Ga naar de inhoud

Expert in trainingen voor een betere klantervaring

Logo Zaleco Transparant

Wij zijn Zaleco; expert in trainingen voor een betere klantervaring of dat nu via de telefoon, chat, e-mail of in een persoonlijk gesprek is.

Contact met klanten, patiënten, huurders of cliënten is niet altijd gemakkelijk. Neem je de telefoon niet professioneel op of begin je het chatgesprek op de verkeerde manier, dan sta je meteen met 1-0 achter. Vang je een klacht niet goed op, dan verlies je de klant. Als je de behoefte van de klant niet goed boven tafel krijgt, dan haakt de klant af of mis je de opdracht. En bot nee-zeggen is ook niet goed voor de klantrelatie. Goede communicatieve vaardigheden zijn daarom onontbeerlijk. Die leer je in onze trainingen.

Wij zijn specialisten

Wij zijn specialisten, want we focussen ons alleen op trainingen op het gebied van klantcontact: telefoon, e-mail, chat en balie. Dat doen we sinds 2008 voor verschillende organisaties.

De meeste trainingsbureaus bieden veel verschillende soorten trainingen aan. Vergelijkbaar met het assortiment van een supermarkt. Wij vinden dat je voor echt goede wijn bij de wijnspecialist moet zijn en voor lekker brood bij de bakker. Bij een specialist koop je uiteindelijk betere producten. Een specialist heeft er meer verstand van en heeft ook meer passie voor zijn vak.

Wij trainen breinvriendelijk

Wij trainen breinvriendelijk

Wij trainen breinvriendelijk en dat betekent dat we uitsluitend wetenschappelijk bewezen effectieve trainingsmethoden gebruiken. Hierdoor leer je efficiënter en effectiever. Je maakt gemakkelijker de vertaalslag naar jouw eigen praktijk.

Wij vonden dat trainingen vaak saai waren en dat je er weinig van opstak. Daarom zijn we op zoek gegaan naar een actieve en energiegevende manier van leren. En dat is breinvriendelijk leren. Dat betekent dat wij ervoor zorgen dat je op een leuke en actieve manier leert.

Wij kijken anders naar klantcontact

Wij kijken anders naar klantcontact, want wij laten je het klantcontact beleven vanuit het perspectief van de klant. Pas als je begrijpt hoe jouw klant, patiënt, huurder of cliënt denkt, hoe deze handelt en wat deze voelt, weet je precies hoe je het beste kunt handelen.

Wij zijn nieuwsgierig

Wij zijn nieuwsgierig naar de ontwikkelingen op ons vakgebied, zodat we deze mee kunnen nemen in onze trainingen. Dat doen we door zelf regelmatig trainingen te volgen, naar onze klanten te luisteren, congressen te bezoeken, podcasts te beluisteren, boeken te lezen, etc. De kennis, inzichten en vaardigheden de we daarin opdoen, delen we graag met jou in onze trainingen.

We ontmoeten je graag in één van onze trainingen, zodat het klantcontact met jouw organisatie een (nog) betere klantervaring oplevert.

Logo Hersenstichting Transparant

P.S.

Je hersenen zijn onmisbaar voor als je iets wilt leren. Dat weten wij als trainingsbureau als geen ander. Dat is ook de reden dat wij je breinvriendelijk laten leren. Als je weet dat één op de vier Nederlanders een hersenaandoening heeft, dan is het voor ons dan ook een no-brainer om de Hersenstichting te steunen.

Om het goede werk van de Hersenstichting te steunen, doneren we de volledige opbrengst van onze paperbacks, e-books en 2 euro per trainingsevaluatie aan de Hersenstichting. Op dit moment bedraagt de opbrengst €833,14.

Help je mee om de Hersenstichting te steunen? Download of bestel hier een paperback of e-book.