Training klantgerichte e-mails schrijven

Na de training klantgerichte e-mails schrijven schrijft u heldere en klantgerichte e-mails

klantgerichte e-mails schrijvenVindt u het lastig een moeilijke boodschap duidelijk en klantgericht op papier te zetten?
Wilt u leren hoe het schrijven van een e-mail minder tijd kost?
De training klantgerichte e-mails schrijven is dan de oplossing.

Goed en klantgericht een boodschap overbrengen in een e-mail is lastig. Gelukkig is goed en klantgericht schrijven te leren. Het is makkelijker dan u denkt. Hoe u dat doet, leert u in de praktische training klantgerichte e-mails schrijven.

Wat levert de training u op?

Na de training schrijft u elke willekeurige e-mail of brief duidelijk en klantvriendelijk zonder dat het u veel tijd kost.

Wat komt er aan bod in de training?

De volgende onderwerpen komen aan bod in de training:

  • Een soepel schrijfproces: hoe pakt u dat aan?
  • Voorbereiding: bepaal uw doel en doelgroep;
  • Informatie selecteren en ordenen;
  • Hoe maak je een heldere opbouw?
  • Structuur aanbrengen: in 7 stappen een klantgerichte e-mail of brief;
  • Klantgericht schrijven: verplaats u in de positie van de lezer;
  • De juiste toon kiezen;
  • Tips voor de opening en afsluiting van e-mails en brieven;
  • Helder en begrijpelijk schrijven;
  • Positief formuleren;
  • Bespreken van eigen teksten;
  • Handige tips.

Hoe wordt de training gegeven?

Mijn manier van trainen is gebaseerd op modern breinonderzoek en de betekenis daarvan voor effectief leren. Dit heet breinvriendelijk trainen. Dat betekent geen saaie PowerPoints, maar wel actieve en praktijkgerichte oefeningen, zelf de theorie ontdekken, oefeningen terugzien en -luisteren en regelmatig reflecteren op uw eigen handelingen. Het resultaat hiervan is dat u makkelijker leert.

Wat vonden anderen van de training?

Doel bereikt

★★★★★
5 5 1
Ik heb mijn doel zeker bereikt met deze training en dat kwam ook door de goede trainer. Ik beveel deze training ook voor al mijn collega's aan.

Duidelijk en perfect

★★★★★
5 5 1
Ik heb de cursus als fijn ervaren. Het had best een dag langer mogen duren." "De training was duidelijk en de trainer legde alles perfect uit. Was een training waarbij de aandacht er goed bij bleef. Kwam volgens mij ook door de trainer die ons bleef boeien.

Hoe volgt u de training?

U volgt de training klantgerichte e-mails schrijven op één van de volgende manieren:

OPEN TRAINING
Open trainingWat houdt een open training in?

De open training klantgerichte e-mails schrijven vindt plaats op een locatie in Nederland, waar u in groepsverband leert, samen met deelnemers die werken bij andere organisaties. U wisselt daardoor onderling kennis en ervaringen uit. Dit bevordert het leerproces.

Waar en wanneer vindt de training plaats?

De open training klantgerichte e-mails schrijven vindt plaats op één trainingsdag van 09:15 – 16:00. Mijn trainingslocaties zijn gemakkelijk bereikbaar per openbaar vervoer en auto. Ik werk met kleine groepen, daardoor is er veel individuele aandacht. Er doen maximaal 8 deelnemers mee aan de training. Na de training kunt u tot 3 maanden na de training contact met mij opnemen voor al uw vragen. De training vindt plaats op de volgende data:

  • dinsdag 12 december in Den Haag
  • dinsdag 30 januari in Utrecht
  • vrijdag 20 april in Amsterdam
  • donderdag 14 juni in Rotterdam
Wat kost het?

De training kost € 570 (ex. btw) per persoon. In dit bedrag is opgenomen alle trainingsdocumentatie, pen en papier, drinken en versnaperingen, lunch en een bewijs van deelname. Eventuele parkeerkosten zijn niet inbegrepen.

INSCHRIJVEN NEEM EEN OPTIE
INDIVIDUELE TRAINING
Individuele trainingWat houdt een individuele training in?

De individuele training klantgerichte e-mails schrijven volgt u samen met mij. Ik ben uw persoonlijke trainer en ik zorg ervoor dat de training helemaal is afgestemd op uw situatie.

Hoe werkt het verder?

De individuele training klantgerichte e-mails schrijven gaat altijd door en vindt plaats op het moment dat u het beste uitkomt. De training bestaat uit een theoriegedeelte via e-learning (bekijk hoe e-learning er bij mij uitziet) en een praktijkgedeelte. Deelnemers ervaren deze manier van trainen als erg leuk en zeer leerzaam. Na de training kunt u tot 3 maanden na de training contact met mij opnemen voor al uw vragen.

Hoeveel tijd kost het?

Het e-learninggedeelte duurt ongeveer 3 uur. U stopt en gaat verder met de training wanneer u dat wilt. Gedurende de e-learning kunt u altijd vragen aan mij stellen.
Als u klaar bent, neem ik contact met u op voor het praktijkgedeelte. Het praktijkgedeelte duurt een halve dag en daarin bespreken we de gemaakte opdrachten.

Wat kost het?

De individuele training kost € 425 (ex. btw).

INSCHRIJVEN
INCOMPANY TRAINING
Incompany trainingWat houdt een incompany training in?

In de incompany training klantgerichte e-mails schrijven leert u samen met collega’s. De training vindt plaats bij u op kantoor of op een andere locatie in de buurt van uw organisatie.

Hoe werkt het verder?

Een incompany training is vanaf 3 deelnemers een efficiënte en financieel aantrekkelijke oplossing. Bovendien is er meer ruimte voor leervragen die specifiek zijn voor uw organisatie. Als u een offerte aanvraagt, neem ik contact met u op om samen met u uw leervraag door te nemen.

Uit wetenschappelijk onderzoek van Huthwaite blijkt dat zonder coaching en bekrachtiging van de geleerde vaardigheden en technieken, 87% van wat geleerd is in de training verloren gaat. Ik adviseer u dan ook om na de training een coachingstraject te implementeren.

Wat kost het?

Een incompany training is maatwerk. Voor vragen, nadere informatie of voor een persoonlijk trainingsadvies belt u naar 0180 328 500 of vraag een offerte aan.

OFFERTE AANVRAGEN

Niet goed geld terug garantie

niet goed, geld terugHet is best een stap om geld te investeren in een training. U weet immers van tevoren niet of het wat oplevert. Dat begrijp ik. Daarom krijgt u ‘niet goed geld terug’-garantie. Voldeed de training niet aan uw verwachtingen, krijgt u het volledige trainingsbedrag van mij terug. U loopt dus geen enkel risico.

Ik heb klantgerichtheidstrainingen verzorgd voor onder andere: