Ga naar de inhoud

Training commercieel telefoneren

Voor succesvolle commerciële telefoongesprekken

Training commercieel telefoneren
  • Heb je dagelijks contact met klanten of prospects?
  • Heb je het idee dat je meer uit je verkoopgesprekken kunt halen?
  • Wil je je klanten beter adviseren?
  • Vind je het lastig om klanten te overtuigen?
  • Wil je leren om effectief met klachten en bezwaren om te gaan?
  • Heb je het idee dat je meer kunt up-, cross- of deepsellen?

In de training commercieel telefoneren leer je de vaardigheden die je nodig hebt om een succesvol commercieel telefoongesprek te voeren.

Wat is het resultaat van de training?

  • Na de training bereid je je beter voor op een commercieel gesprek,
  • breng je meer structuur aan in je commerciële gesprek,
  • kun je beter de behoefte van de klant achterhalen,
  • geef je advies dat eerder opgevolgd wordt door de klant,
  • ga je gemakkelijker met bezwaren om,
  • maak je kansen van klachten,
  • voorkom je dat je onnodige fouten maakt gedurende het commerciële gesprek.

Aan welke competenties werk je in deze training?

  • Resultaatgerichtheid
  • Communicatief vermogen
  • Overtuigingskracht
  • Sociale intelligentie

Welke onderwerpen komen aan bod in de training?

In het programma van deze gezellige en actieve training besteden we aandacht aan de volgende onderwerpen:

  • De behoefte van de klant achterhalen
  • De juiste vragen stellen
  • De klant adviseren en overtuigen
  • Op de juiste manier een aanbod doen
  • Omgaan met, en voorkomen van bezwaren
  • Up-, cross- en deepselling
  • Omgaan met klachten
  • Resultaatgericht het gesprek afsluiten
  • Veel oefenen van gespreksvaardigheden
  • Handige tips
Je leert breinvriendelijk

Waarom kies je voor ons?

  • Wij zorgen voor een leuke, gezellige en superleerzame training in een veilige leeromgeving
  • Jouw dagelijkse praktijk is ons uitgangspunt
  • Niet te veel theorie, wel veel leuke en actieve oefeningen
  • Langetermijneffect dankzij onze unieke aanpak met voor- en natraject
  • Deskundige, vriendelijke trainers met jarenlange ervaring
  • Je leert breinvriendelijk, zodat het leren actief, leuk en effectief is

Voor wie is de training commercieel telefoneren interessant?

  • Commerciële medewerkers verkoop binnendienst
  • Iedereen die vanuit zijn functie telefonisch contact heeft met prospects en klanten

Wat vonden deelnemers van de training commercieel telefoneren?

Wat kost de training commercieel telefoneren en hoe doe je mee?

De training commercieel telefoneren verzorgen we als een zogenaamde incompany training bij jou in huis.

Wie kozen er eerder al voor ons?

Wij hebben de training commercieel telefoneren verzorgd voor tientallen kleine, middelgrote en grote organisaties in diverse branches. Voor organisaties in de profitsector als ook in de non-profitsector. Hieronder zie je enkele organisaties die voor ons kozen.