Training commercieel telefoneren

Na de training commercieel telefoneren haalt u meer omzet uit uw telefoongesprekken

Training commercieel telefonerenHebt u het idee dat u, commercieel gezien, meer uit uw telefoongesprekken kunt halen?
Wilt u uw klanten beter adviseren?
Vindt u het lastig om klanten te overtuigen?
De training commercieel telefoneren zorgt ervoor dat dit wel lukt.

Commercieel telefoneren houdt in dat u de klant helpt bij zijn koopproces. Het gaat erom dat u daarbij de juiste gesprekstechnieken toepast. Dat u de leiding in het gesprek houdt en de klant het juiste product bestelt. Hoe u dat doet, leert u in de praktische training commercieel telefoneren.

Wat levert de training u op?

Na de training voert u succesvolle verkoopgesprekken aan de telefoon.

Wat komt er aan bod in de training?

In het programma van de training besteden we aandacht aan de volgende onderwerpen:

  • De behoefte van de klant achterhalen;
  • De juiste vragen stellen;
  • Up-,  cross- en deepselling;
  • De klant adviseren en overtuigen;
  • Op de juiste manier een aanbod doen;
  • Omgaan met, en voorkomen van bezwaren;
  • Resultaatgericht het gesprek afsluiten;
  • Oefenen van telefoongesprekken;
  • Handige tips.

Hoe wordt de training gegeven?

Onze manier van trainen is gebaseerd op modern breinonderzoek en de betekenis daarvan voor effectief leren. Dit heet breinvriendelijk trainen. Dat betekent geen saaie Powerpoints, maar wel actieve en praktijkgerichte oefeningen die wetenschappelijk bewezen effectief zijn. Het resultaat hiervan is dat u makkelijker leert en onze trainingen gegarandeerd veel meer leerrendement opleveren.

Hoe volgt u de training?

De training commercieel telefoneren duurt één dag. U volgt de training individueel of incompany binnen uw organisatie.
Wat voor u de beste methode is, hangt van uw situatie af. Neem contact met ons op en we helpen u graag verder.
Laat hieronder uw gegevens achter of bel ons op 0180 328 500.

Wij hebben trainingen verzorgd voor onder andere: