Ga naar de inhoud

Online training telefonische acquisitie

    De online training telefonische acquisitie leert je om met zelfvertrouwen en effectiviteit nieuwe klanten te werven via de telefoon.

    Module 1 DE REALITEIT VAN TELEFONISCHE ACQUISITIE
    Unit 1 Welkom bij de online training telefonische acquisitie  
    Unit 2 Persoonlijk actieplan  
    Unit 3 Waarom telefonische acquisitie vaak niet werkt  
    Unit 4 Veelvoorkomende frustraties: afwijzingen, desinteresse, weerstand  
    Unit 5 Fouten die verkopers maken  
    Unit 6 Het belang van de juiste mindset: van angst naar zelfvertrouwen  
    Module 2 BEGRIJP JE DOELGROEP
    Unit 1 Hoe klanten beslissingen nemen  
    Unit 2 De pijnpunten van je doelgroep identificeren  
    Unit 3 De klant laten praten  
    Unit 4 Hoe je interesse wekt zonder opdringerig te zijn  
    Module 3 DE PERFECTE OPENING
    Unit 1 Hoe je langs de telefonist(e) komt (vooral als deze de deur dicht houdt)  
    Unit 2 De eerste 10 seconden: hoe voorkom je afwijzing?  
    Unit 3 Hoe zorg je voor nieuwsgierigheid en betrokkenheid  
    Unit 4 Een voorbeeldscript voor een ijzersterke openingszin  
    Module 4 PIJN CREEREN EN BEHOEFTE OPWEKKEN
    Unit 1 Hoe je de prospect bewust maakt van het probleem  
    Unit 2 Het gevaar van ‘te vroeg adviseren’  
    Unit 3 Hoe je een prospect in beweging krijgt  
    Unit 4 Praktische technieken om klanten zelf de pijn te laten benoemen  
    Module 5 DE OPLOSSING PRESENTEREN OP HET JUISTE MOMENT
    Unit 1 Wanneer pitch je jouw oplossing?  
    Unit 2 Hoe je de klant laat voelen dat jij de juiste keuze bent  
    Unit 3 Cases en praktijkvoorbeelden  
    Module 6 OMGAAN MET BEZWAREN
    Unit 1 De meest voorkomende bezwaren en hoe je ze pareert  
    Unit 2 De bezwarenmatrix  
    Module 7 VAN GESPREK NAAR DEAL
    Unit 1 Signalen dat een klant klaar is om te kopen  
    Unit 2 Effectieve afsluittechnieken  
    Unit 3 De juiste follow-up strategie  
    Module 8 CONSISTENT SUCCES EN DOORONTWIKKELING
    Unit 1 Hoe je telefonische acquisitie leuk en effectief maakt  
    Unit 2 Het belang van een acquisitieplan  
    Unit 3 Meten en optimaliseren van je resultaten  
    Unit 4 Zelftoets telefonische acquisitue  
    Unit 5 Certificaat – online training telefonische acquisitie