Training klantgerichte e-mails schrijven

training klantgerichte e-mails schrijvenWilt u heldere en klantgerichte e-mails schrijven?

Vindt u het lastig een moeilijke boodschap duidelijk en klantgericht op te schrijven?
Wilt u leren hoe u minder tijd besteedt aan het schrijven van een e-mail?
Worstelt u met het probleem hoe u een overtuigende offerte schrijft?
De training klantgerichte e-mails schrijven is dan de oplossing.

Opbrengst van de training

We krijgen steeds meer informatie te verwerken op een dag. Als gevolg daarvan nemen we steeds minder de tijd om iets goed te lezen. We lezen dan ook niet, maar we scannen. Het is daarom belangrijk uw e-mails zodanig te schrijven dat u inspeelt op dit scannende gedrag. Uw hoofdboodschap komt dan helder en duidelijk over. Hoe u dat doet, leert u in de praktische training klantgerichte e-mails schrijven. Na de training schrijft u elke e-mail/brief duidelijk en klantgericht zonder dat het u veel tijd kost.

Onderwerpen in de training

In het programma van de training besteden we aandacht aan de volgende onderwerpen:

  • Doel en doelgroep bepalen;
  • In de positie van de lezer verplaatsen;
  • Informatie selecteren en ordenen;
  • De juiste toon kiezen;
  • Helder en begrijpelijk schrijven;
  • Positief formuleren;
  • De 7 stappen voor een klantgerichte e-mail/brief;
  • Eigen e-mails/brieven inleveren en bespreken;
  • Handige tips.

Leren is leuk bij ons

Wij vonden dat trainingen vaak saai waren en dat je er weinig van opstak. Daarom zijn we op zoek gegaan naar een actieve en energiegevende manier van trainen. Die hebben wij gevonden in breinvriendelijk trainen. Dat betekent dat wij ervoor zorgen dat u op een leuke en gemakkelijke manier leert en met een hoge impact.

Zelfs deelnemers die al vaker een training hebben gehad, reageren op onze trainingen met “Ik heb tóch nog wat geleerd”. Deelnemers die helemaal geen zin in de training hebben, reageren met “Het was echt een hele leuke training”.

Mening van anderen over de training

Wij vinden dat wij de beste training klantgerichte e-mails schrijven verzorgen. Maar uiteindelijk bepalen onze klanten wat ze ervan vinden. Zij zeggen het volgende erover:

Levendig

★★★★☆
4 5 1
Handige training, je ontdekt je eigen fouten. Waarvan je niet wist dat je ze had. Veel extra's die het levendig houden.

Blijven ontwikkelen en trainen

★★★★★
5 5 1
Je ook het schrijven van mails moet je blijven ontwikkelen en trainen.

Leerzaam

★★★★☆
4 5 1
- Leerzaam - Goede tips - Geen ouderwetse mails schrijven

Goede nuttige training

★★★★☆
4 5 1
Het is een goede nuttige training.

Goede training

★★★★☆
4 5 1
Goede training, ook als je denkt dat je het meeste al weet. Goede, geduldige trainer, die ook goed om kan gaan met veeleisende factoren.

Straight-forward

★★★★★
5 5 1
Straight-forward, nuttig, duidelijk en fijn dat het ook praktijkgericht is.

Soorten trainingen

U volgt de training klantgerichte e-mails schrijven op één van de volgende manieren:

INCOMPANY TRAINING

Wat houdt een incompany training in?

Incompany trainingIn een incompany training leert u samen met de collega’s van uw team of afdeling wat klantgerichte e-mails schrijven inhoudt. De training vindt plaats bij u op kantoor of op een andere locatie. Een incompany training is vanaf 3 deelnemers een efficiënte en financieel aantrekkelijke oplossing. Bovendien is er meer ruimte voor leervragen die specifiek zijn voor uw team of afdeling.

Hoe werkt het?

De incompany training bestaat uit een intakegesprek om de casuïstiek door te nemen die we in de training gebruiken. Daarnaast krijgen de deelnemers een beeldvormings- en huiswerkopdracht. Vervolgens doen ze mee de training aan de training.

Uit wetenschappelijk onderzoek van Huthwaite blijkt dat 87% van wat geleerd is in de training, verloren gaat. Daarom krijgt elke deelnemer tot slot een individueel coachingsgesprek met de trainer.

Leidinggevenden krijgen een boekje met daarin informatie over hoe ze hun medewerkers op de werkplek het beste kunnen coachen.

Na afronding van de training en de coachingsgesprekken evalueren we samen met u de training.

Wat kost het?

Een incompany training is maatwerk. Wilt u weten wat de investering in een incompany training klantgerichte e-mails schrijven voor uw organisatie zou zijn? Bel dan naar 0180 328 500 of vraag een offerte aan:

Vraag offerte aan

ONLINETRAINING

Wat houdt een onlinetraining in?

