Training telefonische acquisitie

De training telefonische acquisitie levert u meer klanten op

Krijgt u regelmatig “ik heb geen interesse” of “we hebben al een leverancier” te horen?
Vindt u het lastig prospects koud te benaderen?
Wilt u op een andere manier telefonisch acquireren dan de meeste andere bellers?
De training telefonische acquisitie is dan de oplossing.

Zonder nieuwe klanten kan een organisatie niet. Maar ja, hoe vindt u nieuwe klanten? Vaak is bellen de snelste manier, maar ook lastig. Want zit de prospect wel op uw telefoontje te wachten? En afgewezen worden vindt niemand leuk. In de training telefonische acquisitie leert u een manier die telefonische acquisitie gemakkelijker maakt voor uzelf.

Training telefonische acquisitie 11

Wat levert de training u op?

Na de training voert u telefonische acquisitiegesprekken, zonder gebruik te maken van een belscript of pusherige verkoopmethoden.

Wat komt er aan bod in de training?

In het programma van de training besteden we aandacht aan de volgende onderwerpen:

  • De voorbereidingen bij telefonische acquisitie;
  • Telefonische acquisitie en AVG;
  • Langs de gatekeeper komen;
  • Opening van het gesprek;
  • Aandacht en vertrouwen van de prospect krijgen;
  • Interesse opwekken bij de prospect;
  • Uw bedrijf kort en krachtig voorstellen;
  • Omgaan met bezwaren;
  • Afronden van het gesprek;
  • Stem- en taalgebruik;
  • Oefenen van acquisitiegesprekken;
  • Handige tips.

Hoe wordt de training gegeven?

Wij vonden dat trainingen vaak saai waren en dat je er weinig van opstak. Daarom zijn we op zoek gegaan naar een actieve en energiegevende manier van trainen. Die hebben wij gevonden in breinvriendelijk trainen. Dat betekent dat wij ervoor zorgen dat de deelnemers op een leuke en gemakkelijke manier leren en met een hoge impact. Zelfs deelnemers die al vaker een training hebben gehad, reageerden met “Ik heb tóch nog wat geleerd”. Deelnemers die helemaal geen zin in de training hadden, reageerden met “Het was echt een hele leuke training”.

Wat vonden anderen van de training?

Positieve manier van trainen

★★★★★
5 5 1
Vriendelijke, positieve en adequate manier van trainen.

Veel praktijkoefeningen

★★★★★
5 5 1
Heel leuk en leerzaam. Veel praktijkoefeningen, waardoor het erg interactief, leuk en leerzaam is. De manier waarop alles verteld wordt is erg prettig

Praktisch

★★★★☆
4 5 1
Praktische tips en voorbeelden voor voorbereiding en inleven in de doelgroep.

Vernieuwend

★★★★☆
4 5 1
Zinvol, leerzaam, vernieuwend, inzichtelijk.

Enthousiast naar huis

★★★★★
5 5 1
Ik heb het idee dat ik er veel aan heb gehad. Ik voel me een stuk zekerder. Ik ging enthousiast naar huis.

Zeer nuttig

★★★★★
5 5 1
Praktijkgedeelte zeer nuttig. Fijn: theorie en praktijk in eigen tijd en tempo en 1 op 1 training.
MEER REVIEWS

Hoe volgt u de training?

U volgt de training telefonische acquisitie op één van de volgende manieren:

OPEN TRAINING
Wat houdt een open training in?

De open training telefonische acquisitie vindt plaats op een locatie in Nederland, waar u in groepsverband leert, samen met deelnemers die bij andere organisaties werken. U wisselt daardoor onderling kennis en ervaringen uit. Dit bevordert uw leerproces.

Open training

Hoeveel tijd kost het?

Voorafgaand aan de training maakt u een beeldvormingsopdracht en krijgt u een huiswerkopdracht. Vervolgens volgt u de training. Deze vindt plaats op één trainingsdag. Daarna kunt u tot 3 maanden na de training contact met de trainer opnemen voor al uw vragen.

Hoeveel deelnemers zijn er?

Wij werken met kleine groepen, daardoor is er veel individuele aandacht. Er doen dan ook maximaal 8 deelnemers mee aan de training.

Waar en wanneer vindt de training plaats?

De open training telefonische acquisitie vindt plaats op één trainingsdag van 09:15 – 16:00. Onze trainingslocaties bevinden zich in Amsterdam, Den Haag, Eindhoven, Rotterdam, Utrecht en Zwolle. Ze zijn gemakkelijk bereikbaar per openbaar vervoer en auto. De training vindt plaats op de volgende data:

  • vrijdag 16 november
  • vrijdag 14 december
  • donderdag 7 februari
  • woensdag 17 april
  • maandag 20 mei
  • dinsdag 9 juli

Wat kost het?

De training kost 525 (ex. btw) per persoon. U krijgt daarbij gratis van ons alle trainingsdocumentatie, pen en papier, drinken, versnaperingen, lunch en een bewijs van deelname. Eventuele parkeerkosten zijn voor eigen rekening.

INSCHRIJVEN
INDIVIDUELE TRAINING
Wat houdt een individuele training in?

In de individuele training telefonische acquisitie leert u zelfstandig onder begeleiding van een ervaren trainer. U leert waar u wilt en wanneer het u het beste uitkomt. Het grote voordeel van een individuele training is dat theorie, opdrachten en oefeningen in de training precies aansluiten op uw dagelijkse praktijk.

Individuele training

Hoe werkt het verder?

De individuele training telefonische acquisitie bestaat uit een theoriegedeelte via e-learning (bekijk hoe e-learning er bij ons uitziet) en een praktijkgedeelte.

U volgt de training waar en wanneer u wilt. Deelnemers ervaren deze manier van trainen als erg leuk. Daarnaast is het erg effectief, omdat er volledige aandacht is voor uw leerwensen.

Hoeveel tijd kost het?

U bepaalt zelf het tempo waarin u de e-learning doet. Onze ervaring is dat u er ongeveer 3 uur over doet. Gedurende de e-learning staat er altijd een trainer tot uw beschikking om al uw vragen te beantwoorden.

Als u klaar bent met de e-learning, neemt de trainer contact op voor het praktijkgedeelte. Het praktijkgedeelte duurt een halve dag en vindt plaats aan de telefoon: realistischer kan het niet.

Na de praktijktraining kunt u tot 3 maanden na de training contact opnemen met de trainer voor al uw vragen.

Wat kost het?

De individuele training kost 425 (ex. btw).

INSCHRIJVEN
INCOMPANY TRAINING
Wat houdt een incompany training in?

In de incompany training telefonische acquisitie leert u samen met collega’s onder begeleiding van een ervaren trainer. De training vindt plaats bij u op kantoor of op een andere locatie in de buurt van uw organisatie.

Incompany training

Hoe werkt het verder?

Een incompany training is vanaf 3 deelnemers een efficiënte en financieel aantrekkelijke oplossing. Bovendien is er meer ruimte voor leervragen die specifiek zijn voor uw organisatie. Als u een offerte aanvraagt, nemen wij contact op om uw leervraag goed helder te krijgen.

Uit wetenschappelijk onderzoek van Huthwaite blijkt dat 87% van wat geleerd is in de training verloren gaat. Met coaching en bekrachtiging van de geleerde vaardigheden en technieken voorkomt u dat. Wij adviseren u dan ook om na de training een coachingstraject te implementeren.

Wat kost het?

Een incompany training is maatwerk. Voor vragen, nadere informatie of voor een persoonlijk trainingsadvies belt u naar 0180 328 500 of vraag een offerte aan.

OFFERTE AANVRAGEN

Niet goed geld terug garantie

Het is best een stap om geld te investeren in een training. U weet immers van tevoren niet of het wat oplevert. Dat begrijpen wij. Daarom krijgt u ‘niet goed geld terug’-garantie. Voldeed de training niet aan uw verwachtingen, krijgt u het volledige trainingsbedrag van ons terug. U loopt dus geen enkel risico.

Garantie