Voor efficiënte telefoongesprekken

Speelt de telefoon een belangrijke rol in je werkzaamheden?
Wil je op een éénduidige en correcte manier de telefoon behandelen?
Vind je het soms moeilijk om de leiding in het gesprek te nemen en te houden?
Wil je beter inspelen op de behoeften van de beller door de juiste vragen te stellen?
Wil je je zelfverzekerder voelen aan de telefoon?
Vind je dat je telefoongesprekken vlotter afgehandeld kunnen worden?
De training professioneel telefoneren helpt je om effectief te communiceren en gesprekken doelgericht te leiden.
Wat is het resultaat?
- Na de training kun je gesprekken zelfverzekerd en doelgericht sturen,
- duidelijk en overtuigend communiceren,
- je houding en stem effectief inzetten,
- actief luisteren en de klantbehoefte snel achterhalen,
- efficiënter en effectiever telefoneren,
- met meer vertrouwen verschillende gesprekssituaties aangaan.
Aan welke competenties werk je?
- Communicatief vermogen
- Gesprekssturing
- Klantgerichtheid
- Empathisch vermogen
Welke onderwerpen komen aan bod?
De volgende onderwerpen kunnen aan bod komen in de training:
- Leiding nemen en houden in het gesprek
- Je houding en mimiek tijdens het gesprek
- Woorden of zinnen die je beter wel of niet gebruikt
- Je stem effectief inzetten
- De telefoonetiquette
- Gespreksvaardigheden zoals luisteren, samenvatten en doorvragen
- De behoefte van de beller achterhalen
- Veel oefenen van gespreksvaardigheden
- Handige tips
Welke trainingsvorm past bij jou?
Wij verzorgen de training professioneel telefoneren op vier verschillende manieren. Kies de trainingsvorm die het beste bij je past.

Incompany
training
Een training op maat speciaal voor jouw team of afdeling.

OPEN
training
In een groep trainen met deelnemers van andere organisaties.

Individuele
training
Een persoonlijk traject waarin je 1-op-1 traint met een trainer.

Online
training
In je eigen tempo leren, waar en wanneer het je uitkomt.
Wat vonden deelnemers van deze training?
Wie kozen er al eerder voor deze training?
Wij hebben de training professioneel telefoneren verzorgd voor tientallen kleine, middelgrote en grote organisaties in diverse branches. Voor organisaties in de profitsector als ook in de non-profitsector. Hieronder zie je enkele organisaties die voor ons kozen.





