Training commercieel telefoneren

Wil je meer commercieel resultaat uit je telefoongesprekken halen?

Heb je het idee dat je, commercieel gezien, meer uit je telefoongesprekken kunt halen?
Wil je jouw klanten beter adviseren?
Vind je het lastig om klanten te overtuigen?
Wil je leren om effectief met bezwaren om te gaan?
Heb je het idee dat je meer kunt up-, cross- of deepsellen?
Onze training commercieel telefoneren is dan de oplossing.

Training commercieel telefoneren

Opbrengst van de training

Commercieel telefoneren houdt in dat je de klant helpt bij zijn koopproces. Het gaat erom dat je daarbij de juiste gesprekstechnieken toepast. Dat je de leiding in het gesprek houdt en de klant uiteindelijk het juiste product bestelt. Hoe je dat doet, leer je in de praktische training commercieel telefoneren. Na de training voer je succesvolle commerciële gesprekken aan de telefoon.

Onderwerpen in de training

In het programma van de training besteden we aandacht aan de volgende onderwerpen:

  • De behoefte van de klant achterhalen;
  • De juiste vragen stellen;
  • Up-, cross- en deepselling;
  • De klant adviseren en overtuigen;
  • Op de juiste manier een aanbod doen;
  • Omgaan met, en voorkomen van bezwaren;
  • Resultaatgericht het gesprek afsluiten;
  • Oefenen van telefoongesprekken;
  • Handige tips.

Bij ons is leren leuk

Wij vonden dat trainingen vaak saai waren en dat je er weinig van opstak. Daarom zijn we op zoek gegaan naar een actieve en energiegevende manier van trainen. Die hebben wij gevonden in breinvriendelijk trainen. Dat betekent dat wij ervoor zorgen dat je op een leuke en gemakkelijke manier leert en met een hoge impact.

Zelfs deelnemers die al vaker een training hebben gevolgd, reageren op onze trainingen met “Ik heb tóch nog wat geleerd”. Deelnemers die helemaal geen zin in een training hebben, reageren met “Het was echt een hele leuke en leerzame training”.

Mening van anderen over onze trainingen

Leerzaam en praktisch

★★★★☆
4 5 1
Leerzame training met praktische tips

Met een enthousiaste twist

★★★★★
5 5 1
Erg leerzaam met een enthousiaste twist

Persoonlijke feedback

★★★★★
5 5 1
Dat je veel goede voorbeelden krijgt waardoor je echt over de verschillende toepassingen en hun belang/invloed nadenkt en deze vervolgens op je eigen manier kunt toepassen. Dit oefen je ook en je krijgt persoonlijke feedback waardoor je er echt wat mee kunt.

Way better than a powerpoint

★★★★★
5 5 1
Excellent presentatien, good atmosphere, approchable & good listener", "The beamer was in front of the screen, audio could have been harder", I liked the dynamics of the class (interaction, real examples) Way better than a powerpoint", Putting the focus on the customer", "A tad bit longer breaks for smokers instead of 3 min make 7 min please", "Ga zo door, geen aanmerkingen of tips", "I really enjoyed the exercises, calls using SPIN method. Clearly I was making calls taking the publisher into consideration and the cusomer", "The group exercise - great to learn from your colleagues", "The Need curve on the buying process could have been a bit more clear", "Good information, very nice images - visual presentation, good music", "Forced participation in exercises - get everyone involved", "Good, easy, educational, SPIN method = good", "Good music, well prepared, well structures", "I like the fact that the training is so interactive, not a presentation only. Also background music is better than silence

Bruikbaar

★★★★★
5 5 1
Bruikbaar in de praktijk.

Leuke leerzame sales training

★★★★★
5 5 1
Een gevarieerde sales training met verschillende soorten manieren van leren. Dit komt tot uiting in de praktijkopdrachten. Er komen verschillende leerzame methodes aan bod! Met name de SPIN methodiek , de WKBBC methode en WKVVB methode zijn zeer leerzaam. Ook het VOCATIO gespreksmodel is een goede leidraad om de sales te stimuleren. Conclusie: Leuke sales training. Ik heb er van geleerd!
Offerte aanvragen

De training commercieel telefoneren volg je als individuele training of incompany training binnen je organisatie. Wat voor jou de beste methode is, hangt van jouw situatie af. Bel ons op 0180 328 500 of vul hieronder je gegevens in en wij nemen contact met je op.

Een selectie van onze klanten