Ga naar de inhoud

Training telefonische acquisitie

Voor een succesvolle benadering van potentiële klanten

Training telefonische acquisitie

Vind je het lastig om interesse te wekken zonder opdringerig te zijn?
Heb je moeite om langs de telefoniste te komen?
Word je vaak afgewezen voordat je je verhaal kunt doen?
Ben je onzeker wanneer en hoe je je pitch moet brengen?
Vind je het lastig om bezwaren effectief te weerleggen?
Krijg je weinig reacties op je follow-up?

De training telefonische acquisitie helpt je om met zelfvertrouwen en effectiviteit nieuwe klanten te werven via de telefoon.

Wat is het resultaat?

  • Na de training start je gesprekken met zelfvertrouwen en voorkom je afwijzingen.
  • Bereik je snel de juiste persoon, ook langs een kritische telefoniste.
  • Stel je vragen die de klant aan het praten krijgen en behoeften blootlegt.
  • Herken je koopsignalen en weet wanneer en hoe je moet pitchen.
  • Buig je bezwaren om naar kansen voor een gesprek of deal.
  • Heb je een duidelijk acquisitieplan en een effectieve follow-upstrategie.

Aan welke competenties werk je?

  • Communicatieve vaardigheden
  • Overtuigingskracht
  • Omgaan met weerstand en bezwaren
  • Commercieel inzicht

Welke onderwerpen komen aan bod?

De volgende onderwerpen kunnen aan bod komen in de training:

  • Voorbereiden op het acquisitiegesprek
  • Voorbij de lastige telefonist(e) komen
  • Een pakkende opening van het gesprek
  • Interesse verder uitdiepen
  • Omgaan met, en voorkomen van bezwaren
  • Pitchen van je organisatie
  • Resultaatgericht het gesprek afsluiten
  • Veel oefenen van gespreksvaardigheden
  • Handige tips

Welke trainingsvorm past bij jou?

Wij verzorgen de training telefonische acquisitie op twee verschillende manieren. Kies de trainingsvorm die het beste bij je past.

incompany trainingen

Incompany
training

Een training op maat speciaal voor jouw team of afdeling.

Online
training

In je eigen tempo leren, waar en wanneer het je uitkomt.

Wat vonden deelnemers van deze training?

Wie kozen er al eerder voor deze training?

Wij hebben de training telefonische acquisitie verzorgd voor kleine, middelgrote en grote organisaties in diverse branches. Voor organisaties in de profitsector als ook in de non-profitsector. Hieronder zie je enkele organisaties die voor ons kozen.