Ga naar de inhoud

Individuele training omgaan met boze klanten aan de telefoon

    In deze training leer je omgaan met lastig gedrag aan de telefoon.

    Module 1 OMGAAN MET BOZE KLANTEN AAN DE TELEFOON
    Unit 1 Welkom bij de individuele training omgaan met boze klanten aan de telefoon  
    Unit 2 Persoonlijk actieplan  
    Unit 3 Klantengedrag  
    Unit 4 Klantengedrag herkennen  
    Unit 5 Beïnvloeden van klantengedrag  
    Unit 6 Omgaan met een dominante en veeleisende beller  
    Unit 7 Omgaan met een boze beller  
    Unit 8 Reflectief luisteren  
    Unit 9 Omgaan met een klagende beller  
    Unit 10 Omgaan met schelden, dreigen en agressie  
    Unit 11 Nee zeggen op een vriendelijke manier  
    Unit 12 Slecht nieuws brengen  
    Unit 13 Zelftoets Module 1 Omgaan met boze klanten aan de telefoon  
    Unit 14 Afsluiting online gedeelte individuele training omgaan met boze klanten aan de telefoon  
    Unit 15 Certificaat - individuele training omgaan met boze klanten aan de telefoon