Training professioneel telefoneren

Wil je bellers netjes en professioneel te woord staan?

Wil je op een éénduidige en correcte manier de telefoon opnemen of doorverbinden?
Wil je beter inspelen op de wensen van de beller door de juiste vragen te stellen?
Vind je het lastig om de telefoon op te nemen bij buitenlandse bellers?
Wil je je zelfverzekerder voelen aan de telefoon?
In de training professioneel telefoneren leer je professioneel en correcte de telefoon te behandelen.

Training professioneel telefoneren

Opbrengst van de training

Professioneel telefoneren houdt in dat je bellers correct te woord staat. Maar ook dat je zo snel mogelijk tot de kern van de zaak doordringt en daardoor bellers goed helpt. Na de training professioneel telefoneren sta je elke beller professioneel en correct te woord.

Onderwerpen in de training

In het programma van de training besteden we aandacht aan de volgende onderwerpen:

  • Telefoonmanieren en telefoonetiquette:
    • aannemen van de telefoon,
    • doorverbinden,
    • in de wacht zetten,
    • een boodschap aannemen,
    • gesprek afronden,
    • afhouden van telefonische verkopers;
  • De telefoon aannemen in een buitenlandse taal;
  • Woordkeuze en stemgebruik;
  • Inspelen op de wensen van de beller;
  • Gesprekstechnieken zoals luisteren, samenvatten en doorvragen;
  • Oefenen van telefoongesprekken;
  • Handige tips.

Bij ons is leren leuk

Wij vonden dat trainingen vaak saai waren en dat je er weinig van opstak. Daarom zijn we op zoek gegaan naar een actieve en energiegevende manier van trainen. Die hebben wij gevonden in breinvriendelijk trainen. Dat betekent dat wij ervoor zorgen dat je op een leuke en gemakkelijke manier leert en met een hoge impact.

Zelfs deelnemers die al vaker een training hebben gevolgd, reageren op onze trainingen met “Ik heb tóch nog wat geleerd”. Deelnemers die helemaal geen zin in een training hebben, reageren met “Het was echt een hele leuke en leerzame training”.

Mening van anderen over onze trainingen

Verfrissend anders

★★★★★
5 5 1
Verfrissend anders.

Leuke en interessante training

★★★★☆
4 5 1
Bewustwording van hoe je telefoneert. Gaat echt erover nadenken. Leuke en interessante training.

Nadenken over communiceren

★★★★★
5 5 1
Nadenken over communiceren kan verrassende uitkomsten geven.

Doelgericht

★★★★☆
4 5 1
Doelgericht

Doelgericht

★★★★☆
4 5 1
Doelgerichte training

Heel to-the-point

★★★★★
5 5 1
Erg fijne training waar je al je vragen kan stellen en daarmee geholpen wordt en fijne feedback krijgt. Ook al zit je met een groep is het ook heel individueel gericht. Eventueel nog meer focus leggen op cases en in het echt bepaalde telefoonsituaties nog meer behandelen. Heel to-the-point en duidelijke uitleg over bepaalde technieken.

Keuze trainingsvormen

Je volgt de training op één van de volgende manieren:

OPEN
INCOMPANY
ONLINE

Wat houdt een open training in?

De open training vindt plaats op een locatie in Nederland, waar je in groepsverband leert. Dat doe je samen met deelnemers die bij andere organisaties werken. Je wisselt daardoor onderling kennis en ervaringen uit. Dit bevordert je leerproces.

Kosten van de training

De training kost 275 (ex. btw) per persoon. Dat is inclusief alle trainingsdocumentatie, pen en papier, lunch, drinken, versnaperingen en een bewijs van deelname. Eventuele parkeerkosten zijn voor eigen rekening.

Datum en locatie

De training duurt van 9:15 tot 12:30u. Wij werken met kleine groepen, daardoor is er veel individuele aandacht. Er doen dan ook maximaal 8 deelnemers mee aan de training.

De trainingslocatie is heel belangrijk voor het leerproces. Daarom hebben wij gekozen voor locaties die van alle gemakken voorzien zijn. Daarnaast hebben ze een motiverende, frisse en moderne uitstraling en zijn ze gemakkelijk bereikbaar met auto en openbaar vervoer.

dinsdag 8 oktober. Locatie: BCN, Hoogoorddreef 5, Amsterdamwoensdag 20 november. Locatie: BCN, Barbizonlaan 25, Capelle a/d IJsselmaandag 9 december. Locatie: NBC, Blokhoeve 1, Nieuwegeinwoensdag 22 januari. Locatie: BCN, Hoogoorddreef 5, Amsterdamdonderdag 5 maart. Locatie: BCN, Barbizonlaan 25, Capelle a/d IJsseldinsdag 12 mei. Locatie: NBC, Blokhoeve 1, Nieuwegeinvrijdag 3 juli. Locatie: BCN, Kennedyplein 204, Eindhoven

Gegevens deelnemer:

Dhr.Mevr.

Gegevens andere deelnemers:

(Bij 3 of meer deelnemers is de incompany training professioneel telefoneren voordeliger)

Facturatiegegevens:

Opmerkingen en akkoord:

Hoe verder?

Na je inschrijving ontvang je van ons een e-mail over je deelname aan de training en het verdere verloop. Ontvang je deze niet? Controleer dan je ongewenste berichten in je e-mail. Bel gerust als er nog vragen zijn: 0180 328 500.

Wat houdt een incompany training in?

In een incompany training leer je samen met je collega’s van je team of afdeling. De training vindt plaats bij jou op kantoor of op een andere locatie. Een incompany training is vanaf 3 deelnemers een zeer efficiënte en financieel aantrekkelijke oplossing voor je trainingsvraag. Bovendien is er alle ruimte voor leervragen die specifiek zijn voor jouw situatie, leerbehoefte en doelstelling.

Wil je weten wat een incompany training kost? Bel dan naar 0180 328 500 of vraag een offerte aan:

Wat houdt een onlinetraining in?

In de onlinetraining leer je in een volledig digitale leeromgeving wanneer je wilt en in je eigen tempo. Je kunt daarbij altijd vragen stellen aan een ervaren trainer. In onze onlinetraining gebruiken we uitsluitend wetenschappelijk bewezen effectieve leermethoden. Daardoor zijn onze onlinetrainingen effectief en prettig om te volgen.

Dit beloven wij

Het is best een stap om geld te investeren in een training. Je weet immers van tevoren niet wat je krijgt en of het oplevert wat je ervan verwacht. Dat begrijpen wij. Daarom doen wij je de volgende drie beloftes:

Niet goed, geld terug

Voldeed de training niet aan je verwachtingen? Dan krijg je het volledige trainingsbedrag van ons terug. Voorwaarde is wel, dat je tijdens de training aangeeft dat de training niet aan je verwachting voldoet. Deze garantie geldt niet voor onlinetrainingen.

Leerrendementgarantie

Wij verzorgen geen training, maar een trainingstraject. Juist de begeleiding na de training is cruciaal voor het leerrendement. Als je onze instructies opvolgt, garanderen wij dat je de vaardigheden die je leert ook echt in de praktijk toepast.

Altijd een all-in prijs

Je krijgt van ons altijd een all-in prijs. Dus inclusief documentatie, pen, papier, certificaat, evt. lunch en evt. begeleiding. Er zijn dus geen verrassingen achteraf.

Een selectie van onze klanten