Ga naar de inhoud

Training klantgerichte e-mails schrijven

Voor heldere en klantgerichte e-mails

Training klantgerichte e-mails schrijven
  • Vind je het lastig een ingewikkelde boodschap duidelijk en helder op te schrijven?
  • Merk je dat klanten jouw e-mails niet goed lezen?
  • Wil je weten hoe je een e-mail goed opbouwt?
  • Wil je leren hoe je minder tijd besteedt aan het schrijven van een e-mail?
  • Worstel je met het probleem hoe je overtuigend schrijft?

In de training klantgerichte e-mails schrijven krijg je de vaardigheden aangeleerd waarmee je heldere en duidelijk gestructureerde e-mails schrijft in minder tijd.

Wat is het resultaat van de training?

  • Na de training heb je een efficiënte schrijfstijl,
  • schrijf je e-mails die ontvangers ook echt lezen,
  • hebben jouw e-mails een heldere opbouw en formulering,
  • kost het je minder tijd om een e-mail op te stellen;
  • breng je het geleerde de meteen in de praktijk.

Aan welke competenties werk je in deze training?

  • Communicatief vermogen
  • Analyserend vermogen
  • Inlevingsvermogen
  • Schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid

Welke onderwerpen komen aan bod in de training?

In het programma van de gezellige en actieve training e-mails schrijven besteden we aandacht aan de volgende onderwerpen:

  • Een goed leesbare schrijfstijl
  • Een heldere opbouw
  • De juiste toon kiezen
  • De opening van je e-mail
  • Helder informeren, overtuigen of instrueren
  • Een correcte afsluiting van je e-mail
  • Aandacht voor lastige e-mails, zoals slecht nieuws brengen
  • Hoe AI te gebruiken in e-mails
  • Bespreken van eigen e-mails
  • Handige tips
Je leert breinvriendelijk

Waarom kies je voor ons?

  • Wij zorgen voor een leuke, gezellige en superleerzame training in een veilige leeromgeving
  • Jouw dagelijkse praktijk is ons uitgangspunt
  • Niet te veel theorie, wel veel leuke en actieve oefeningen
  • Langetermijneffect dankzij onze unieke aanpak met voor- en natraject
  • Deskundige, vriendelijke trainers met jarenlange ervaring
  • Je leert breinvriendelijk, zodat het leren actief, leuk en effectief is

Voor wie is de training klantgerichte e-mails schrijven interessant?

  • Servicedesk-, helpdesk-, klantenservicemedewerkers
  • Medewerkers verkoop binnendienst
  • Medewerkers secretariaat / administratie
  • Medewerkers interne IT-klantenservice / facilitair bureau
  • Iedereen die heldere en goed gestructureerde e-mails wilt leren schrijven

Wat vonden deelnemers van deze training?

Wat kost de training klantgerichte e-mails schrijven en hoe doe je eraan mee?

Wij verzorgen de training klantgerichte e-mails schrijven op verschillende manieren. Welke trainingsvorm past het beste bij jou?

Online
training

Een volledig digitale training in je eigen tempo, waar en wanneer het je het beste uitkomt.

Individuele
training

Een persoonlijke training, één op één, onder begeleiding van een trainer.

Open
training

Een klassikale training met deelnemers van andere organisaties.

incompany trainingen

Incompany
training

Een training op maat speciaal afgestemd op de leerdoelen van je team of afdeling.

Wie kozen er eerder al voor ons?

Wij hebben de training klantgerichte e-mails schrijven verzorgd voor tientallen kleine, middelgrote en grote organisaties in diverse branches. Voor organisaties in de profitsector als ook in de non-profitsector. Hieronder zie je enkele organisaties die voor ons kozen.

webreact
hostnet
independer
ggd