Training klantgerichte e-mails schrijven

Na de training schrijft u heldere en klantgerichte e-mails

Training klantgerichte e-mails schrijvenVindt u het lastig een moeilijke boodschap duidelijk en klantgericht op te schrijven?
Wilt u leren hoe u minder tijd besteedt aan het schrijven van een e-mail?
De training klantgerichte e-mails schrijven is dan de oplossing.

Goed en klantgericht een boodschap overbrengen in een e-mail is lastig. Gelukkig is goed en klantgericht schrijven te leren. Het is makkelijker dan u denkt. Hoe u dat doet, leert u in de praktische training klantgerichte e-mails schrijven.

Wat levert de training u op?

Na de training schrijft u elke e-mail/brief duidelijk en klantgericht zonder dat het u veel tijd kost.

Wat komt er aan bod in de training?

In het programma van de training besteden we aandacht aan de volgende onderwerpen:

  • Doel en doelgroep bepalen;
  • In de positie van de lezer verplaatsen;
  • Informatie selecteren en ordenen;
  • De juiste toon kiezen;
  • Helder en begrijpelijk schrijven;
  • Positief formuleren;
  • De 7 stappen voor een klantgerichte e-mail/brief;
  • Eigen e-mails/brieven inleveren en bespreken;
  • Handige tips.

Hoe wordt de training gegeven?

Onze manier van trainen is gebaseerd op modern breinonderzoek en de betekenis daarvan voor effectief leren. Dit heet breinvriendelijk trainen. Dat betekent geen saaie Powerpoints, maar wel actieve en praktijkgerichte oefeningen die wetenschappelijk bewezen effectief zijn. Het resultaat hiervan is dat u makkelijker leert en onze trainingen gegarandeerd veel meer leerrendement opleveren.

Wat vonden anderen van de training?

Ontzetten toffe en nuttige training

★★★★★
5 5 1
Ontzettend toffe en nuttige training. Ik weet zeker dat ik klantgerichter kan schrijven als ik de stof laat inzinken en dagelijks ga gebruiken! Kennismakingsronde is erg tof, brengt het lekker op gang!

De training wordt op een leuke en actieve manier aangepakt

★★★★☆
4 5 1
Een super leerzame ochtend. De training wordt op een leuke en actieve manier aangepakt, waardoor mijn concentratie er te allen tijde bij bleef.

Leuke, dynamisch training

★★★★☆
4 5 1
Een leuke, dynamische training, waarbij de klant centraal staat bij toekomstige conversaties.

Hoe volgt u de training?

U volgt de training klantgerichte e-mails schrijven op één van de volgende manieren:

OPEN TRAINING
Open trainingWat houdt een open training in?

De open training klantgerichte e-mails schrijven vindt plaats op een locatie in Nederland, waar u in groepsverband leert, samen met deelnemers die werken bij andere organisaties. U wisselt daardoor onderling kennis en ervaringen uit. Dit bevordert het leerproces.

Hoeveel tijd kost het?

Voorafgaand aan de training maakt u een beeldvormingsopdracht en krijgt u een huiswerkopdracht. Vervolgens volgt u de training. Deze vindt plaats op één trainingsdag. Daarna kunt u tot 3 maanden na de training contact met de trainer opnemen voor al uw vragen.

Hoeveel deelnemers zijn er?

Wij werken met kleine groepen, daardoor is er veel individuele aandacht. Er doen dan ook maximaal 8 deelnemers mee aan de training.

Waar en wanneer vindt de training plaats?

De open training klantgerichte e-mails schrijven vindt plaats op één trainingsdag van 09:15 – 16:00. Onze trainingslocaties bevinden zich in Amsterdam, Den Haag, Eindhoven, Rotterdam, Utrecht en Zwolle. Ze zijn gemakkelijk bereikbaar per openbaar vervoer en auto. De training vindt plaats op de volgende data:

  • woensdag 19 september
  • dinsdag 13 november
  • maandag 3 december

Wat kost het?

De training kost € 570 (ex. btw) per persoon. U krijgt daarbij gratis van ons alle trainingsdocumentatie, pen en papier, drinken, versnaperingen, lunch en een bewijs van deelname. Eventuele parkeerkosten zijn voor eigen rekening.

INSCHRIJVEN
INDIVIDUELE TRAINING
Individuele trainingWat houdt een individuele training in?

In de individuele training klantgerichte e-mails schrijven leert u zelfstandig onder begeleiding van een ervaren trainer. U leert waar u wilt en wanneer het u het beste uitkomt. Het grote voordeel van een individuele training is dat theorie, opdrachten en oefeningen in de training precies aansluiten op uw dagelijkse praktijk.

Hoe werkt het verder?

De individuele training klantgerichte e-mails schrijven bestaat uit een theoriegedeelte via e-learning (bekijk hoe e-learning er bij ons uitziet) en een praktijkgedeelte.

U volgt de training waar en wanneer u wilt. Deelnemers ervaren deze manier van trainen als erg leuk. Daarnaast is het erg effectief, omdat er volledige aandacht is voor uw leerwensen.

Hoeveel tijd kost het?

U bepaalt zelf het tempo waarin u de e-learning doet. Onze ervaring is dat u er ongeveer 3 uur over doet. Gedurende de e-learning staat er altijd een trainer tot uw beschikking om al uw vragen te beantwoorden.

Als u klaar bent met de e-learning, neemt de trainer contact op voor het praktijkgedeelte. Het praktijkgedeelte duurt een halve dag en daarin bespreken we de gemaakte opdrachten.

Na de praktijktraining kunt u tot 3 maanden na de training contact opnemen met de trainer voor al uw vragen.

Wat kost het?

De individuele training kost € 249 (ex. btw).

INSCHRIJVEN
INCOMPANY TRAINING
Incompany trainingWat houdt een incompany training in?

In de incompany training klantgerichte e-mails schrijven leert u samen met collega’s onder begeleiding van een ervaren trainer. De training vindt plaats bij u op kantoor of op een andere locatie in de buurt van uw organisatie.

Hoe werkt het verder?

Een incompany training is vanaf 3 deelnemers een efficiënte en financieel aantrekkelijke oplossing. Bovendien is er meer ruimte voor leervragen die specifiek zijn voor uw organisatie. Als u een offerte aanvraagt, nemen wij contact op om uw leervraag goed helder te krijgen.

Uit wetenschappelijk onderzoek van Huthwaite blijkt dat 87% van wat geleerd is in de training verloren gaat. Met coaching en bekrachtiging van de geleerde vaardigheden en technieken voorkomt u dat. Wij adviseren u dan ook om na de training een coachingstraject te implementeren.

Wat kost het?

Een incompany training is maatwerk. Voor vragen, nadere informatie of voor een persoonlijk trainingsadvies belt u naar 0180 328 500 of vraag een offerte aan.

OFFERTE AANVRAGEN

GarantieNiet goed geld terug garantie

Het is best een stap om geld te investeren in een training. U weet immers van tevoren niet of het wat oplevert. Dat begrijpen wij. Daarom krijgt u ‘niet goed geld terug’-garantie. Voldeed de training niet aan uw verwachtingen, krijgt u het volledige trainingsbedrag van ons terug. U loopt dus geen enkel risico.

Wij hebben trainingen verzorgd voor onder andere: