Ga naar de inhoud

Training telefonische acquisitie

Voor een effectieve benadering van prospects

Training telefonische acquisitie
  • Vind je het lastig om prospects telefonisch te benaderen?
  • Hoe kun je het beste reageren als de prospect zegt: “We hebben geen interesse”?
  • Wil je niet als een telefonische verkoper overkomen?
  • Hoe kom je langs een telefonist(e) die de deur dichthoudt?
  • Wil je liever een gesprek voeren dan een script af te werken?

In de training telefonische acquisitie leer je de vaardigheden die je nodig hebt om een succesvol acquisitiegesprek te voeren aan de telefoon bij een prospect.

Wat is het resultaat van de training?

  • Na de training bereid je je beter voor op een acquisitiegesprek,
  • weet je hoe je langs de lastige telefonist(e) komt,
  • kun je het gesprek op een originele en pakkende manier openen,
  • kun je gemakkelijker met verschillende soorten bezwaren omgaan,
  • stel je de juiste vragen om de prospect te overtuigen,
  • kun je een korte en krachtige pitch neerzetten.

Aan welke competenties werk je in deze training?

  • Resultaatgerichtheid
  • Communicatief vermogen
  • Overtuigingskracht
  • Sociale intelligentie

Welke onderwerpen komen aan bod in de training?

In het programma van deze gezellige en actieve training besteden we aandacht aan de volgende onderwerpen:

  • Voorbereiden op het acquisitiegesprek
  • Voorbij de lastige telefonist(e) komen
  • Een pakkende opening van het gesprek
  • Interesse verder uitdiepen
  • Omgaan met, en voorkomen van bezwaren
  • Pitchen van je organisatie
  • Resultaatgericht het gesprek afsluiten
  • Veel oefenen van gespreksvaardigheden
  • Handige tips
Je leert breinvriendelijk

Waarom kies je voor ons?

  • Wij zorgen voor een leuke, gezellige en superleerzame training in een veilige leeromgeving
  • Jouw dagelijkse praktijk is ons uitgangspunt
  • Niet te veel theorie, wel veel leuke en actieve oefeningen
  • Langetermijneffect dankzij onze unieke aanpak met voor- en natraject
  • Deskundige, vriendelijke trainers met jarenlange ervaring
  • Je leert breinvriendelijk, zodat het leren actief, leuk en effectief is

Voor wie kan de training telefonische acquisitie interessant zijn?

  • Commerciële medewerkers
  • Accountmanagers
  • Iedereen die vanuit zijn functie nieuwe klanten moet vinden

Wat vonden deelnemers van de training telefonische acquisitie?

Wat kost de training telefonische acquisitie en hoe doe je mee?

De training telefonische acquisitie verzorgen we als een zogenaamde incompany training bij jou op kantoor.

Wie kozen er eerder al voor ons?

Wij hebben de training telefonische acquisitie verzorgd voor tientallen kleine, middelgrote en grote organisaties in diverse branches. Voor organisaties in de profitsector als ook in de non-profitsector. Hieronder zie je enkele organisaties die voor ons kozen.