Training telefonische acquisitie

training telefonische acquisitieWilt u op een succesvolle, maar niet pusherige manier nieuwe klanten vinden?

Krijgt u regelmatig “ik heb geen interesse” of “we hebben al een leverancier” te horen?
Vindt u het lastig prospects koud te benaderen?
Wilt u op een andere manier telefonisch acquireren dan de meeste andere bellers?
Wilt u zich zekerder voelen bij telefonische acquisitie?
De training telefonische acquisitie is dan de oplossing.

Opbrengst van de training

Zonder nieuwe klanten kan een organisatie niet. Maar ja, hoe vindt u nieuwe klanten? Vaak is bellen de snelste manier, maar ook lastig. Want zit de prospect wel op uw telefoontje te wachten? En afgewezen worden vindt niemand leuk. Na de training voert u telefonische acquisitiegesprekken, zonder gebruik te maken van een belscript of pusherige verkoopmethoden.

Onderwerpen in de training

In het programma van de training besteden we aandacht aan de volgende onderwerpen:

  • De voorbereidingen bij telefonische acquisitie;
  • Telefonische acquisitie en AVG;
  • Langs de gatekeeper komen;
  • Opening van het gesprek;
  • Aandacht en vertrouwen van de prospect krijgen;
  • Interesse opwekken bij de prospect;
  • Uw bedrijf kort en krachtig voorstellen;
  • Omgaan met bezwaren;
  • Afronden van het gesprek;
  • Stem- en taalgebruik;
  • Oefenen van acquisitiegesprekken;
  • Handige tips.

Leren is leuk bij ons

Wij vonden dat trainingen vaak saai waren en dat je er weinig van opstak. Daarom zijn we op zoek gegaan naar een actieve en energiegevende manier van trainen. Die hebben wij gevonden in breinvriendelijk trainen. Dat betekent dat wij ervoor zorgen dat u op een leuke en gemakkelijke manier leert en met een hoge impact.

Zelfs deelnemers die al vaker een training hebben gehad, reageren op onze trainingen met “Ik heb tóch nog wat geleerd”. Deelnemers die helemaal geen zin in de training hebben, reageren met “Het was echt een hele leuke training”.

Mening van anderen over de training

Wij vinden dat wij de beste training telefonische acquisitie verzorgen. Maar uiteindelijk bepalen onze klanten wat ze ervan vinden. Zij zeggen het volgende erover:

Interessant en leerzaam

★★★★★
5 5 1
Interessant en leerzaam.

Dicht bij jezelf blijven

★★★★☆
4 5 1
Je kunt op een nette manier een gesprek voeren, waarbij je dicht bij jezelf kunt blijven.

Ik was heel benieuwd

★★★★★
5 5 1
Erg leuk, leerzaam. Ik was heel benieuwd. Vanwaar de keuze. Fijn om te oefenen op niet echte suspects. Je kunt je goed inleven in het rollenspel.

Aan het werk gezet

★★★★☆
4 5 1
Duidelijk verhaal waardoor je zelf aan het werk gezet wordt om uit te vinden wat de beste manier is om koud te bellen met resultaat.

De moeite waard

★★★★☆
4 5 1
De moeite waard.

Goede afwisseling tussen theorie en praktijk

★★★★★
5 5 1
Prima, goede afwisseling tussen theorie en praktijk.

Soorten trainingen

U volgt de training telefonische acquisitie op één van de volgende manieren:

INCOMPANY TRAINING

Wat houdt een incompany training in?

Incompany trainingIn een incompany training leert u samen met de collega’s van uw team of afdeling wat telefonische acquisitie inhoudt. De training vindt plaats bij u op kantoor of op een andere locatie. Een incompany training is vanaf 3 deelnemers een efficiënte en financieel aantrekkelijke oplossing. Bovendien is er meer ruimte voor leervragen die specifiek zijn voor uw team of afdeling.

Hoe werkt het?

De incompany training bestaat uit een intakegesprek om de casuïstiek door te nemen die we in de training gebruiken. Daarnaast krijgen de deelnemers een beeldvormings- en huiswerkopdracht. Vervolgens doen ze mee de training aan de training.

Uit wetenschappelijk onderzoek van Huthwaite blijkt dat 87% van wat geleerd is in de training, verloren gaat. Daarom krijgt elke deelnemer tot slot een individueel coachingsgesprek met de trainer.

