Ga naar de inhoud

Online training klantgerichte e-mails schrijven

    In de individuele training klantgerichte e-mails en brieven leer je op een heldere manier schriftelijk te communiceren met je klant.

    Module 1 SCHRIJFSTIJL
    Unit 1 Welkom bij de online training klantgerichte e-mails schrijven - 5 min  
    Unit 2 Persoonlijk actieplan - 5 min  
    Unit 3 Schrijfstijl - 10 min  
    Unit 4 Taalniveaus - 10 min  
    Unit 5 Positief schrijven - 10 min  
    Unit 6 Actief schrijven - 10 min  
    Unit 7 Zelftoets Module 1 Schrijfstijl  
    Module 2 IN 7 STAPPEN KLANTGERICHT SCHRIJVEN
    Unit 1 Stap 1. Bedenk wat de lezer moet weten - 10 min  
    Unit 2 Stap 2. Vraag je af of een e-mail het juiste medium is - 5 min  
    Unit 3 Stap 3. Schrijf de boodschappen in korte zinnen op - 30 min  
    Unit 4 Stap 4. Schrijf de inleiding - 10 min  
    Unit 5 Stap 5. Schrijf het middenstuk - 20 min  
    Unit 6 Stap 6. Schrijf de afsluiting - 10 min  
    Unit 7 Stap 7. Vul de kop van je e-mail - 10 min  
    Unit 8 Slecht nieuws brengen - 5 min  
    Unit 9 Zelftoets Module 2 In 7 stappen klantgericht schrijven  
    Unit 10 Verschillen brief versus e-mail/Nakijken eigen e-mail - 10 min  
    Unit 11 Certificaat - online training klantgerichte e-mails schrijven