Training klantgerichte balie/receptie

Wilt u efficiënter en klantgerichter werken aan de balie/receptie?

Vindt u het soms lastig om telefoon en receptiewerkzaamheden te combineren?
Wilt u uw klanten gastvrij en klantvriendelijk ontvangen?
Wilt u actief inspelen op vragen van klanten en collega’s aan de telefoon, balie of receptie?
Of beter leren omgaan met het soms lastige gedrag van klanten of collega’s?
En wilt u een lastige boodschap op de beste manier overbrengen?
Onze training klantgerichte balie/receptie is dan de oplossing.

Training klantgerichte balie

Wat levert de training u op?

Klantencontact is vaak leuk, maar ook wel eens minder gemakkelijk. Soms is een probleem van een klant niet helemaal duidelijk of gedraagt een klant zich lastig. Gelukkig kunt u leren hoe u hiermee omgaat in de praktische training klantgerichte balie/receptie. Na de training voert u met klanten gemakkelijk en vlot elk soort gesprek zowel aan de receptie als aan de telefoon.

Welke onderwerpen komen aan bod?

In het programma van de training besteden we aandacht aan de volgende onderwerpen:

  • Klanten gastvrij ontvangen;
  • Telefoonetiquette;
  • Actief inspelen op vragen;
  • Efficiënt afspraken maken;
  • Balie en telefoon tegelijk professioneel bedienen;
  • Omgaan met piekmomenten;
  • Gedrag van de klant herkennen;
  • Omgaan met weerstand;
  • Omgaan met boze, geïrriteerde of dominante klanten;
  • Op een professionele manier klachten afhandelen;
  • Slecht nieuws op een prettige manier overbrengen;
  • Oefenen van klantgesprekken;
  • Handige tips.

Waarom kiest u voor ons?

Wij vonden dat trainingen vaak saai waren en dat je er weinig van opstak. Daarom zijn we op zoek gegaan naar een actieve en energiegevende manier van trainen. Die hebben wij gevonden in breinvriendelijk trainen. Dat betekent dat wij ervoor zorgen dat u op een leuke en gemakkelijke manier leert en met een hoge impact.

Zelfs deelnemers die al vaker een training hebben gevolgd, reageren op onze trainingen met “Ik heb tóch nog wat geleerd”. Deelnemers die helemaal geen zin in een training hebben, reageren met “Het was echt een hele leuke en leerzame training”.

Wat vinden anderen van deze training?

Meer handvatten gekregen

“Aan de hand van de training krijg je meer handvatten om beter met speciaal situaties om te gaan.”

Jeroen, SKV

Erg duidelijk

“Zeer aan te raden. Vooraf was ik sceptisch, maar ik heb er veel van geleerd. Erg duidelijk.”

Mark, Piet Brouwer Elektrotechniek

Toptraining

“Toptraining met een klein, fijn groepje”, “Zeer prettige en leuke training”, “Prima training”, “Ga zo door!”, “Fijn dat de groep zo klein was”

Diverse deelnemers

Offerte aanvragen

De training klantgerichte balie volgt u als individuele of incompany training. Wat voor u de beste methode is, hangt van uw situatie af. Bel ons op 0180 328 500 of vul hieronder uw gegevens in en wij nemen contact met u op.

Welke garantie krijgt u van ons?

Het is best een stap om geld te investeren in een training. U weet immers van tevoren niet wat u krijgt en of het oplevert wat u ervan verwacht. Dat begrijpen wij. Daarom doen wij u de volgende drie beloftes:

Niet goed, geld terug

Voldeed de training niet aan uw verwachtingen? Dan krijgt u het volledige trainingsbedrag van ons terug. Voorwaarde is wel, dat u tijdens de training aangeeft dat de training niet aan uw verwachting voldoet. Deze garantie geldt niet voor onlinetrainingen.

Leerrendementgarantie

Wij verzorgen geen training, maar een trainingstraject. Juist de begeleiding na de training is cruciaal voor het leerrendement. Als u onze instructies opvolgt, garanderen wij dat u de vaardigheden die u leert ook echt in de praktijk toepast.

Altijd een all-in prijs

U krijgt van ons altijd een all-in prijs. Dus inclusief documentatie, pen, papier, certificaat, evt. lunch en evt. begeleiding. Er zijn dus geen verrassingen achteraf.