Leidinggevenden krijgen een boekje met daarin informatie over hoe ze hun medewerkers op de werkplek het beste kunnen coachen.

Na afronding van de training en de coachingsgesprekken evalueren we samen met u de training.

Wat kost het?

Een incompany training is maatwerk. Wilt u weten wat de investering in een incompany training telefonische acquisitie voor uw organisatie zou zijn? Bel dan naar 0180 328 500 of vraag een offerte aan:

Vraag offerte aan

OPEN TRAINING

Wat houdt een open training in?

Open trainingDe open training telefonische acquisitie vindt plaats op een locatie in Nederland, waar u in groepsverband leert. Dat doet u samen met deelnemers die bij andere organisaties werken. U wisselt daardoor onderling kennis en ervaringen uit. Dit bevordert uw leerproces.

Wat kost de training?

De training kost 525 (ex. btw) per persoon. Dat is inclusief alle trainingsdocumentatie, pen en papier, lunch, drinken, versnaperingen en een bewijs van deelname. Eventuele parkeerkosten zijn voor eigen rekening.

Hoeveel tijd kost het?

Voorafgaand aan de training maakt u een beeldvormings- en huiswerkopdracht. Dit kost u ongeveer 15 minuten. Vervolgens volgt u de training. Deze vindt plaats op één trainingsdag van 09:15 tot 16:00. Daarna kunt u tot 3 maanden na de training contact met de trainer opnemen voor al uw vragen.

Hoeveel deelnemers doen er mee?

Wij werken met kleine groepen, daardoor is er veel individuele aandacht. Er doen dan ook maximaal 8 deelnemers mee aan de training.

Waar en wanneer vindt de training plaats?

De trainingslocatie is heel belangrijk voor het leerproces. Daarom hebben wij gekozen voor locaties die van alle gemakken voorzien zijn. Daarnaast hebben ze een motiverende, frisse en moderne uitstraling en zijn ze gemakkelijk bereikbaar met auto en openbaar vervoer.

Bekijk trainingsdata, locaties / inschrijven

INDIVIDUELE TRAINING

Wat houdt een individuele training in?

Individuele trainingIn de individuele training telefonische acquisitie leert u één op één met hulp van een trainer. U leert wanneer u wilt  en in het tempo dat bij u past. In de individuele training sluiten theorie, opdrachten en oefeningen exact aan op uw dagelijkse praktijk. Hierdoor kunt u direct aan de slag met wat u leert op uw werkplek.

Wat kost het?

De individuele training kost 525 (ex. btw).

Hoe werkt het?

De individuele training telefonische acquisitie is gebaseerd op de blended learningmethode. Het bestaat uit een theoriegedeelte via e-learning (bekijk hoe e-learning er bij ons uitziet) en een praktijkgedeelte met een trainer.

U bepaalt wanneer en het tempo waarin u leert. Er is altijd een stok achter de deur doordat we het praktijkgedeelte met de trainer van tevoren inplannen. Deelnemers ervaren deze manier van trainen als erg leuk. Daarnaast is het erg effectief, omdat er volledige aandacht is voor uw werkpraktijk en leerwensen.

Hoeveel tijd kost het?

Onze ervaring is dat u ongeveer 3 uur nodig heeft voor de theorie via e-learning.

Als u klaar bent met de e-learning, neemt de trainer contact op voor het praktijkgedeelte. Het praktijkgedeelte duurt een halve dag en vindt plaats aan de telefoon: realistischer kan het niet.

Na de praktijktraining kunt u tot 3 maanden na de training contact opnemen met de trainer voor al uw vragen.

Schrijf u in

Niet goed, geld terug

GarantieHet is best een stap om geld te investeren in een training. U weet immers van tevoren niet of het wat oplevert. Dat begrijpen wij. Daarom krijgt u bij ons ‘niet goed geld terug’-garantie. U loopt dus geen enkel risico.

Voldeed de training niet aan uw verwachtingen? Dan krijgt u het volledige trainingsbedrag van ons terug. Voorwaarde is wel, dat u tijdens de training aangeeft dat de training niet aan uw verwachting voldoet. Deze garantie geldt niet voor onlinetrainingen.

Een selectie van onze klanten: