Training telefonische acquisitie

Wilt u op een succesvolle, maar niet opdringerige manier nieuwe klanten vinden?

Vindt u het lastig prospects koud te benaderen?
Vindt u het lastig om langs de telefoniste te komen?
Wilt u op een andere manier telefonisch acquireren dan de meeste andere bellers?
Krijgt u regelmatig “ik heb geen interesse” of “we hebben al een leverancier” te horen?
Wilt u zich zelfverzekerder voelen bij telefonische acquisitie?
Onze training telefonische acquisitie is dan de oplossing.

Training telefonische acquisitie 11

Wat levert de training u op?

Zonder nieuwe klanten kan een organisatie niet. Maar ja, hoe vind je nieuwe klanten? Vaak is bellen de snelste manier, maar ook lastig. Want zit de prospect wel op je telefoontje te wachten? En afgewezen worden vindt niemand leuk. Na de training voert u telefonische acquisitiegesprekken, zonder gebruik te maken van een belscript of opdringerige verkoopmethoden.

Welke onderwerpen komen aan bod?

In het programma van de training besteden we aandacht aan de volgende onderwerpen:

  • De voorbereidingen bij telefonische acquisitie;
  • Telefonische acquisitie en AVG;
  • Langs de telefoniste komen;
  • Opening van het gesprek;
  • Aandacht en vertrouwen van de prospect krijgen;
  • Interesse opwekken bij de prospect;
  • Je bedrijf kort en krachtig voorstellen;
  • Omgaan met bezwaren;
  • Afronden van het gesprek;
  • Stem- en taalgebruik;
  • Oefenen van acquisitiegesprekken;
  • Handige tips.

Waarom kiest u voor ons?

Wij vonden dat trainingen vaak saai waren en dat je er weinig van opstak. Daarom zijn we op zoek gegaan naar een actieve en energiegevende manier van trainen. Die hebben wij gevonden in breinvriendelijk trainen. Dat betekent dat wij ervoor zorgen dat u op een leuke en gemakkelijke manier leert en met een hoge impact.

Zelfs deelnemers die al vaker een training hebben gevolgd, reageren op onze trainingen met “Ik heb tóch nog wat geleerd”. Deelnemers die helemaal geen zin in een training hebben, reageren met “Het was echt een hele leuke en leerzame training”.

Wat vinden anderen van deze training?

Enthousiast naar huis

“Ik heb het idee dat ik er veel aan heb gehad. Ik voel me een stuk zekerder. Ik ging enthousiast naar huis.”

Priscilla, DesktopToWork

Veel praktijkoefeningen

“Heel leuk en leerzaam. Veel praktijkoefeningen, waardoor het erg interactief, leuk en leerzaam is. De manier waarop alles verteld wordt is erg prettig”

Joyce, Astorium

Angst voor koud bellen weggenomen

“Erg tevreden, echt wat van opgestoken, angst voor koud bellen weggenomen, zekerheid gecreëerd.”

Sandra, Databyte

Inhoudelijk erg goed

“Inhoudelijk erg goed, veel voorbeelden. Mag wat meer oefenen in de praktijk.”

Neven, Hostnet

Andere manier van benaderen

“Je ontdekt een andere manier van benaderen.”

Barry, Dekoteam

Nieuwe technieken

“Nieuwe technieken die duidelijk toepasbaar zijn.”

Bill, Innocision

Welke trainingsvorm past bij u?

U volgt de training op één van de volgende manieren:

INCOMPANY TRAINING

In de incompany training leert u samen met uw collega’s van uw team of afdeling. De training vindt plaats bij u op kantoor of op een andere locatie. Het is vanaf 3 deelnemers een zeer efficiënte en financieel aantrekkelijke oplossing voor uw trainingsvraag.

De dagelijkse praktijk vormt het uitgangspunt in onze training. Wij hebben daarvoor een uitgebreid intakegesprek en we werken met vragenlijsten om informatie te krijgen over de werksituatie en de knelpunten. Dankzij deze informatie sluiten de oefeningen in de training naadloos aan op de praktijk.

In de training werken we met een persoonlijk actieplan, zodat medewerkers concrete punten benoemen waaraan ze gaan werken. Daarnaast krijgen leidinggevenden een instrument in handen waarmee ze hun medewerkers op de werkplek begeleiden.

Na de training ontvangen de deelnemers tips en kunnen ze altijd contact opnemen met de trainer voor al hun vragen over de behandelde stof.

Wilt u weten wat een incompany training kost? Bel dan naar 0180 328 500 of vraag een offerte aan:

INDIVIDUELE TRAINING

Een individuele training is een intensieve en zeer effectieve manier van leren. U leert daarbij de theorie zelfstandig en u oefent uw vaardigheden in de praktijk met een trainer. U bepaalt zelf waar u leert, want de theorie volgt u online. En u bepaalt daarbij ook zelf het tempo dat bij u past. Een individuele training gaat altijd door, omdat u niet afhankelijk bent van de inschrijvingen van anderen.

In de individuele training sluiten theorie, opdrachten en oefeningen exact aan op uw dagelijkse praktijk. Hierdoor kunt u direct aan de slag met wat u leert op uw werkplek.

In het praktijkgedeelte met de trainer oefent u uw vaardigheden en krijgt u hier direct feedback op. U verliest daardoor geen tijd doordat u moet wachten op oefeningen met anderen.

Welke garantie krijgt u van ons?

Het is best een stap om geld te investeren in een training. U weet immers van tevoren niet wat u krijgt en of het oplevert wat u ervan verwacht. Dat begrijpen wij. Daarom doen wij u de volgende drie beloftes:

Niet goed, geld terug

Voldeed de training niet aan uw verwachtingen? Dan krijgt u het volledige trainingsbedrag van ons terug. Voorwaarde is wel, dat u tijdens de training aangeeft dat de training niet aan uw verwachting voldoet. Deze garantie geldt niet voor onlinetrainingen.

Leerrendementgarantie

Wij verzorgen geen training, maar een trainingstraject. Juist de begeleiding na de training is cruciaal voor het leerrendement. Als u onze instructies opvolgt, garanderen wij dat u de vaardigheden die u leert ook echt in de praktijk toepast.

Altijd een all-in prijs

U krijgt van ons altijd een all-in prijs. Dus inclusief documentatie, pen, papier, certificaat, evt. lunch en evt. begeleiding. Er zijn dus geen verrassingen achteraf.