Onze voorwaarden

Algemene voorwaarden

Tja, algemene voorwaarden. Moet dat nou? Wij werken er liever ook niet mee. We lossen liever samen met jou eventuele problemen op.
Toch zijn voorwaarden ook wel handig. We vinden het namelijk klantgericht om van tevoren aan jou duidelijk te maken waar we voor staan. Daarom hebben we dit vastgelegd in de algemene voorwaarden en onze trainingsvoorwaarden. Lees ze gerust door en heb je er vragen over? Neem dan gerust contact met ons op.

Voorwaarden

Hoe meld je je aan?

Schrijf je in via het inschrijvingsformulier van de training op de website.

Wat kost een training?

De prijs van een training geldt per persoon of per dagdeel en staat bij de training aangegeven. De prijs is exclusief btw. Het geldende hoge btw tarief brengen wij in rekening bovenop de genoemde prijs.

Wanneer gaat een training door?

Bij een open training ontvang je uiterlijk een week voorafgaand aan de training een e-mail waarin wij melden of de training doorgaat. Wij hebben het recht, bij onvoldoende belangstelling voor een training, de training te annuleren of door te schuiven naar een andere datum en locatie. Hierover ontvang je een week van tevoren bericht. Een online-, individuele of incompany training gaat altijd door.

Hoe gaat het met betalen?

Dat hangt van de training af. Voor onze online-, individuele en open trainingen hanteren wij vooruitbetaling. Voor een incompany training hanteren wij een betalingstermijn van 14 dagen.

Je hebt je ingeschreven voor een open training, maar je kunt toch niet komen. Wat nu?

Heb je je opgegeven voor een open training en heb je de bevestiging ontvangen dat de training doorgaat, dan is het niet meer mogelijk om te annuleren. Je betaalt dan het volledige bedrag. Je mag uiteraard wel iemand anders uit je naam naar de training sturen.

Een annulering kan er namelijk voor zorgen dat wij het minimum aantal deelnemers niet halen. Dat betekent dat wij de training voor de overige deelnemers moeten afzeggen. Om dat te voorkomen, moet je het volledige bedrag betalen.

Je hebt je ingeschreven voor een open training. Je hebt betaald, maar kan toch niet komen. Wat nu?

Als je de bevestiging hebt gekregen dat de training doorgaat en je hebt de factuur betaald en je kan plotseling toch niet komen, dan krijg je niet je geld terug. Je mag uiteraard wel iemand anders uit je naam naar de training sturen.

Een annulering kan er namelijk voor zorgen dat wij het minimum aantal deelnemers niet halen. Dat betekent dat wij de training voor de overige deelnemers moeten afzeggen. Om dat te voorkomen, moet je het volledige bedrag betalen.

Je hebt je ingeschreven voor een training waarin ook e-learning voorkomt. Hoe lang heb je toegang tot de onlineomgeving?

Als je 1 maand niet inlogt of voortgang maakt in de onlineomgeving, vervalt je inschrijving en vernietigen wij je gegevens. Heb je je onlinetraining helemaal afgerond, dan heb je daarna nog 1 maand toegang tot de onlineomgeving.

Wat houdt de ‘niet goed geld terug garantie’ in?

Het is best een stap om geld te investeren in een training. Je weet immers van tevoren niet of het wat oplevert. Dat begrijpen wij. Daarom krijg je ‘niet goed geld terug’-garantie. Voldeed de training niet aan je verwachtingen, krijg je het volledige trainingsbedrag van ons terug. De enige voorwaarde die we stellen is dat je tijdens de training aangeeft dat de training niet aan je verwachting voldoet.

Zijn er verder nog dingen die je moet weten?

Als je een training bij ons volgt en tijdens de training beschadigt/vernielt/vernietigt je iemands anders zijn/haar goederen dan zijn wij daar niet aansprakelijk voor. Dit geldt ook voor goederen in de trainingsruimte en voor de trainingslocatie (het pand) zelf.

Het kan zijn dat onze trainingen in samenwerking met een ander of door een ander opleidingsinstituut worden uitgevoerd.

Tot slot is het ook belangrijk om de rest van onze algemene voorwaarden te lezen. Deze download je hieronder.