training voer je succesvol commerciële chatgesprekken.

Andere verkooptraining

Staat de verkooptraining die je zoekt er niet tussen? Of wil je bepaalde onderdelen van een training niet behandeld hebben in je training? Of wil je bepaalde onderdelen van verschillende trainingen in één training combineren? Dan kunnen wij dat ook verzorgen. Neem gerust contact met ons op, dan stellen we in overleg de ideale training samen.

Vier trainingsvormen

INCOMPANY TRAINING

Een maatwerktraining speciaal afgestemd op je team of afdeling.

OPEN TRAINING

Een klassikale training met deelnemers van andere organisaties.

INDIVIDUELE TRAINING

Een persoonlijke training, één op één, met begeleiding van een trainer.

ONLINETRAINING

Een volledig digitale training in je eigen tempo en wanneer het jou uitkomt.

Breinvriendelijk leren

Breinvriendelijk trainen

Wij gebruiken uitsluitend wetenschappelijk bewezen effectieve trainingsmethoden. Daarvoor baseren wij ons op het zogenaamde breinvriendelijk trainen. Deze methode is gebaseerd op modern breinonderzoek en de betekenis daarvan om effectief en makkelijk te leren.

Dat houdt in dat we in onze trainingen zo veel mogelijk zintuigen betrekken. Daardoor zijn onze trainingen zeer actief en levendig. Korte stukjes theorie lossen we af met praktijkoefeningen. Tevens staat plezier maken voorop. In een plezierige omgeving leer je namelijk makkelijker en sneller.

Tot slot blijkt uit onderzoek dat alleen een training niet werkt. Daarom werken wij altijd met een trainingstraject. Dit garandeert een beter resultaat en dat blijkt uit de hoge waarderingen voor onze trainingen. Kortom je leert breinvriendelijk.

Meer dan 10 jaar een begrip

Sinds 2008 verzorgen wij trainingen in klantgerichtheid en klantcontact. Dat doen wij op een unieke wijze. Wij nemen je klant namelijk als uitgangspunt. Het gaat er namelijk niet om hoe je, vanuit je werkzaamheden, de situatie bekijkt. Maar om hoe de klant geholpen wil worden en hoe je daar naadloos bij aansluit. Als je dat als uitgangspunt neemt, ben je klantgerichter. De kennis, de inzichten, de vaardigheden en het gedrag voor klantgerichtheid en klantcontact leren wij jou of jouw medewerkers graag.

Mening van anderen over onze trainingen

Interessante tips

★★★★☆
4 5 1
Een leerzame, waardevolle cursus. Rene is geduldig en inventief. Door herhaaldelijke oefeningen wordt de boodschap steeds duidelijker. Hij laat je de valkuilen zien. Ik vond het een interessante cursus.

Motiverend

★★★★★
5 5 1
Duidelijk. De dingen die ik heb gehoord zijn goed in de praktijk toe te passen. Motiverend. Leuk!

Onspannen en veilig

★★★★☆
4 5 1
Dat je actief begeleid wordt door middel van rollenspel en theorie. Heel ontspannen bezig bent en het een veilige situatie is om fouten te durven maken.

Zelfs voor België

★★★★★
5 5 1
Zeer leerrijk, zelfs voor België.

Andere kijk op koopbehoefte van de klant

★★★★★
5 5 1
Goed! Leuk. Nieuwe en andere kijk op koopbehoefte van de klant.

Veel bijleren

★★★★★
5 5 1
Ga er blanco in en heb geen vooroordelen. Je denkt dat je het goed doet, maar kunt uiteindelijk veel bijleren.

Een selectie van onze klanten