Voor een uitstekende eerste indruk aan de balie of receptie

Vind je het lastig om met klanten om te gaan die tegenwoordig mondiger en veeleisender zijn aan de telefoon en de balie?
Wil je een goede eerste indruk maken op klanten aan de balie en aan de telefoon?
Vind je het lastig om prioriteiten te stellen aan de balie?
Wil je makkelijker met boze of geïrriteerde klanten omgaan?
Wil je beter inspelen op de behoefte van de klant?
De training klantgerichte balie richt zich op het ontwikkelen van communicatieve vaardigheden die bijdragen aan een uitstekende klantbeleving aan de balie of receptie.
Wat is het resultaat?
- Na de training denk en handel je klantgericht,
- weet je beter welke vragen je moet stellen,
- ben je je meer bewust van het effect van jouw communicatie,
- ben je flexibeler in jouw communicatie,
- heb je meer zelfvertrouwen in lastige situaties,
- heb je minder last van het lastige gedrag van klanten.
Aan welke competenties werk je?
- Klantgerichtheid
- Communicatief vermogen
- Emotionele intelligentie
- Inlevingsvermogen
- Assertiviteit
Welke onderwerpen komen aan bod?
De volgende onderwerpen kunnen aan bod komen in de training:
- Klantgerichte houding aan de balie
- Non-verbale communicatie en uitstraling
- Omgaan met drukte
- Omgaan met de telefoon
- Telefoonetiquette
- Gespreksvaardigheden als goed luisteren, vragen stellen
- Feedback geven
- Omgaan met weerstand
- Oefenen van gesprekken
- Handige tips
Welke trainingsvorm past bij jou?
Wij verzorgen de training klantgerichte balie op twee verschillende manieren. Kies de trainingsvorm die het beste bij je past.

Incompany
training
Een training op maat speciaal voor jouw team of afdeling.

Online
training
In je eigen tempo leren, waar en wanneer het je uitkomt.
Wat vonden deelnemers van deze training?
Wie kozen er al eerder voor deze training?
Wij hebben de training klantgerichte balie verzorgd voor kleine, middelgrote en grote organisaties in diverse branches. Voor organisaties in de profitsector als ook in de non-profitsector. Hieronder zie je enkele organisaties die voor ons kozen.




