Voor efficiënte en klantgerichte telefoongesprekken

Vind je het lastig om de leiding in een gesprek te houden?
Wil je leren hoe je gesprekken kort en efficiënt houdt zonder klantvriendelijkheid te verliezen?
Wat kun je doen als een beller langdradig is en maar niet tot de kern komt?
Heb je wel eens last van veeleisende, boze, klagende of zeurende bellers?
Vind je het lastig om een negatief bericht te brengen?
De training klantgericht telefoneren helpt je om professioneel, helder en klantvriendelijk te communiceren.
Wat is het resultaat?
- Na de training kun je gesprekken effectief leiden en klantgericht communiceren,
- je stem, woordkeuze en houding professioneel inzetten,
- luisteren, samenvatten en doorvragen voor helder klantinzicht,
- zelfverzekerd omgaan met lastige bellers en situaties,
- slecht nieuws respectvol brengen,
- stressbestendig en professioneel blijven in lastige of emotioneel geladen gesprekken.
Aan welke competenties werk je?
- Communicatief vermogen
- Gesprekssturing
- Inlevingsvermogen
- Overtuigingskracht
- Klantgerichtheid
Welke onderwerpen komen aan bod?
De volgende onderwerpen kunnen aan bod komen in de training:
- Leiding nemen en houden in het gesprek
- Je houding en mimiek tijdens het gesprek
- Woorden of zinnen die je beter wel of niet gebruikt
- Je stem effectief inzetten
- De telefoonetiquette
- De behoefte van de beller achterhalen
- Gespreksvaardigheden zoals luisteren, samenvatten en doorvragen
- Omgaan met veeleisende, boze/agressieve, klagende en langdradige bellers
- Slecht nieuws brengen
- Veel oefenen van gespreksvaardigheden
- Handige tips
Welke trainingsvorm past bij jou?
Wij verzorgen de training klantgericht telefoneren op vier verschillende manieren. Kies de trainingsvorm die het beste bij je past.

Incompany
training
Een training op maat speciaal voor jouw team of afdeling.

Open
training
In een groep trainen met deelnemers van andere organisaties.

Individuele
training
Een persoonlijk traject waarin je 1-op-1 traint met een trainer.

Online
training
In je eigen tempo leren, waar en wanneer het je uitkomt.
Wat vonden deelnemers van deze training?
Wie kozen er al eerder voor deze training?
Wij hebben de training klantgericht telefoneren verzorgd voor kleine, middelgrote en grote organisaties in diverse branches. Voor organisaties in de profitsector als ook in de non-profitsector. Hieronder zie je enkele organisaties die voor ons kozen.





