Training klantgerichte balie/receptie

Na de training klantgerichte balie / receptie staat u klanten efficiënter en klantgerichter te woord

Training Klantgerichte balieWilt u klanten aan de balie of receptie goed te woord staan en gastvrij ontvangen?
Of beter leren omgaan met minder prettig gedrag van klanten?
En wilt u een lastige boodschap op de beste manier overbrengen?
De training klantgerichte balie/receptie is dan de oplossing.

Klantencontact is vaak leuk. en soms is het lastig. Plotseling komt namelijk alles tegelijk of gedraagt een klant zich lastig. Gelukkig kunt u leren hoe u hiermee omgaat in de praktische training klantgerichte balie/receptie.

Wat levert de training u op?

Na de training voert u met alle soorten klanten gemakkelijk en vlot elk soort gesprek, of dit nu face-to-face of telefonisch is.

Wat komt er aan bod in de training?

In de training komen de volgende onderwerpen aan bod:

  • Klantvriendelijkheid, klantgerichtheid en klantgedrevenheid;
  • Efficiënt afspraken maken;
  • Vragen vlot en goed beantwoorden;
  • Gedrag van de klant herkennen;
  • Omgaan met (lastig) gedrag van de klant;
  • Klachten van klanten;
  • Slecht nieuws brengen;
  • Feedback geven;
  • Handige tips.

Hoe wordt de training gegeven?

Mijn manier van trainen is gebaseerd op modern breinonderzoek en de betekenis daarvan voor effectief leren. Dit heet breinvriendelijk trainen. Dat betekent geen saaie PowerPoints, maar wel actieve en praktijkgerichte oefeningen, zelf de theorie ontdekken, oefeningen terugzien en -luisteren en regelmatig reflecteren op uw eigen handelingen. Het resultaat hiervan is dat u makkelijker leert.

Wat vonden anderen van de training?

Toptraining

★★★★★
5 5 1
Toptraining met een klein, fijn groepje", "Zeer prettige en leuke training", "Prima training", "Ga zo door!", "Fijn dat de groep zo klein was

Erg duidelijk

★★★★★
5 5 1
Zeer aan te raden. Vooraf was ik sceptisch, maar ik heb er veel van geleerd. Erg duidelijk.

Leuk en leerzaam

★★★★★
5 5 1
Oefenen met acteur en reflectie erg leuk en leerzaam", "Was een goede dag, na de eerder behandelde theorie, praktijk met acteur zeer bruikbaar.

Eindelijk een cursus waar je echt wat van leert

★★★★★
5 5 1
Ik vind dat je zeer dynamisch traint, en was van begin tot het eind geboeid", "Eindelijk een cursus waar je echt wat van leert. Dank!", "Goede uitleg!

Leerzaam en toepasbaar

★★★★☆
4 5 1
Duidelijke training met goede adviezen, leerzaam en toepasbaar.

Hier heb ik wat aan.

★★★★☆
4 5 1
Hier heb ik wat aan. Het is zeer leerzaam.
MEER REVIEWS

Hoe volgt u de training?

U volgt de balietraining op één van de volgende manieren:

OPEN TRAINING
Open trainingWat houdt een open training in?

De open training klantgerichte balie/receptie vindt plaats op een locatie in Nederland, waar u in groepsverband leert, samen met deelnemers die werken bij andere organisaties. U wisselt daardoor onderling kennis en ervaringen uit. Dit bevordert het leerproces.

Waar en wanneer vindt de training plaats?

De open training klantgerichte balie/receptie vindt plaats op twee trainingsdagen van 09:15 – 16:00. Mijn trainingslocaties zijn gemakkelijk bereikbaar per openbaar vervoer en auto. Ik werk met kleine groepen, daardoor is er veel individuele aandacht. Er doen maximaal 8 deelnemers mee aan de training. Na de training kunt u tot 3 maanden na de training contact met mij opnemen voor al uw vragen. De training vindt plaats op de volgende data:

  • donderdag 7 en 14 december in Den Haag
  • donderdag 15 en 22 maart in Amsterdam
  • vrijdag 18 en 25 mei in Utrecht
  • woensdag 13 en 20 juni in Amsterdam
Wat kost het?

De training kost € 890 (ex. btw) per persoon. In dit bedrag is opgenomen alle trainingsdocumentatie, pen en papier, drinken en versnaperingen, lunch en een bewijs van deelname. Eventuele parkeerkosten zijn niet inbegrepen.

INSCHRIJVEN NEEM EEN OPTIE
INDIVIDUELE TRAINING
Individuele trainingWat houdt een individuele training in?

De individuele training klantgerichte balie/receptie volgt u samen met mij. Ik ben uw persoonlijke trainer en ik zorg ervoor dat de training helemaal is afgestemd op uw situatie.

Hoe werkt het verder?

De individuele training klantgerichte balie/receptie gaat altijd door en vindt plaats op het moment dat u het beste uitkomt. De training bestaat uit een theoriegedeelte via e-learning (bekijk hoe e-learning er bij mij uitziet) en een praktijkgedeelte. Deelnemers ervaren deze manier van trainen als erg leuk en zeer leerzaam. Na de training kunt u tot 3 maanden na de training contact met mij opnemen voor al uw vragen.

Hoeveel tijd kost het?

Het e-learninggedeelte duurt ongeveer 8 uur. U stopt en gaat verder met de training wanneer u dat wilt. Gedurende de e-learning kunt u altijd vragen aan mij stellen.
Als u klaar bent, neem ik contact met u op voor het praktijkgedeelte. Het praktijkgedeelte duurt een halve dag en daarin oefenen we bij jou op het bedrijf op de geleerde onderwerpen.

Wat kost het?

De individuele training kost € 525 (ex. btw).

INSCHRIJVEN
INCOMPANY TRAINING
Incompany trainingWat houdt een incompany training in?

In de incompany training klantgerichte balie/receptie leert u samen met collega’s. De training vindt plaats bij u op kantoor of op een andere locatie in de buurt van uw organisatie.

Hoe werkt het verder?

Een incompany training is vanaf 3 deelnemers een efficiënte en financieel aantrekkelijke oplossing. Bovendien is er meer ruimte voor leervragen die specifiek zijn voor uw organisatie. Als u een offerte aanvraagt, neem ik contact met u op om samen met u uw leervraag door te nemen.

Uit wetenschappelijk onderzoek van Huthwaite blijkt dat zonder coaching en bekrachtiging van de geleerde vaardigheden en technieken, 87% van wat geleerd is in de training verloren gaat. Ik adviseer u dan ook om na de training een coachingstraject te implementeren.

Wat kost het?

Een incompany training is maatwerk. Voor vragen, nadere informatie of voor een persoonlijk trainingsadvies belt u naar 0180 328 500 of vraag een offerte aan.

OFFERTE AANVRAGEN

Niet goed geld terug garantie

niet goed, geld terugHet is best een stap om geld te investeren in een training. U weet immers van tevoren niet of het wat oplevert. Dat begrijp ik. Daarom krijgt u ‘niet goed geld terug’-garantie. Voldeed de training niet aan uw verwachtingen, krijgt u het volledige trainingsbedrag van mij terug. U loopt dus geen enkel risico.

Ik heb klantgerichtheidstrainingen verzorgd voor onder andere: