Ga naar de inhoud

Individuele training omgaan met boze klanten aan de telefoon

    In deze training leer je omgaan met lastig gedrag aan de telefoon.

    Module 1 OMGAAN MET BOZE KLANTEN AAN DE TELEFOON
    Unit 1 Welkom bij de individuele training omgaan met boze klanten aan de telefoon - 5 min  
    Unit 2 Persoonlijk actieplan - 5 min  
    Unit 3 Klantengedrag: de Roos van Leary - 10 min  
    Unit 4 Klantengedrag herkennen: de VVV - 15 min  
    Unit 5 Beïnvloeden van klantengedrag - 10 min  
    Unit 6 Omgaan met opstandig gedrag - 10 min  
    Unit 7 Omgaan met aanvallend gedrag - 10 min  
    Unit 8 Omgaan met grensoverschrijdend gedrag - 10 min  
    Unit 9 Omgaan met concurrerend gedrag - 10 min  
    Unit 10 Nee-zeggen op een vriendelijke manier - 5 min  
    Unit 11 Slecht nieuws brengen - 10 min  
    Unit 12 Zelftoets Module 1 Omgaan met boze klanten aan de telefoon  
    Unit 13 Afsluiting online gedeelte training omgaan met boze klanten aan de telefoon  
    Unit 14 Certificaat - individuele training omgaan met boze klanten aan de telefoon