In de onlinetraining klantgerichte e-mails schrijven leert u in een volledig digitale leeromgeving wanneer u wilt en in uw eigen tempo. U kunt daarbij altijd vragen stellen aan een ervaren trainer.
In onze onlinetraining gebruiken we uitsluitend wetenschappelijk bewezen effectieve leermethoden. Daardoor zijn onze onlinetrainingen effectief en leuk om te volgen.

Wat kost het?

De onlinetraining klantgerichte e-mails schrijven kost 149 (ex. btw).

Hoe werkt het?

De onlinetraining klantgerichte e-mails schrijven is een 100% digitale training (bekijk hoe e-learning er bij ons uitziet).

Doordat wij uitsluitend gebruik maken van wetenschappelijk bewezen leermethoden, is deze training erg effectief. Daarnaast ervaren deelnemers deze manier van trainen als efficiënt en leuk.

Hoeveel tijd kost het?

U bepaalt zelf het tempo waarin u de onlinetraining doet. Onze ervaring is dat u er ongeveer {{uren}} uur voor nodig heeft. U staat er niet alleen voor. Gedurende de training staat de trainer altijd tot uw beschikking om al uw vragen te beantwoorden.

Na afronding van de training ontvangt u een bewijs van deelname en 11 werkdagen lang een tip per e-mail. Tot slot kunt u tot 3 maanden na afronding van de onlinetraining contact opnemen met de trainer voor al uw vragen.

Schrijf u in

OPEN TRAINING

Wat houdt een open training in?

Open trainingDe open training klantgerichte e-mails schrijven vindt plaats op een locatie in Nederland, waar u in groepsverband leert. Dat doet u samen met deelnemers die bij andere organisaties werken. U wisselt daardoor onderling kennis en ervaringen uit. Dit bevordert uw leerproces.

Wat kost de training?

De training kost 595 (ex. btw) per persoon. Dat is inclusief alle trainingsdocumentatie, pen en papier, lunch, drinken, versnaperingen en een bewijs van deelname. Eventuele parkeerkosten zijn voor eigen rekening.

Hoeveel tijd kost het?

Voorafgaand aan de training maakt u een beeldvormings- en huiswerkopdracht. Dit kost u ongeveer 15 minuten. Vervolgens volgt u de training. Deze vindt plaats op één trainingsdag van 09:15 tot 16:00. Daarna kunt u tot 3 maanden na de training contact met de trainer opnemen voor al uw vragen.

Hoeveel deelnemers doen er mee?

Wij werken met kleine groepen, daardoor is er veel individuele aandacht. Er doen dan ook maximaal 8 deelnemers mee aan de training.

Waar en wanneer vindt de training plaats?

De trainingslocatie is heel belangrijk voor het leerproces. Daarom hebben wij gekozen voor locaties die van alle gemakken voorzien zijn. Daarnaast hebben ze een motiverende, frisse en moderne uitstraling en zijn ze gemakkelijk bereikbaar met auto en openbaar vervoer.

Bekijk trainingsdata, locaties / inschrijven

INDIVIDUELE TRAINING

Wat houdt een individuele training in?

Individuele trainingIn de individuele training klantgerichte e-mails schrijven leert u één op één met hulp van een trainer. U leert wanneer u wilt  en in het tempo dat bij u past. In de individuele training sluiten theorie, opdrachten en oefeningen exact aan op uw dagelijkse praktijk. Hierdoor kunt u direct aan de slag met wat u leert op uw werkplek.

Wat kost het?

De individuele training kost 149 (ex. btw).

Hoe werkt het?

De individuele training klantgerichte e-mails schrijven is gebaseerd op de blended learningmethode. Het bestaat uit een theoriegedeelte via e-learning (bekijk hoe e-learning er bij ons uitziet) en een praktijkgedeelte met een trainer.

U bepaalt wanneer en het tempo waarin u leert. Er is altijd een stok achter de deur doordat we het praktijkgedeelte met de trainer van tevoren inplannen. Deelnemers ervaren deze manier van trainen als erg leuk. Daarnaast is het erg effectief, omdat er volledige aandacht is voor uw werkpraktijk en leerwensen.

Hoeveel tijd kost het?

Onze ervaring is dat u ongeveer 3 uur nodig heeft voor de theorie via e-learning.

Als u klaar bent met de e-learning, neemt de trainer contact op voor het praktijkgedeelte. Het praktijkgedeelte duurt een halve dag en daarin bespreken we de gemaakte opdrachten.

Na de praktijktraining kunt u tot 3 maanden na de training contact opnemen met de trainer voor al uw vragen.

Schrijf u in

Niet goed, geld terug

GarantieHet is best een stap om geld te investeren in een training. U weet immers van tevoren niet of het wat oplevert. Dat begrijpen wij. Daarom krijgt u bij ons ‘niet goed geld terug’-garantie. U loopt dus geen enkel risico.

Voldeed de training niet aan uw verwachtingen? Dan krijgt u het volledige trainingsbedrag van ons terug. Voorwaarde is wel, dat u tijdens de training aangeeft dat de training niet aan uw verwachting voldoet. Deze garantie geldt niet voor onlinetrainingen.

Een selectie van onze klanten: