Training klantenservice

Na de training klantenservice helpt u elke klant op de best mogelijke manier

training klantenserviceVindt u dat uw klanten een nog betere service verdienen?
Vindt u het lastig om geïrriteerde, boze, dominante of onredelijke klanten te woord te staan?
Vindt u het lastig om klanten te overtuigen?
In de training klantenservice leert u hiermee om te gaan.

Het hebben van een goede klantenservice is niet vanzelfsprekend. Naast een klantgerichte houding, gaat het er ook om dat u de juiste gesprekstechnieken toepast. Dat u de leiding in het gesprek houdt en de klant zich goed behandeld voelt. Hoe u dat doet, leert u in de praktische training klantenservice.

Wat levert de training u op?

Na de training klantenservice helpt u elke klant op de best mogelijke manier.

Wat komt er aan bod in de training?

In het programma van de training besteden we aandacht aan de volgende onderwerpen:

  • Een klantgerichte houding;
  • Lichaamstaal, woordkeuze en stemgebruik;
  • Inspelen op de wensen van de klant;
  • Gesprekstechnieken zoals vragen stellen, actief luisteren, samenvatten en doorvragen bij pointers;
  • Omgaan met dominante, boze, geïrriteerde en onredelijke klanten;
  • Vlot afhandelen van klachten;
  • Oefenen van klantgesprekken;
  • Handige tips.

Hoe wordt de training gegeven?

Onze manier van trainen is gebaseerd op modern breinonderzoek en de betekenis daarvan voor effectief leren. Dit heet breinvriendelijk trainen. Dat betekent geen saaie Powerpoints, maar wel actieve en praktijkgerichte oefeningen die wetenschappelijk bewezen effectief zijn. Het resultaat hiervan is dat u makkelijker leert en onze trainingen gegarandeerd veel meer leerrendement opleveren.

Hoe volgt u de training?

De training klantenservice duurt één dag. U volgt de training individueel of incompany binnen uw organisatie.
Wat voor u de beste methode is, hangt van uw situatie af. Neem contact met ons op en we helpen u graag verder.
Laat hieronder uw gegevens achter of bel ons op 0180 328 500.

Wij hebben trainingen verzorgd voor onder andere: