Training klantgerichte e-mails schrijven

Na de training schrijft u heldere en klantgerichte e-mails

Vindt u het lastig een moeilijke boodschap duidelijk en klantgericht op te schrijven?
Wilt u leren hoe u minder tijd besteedt aan het schrijven van een e-mail?
De training klantgerichte e-mails schrijven is dan de oplossing.

Goed en klantgericht een boodschap overbrengen in een e-mail is lastig. Gelukkig is goed en klantgericht schrijven te leren. Het is makkelijker dan u denkt. Hoe u dat doet, leert u in de praktische training klantgerichte e-mails schrijven.

Training klantgerichte e-mails schrijven

Wat levert de training u op?

Na de training schrijft u elke e-mail/brief duidelijk en klantgericht zonder dat het u veel tijd kost.

Wat komt er aan bod in de training?

In het programma van de training besteden we aandacht aan de volgende onderwerpen:

  • Doel en doelgroep bepalen;
  • In de positie van de lezer verplaatsen;
  • Informatie selecteren en ordenen;
  • De juiste toon kiezen;
  • Helder en begrijpelijk schrijven;
  • Positief formuleren;
  • De 7 stappen voor een klantgerichte e-mail/brief;
  • Eigen e-mails/brieven inleveren en bespreken;
  • Handige tips.

Hoe wordt de training gegeven?

Wij vonden dat trainingen vaak saai waren en dat je er weinig van opstak. Daarom zijn we op zoek gegaan naar een actieve en energiegevende manier van trainen. Die hebben wij gevonden in breinvriendelijk trainen. Dat betekent dat wij ervoor zorgen dat de deelnemers op een leuke en gemakkelijke manier leren en met een hoge impact. Zelfs deelnemers die al vaker een training hebben gehad, reageerden met “Ik heb tóch nog wat geleerd”. Deelnemers die helemaal geen zin in de training hadden, reageerden met “Het was echt een hele leuke training”.

Wat vonden anderen van de training?

Leuke, dynamisch training

★★★★☆
4 5 1
Een leuke, dynamische training, waarbij de klant centraal staat bij toekomstige conversaties.

Belangrijk je te verplaatsen in de klant

★★★★☆
4 5 1
Tijdens de training ben ik bewuster gaan nadenken over de structuur van mijn e-mails. Daarnaast heb ik geleerd dat het belangrijk is om je goed te verplaatsen in de klant.

Duidelijk en perfect

★★★★★
5 5 1
Ik heb de cursus als fijn ervaren. Het had best een dag langer mogen duren." "De training was duidelijk en de trainer legde alles perfect uit. Was een training waarbij de aandacht er goed bij bleef. Kwam volgens mij ook door de trainer die ons bleef boeien.

Hoe volgt u de training?

U volgt de training klantgerichte e-mails schrijven op één van de volgende manieren:

INDIVIDUELE TRAINING
Wat houdt een individuele training in?

In de individuele training klantgerichte e-mails schrijven leert u zelfstandig onder begeleiding van een ervaren trainer. U leert waar u wilt en wanneer het u het beste uitkomt. Het grote voordeel van een individuele training is dat theorie, opdrachten en oefeningen in de training precies aansluiten op uw dagelijkse praktijk.

Individuele training

Hoe werkt het verder?

De individuele training klantgerichte e-mails schrijven bestaat uit een theoriegedeelte via e-learning (bekijk hoe e-learning er bij ons uitziet) en een praktijkgedeelte.

U volgt de training waar en wanneer u wilt. Deelnemers ervaren deze manier van trainen als erg leuk. Daarnaast is het erg effectief, omdat er volledige aandacht is voor uw leerwensen.

Hoeveel tijd kost het?

U bepaalt zelf het tempo waarin u de e-learning doet. Onze ervaring is dat u er ongeveer 3 uur over doet. Gedurende de e-learning staat er altijd een trainer tot uw beschikking om al uw vragen te beantwoorden.

Als u klaar bent met de e-learning, neemt de trainer contact op voor het praktijkgedeelte. Het praktijkgedeelte duurt een halve dag en daarin bespreken we de gemaakte opdrachten.

Na de praktijktraining kunt u tot 3 maanden na de training contact opnemen met de trainer voor al uw vragen.

Wat kost het?

De individuele training kost 149 (ex. btw).

INSCHRIJVEN
INCOMPANY TRAINING
Wat houdt een incompany training in?

In de incompany training klantgerichte e-mails schrijven leert u samen met collega’s onder begeleiding van een ervaren trainer. De training vindt plaats bij u op kantoor of op een andere locatie in de buurt van uw organisatie.

Incompany training

Hoe werkt het verder?

Een incompany training is vanaf 3 deelnemers een efficiënte en financieel aantrekkelijke oplossing. Bovendien is er meer ruimte voor leervragen die specifiek zijn voor uw organisatie. Als u een offerte aanvraagt, nemen wij contact op om uw leervraag goed helder te krijgen.

Uit wetenschappelijk onderzoek van Huthwaite blijkt dat 87% van wat geleerd is in de training verloren gaat. Met coaching en bekrachtiging van de geleerde vaardigheden en technieken voorkomt u dat. Wij adviseren u dan ook om na de training een coachingstraject te implementeren.

Wat kost het?

Een incompany training is maatwerk. Voor vragen, nadere informatie of voor een persoonlijk trainingsadvies belt u naar 0180 328 500 of vraag een offerte aan.

OFFERTE AANVRAGEN

Niet goed geld terug garantie

Het is best een stap om geld te investeren in een training. U weet immers van tevoren niet of het wat oplevert. Dat begrijpen wij. Daarom krijgt u ‘niet goed geld terug’-garantie. Voldeed de training niet aan uw verwachtingen, krijgt u het volledige trainingsbedrag van ons terug. U loopt dus geen enkel risico.

Garantie