Training klantgerichte balie/receptie

Wil je efficiënter en klantgerichter werken aan de balie/receptie?

Vind je het soms lastig om telefoon en receptiewerkzaamheden te combineren?
Wil je je klanten gastvrij en klantvriendelijk ontvangen?
Wil je actief inspelen op vragen van klanten en collega’s aan de telefoon, balie of receptie?
Of beter leren omgaan met het soms lastige gedrag van klanten of collega’s?
En wil je een lastige boodschap op de beste manier overbrengen?
Onze training klantgerichte balie/receptie is dan de oplossing.

Training klantgerichte balie

Opbrengst van de training

Klantencontact is vaak leuk, maar ook wel eens minder gemakkelijk. Soms is een probleem van een klant niet helemaal duidelijk of gedraagt een klant zich lastig. Gelukkig kun je leren hoe je hiermee omgaat in de praktische training klantgerichte balie/receptie. Na de training voer je met klanten gemakkelijk en vlot elk soort gesprek zowel aan de receptie als aan de telefoon.

Onderwerpen in de training

In het programma van de training besteden we aandacht aan de volgende onderwerpen:

  • Klanten gastvrij ontvangen;
  • Telefoonetiquette;
  • Actief inspelen op vragen;
  • Efficiënt afspraken maken;
  • Balie en telefoon tegelijk professioneel bedienen;
  • Omgaan met piekmomenten;
  • Gedrag van de klant herkennen;
  • Omgaan met weerstand;
  • Omgaan met boze, geïrriteerde of dominante klanten;
  • Op een professionele manier klachten afhandelen;
  • Slecht nieuws op een prettige manier overbrengen;
  • Oefenen van klantgesprekken;
  • Handige tips.

Bij ons is leren leuk

Wij vonden dat trainingen vaak saai waren en dat je er weinig van opstak. Daarom zijn we op zoek gegaan naar een actieve en energiegevende manier van trainen. Die hebben wij gevonden in breinvriendelijk trainen. Dat betekent dat wij ervoor zorgen dat je op een leuke en gemakkelijke manier leert en met een hoge impact.

Zelfs deelnemers die al vaker een training hebben gevolgd, reageren op onze trainingen met “Ik heb tóch nog wat geleerd”. Deelnemers die helemaal geen zin in een training hebben, reageren met “Het was echt een hele leuke en leerzame training”.

Mening van anderen over onze trainingen

Leuk en leerzaam

★★★★★
5 5 1
Oefenen met acteur en reflectie erg leuk en leerzaam", "Was een goede dag, na de eerder behandelde theorie, praktijk met acteur zeer bruikbaar.

Meer handvatten gekregen

★★★★☆
4 5 1
Aan de hand van de training krijg je meer handvatten om beter met speciaal situaties om te gaan.

Leerzaam en toepasbaar

★★★★☆
4 5 1
Duidelijke training met goede adviezen, leerzaam en toepasbaar.

Bewust kijken naar de klant

★★★★☆
4 5 1
Leuke, goede training. Het is goed om eens bewust te kijken naar de klant, wat je zelf doet. En hoe het beter kan. Fijn om verschillende tips te krijgen!

Hier heb ik wat aan.

★★★★☆
4 5 1
Hier heb ik wat aan. Het is zeer leerzaam.

Voor herhaling vatbaar

★★★★☆
4 5 1
Leuke training, zeker voor herhaling vatbaar.
Offerte aanvragen

De training klantgerichte balie volg je als individuele of incompany training. Wat voor jou de beste methode is, hangt van je situatie af. Bel ons op 0180 328 500 of vul hieronder je gegevens in en wij nemen contact met je op.

Dit beloven wij

Het is best een stap om geld te investeren in een training. Je weet immers van tevoren niet wat je krijgt en of het oplevert wat je ervan verwacht. Dat begrijpen wij. Daarom doen wij je de volgende drie beloftes:

Niet goed, geld terug

Voldeed de training niet aan je verwachtingen? Dan krijg je het volledige trainingsbedrag van ons terug. Voorwaarde is wel, dat je tijdens de training aangeeft dat de training niet aan je verwachting voldoet. Deze garantie geldt niet voor onlinetrainingen.

Leerrendementgarantie

Wij verzorgen geen training, maar een trainingstraject. Juist de begeleiding na de training is cruciaal voor het leerrendement. Als je onze instructies opvolgt, garanderen wij dat je de vaardigheden die je leert ook echt in de praktijk toepast.

Altijd een all-in prijs

Je krijgt van ons altijd een all-in prijs. Dus inclusief documentatie, pen, papier, certificaat, evt. lunch en evt. begeleiding. Er zijn dus geen verrassingen achteraf.

Een selectie van onze klanten