Training commercieel telefoneren

Wilt u meer commercieel resultaat uit uw telefoongesprekken halen?

Hebt u het idee dat u, commercieel gezien, meer uit uw telefoongesprekken kunt halen?
Wilt u uw klanten beter adviseren?
Vindt u het lastig om klanten te overtuigen?
Wilt u leren om effectief met bezwaren om te gaan?
Hebt u het idee dat u meer kunt up-, cross- of deepsellen?
Onze training commercieel telefoneren is dan de oplossing.

Training commercieel telefoneren

Wat levert de training u op?

Commercieel telefoneren houdt in dat je de klant helpt bij zijn koopproces. Het gaat erom dat je daarbij de juiste gesprekstechnieken toepast. Dat je de leiding in het gesprek houdt en de klant uiteindelijk het juiste product bestelt. Hoe u dat doet, leert u in de praktische training commercieel telefoneren. Na de training voert u succesvolle commerciële gesprekken aan de telefoon.

Welke onderwerpen komen aan bod?

In het programma van de training besteden we aandacht aan de volgende onderwerpen:

  • De behoefte van de klant achterhalen;
  • De juiste vragen stellen;
  • Up-, cross- en deepselling;
  • De klant adviseren en overtuigen;
  • Op de juiste manier een aanbod doen;
  • Omgaan met, en voorkomen van bezwaren;
  • Resultaatgericht het gesprek afsluiten;
  • Oefenen van telefoongesprekken;
  • Handige tips.

Waarom kiest u voor ons?

Wij vonden dat trainingen vaak saai waren en dat je er weinig van opstak. Daarom trainen wij breinvriendelijk. Dat betekent dat wij ervoor zorgen dat u op een leuke en gemakkelijke manier leert en met een hoge impact.

  • Oefeningen gericht op uw dagelijkse praktijk
  • Toepassing van wetenschappelijk bewezen, effectieve trainingsmethoden
  • Actief, praktisch en resultaatgericht
  • Weinig theorie, veel oefeningen in vaardigheden
  • Hoog leerrendement, dankzij voor- en natraject
  • Kleine groepen, veel individuele aandacht
  • Ruimte voor eigen input
  • Kortom breinvriendelijk leren!

Wat vinden anderen van deze training?

Leuk en nuttig om te doen

“Als je begint denk je: is dit het. Al doende kom je erachter dat het meer is. Intensief. Meer om lijf dan je in eerste instantie denkt. Leuk en nuttig om te doen”

Renate, Sekisui Jushi Strapping

Aangepast op onze wensen

“De training sluit uitstekend aan op de verwachtingen. De training is individueel aangepast op onze wensen.”

Sandra, KSB

Verhouding theorie en oefeningen is prima

“Educatief. Toch weer nieuwe dingen geleerd, tips en trucs voorbij zien komen. Verhouding theorie en oefeningen is prima.”

Marius, ML-systems

Offerte aanvragen

De training commercieel telefoneren volg je als individuele training of incompany training binnen je organisatie. Wat voor jou de beste methode is, hangt van jouw situatie af. Bel ons op 0180 328 500 of vul hieronder je gegevens in en wij nemen contact met je op.

Dit formulier wordt beschermd door reCAPTCHA tegen spam. De Google Privacy Policy en Terms of Service zijn hierbij van toepassing.